Het is reeds bekend dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, neger van me. Hoe staat het hosselen?
Watje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook bang dat een gesprek gaat eindigen in smijten met asbakken, stoelen enz omdat ik zijn vriendin niet vertrouw en zij mij niet.
quote:
Ik zou het niet willen meemaken, zeker niet na zolang. Maar de situatie zelf is wel soap waardig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is best hard wanneer dit na 5jaar gebeurd en je samen woont hoor
Ik zwijg wel even okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Watje.
Kom op zeg, jullie zijn toch volwassen?
[..]!
Dat gesprek zal neem ik aan tussen vriendinlief en vriend moeten gaan. En tja evt met z'n drieen als het echt moet. Maar kom op.. dat is toch wel normaal te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook bang dat een gesprek gaat eindigen in smijten met asbakken, stoelen enz omdat ik zijn vriendin niet vertrouw en zij mij niet.
Was het ook welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen meemaken, zeker niet na zolang. Maar de situatie zelf is wel soap waardig.
ik ga niet verbieden, ik zeg altijd al, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.
Je had in elk geval als troost dat ze homo waren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima oplossingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet verbieden, ik zeg altijd al, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.
ik zou erover praten.
Mjah dat praten doet hij dus en dan heeft hij een hok vol ruzie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gesprek zal neem ik aan tussen vriendinlief en vriend moeten gaan. En tja evt met z'n drieen als het echt moet. Maar kom op.. dat is toch wel normaal te doen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je had in elk geval als troost dat ze homo waren.Ja dat waren ze dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kwam er achter omdat ik een keertje eerder thuis kwam van werk en pc nog aan staat en hyves (hyves ja) open stond en er een bericht stond van mijn ex naar een vriendin van haar waar in alles stond
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Stel het eens voor aan hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet verbieden, ik zeg altijd al, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.
ik zou erover praten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef ook_gek het volgende:
Een hond die gebeten heeft, even buiten samzz haar verhaal laten ze niet zo snel inslapen.
Eerst komt er iemand van de honde brigade thuis langs om te kijken hoe de hond reageerd en qua gedrag is. Ze testen de honden ook op gedrag, ze dagen hem dus ook uit.
Ala hij niks geks doet zullen ze hem niet laten inslapen.
Mijn vader traind met de honden. De oudste hond heeft verschillende I.P.O diploma's behaald en is verder gegaan richting speurwerk. Heeft ook pakwerk gedaan. Op commando in de arm bijten. Helaas is ze nu te oud en doet ze niks meer. Beestje is alweer 14.
De jongste hond doet nu de K.N.P.V training. Is een volwaardige politie hond opleiding.
En die woont gewoon thuis en heeft de zelfde gedrag test gehad. Op commando grijpt hij iedereen, thuis of op straat doet hij helemaal niks. Kom je in de poort waar hij waakt vreet hij je op.
Inlaten slapen van honden gebeurd niet zo snel
De vuige hoer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Zou hem wel de mogelijkheid geven, maar hij zou toch echt wel oprecht in moeten zien hoe fout ie bezig is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ben daar denk ik heel koppig in... Hij zou me op zijn knieën moeten smeken om mijn vriendschap als ik zo aan de kant zou worden gezet.
Ja en dan nog mij de schuld geven door te zeggen dat ik altijd weg ben met Ajax en werkquote:
Zie je wel dat het nergens goed voor is om voor ajax te zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan nog mij de schuld geven door te zeggen dat ik altijd weg ben met Ajax en werk
Ik heb altijd leuk gehad anders hoor maar vreemdgaan komt gewoon niet bij mij in mijn hoofd opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het nergens goed voor is om voor ajax te zijn
Grrr!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het nergens goed voor is om voor ajax te zijn
Je had een stadionverbod en geen werk. Je ex had geen goed argument.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan nog mij de schuld geven door te zeggen dat ik altijd weg ben met Ajax en werk
Dit is al ver hiervoor manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je had een stadionverbod en geen werk. Je ex had geen goed argument.
Een stadionverbod?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je had een stadionverbod en geen werk. Je ex had geen goed argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |