Dus ook omgang met exen is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.
op zich gaat dat heel ver........quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan alle contact verbreken. Dat gaat heel ver, vind ik.
opzich kan dit wel gewoonquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus ook omgang met exen is niet mogelijk?
Dat gebeurde sowieso al nooit he!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.
Waardeloze opmerking is dat ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ik vertrouw jou wel, maar hem niet"
Fucking dooddoenerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was een doorloper op rivals text.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opzich kan dit wel gewoon
Alleen je moet niet zo stom als mij zijn om weer te proberen een relatie aan te gaan met elkaar
quote:
het is niet geheel zwart wit allemaal. dat ze af en toe nog contact heeft met haar ex, ja logisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Dus ook omgang met exen is niet mogelijk?
De afgelopen maanden sprak ik hem hooguit 2x in de week via de WA.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef twi het volgende:
Ik vind trouwens dat je best met elkaar om mag gaan, ondanks dat je dat niet leuk zou vinden. Maar dan wel tot op een zekere hoogte.
Ja even misschien heel flauw, maar een dinsdagavond zou wel mogen.. Of gewoon het fysieke contact 1 op 1 niet. En nee, dan doel ik niet op het seksgedeeltequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef rival het volgende:
het is niet geheel zwart wit allemaal. dat ze af en toe nog contact heeft met haar ex, ja logisch.
Als ze op vrijdagavond met hem op de bank wilt gaan zitten, probleem!
Het wordt pas een probleem wanneer je vriendin zegt dat ze 2 nieuwe vrienden heeft en zegt dat die 2 gay zijn en dan zich laat neuken door die 2 wanneer je er niet bent, en ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
het is niet geheel zwart wit allemaal. dat ze af en toe nog contact heeft met haar ex, ja logisch.
Dus dat zou betekenen dat je denkt dat hij haar verkracht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heloef, neger van me. Hoe staat het hosselen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat je denkt dat hij haar verkracht.
Die kans zit er groot in. Zeker omdat ze nu weet dat ze van alles van hem kan eisen en hij toch wel luistertquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop voor hem dat zij dan wel tevreden is. Ik ben wel bang dat ze op zoek gaat naar de volgende "bedreiging"
Hij mag straks gewoon niet meer op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De afgelopen maanden sprak ik hem hooguit 2x in de week via de WA.
Vroeger sprak ik hem dagelijks de hele dag door. Vanaf nu dus gewoon helemaal niet meer.
Ik hoop voor hem dat zij dan wel tevreden is. Ik ben wel bang dat ze op zoek gaat naar de volgende "bedreiging"
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor zij een account op FOK! heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag straks gewoon niet meer op FOK!.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt pas een probleem wanneer je vriendin zegt dat ze 2 nieuwe vrienden heeft en zegt dat die 2 gay zijn en dan zich laat neuken door die 2 wanneer je er niet bent, en ik spreek uit ervaring
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook bang dat een gesprek gaat eindigen in smijten met asbakken, stoelen enz omdat ik zijn vriendin niet vertrouw en zij mij niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.
In een relatie praten over dingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.
Fixed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een relatie praten over dingen voor 2 uur 's nachts
quote:
het is best hard wanneer dit na 5jaar gebeurd en je samen woont hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |