Huppel is meer dan slechts een vriendin bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel is wel meer dan een fuckbuddy.
En dus nog meer reden om huiverig te zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel is wel meer dan een fuckbuddy.
Van jou mag dat niet meer? Als het ook gewoon een vriend/in is geworden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef rival het volgende:
Maar als ik de reacties hier goed lees.....
als jullie straks een relatie krijgen (of voor degene die dat al hebben) dan mag jullie partner dus gerust nog met zijn / haar fuckbuddy omgaan? geen problemen mee?
ik zou mijn vriendin niet graag op vrijdagavond in het huis van haar "voormalige" fuckbuddy zien, dat kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet meer? Als het ook gewoon een vriend/in is geworden?
Ook dat. Ik zie het niet als iets negatiefs, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel is meer dan slechts een vriendin bedoel je?
Als het iemand was puur voor de seks niet nee, maar je kan ook gewoon goede vrienden zijn. En ik zou het niet leuk vinden als iemand daar dan alleen mee zou zijn, maar blokkeren op msn, whatsapp, facebook of whatever vind ik gewoon kinderachtig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef rival het volgende:
Maar als ik de reacties hier goed lees.....
als jullie straks een relatie krijgen (of voor degene die dat al hebben) dan mag jullie partner dus gerust nog met zijn / haar fuckbuddy omgaan? geen problemen mee?
Ik bedoel daarmee, een goede vriendin, ze weten alles van elkaar. En toch is er nooit een relatie uit gekomen, dat zet je toch wel aan het denken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
En dus nog meer reden om huiverig te zijn?
ze is meer dan slechts een vriendin, ze hebben seks (gehad).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat. Ik zie het niet als iets negatiefs, eigenlijk.
Huppel heeft me wel eens e.e.a. over hun relatie verteld en dat is niet iets waar je je als vriendin zorgen om hoeft te maken. Lekkere basis van je relatie, als je je vriend niet eens vertrouwt met een vriendin die hij al jaren kent.
Er zit nog een groot verschil tussen 'niet vrolijk van worden' of 'verbieden'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef rival het volgende:
ik zou mijn vriendin niet graag op vrijdagavond in het huis van haar "voormalige" fuckbuddy zien, dat klopt
Maar dat is wat anders dan alle contact verbreken. Dat gaat heel ver, vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou mijn vriendin niet graag op vrijdagavond in het huis van haar "voormalige" fuckbuddy zien, dat klopt
En dan? Dat betekent niet dat iemand in een relatie niet trouw kan zijn. En al helemaal niet dat je maar meteen moet verbieden dat er contact is via Facebook, WA en MSN.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ze is meer dan slechts een vriendin, ze hebben seks (gehad).
Toen ze allebei vrijgezel warenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ze is meer dan slechts een vriendin, ze hebben seks (gehad).
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Als ik mijn vrienden aan de kant zou moeten zetten omdat ik er seks mee heb gehad.. dan kan die vriend van mij mooi de pot op hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Als diegene alsnog zo graag voor de fuckbuddy kiest dan is het wel duidelijk hoe de relatie is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Als ik mijn vrienden aan de kant zou moeten zetten omdat ik er seks mee heb gehad.. dan kan die vriend van mij mooi de pot op hoor
Heb je met zoveel vrienden seks gehad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. nog altijd seks heeft/wil hebben met de fuckbuddy
Je vertrouwt je vriendin dus niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |