Flickr zegt bij de foto "This photo was taken on September 24, 2012."....quote:
Is dat een belofte?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
De foto van CamelNLD zou niet mee mogen doen. Deze is reeds in september al genomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:37 schreef Rebubbled het volgende:
Bij deze alle deelnemende foto's op een rij! Het is weer pracht en praal.![]()
Met de namen tussen quotes in de hoop dat jullie een pop up krijgen en gestimuleerd worden te stemmen!
Alright, Camel verwijder ik, Aschkael zei specifiek dat hij niet meedeed met die foto volgens mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef bakkerl het volgende:
[..]
De foto van CamelNLD zou niet mee mogen doen. Deze is reeds in september al genomen.
En als die wel mee mag doen, dan zou de foto van Orbox er nog bij moeten...
[Laatste Edit] Op de foto van Aschkael staan ook dieren
De resultaten van mij komen deze avond.. als ik niet meer op kantoor zit
Klopt:quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Alright, Camel verwijder ik, Aschkael zei specifiek dat hij niet meedeed met die foto volgens mij.
Schanulleke, jammer dat je niet mee kon doen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef Aschkael het volgende:
just kiddin'...niet voordeelname hoor
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Klopt:
[..]
Schanulleke, jammer dat je niet mee kon doen!
Mijn lijstje
4) MrMonkeyman: weer eens wat andersmooie foto, wel een beetje creepy
Elk spel, groot en klein, heeft regel. Een van de regels moest zorgen dat de foto die mee zou doen, tussen de 1e en de 21 van de maand gemaakt moet zijn. Keuzes, keuzes, keuzes...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef CamelNLD het volgende:
lol, kun je in verband met de grote deelname aan het spel die regel niet beter weghalen vanaf volgende maand?
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Elk spel, groot en klein, heeft regel. Een van de regels moest zorgen dat de foto die mee zou doen, tussen de 1e en de 21 van de maand gemaakt moet zijn. Keuzes, keuzes, keuzes...
En volgens mij was deze er juist zodat mensen niet hun lightroom archief zouden open trekken, maar juist met het apparaat bezig zouden zijn... en ja dat levert niet altijd een groot aantal foto's op (wel leuker naar mijn mening)
Helemaal zoals het is!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Elk spel, groot en klein, heeft regel. Een van de regels moest zorgen dat de foto die mee zou doen, tussen de 1e en de 21 van de maand gemaakt moet zijn. Keuzes, keuzes, keuzes...
En volgens mij was deze er juist zodat mensen niet hun lightroom archief zouden open trekken, maar juist met het apparaat bezig zouden zijn... en ja dat levert niet altijd een groot aantal foto's op (wel leuker naar mijn mening)
Niet van dode rattenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je ooit naar een expositie geweest?
Wat een trieste instelling!quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
Sorry hoor maar wat een aanfluitingWat een cliché foto's, ik ga nog eens niet een beslissing nemen welke de beste is. DJSmiley is de enige die nog wat creativiteit heeft durven te uiten in zijn foto, de rest is allemaal tot in den treure herhaald. Jammer dat dit nog beloond word ook. Ik ga mijn tijd maar gewoon weer besteden voor de expos en andere dingen, want als het niveau telkens zo blijft kan ik net zo goed naar google images gaan en dieren opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |