abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119489339
quote:
Flickr zegt bij de foto "This photo was taken on September 24, 2012."....
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  woensdag 21 november 2012 @ 23:39:20 #153
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_119489647
Helaas, ik moet de handdoek in de ring gooien. Werkdruk icm ziekte icm tijdelijk geen accu. Volgende maand beter. Écht!
Life is what you make it.
pi_119489736
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
. Volgende maand beter. Écht!
Is dat een belofte?
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  donderdag 22 november 2012 @ 00:04:13 #155
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_119490656
Ja! Beter dan niks moet sowieso lukken...
pi_119493743
Bij deze alle deelnemende foto's op een rij! Het is weer pracht en praal. :D

Met de namen tussen quotes in de hoop dat jullie een pop up krijgen en gestimuleerd worden te stemmen!

quote:
quote:

quote:

quote:

quote:

quote:

quote:

quote:

[ Bericht 67% gewijzigd door Rebubbled op 22-11-2012 16:18:35 ]
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 22 november 2012 @ 12:23:15 #157
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_119499072
Goeie actie RB!
pi_119499148
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:23 schreef Schanulleke het volgende:
Goeie actie RB!
Volgens mij werkt het niet.. :'(
pi_119505482
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:37 schreef Rebubbled het volgende:
Bij deze alle deelnemende foto's op een rij! Het is weer pracht en praal. :D

Met de namen tussen quotes in de hoop dat jullie een pop up krijgen en gestimuleerd worden te stemmen!

De foto van CamelNLD zou niet mee mogen doen. Deze is reeds in september al genomen.
En als die wel mee mag doen, dan zou de foto van Orbox er nog bij moeten...
[Laatste Edit] Op de foto van Aschkael staan ook dieren ;)

De resultaten van mij komen deze avond.. als ik niet meer op kantoor zit ;)
pi_119506265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef bakkerl het volgende:

[..]

De foto van CamelNLD zou niet mee mogen doen. Deze is reeds in september al genomen.
En als die wel mee mag doen, dan zou de foto van Orbox er nog bij moeten...
[Laatste Edit] Op de foto van Aschkael staan ook dieren ;)

De resultaten van mij komen deze avond.. als ik niet meer op kantoor zit ;)
Alright, Camel verwijder ik, Aschkael zei specifiek dat hij niet meedeed met die foto volgens mij.
pi_119509578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Alright, Camel verwijder ik, Aschkael zei specifiek dat hij niet meedeed met die foto volgens mij.
Klopt:

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef Aschkael het volgende:

just kiddin'...niet voordeelname hoor
Schanulleke, jammer dat je niet mee kon doen!

Mijn lijstje

1) bakkerl: Mooi beestje, mooie kleuren, mooie scherptediepte
2) DJSmiley: mooie kleuren, SCHAPEN! :) . Jammer dan de positie, maar dat is moeilijk te bepalen. snel er omheen lopen lukt vast niet altijd. Ergens storend, maar ook leuk: de "toeschouwers" links :)
3) slenteraar: leuke foto, leuke houding van de vogel en mooie scherptediepte Had alleen iets meer contrast mogen hebben
4) MrMonkeyman: weer eens wat anders ;) mooie foto, wel een beetje creepy
5) FalleNk810i: mooi scherp, verder alleen niet heel spannend
6) Rebubbled: leuke compositie, schattig beestje. Kleuren een beetje flets
7) SLP_: Leuke foto, jammer dat het beestje net in de schaduw zit, ook iets aan de kleuren wat niet helemaal lijkt te kloppen..
  donderdag 22 november 2012 @ 20:19:51 #162
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_119514799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef Sjiep het volgende:

[..]

Klopt:

[..]

Schanulleke, jammer dat je niet mee kon doen!

Mijn lijstje
4) MrMonkeyman: weer eens wat anders ;) mooie foto, wel een beetje creepy

:') :') :')
Ben je ooit naar een expositie geweest?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_119520598
lol, kun je in verband met de grote deelname aan het spel die regel niet beter weghalen vanaf volgende maand?
pi_119525001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef CamelNLD het volgende:
lol, kun je in verband met de grote deelname aan het spel die regel niet beter weghalen vanaf volgende maand?

Elk spel, groot en klein, heeft regel. Een van de regels moest zorgen dat de foto die mee zou doen, tussen de 1e en de 21 van de maand gemaakt moet zijn. Keuzes, keuzes, keuzes...
En volgens mij was deze er juist zodat mensen niet hun lightroom archief zouden open trekken, maar juist met het apparaat bezig zouden zijn... en ja dat levert niet altijd een groot aantal foto's op (wel leuker naar mijn mening)
pi_119529670
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Elk spel, groot en klein, heeft regel. Een van de regels moest zorgen dat de foto die mee zou doen, tussen de 1e en de 21 van de maand gemaakt moet zijn. Keuzes, keuzes, keuzes...
En volgens mij was deze er juist zodat mensen niet hun lightroom archief zouden open trekken, maar juist met het apparaat bezig zouden zijn... en ja dat levert niet altijd een groot aantal foto's op (wel leuker naar mijn mening)
Hier ben ik het volledig mee eens. :)
  Boks-Chick vrijdag 23 november 2012 @ 09:43:15 #166
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_119529758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:47 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Helemaal zoals het is!

n.b. volgende maand doe ik weer mee *O*
lolwut
pi_119570635
1) Sjiep - Je wordt zo aangekeken O+
2) Slenteraar - Onderwerp mooi in beeld tov de achtergrond (Die heerlijk rustig is). Wel wat contrastarm imho.
3) bakkerl - Alleen jammer dat ie er niet in z'n geheel op staat.
4) MrMonkeyman - aparte foto.. niet mijn ding, maar het idee is wel leuk uitgevoerd.
5) Rebubbled - Leuke pose, alleen jammer dat een witte kat op witte deken en witte achtergrond een vrij egaal oppervlakte wordt. Contrast is daardoor vrij laag.
6) FalleNk810i - Leuke foto kwa beeldkwaliteit en kleuren, alleen erg statisch plaatje, geen echte actie of leuk moment erin.
7) SLP_ - Kleurrijk beestje, alleen komt dat door de lichtinval er niet uit. Het harde licht weghalen of desnoods de andere kant wat inflitsen had denk ik voor een duidelijkere vogel gezorgd. Nu is het hek een erg storende/afleidende factor.

Al doet ie niet mee:
CamelNLD: Heerlijk scherp en mooi contrast met de achtergrond!

Het aantal foto's is nu wel laag, en de kwaliteit/spontaniteit ook, maar goed, een onderwerp in 1 mnd leuk uitwerken, zeker waarbij je afhankelijk bent van omstandigheden (weer) is lastig.
Het uit-archief posten geeft zeker veel betere foto's, maar gaat het doel van t topic voorbij: 'Get your gear out' om maar een youtube kanaal te quoten ;)
pi_119572446
quote:
13s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

:') :') :')
Ben je ooit naar een expositie geweest?
Niet van dode ratten ;) Met het thema dieren had ik wat vrolijke en schattige beestjes verwacht. Dus is deze creepy in vergelijking met de rest ;)
pi_119636659
1. FalleNk810i: Enige foto zonder rare crop. Witte hond steekt leuk af tegen de donkere achtergrond. Wit is ook goed wit. Het doet een beetje tropisch aan.
2. MrMonkeyman: De rat was niet dood toch? Mooi scherp, ondanks ongetwijfeld veel beweging. Met welke lens heb je dit gemaakt? Jammer van het overmatig gebruik van vingette.
3. SLP_: Vrolijk gekleurd, meest knallende foto. Let er op dat je een lichtje in de ogen te pakken krijgt. Zorg dat je de gehele vogel er de volgende keer op krijgt.
4. DJSmiley: Schapen, niet heel spannend. Van voren was het wellicht een dynamischere foto geweest. Tevens had ik die twee schapenhoofden eraf gecropt.
5. Sjiep: Mooi scherp. Verder geen bijzonder pose of perspectief om het enigszins spannend te maken. En zeker met zo’n plaatje kan je zijn oren er wel in zijn geheel op krijgen. Ik had even op je flickr account gekeken, jammer dat je niet voor één van de diverse foto’s van je rode kat bent gegaan, die waren erg mooi.
6. Slenteraar: Mooie scherpte diepte. Maar raar gecropt, de foto is scheef en de witte streep dwars door de foto stoort me. Ook hebben een aantal het over de blik, ik vind juist dat de blik wegvalt doordat er geen ‘glimpjes in de ogen zit’ of in elk geval heel licht. Dit kun je meer aanzetten in photoshop.
7. bakkerl: Geen poten en geen heel gewei. Foto was een stuk beter geweest als hij in portretstand was genomen. Dmv meer scherpte diepte had je met je bokeh ervoor kunnen zorgen dat de achtergrond rustiger aandeed en er meer focus kwam te liggen op het onderwerp zelf. Snel bewegende objecten zijn echter lastig.
pi_119658836
1. (7pnt) Rebubbled
2. (6pnt) Sjiep
3. (5pnt) slenteraar
4. (4pnt) FalleNk810i
5. (3pnt) SLP_
6. (2pnt) DjSmiley
7. (1pnt) MrMonkeyman
pi_119660976
1. Rebubbled (zó schattig O+ en mooi kleurgebruik )
2. FalleNk810i (de blik + houding van de hond en de kleur spreken mij heel erg aan)
3. slenteraar (vogel mooi en duidelijk in beeld, i like :) )
4. sjiep (lieve, schattige foto :) )
5. MrMonkeyman (puur smaakkwestie, de foto vind ik heel mooi qua kleur, maar ik krijg koude rillingen van het dier)
6. djsmiley (grappige foto, maar die twee hoofden links storen mij :P)
7. bakkerl (foto spreekt mij niet heel erg aan; kleuren zijn een beetje flets en jammer dat het gewei er niet helemaal op staat)
pi_119684332
Met nog 3 personen die vandaag of morgen moeten stemmen... Zal Sjiep zijn leidende positie houden? ;)
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:59:45 #173
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_119684906
Uiterlijk vandaag dus...
Ik PM ze wel even.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:02:16 #174
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_119685023
Sorry hoor maar wat een aanfluiting :') Wat een cliché foto's, ik ga nog eens niet een beslissing nemen welke de beste is. DJSmiley is de enige die nog wat creativiteit heeft durven te uiten in zijn foto, de rest is allemaal tot in den treure herhaald. Jammer dat dit nog beloond word ook. Ik ga mijn tijd maar gewoon weer besteden voor de expos en andere dingen, want als het niveau telkens zo blijft kan ik net zo goed naar google images gaan en dieren opzoeken.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:04:15 #175
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_119685110
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
Sorry hoor maar wat een aanfluiting :') Wat een cliché foto's, ik ga nog eens niet een beslissing nemen welke de beste is. DJSmiley is de enige die nog wat creativiteit heeft durven te uiten in zijn foto, de rest is allemaal tot in den treure herhaald. Jammer dat dit nog beloond word ook. Ik ga mijn tijd maar gewoon weer besteden voor de expos en andere dingen, want als het niveau telkens zo blijft kan ik net zo goed naar google images gaan en dieren opzoeken.
Wat een trieste instelling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')