Toch is er een verband tussen je kennis en je cijfers, mallerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
En school, daar beoordelen ze je niet op je kennis, maar op wat voor cijfers je haalt.
Jezus man, kijk jou nou eens over alles en iedereen oordelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik ben boos. Ik ben boos op veel mensen en vooral de hedendaagse maatschappij, ik word er gek van. Alles draait om geld, alles draait om status
Waarom ben je boos op alles en iedereen, terwijl je ueberhaupt maar een paar van de miljarden mensen op de wereld kent? Kennelijk boeien al die individuen je niet, je scheert iedereen over één kam. Ach gossiepossie, hebben een paar stoute mensen oneerlijk tegen je gedaan? En nu ben je boos op de wereld? Wil je een lollie? Of een Snickers?quote:en iedereen heeft al een oordeel over elkaar klaar voordat ze iemand echt kennen of zelfs maar gesproken hebben. Ikzelf begrijp dit niet. Ik oordeel pas over iemand als ik diegene ken. Ik maak geen onderscheid tussen ras, uiterlijk, inkomen, baan en al die andere factoren.
Waarom oordelen mensen? Mensen worden in bepaalde landen opgepakt omdat ze enkel voor hun mening uitkomen, een land domineert een groot gedeelte van de maatschappij en hebben enkel slechte bedoelingen maar niemand ziet dit in. Iedereen neemt en neemt en geeft niet terug. En school, daar beoordelen ze je niet op je kennis, maar op wat voor cijfers je haalt. Hoe je deze behaalt boeit ze niks. Iemand die voldoende kennis bezit om een VWO+ diploma te behalen, word gedegradeerd naar een lager niveau omdat ze hun kennis niet goed gebruiken en lage cijfers halen en iemand die niks weet maar zijn mooie rapportje krijgt door oneerlijkheden zoals het gebruiken van spiekbriefjes word de hemel ingeprezen. Waarom word men geprezen door schurkenstreken en worden de echte goede mensen behandeld als minderwaardig volk?
Ah, wanneer hij 21 is, bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:43 schreef Chai het volgende:
Dit topic moet je over 4/5 jaar nog eens lezen.
In zijn fobo stond 97, dus 19/20.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, wanneer hij 21 is, bedoel je?
True, als we over elke ervaring of observatie langdurig moeten nadenken dan waren we vast miljoenen jaren geleden al uitgestorvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Omdat het de wereld makkelijker te handelen maakt.
Gezien de grote groep 50-plussers die op de PVV stemmen moet ik je daarin gelijk gevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef Tijn het volgende:
Ik ken wel mensen boven de 30 die nog steeds boos zijn op de maatschappij trouwens.
Dat, en je moet mensen wel in hokjes stoppen. Het zijn er teveel om van iedereen het persoonlijke verhaal aan te gaan horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef xenobinol het volgende:
True, als we over elke ervaring of observatie langdurig moeten nadenken dan waren we vast miljoenen jaren geleden al uitgestorven
Niet echt een reden, je had het over oppervlakkigheden en acceptatie dus ik dacht misschien heeft je stijl er wat mee te maken. Dat mensen je daarom irl negatief beoordelen zonder dat ze je kennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:45 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Een goede post, Strawberry. En het behalen van je diploma dmv van spieken enzulks word niet direct de hemel in geprezen, maar als men hier niks vanaf weet wel zegmaar. En nee dit gaat niet over mijn persoonlijke stijl, hoezo?
Wait, whut?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:45 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Een goede post, Strawberry. En het behalen van je diploma dmv van spieken enzulks word niet direct de hemel in geprezen, maar als men hier niks vanaf weet wel zegmaar. En nee dit gaat niet over mijn persoonlijke stijl, hoezo?
Dat vereist een zekere graad van egoisme. En dat gebrek aan egoisme is juist de oorzaak van al z'n problemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:16 schreef Ffleamig het volgende:
Zorg gewoon dat je tot de succesvolle mensen behoort, hoef je ook niet constant te zeiken hoe slecht dat je het hebt
Gewoon niet zo lui zijn en gewoon leren en werken. Hard werken hoort namelijk ook gewoon bij VWO, of welk hoger niveau dan ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Iemand die voldoende kennis bezit om een VWO+ diploma te behalen, word gedegradeerd naar een lager niveau omdat ze hun kennis niet goed gebruiken en lage cijfers halen.
TS z'n problemen met het onderwijs komen voort uit een onwil om zich aan te passen aan het systeem. Dat is nodig om te slagen in het onderwijs: je moet je aanpassen aan het systeem. Als je je daar niet bij neerlegt wordt het moeilijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Gewoon niet zo lui zijn en gewoon leren en werken. Hard werken hoort namelijk ook gewoon bij VWO, of welk hoger niveau dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |