SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ja ik kan binair rekenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
010101 0101 011010 10110101 101010 10101 000110 10110 101 01 ?
Weetniet ik vond het gewoon grappig zo hardcore 071 die manquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Weetniet ik vond het gewoon grappig zo hardcore 071 die manen dan kanker zeggen en nog schuingedrukt ook
ik en lel komen je pompen gekquote:
Viespeukjequote:
Dat ben ik gewoon elke dag op elk tijdstip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben jij dat na 23:00 uur op je UI LOMPEHORK?
1 was tof, 2 over the top dat het niet leuk meer wasquote:
Sowieso, jeweet!quote:
quote:
Nee volgens mij komt die ook binnenkortquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
LH man![]()
Die nieuwste RocknRolla gaat ook niet lang meer op zich laten wachten toch ?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik tr je wel weer mocht het nodig zijn.
Ik deed een tr hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
Mag die tr knop weggehaald worden bij Plastic_Zak trouwens ? die backstabber gebruikt die knop meer dan zuurstof
rip heldquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
Mag die tr knop weggehaald worden bij Plastic_Zak trouwens ? die backstabber gebruikt die knop meer dan zuurstof
Dan denken mensen dat het sneeuwt uit mn hoofd terwijl gewoon hoofdroosquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan waarom kerstmuts/slaapmuts op?
oh kan ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maarreh ik snap donderdag niet kunnen we niet gewoon centraal punt daten?
ik hoorde van niet, jammerquote:
Beach placequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waar kom ik? Waar gaat het over? Waar ben ik niet welkom?
Oh ben ik toch niet welkom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beach place
14 maart 2013
Dresscode: bottomless pyjama
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:09 schreef JanPiraat het volgende:
Er is veel bier mn keelgat doorgegaan afgelopen tijd ja
ik durf het te zeggen jaquote:
hij heeft niks te vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof, maar Beach vind dat vast niks.
Als we zomaar bij jou op de stoep staan word je ook boos. Als jullie hier staan mogen jullie ook niet naar binnen. Etc.quote:
quote:
Heb je der al zin in?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:36 schreef Beach het volgende:
wat is deze iel wilde bij mij komen en opeens lees ik meet bij mij in dit topic
ouchquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef leeell het volgende:
sorry 2h4u, deze meet wordt te persoonlijk
kkjochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef leeell het volgende:
sorry 2h4u, deze meet wordt te persoonlijk
sorryquote:
ik zie je mss wel bij fl freekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef leeell het volgende:
[..]
sorry
komt goed, we halen het zeker in
nou enquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar mn ma zat net al te zeiken over morgendenk dat ze helemaal flipt als ik zeg dat ik donderdag weer wat ga doen..
Maar morgen is onschuldigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar mn ma zat net al te zeiken over morgendenk dat ze helemaal flipt als ik zeg dat ik donderdag weer wat ga doen..
donderdag is gewoon even bakje koffie s middags, zo lang duurt dat niet,quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bang dat iedereen je vergeten is
quote:
quote:
Echte Friese??? Of bedoel je kruidnootjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vanaf volgende week pepernoten verkopen
Ik zag te veel verschillende soorten op de opmaak staan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Echte Friese??? Of bedoel je kruidnootjes.
ectoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zag te veel verschillende soorten op de opmaak staan..
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Beach het volgende:
Jan als ik kom donderdag neem ik serieus pz mee.
Ik ben ziekjes vandaag, geen idee of ik donderdag kan komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Beach het volgende:
Jan als ik kom donderdag neem ik serieus pz mee.
Gewoon kanon klappen donderdagochtend, voel je je weer goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben ziekjes vandaag, geen idee of ik donderdag kan komen
ding ding ding, we hebben èèn winnaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
altijd op het laatste moment afzeggen tfoe haters
sowieso.donderdagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mja ik snap niet waarom donderdag per se meeten en waarom cosmo niet en en vragen??
triestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef Beach het volgende:
Iel P_z is welkom he? Alleen dan kom ik.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef leeell het volgende:
als je zo graag wil beach, hou het dan gewoon bij jou ?
vraag het zelf aan dastanquote:
inderdaad, frustrerend wel, eenzame hoogtequote:
ikooknie? Het is uitquote:
kom hier homoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef leeell het volgende:
ik zou op bezoek gaan bij beach, eventueel met jullie, maar hij hield de boot af; best
verplaatsen we de meet naar amsterdam, iedereen blij, en nu gaan mensen opeens voorwaarden stellen voordat ze komen ?
rare lui
waarom zo moeilijk doen over een bakje koffie, stelletje zolderrukkers
ik ga naar sam, kijk zelf maar of je komt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het is al een paar dagen zohopelijk klaart hij op want lijkt me leuk als hij er ook bij is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon kanon klappen donderdagochtend, voel je je weer goed.
zeker weten ?quote:
okèquote:
van de koude kant een aangelegenheid, moet dan motor hurenquote:
hayabusaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef Beach het volgende:
[..]
van de koude kant een aangelegenheid, moet dan motor huren
sowieso ecto dingquote:
laat mij in mn roes, kwezelquote:
waarom je bent een leugenaarquote:
quote:
is goed waar ben jequote:
Rijnsburg, sandtlaanbrug rotonde links rechtdoor rechts hoekhuisquote:
ik ken dat wel ja, zie je daarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Rijnsburg, sandtlaanbrug rotonde links rechtdoor rechts hoekhuis
het dakraam waar muziek uit komt, op het moment Ziggy stardust, straks Noel Gallagher voor ene uurtjequote:
begrepen, zie je later xxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef leeell het volgende:
[..]
het dakraam waar muziek uit komt, op het moment Ziggy stardust, straks Noel Gallagher voor ene uurtje
quote:
watquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef leeell het volgende:
prr.does.not.compute.object.is.not.vacuum.cleaner.
ik vind mmo's wel vermakelijk, weet niet of ik er veel tijd voor zal hebben omdat mijn stage bezig is, zeker nog geen trial?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:01 schreef leeell het volgende:
zit zeer goed in elkaar, moet wel je genre zijn
ik ga t denk wel kopen, rip geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef leeell het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guild+wars+2_PC.html
baasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen ff paar kanonnetjes inslaan zodat ik er donderdag bij kan zijn
in natura?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
peter wil je ook iets voor mij kopen?
ja hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is een bak popcorn XL natura?
ontvangen?quote:
far shiverpeaks, als hij vol zit andere server kiezen en opletten wanneer ze steeds die popcap verhogen dan kan je gratis transferen voor ene week nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ontvangen?
iel, gw2 gekocht gr gr xox, welke server zit je?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ontvangen?
iel, gw2 gekocht gr gr xox, welke server zit je?
aightquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
far shiverpeaks, als hij vol zit andere server kiezen en opletten wanneer ze steeds die popcap verhogen dan kan je gratis transferen voor ene week nog
LODS OF EMONEquote:
kutliedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
En we gaan sakkeh sakkeh sakkeh sakkeh sakkeh sakkeh zakkeuhhh
Naisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry schat, ik kom wel gewoon tegen je aanliggen zoals altijd. Zonder breuken en shizzle.
over 20 minuten parkeetplaats prinsenstraat nieuwe fonteinquote:
nieuwe fontein? watquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef leeell het volgende:
[..]
over 20 minuten parkeetplaats prinsenstraat nieuwe fontein
kk ik kom nooit buitenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef leeell het volgende:
ja joh dat kanker ding waar ik altijd in pis na de stairs
waar vroegah de visboer was naast de kerk
3-4 jaar ongeveer joodquote:
bieriesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |