Cola Light van de Aldi mag wel!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Weinig zoethoudende zooi
2 liter water
Geen cola/redbull/alcoholische dranken
Weinig vet...
Minimaal 30 minuten achtervelkaar flink bewegen.
Veel seks
Dat is wel te doen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik moet ook afvallen... Wil er zo'n 10 kilo af want over 8 mnd moet ik in mn trouwjurk!
nuut!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef Grijsbaard het volgende:
@Moeraskat
Is goed, alleen mag het niet op mijn billetjes, want die zijn dik
Sexy & gewaagdquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? :$ Had ik die foto's naar je gestuurd? :$
welquote:
k snap er niets vanquote:
Moet je echt veel eten. In 4 weken ben ik 5kg aangekomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klopt.. Ik moet meer eten.. * Grijsbaard zit met een magnum in zijn waffel
Mooie hobbyquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik koop ze wel echt. ik ben tegen downloaden en branden. ik heb alles origineel. is een hobby
mijn is dikkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
Als we dan toch over dikke konten hebben
hoezo wachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je echt veel eten. In 4 weken ben ik 5kg aangekomen.
[..]
Mooie hobbyEigenlijk heb ik het ook liever origineel, maar dat kan niet altijd (lang wachten enzo).
in verhouding wlquote:
ik ken heel dat woord nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
jij zegt mijn ass is pas dik,
ik geef een fets(klapje) op je billen
ok.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef JJH het volgende:
Dames, als jullie nou beide even ervoor zorgen dat ik foto's van jullie billen krijg zal ik er mijn oordeel over vellen.
ik kijk online ik koop in de winkel. simpelquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verschil met Amerika en hier is groooot.
nu welquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:36 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
daarom staat er ook klapje bij tussen haakjes
recente foto in.kpdquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef JJH het volgende:
Dames, als jullie nou beide even ervoor zorgen dat ik foto's van jullie billen krijg zal ik er mijn oordeel over vellen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kijk online ik koop in de winkel. simpel
Slecht te zien, maar ik denk dat jij een kleiner kontje hebt dan Lola.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
met mevrpoes dr handjeterwijl ze sliep
ik zei in verhoudingquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Slecht te zien, maar ik denk dat jij een kleiner kontje hebt dan Lola.
Ik zeg: mooie billenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
met mevrpoes dr handjeterwijl ze sliep
no wayquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd
Maar dm is ook goed
Helaas moet ik u mededelen dat buikvet het moeilijkst is om weg te krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou willen dat ik n kont hadal mn vet gaat naar bovenbenen en buik! En als ok afval gaat t daar als laatste weg
Ik heb ook vooral daar zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas moet ik u mededelen dat buikvet het moeilijkst is om weg te krijgen.
daar doe ik echt niet aanquote:
bij mannen wel ja. das t laatstquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas moet ik u mededelen dat buikvet het moeilijkst is om weg te krijgen.
Daar plus lovehandlesquote:
muffin topquote:
Zo erg dan weer net nietquote:
Moet je uiteraard helemaal zelf beslissenquote:
Bij mij moet het niet weg, maar eraan. Maar het probleem is dat ik meer buikvet krijg, terwijl het naar mijn bovenlichaam moetquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mannen wel ja. das t laatst
proteineshakesquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je uiteraard helemaal zelf beslissen
[..]
Bij mij moet het niet weg, maar eraan. Maar het probleem is dat ik meer buikvet krijg, terwijl het naar mijn bovenlichaam moet
I knowquote:
Dit vraagt om picsquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb helaas n redelijk mannelijke bouw, ik heb geen taille, geen HEUPEN en geen kont! echt mn borsten maken t verschil....
ik kan hier geen beeld bij vormenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb helaas n redelijk mannelijke bouw, ik heb geen taille, geen HEUPEN en geen kont! echt mn borsten maken t verschil....
Sla me niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mensen die pirates of the caribbean niet hebben gezien en het muziekje kennen van tiesto ! Aaaargh
Een pak kan het goed verhullenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen moeten weten hoe zich te kleden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mensen die pirates of the caribbean niet hebben gezien en het muziekje kennen van tiesto ! Aaaargh
Het gaat allemaal om de pasvorm.quote:
Jep, en hoe je het vervolgens aantrekt.quote:
Eens. Eerst had ik een pantalon + overhemd wat geen goeie pasvorm had (in de winkel), dat zag er ook echt niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet binnenkort ook weer eens, maar ik heb zo ondertussen mijn adresjes. Ik heb een moeilijk maatje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb net een nieuwe pak gekocht..
fotoquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb net een nieuwe pak gekocht..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen volgens mij een wat beter passend overhemd, maar die foto kan ik niet vinden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Die witte zolen zul je mij nooit zien dragen onder een pak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen volgens mij een wat beter passend overhemd, maar die foto kan ik niet vinden.![]()
Dat kanquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Die witte zolen zul je mij nooit zien dragen onder een pak.
Dat kan kloppen, zoals ik al zei, ik heb een ander overhemd maar die foto kan ik niet vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef JJH het volgende:
En het lijkt alsof het hemd een volledige maat te groot is.
Sowieso is het geen slim fit modelletjequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef JJH het volgende:
En het lijkt alsof het hemd een volledige maat te groot is.
En ik ben gewoon compleet anders qua bouw.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Sowieso is het geen slim fit modelletje
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ziet er goed uit Vinnie
Mannen in pak
Of simpel pantalon en overhemd
Ik draag mijn pantalon vrij hoog, niet navelsize, maar ook geen slobbersize.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, en hoe je het vervolgens aantrekt.
Soms zie je ook wel eens wat voorbijlopen, pantalon te hoog, riem te strak.
ik hou van op de heupquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik draag mijn pantalon vrij hoog, niet navelsize, maar ook geen slobbersize.
Ja, maar dat geeft niets.. Slim fit is meer voor slanke mensen en regular fit voor de mensen die iets meer hebben zegmaar..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben gewoon compleet anders qua bouw.
Dat is het welquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Sowieso is het geen slim fit modelletje
Over 7 jaar pas?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
ik zie ineens vinc over 7 jaar als een echte man![]()
Thanks!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ziet er goed uit Vinnie
Mannen in pak
Of simpel pantalon en overhemd
Ook bedankt!quote:
Ik draag liever een slimfitje dan een 'normaal' overhemd. Dat worden altijd zo snel tenten bij mij, en dan heb ik geen idee waar ik het kwijt moet in mijn broek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niets.. Slim fit is meer voor slanke mensen en regular fit voor de mensen die iets meer hebben zegmaar..
Dit, als ik regular heb dan is het zo lelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik draag liever een slimfitje dan een 'normaal' overhemd. Dat worden altijd zo snel tenten bij mij, en dan heb ik geen idee waar ik het kwijt moet in mijn broek.
ja zo'n volwassen manquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het welIk heb altijd problemen met overhemden
[..]
Over 7 jaar pas?
Vind het wel jammer dat ik niet meer van dat soort kleding draag, want het zit wel lekker en staat tof. Maarja, niet altijd even makkelijk.
[..]
Thanks!
[..]
Ook bedankt!
Zal morgen nog even een piccie schieten met het goeie overhemd, nu is het er te donker voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Sad, but truequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja zo'n volwassen mannu ben je jongvolwassen
Dat doe ik bij chino's, niet bij pantalonsquote:
Ik draag het de laatste tijd ook weer véél minder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
Vind het wel jammer dat ik niet meer van dat soort kleding draag, want het zit wel lekker en staat tof. Maarja, niet altijd even makkelijk.
Oh, haha kan ook.. Maar jij bent niet dik ofzo.. je hebt gewoon een buikje..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik draag liever een slimfitje dan een 'normaal' overhemd. Dat worden altijd zo snel tenten bij mij, en dan heb ik geen idee waar ik het kwijt moet in mijn broek.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doe ik bij chino's, niet bij pantalons.
Een casual rode of beige broek, die kan op heuphoogte.
Als ik mijn pantalon zo laag zou dragen, zou mijn das 170 cm moeten zijn.
mja daar zit wat inquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bedankt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oh, haha kan ook.. Maar jij bent niet dik ofzo.. je hebt gewoon een buikje..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier zullen jullie het mee moeten doenDat valt toch heus wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is positief toch? :$quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En bedankt.
Maar, slimfit dus voor mij.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
mannen met van die die die .. dingetjes op hun heupen
Hier zullen jullie het mee moeten doenLEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch? Mijn dassen zijn meestal 145 - 155, als ze dan de riemrand halen met een dubbele winsor, moet die riem echt niet lager dan 5 cm onder de navel bungelenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wassen doet m'n maquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik draag het de laatste tijd ook weer véél minder.
Pantalons kan ik niet mee overweg qua wassen en strijken en 'moeten' dus naar de stomerij.
En jeans kan ik gewoon zelf wassen.
Eerder droeg ik het dagelijks voor mijn werk.
In dat geval: het was immers positief bedoeld!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm I guess.
Mensen zijn er blij mee.
van die lijnen weetjewelquote:
Als ik ze al draag knoop ze enkel, dus het past altijd wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja toch? Mijn dassen zijn meestal 145 - 155, als ze dan de riemrand halen met een dubbele winsor, moet die riem echt niet lager dan 5 cm onder de navel bungelen.
Ik join.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik zal donderdag even een foto in pak maken.
Hier zullen jullie het mee moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks mee hoor
En die hondjes![]()
Oke.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
In dat geval: het was immers positief bedoeld!
zal ik viezer gaan koken ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En bedankt.
Maar, slimfit dus voor mij.
Klopt, staat goed en lekker jeugdig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dit is ook meer een heup-pantalon hoor, het kruis hangt helemaal niet zo laag.
Is niet nodig hoor schat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik viezer gaan koken ?
Mijn heupbotten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heet dat niet belt van adonis ofzeau?
Dunno maar das geil
Met Gilet want:quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Weetje.. Ik maak nu wel een foto, volledig in pak..Ik heb ook een gilet, maar vind dat eigenlijk niet mooi.. Wat zeggen jullie? Wel of niet doen?
3delig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Weetje.. Ik maak nu wel een foto, volledig in pak..Ik heb ook een gilet, maar vind dat eigenlijk niet mooi.. Wat zeggen jullie? Wel of niet doen?
ja datquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heet dat niet belt van adonis ofzeau?
Dunno maar das geil
Ik lig in bed, misschien morgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Ruik ik hier sarcasme?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, staat goed en lekker jeugdig.
waarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruik ik hier sarcasme?
Zo niet, excuus, ik word afgesnauwd in een ander topic
Wut? Dit?:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je gelijk de reden dat ik aan moet komen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Dit?:het begin is er iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je gelijk de reden dat ik aan moet komen.![]()
je moet geen vet krijgen maar spierenproteine eiwitten koolhydraten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Het is een dasquote:
Dankjequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het begin is er idd![]()
je moet geen vet krijgen maar spierenproteine eiwitten koolhydraten
Dit was ongeveer mijn foboquote:
Colbert open + gilet staat beter dan zonder giletquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Dit is toch prachtig als man?
[ afbeelding ]
even gelezenquote:
ooooooo myyyyyy gooooooooooodquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Snoesjequote:
Klopt. Catwalk, bruiloft en black tie-verhaal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef JJH het volgende:
Ik vind gilet 99 van de 100 keer teveel van het goede eigenlijk.
Manchetknopen, dat zijn eigenlijk de enige sieraden die ik wel eens draag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh mannen in 3-delig pak vind ik helemaal HOT!!
Mn lief gaat ook driedelig als we trouwen, incl dasspeld en manchetknopenoh en een pochet??
Ik ook, maar colbert open vind ik niet echt mooi. Gewoon uit of met giletquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef JJH het volgende:
open je ogen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef JJH het volgende:
godskanonnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meestal (dus, als ik een pak draag) gewoon pantalon jasje en hemd, bovenste knoopje los.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Catwalk, bruiloft en black tie-verhaal.
Trusten jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga slapen
Grijsbaard je fotos mogen in dm![]()
Ik heb vanmiddag hele mooie gekocht voor mn lief, Tenminste ik vind ze heel mooi, en ze matchen met onze trouwringen, dus ik hoop dat hij ze ook leuk vindquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Manchetknopen, dat zijn eigenlijk de enige sieraden die ik wel eens draag.
Ook ene paar van mijn meisje gehad.
Ik vind af en toe een das het toch wel afmaken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meestal (dus, als ik een pak draag) gewoon pantalon jasje en hemd, bovenste knoopje los.
Echt zelden een das.
Gewoon. Vind een das, blouse zonder colbert niks!quote:
Manchetknopen en horloges, verder nietsquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Manchetknopen, dat zijn eigenlijk de enige sieraden die ik wel eens draag.
Ook ene paar van mijn meisje gehad.
Ik vind het gewoon verre van prettig zitten ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind af en toe een das het toch wel afmaken.
Soms is het zo kleurloos, met alleen een hemd (wit/roze/lichtblauw) en kostuum.
Damn, wat gaaf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Manchetknopen en horloges, verder niets.
Ik heb manchetknopen met mijn initialen van mijn ouders gekregen.
Ik vind het bij Gabriel Macht wel een soort "working-on-the-job" uitstraling hebben. En zeker als je het draagt, wanneer je voorover een tafel gebogen staat, veel stukken moet lezen of uitvoerig moet typen, is een colbert iets wat je gewoon in de hoek van je kantoor aan de kapstok hangtquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon. Vind een das, blouse zonder colbert niks!
Leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag hele mooie gekocht voor mn lief, Tenminste ik vind ze heel mooi, en ze matchen met onze trouwringen, dus ik hoop dat hij ze ook leuk vind
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verre van prettig zitten ook.
Zal ik eens over nadenken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Als kleurtip zou ik dan wel een fleurig pochet mooi vinden bij een dasloze outfit.
Ik heb eigenlijk 5 maathemden die ik het meeste draag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen is het gewoon vaak wel zoeken naar overhemden waar je ze op kunt dragen, je zit gewoon aan herenmodezaken vast.
Jij hebt gewoon een charisma en een bepaalde taal die niemand kan beaten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het bij Gabriel Macht wel een soort "working-on-the-job" uitstraling hebben. En zeker als je het draagt, wanneer je voorover een tafel gebogen staat, veel stukken moet lezen of uitvoerig moet typen, is een colbert iets wat je gewoon in de hoek van je kantoor aan de kapstok hangt.
Sterktequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een charisma en een bepaalde taal die niemand kan beaten.
Verder weet ik het niet meer, iemand ligt in het ziekenhuis en ik ben er kapot van.
Och meiske tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een charisma en een bepaalde taal die niemand kan beaten.
Verder weet ik het niet meer, iemand ligt in het ziekenhuis en ik ben er kapot van.
Collar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 5 maathemden die ik het meeste draag.
Slimfit, wide spread collar en double cuff.
Niet gedacht dat ik hier een liefhebber van mooie mannenkleding zou vinden![]()
.
Ik wou dat ik maathemden kon betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 5 maathemden die ik het meeste draag.
Slimfit, wide spread collar en double cuff.
Niet gedacht dat ik hier een liefhebber van mooie mannenkleding zou vinden![]()
.
Die mag jij vast weer snel om. Met bevestigingsring zodat er een halsband aan vast te maken isquote:
Een maathemd is ongeveer 100 - 150 euro.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wou dat ik maathemden kon betalen.
En double cuff is gewoon tof. Tilt je uit de masse van mensen die overhemde dragen, en inderdaad, een paar mooie knopen erbij.
Nee, maar gelukkig heb je vrienden om je heenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Komt wel goed heren. Net alleen kleine inzinking en als ik huil krijg ik allemaal vlekken in min gezichtdas niet handig tijdens bbq met vrienden.
maar liefje tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Komt wel goed heren. Net alleen kleine inzinking en als ik huil krijg ik allemaal vlekken in min gezichtdas niet handig tijdens bbq met vrienden.
Ik heb een keer in mijn leven een eigen gehad, voor als teken. Zou echt wel een op maat gemaakte willen hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die mag jij vast weer snel om. Met bevestigingsring zodat er een halsband aan vast te maken is?
Dat schiet er soms al bij in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een maathemd is ongeveer 100 - 150 euro.
Niet goedkoop nee, maar voor een confectiehemd ben je ook al snel 50 - 75 kwijt.
Group hugquote:
Leren schoenen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een keer in mijn leven een eigen gehad, voor als teken. Zou echt wel een op maat gemaakte willen hebben.
En uiteraard mag het weer over mannenkleding gaanliever over pakken, leren schoenen en dassen.
Wat vind je eigenlijk van bruine schoenen onder een pak?quote:
Liehiehief.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
l
[..]
maar liefje tochkom hier dan krijg je een knuf
Onder zwart niet, gewoon nee...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van bruine schoenen onder een pak?
Ik ken mensen die er bij zweren en mensen die het een kenmerk van wansmaak vinden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liehiehief.
Vind het gewoon eng en wil geen mensen verliezen. Nooit, helaas is dat een fabel.
Zwart pak? Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van bruine schoenen onder een pak?
Ik ken mensen die er bij zweren en mensen die het een kenmerk van wansmaak vinden.
Hehe, als ik in de trein zit om 6 uur dan heb je allemaal van die mannen in prachtige pakken en dito schoenen. Laptop en papieren erbij en ze werken door. Ik heb een relatie gehad waarbij hij serieus alleen casual zondag had oid, verder altijd een pak. Best nice, alleen was hij verdomd arrogant. Cambridge gedaan en dan denken dat j de beste bent.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Leren schoenen.
Leren zolen helemaal, alleen is dat een drama in Nederland.
Vind ik ook!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Onder zwart niet, gewoon nee...
Grijs of blauw vind ik het prima.
Sowieso mogen schoenen van mij wel een beetje de aandacht trekken.
Hoe hoog is halfhoog?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wat vinden jullie dan van die halfhoge laarzen?
Ik snap niet wat je ermee moet, ik zou na 1 arrogant woordje al afgeknapt zijn, misschien ben ik daarom maagd as fuck dunno.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, als ik in de trein zit om 6 uur dan heb je allemaal van die mannen in prachtige pakken en dito schoenen. Laptop en papieren erbij en ze werken door. Ik heb een relatie gehad waarbij hij serieus alleen casual zondag had oid, verder altijd een pak. Best nice, alleen was hij verdomd arrogant. Cambridge gedaan en dan denken dat j de beste bent.
Das wel halfhoogquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe hoog is halfhoog?
Ik heb een paar tot net over de enkel.
Mijn vriendin vindt het op zondag ook geweldig als ze met mij gewoon in het natte gras kan gaan zitten, want als ik een nette pantalon draag, doe ik dat gewoon liever nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, als ik in de trein zit om 6 uur dan heb je allemaal van die mannen in prachtige pakken en dito schoenen. Laptop en papieren erbij en ze werken door. Ik heb een relatie gehad waarbij hij serieus alleen casual zondag had oid, verder altijd een pak. Best nice, alleen was hij verdomd arrogant. Cambridge gedaan en dan denken dat j de beste bent.
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:49 schreef GSbrder het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nog geen goed zwart pak.
Ik ben niet fel tegen cognac- of bruine schoenen onder blauw of grijs.
Damn nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
Niet standaard dertien in een dozijn donkerbruine schoenen.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe hoog is halfhoog?
Ik heb een paar tot net over de enkel.
soms vind ik het ergens best chill. Iemand met wie j naar feestjes gaat, netwerkt, zorgt voor alles en mijn ontbijt maakt. Bovendien maakte ik tenminste mijn huiswerk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je ermee moet, ik zou na 1 arrogant woordje al afgeknapt zijn, misschien ben ik daarom maagd as fuck dunno.
Ik heb, op grond van mijn manier van kleden, wel eens de vraag gehad of ik homo was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mannen die weten hoe ze zich moeten kleden!!!![]()
Daar hoef je toch niet per se arrogant voor te zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
soms vind ik het ergens best chill. Iemand met wie j naar feestjes gaat, netwerkt, zorgt voor alles en mijn ontbijt maakt. Bovendien maakte ik tenminste mijn huiswerk.
Prachtige kleur grijs ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Wel te doen, hahaha.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Nou serieus hé, Veel homo's weten wel hoe het moet, En jij bent dus een hetero die het ook weet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb, op grond van mijn manier van kleden, wel eens de vraag gehad of ik homo was.
In welke zin heeft dat met arrogantie te maken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
soms vind ik het ergens best chill. Iemand met wie j naar feestjes gaat, netwerkt, zorgt voor alles en mijn ontbijt maakt. Bovendien maakte ik tenminste mijn huiswerk.
Je moet allebei een beetje hetzelfde hebben. Een enorm zelfverzekerde / arrogante knul moet niet met een bangig meisje aanpappen. De laatste gaat dan binnen de kortste keren een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welke zin heeft dat met arrogantie te maken?
Nope, maar doordat hij arrogant was of zelfverzekerd kon ie dat wel allemaal. Dingen die normaal niet mogelijk waren of ik normaal niet zou durven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet per se arrogant voor te zijn?
Ach komop nou, iedereen weet dat als je als man je alles laat aansmeren door vrouwen je er binnen de kortste keren uitziet als een relnicht..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou serieus hé, Veel homo's weten wel hoe het moet, En jij bent dus een hetero die het ook weet!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou serieus hé, Veel homo's weten wel hoe het moet, En jij bent dus een hetero die het ook weet!
... Heeft niks met arrogantie te maken nogmaals...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, maar doordat hij arrogant was of zelfverzekerd kon ie dat wel allemaal. Dingen die normaal niet mogelijk waren of ik normaal niet zou durven.
Zelfverzekerd en arrogant is nogal een groot verschilquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, maar doordat hij arrogant was of zelfverzekerd kon ie dat wel allemaal. Dingen die normaal niet mogelijk waren of ik normaal niet zou durven.
Ik vond het ook geen probleem, mijn vader wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet allebei een beetje hetzelfde hebben. Een enorm zelfverzekerde / arrogante knul moet niet met een bangig meisje aanpappen. De laatste gaat dan binnen de kortste keren een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen.
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet allebei een beetje hetzelfde hebben. Een enorm zelfverzekerde / arrogante knul moet niet met een bangig meisje aanpappen. De laatste gaat dan binnen de kortste keren een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen.
Tsja, als je als vader je dochter omver geblazen ziet worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen probleem, mijn vader wel.
Bovendien was het op een gegeven moment te, terwijl het niet hoefde/nodig was.
Ik denk het wel. Als jij omgaat met andere mensen die soortgelijk zijn en topfuncties hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Heeft niks met arrogantie te maken nogmaals...
Zoek jij arrogante / bitchy vrouwen of lieve en stille meisjes?quote:
Ik zou als papa toch ook wel even wijsneuzerig gaan doen dan denk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, als je als vader je dochter omver geblazen ziet worden.
Viel wel mee, ik ben echt niet bang of gehoorzaam. Alleen ga ik liever niet rellen bij familie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, als je als vader je dochter omver geblazen ziet worden.
Ik heb nog een drankje ingedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
Interessante discussie
Ik volg 'm nog even op m'n telefoon en dan langzaamaan pitten
Ik merk het ook wel. De meeste jongens met wie ik omga zijn eveneens (wannabe) alpha males die aan de top van de apenrots willen komen. Ik merk ook dat ik er de beste resultaten mee kan bereiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als jij omgaat met andere mensen die soortgelijk zijn en topfuncties hebben.
Echt komop zeg, trek je kop eens uit de klei! Misschien ben ik dan wel de uitzondering, maar ik zie genoeg mannen die goed gekleed gaan, zonder er als een relnicht uit te zien!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach komop nou, iedereen weet dat als je als man je alles laat aansmeren door vrouwen je er binnen de kortste keren uitziet als een relnicht..
Maarja
waarom zijn er maar 2 keuzesquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek jij arrogante / bitchy vrouwen of lieve en stille meisjes?
Haha, maar als je schoonzoon nu slimmer/gevatter/wereldwijzer is dan dat jij bent?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou als papa toch ook wel even wijsneuzerig gaan doen dan denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For the sake of the discussionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dan ben je niet arrogant..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als jij omgaat met andere mensen die soortgelijk zijn en topfuncties hebben.
dan hoor ik er niet bijquote:
O, goed mogelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, maar als je schoonzoon nu slimmer/gevatter/wereldwijzer is dan dat jij bent?
Lief meisje, stil.. Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek jij arrogante / bitchy vrouwen of lieve en stille meisjes?
Lol. Hij was arrogant. Ik weet niet wat jij het verschil daar tussen vind, maar ik denk dat ik het na een jaar wel weet. Want niks mis met zelfverzekerdheid. Maar als je op een gegeven moment jarig bent en mensen weg bonjourt na 15min omdat je wel betere dingen te doen hebt.... Terwijl je ze van te voren wel uitnodigt... Tsja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfverzekerd en arrogant is nogal een groot verschilIk denk dat zoals jij het verteld hij heel erg zelfverzekerd was, en niet zo zeer arrogant was.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Niet echt goede kwaliteit en had het ff snel aangetrokken aangezien ik hier in mijn badjas zit. Maar voor het idee:Zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is op z'n minst apart te noemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Hij was arrogant. Ik weet niet wat jij het verschil daar tussen vind, maar ik denk dat ik het na een jaar wel weet. Want niks mis met zelfverzekerdheid. Maar als je op een gegeven moment jarig bent en mensen weg bonjourt na 15min omdat je wel betere dingen te doen hebt.... Terwijl je ze van te voren wel uitnodigt... Tsja.
Niet echt goede kwaliteit en had het ff snel aangetrokken aangezien ik hier in mijn badjas zit. Maar voor het idee:Ik vind het een leuke look! Het is een three-button, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had zelf de maat iets strakker gekozen, maar dat is heeeel persoonlijk. Vooral de gillet mag je lichaam strak omsluiten.
Goede combinatie wel!Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Niet echt goede kwaliteit en had het ff snel aangetrokken aangezien ik hier in mijn badjas zit. Maar voor het idee:Helemaal goed!! Me like!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Eigenlijk, als je het goed wilt doen draag je zwart allleen op begrafenissen, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, zwart pak en donkergrijs gilet..
No offensequote:
Ze zeggen wel, brutale mensen hebben de halve wereld... Maar goed, ik haat alpha males, meestal zijn ze ook een tikje te nichterig en te streberig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik merk het ook wel. De meeste jongens met wie ik omga zijn eveneens (wannabe) alpha males die aan de top van de apenrots willen komen. Ik merk ook dat ik er de beste resultaten mee kan bereiken.
awelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
No offense.
Wilde gewoon een dilemma opwerpen.
Kijk, dát is wel arrogant, maar zoals je het eerder zei niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Hij was arrogant. Ik weet niet wat jij het verschil daar tussen vind, maar ik denk dat ik het na een jaar wel weet. Want niks mis met zelfverzekerdheid. Maar als je op een gegeven moment jarig bent en mensen weg bonjourt na 15min omdat je wel betere dingen te doen hebt.... Terwijl je ze van te voren wel uitnodigt... Tsja.
Three button klopt inderdaad. Gilet zit ook strak om mijn lijf (kan hem nog achter wat aantrekken, maar had ik geen zin in). Het overhemd had ik een M van nodig ivm mijn breedte bij de schouders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke look! Het is een three-button, toch?
Had zelf de maat iets strakker gekozen, maar dat is heeeel persoonlijk. Vooral de gillet mag je lichaam strak omsluiten.
Goede combinatie wel!
Arrogant?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dát is wel arrogant, maar zoals je het eerder zei niet.
Haha, ikke niet hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk, als je het goed wilt doen draag je zwart allleen op begrafenissen, zo ongeveer.
Ik gok dat hij het voor een gala / bruiloft heeft gekocht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigenlijk, als je het goed wilt doen draag je zwart allleen op begrafenissen, zo ongeveer.
Maar trouwerijen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Door moeten zoeken of maathemd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Three button klopt inderdaad. Gilet zit ook strak om mijn lijf (kan hem nog achter wat aantrekken, maar had ik geen zin in). Het overhemd had ik een M van nodig ivm mijn breedte bij de schouders.
O oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het voor een gala / bruiloft heeft gekocht?
Niet een zakelijk pak, denk ik zo.
Serieus? Hou maar op met dit posten, want het is nu de 4e keer. Dan snap je het maar niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben je niet arrogant..
Ik snap je niet.
Het is toch feest?quote:
Klopt.. daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Door moeten zoeken of maathemd.
Boordmaat is bepalend.
Nichterig? Niet in mijn vriendengroep, juist niet zelfs.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ze zeggen wel, brutale mensen hebben de halve wereld... Maar goed, ik haat alpha males, meestal zijn ze ook een tikje te nichterig en te streberig.
Ik vind het nice! Leuke foto's zo even snel, tis dat ik al in bed lig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Three button klopt inderdaad. Gilet zit ook strak om mijn lijf (kan hem nog achter wat aantrekken, maar had ik geen zin in). Het overhemd had ik een M van nodig ivm mijn breedte bij de schouders.
Je bent een beetje prikkelbaar i quess...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus? Hou maar op met dit posten, want het is nu de 4e keer. Dan snap je het maar niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, Liefjes, ik ga mijn ogen sluiten, morgen weer op tijd mijn bedje uit! Sweet dreams
Ik vind zwart gewoon heel classy! Maar donkergrijs ook, Ik ben gewoon meer van de donkere pakken geloof ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch feest?
Ik zie mezelf daar ook wel in een lichtgrijs pak met een knalpaars hemd verschijnen hoor.
Grijs met zwart is ook zo'n Clooney-combinatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch feest?
Ik zie mezelf daar ook wel in een lichtgrijs pak met een knalpaars hemd verschijnen hoor.
Dankjewel.. Als ik het op mijn gemak aantrek, zit het ook allemaal wat mooier.. Had het nu even snel aangetrokken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het nice! Leuke foto's zo even snel, tis dat ik al in bed lig.
Oke schatje. Op en top hetero.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nichterig? Niet in mijn vriendengroep, juist niet zelfs.
Streberig? Ja, dat wel.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch feest?
Trustenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, Liefjes, ik ga mijn ogen sluiten, morgen weer op tijd mijn bedje uit! Sweet dreams
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grijs met zwart is ook zo'n Clooney-combinatie.
Grijs / beige met een wit overhemd, dat is echt zomers.
Dan ga je er wel meer naar verlangenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke schatje. Op en top hetero.![]()
Streberig is goed. Als ik maar op de eerste plaats kom, niet 4 dagen p.w. overwerken.
Neuh, ik begrijp niet dat je 4 keer hetzelfde post. Post dan lekker niet en ga je verdiepen in termen van de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent een beetje prikkelbaar i quess...
Ja, schitterend. Nog even doorsparenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Echt, ik zou best een walk in closet met mooie pakken en hemden en schoenen willen hebben.
Meisjes, meisjes, rustig nou maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet dat je 4 keer hetzelfde post. Post dan lekker niet en ga je verdiepen in termen van de Nederlandse taal.
Alsjeblieft..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet dat je 4 keer hetzelfde post. Post dan lekker niet en ga je verdiepen in termen van de Nederlandse taal.
Ooit, als ik geld heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, schitterend. Nog even doorsparen.
Dank je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway JJH Vinniiee en Grijsbaard, jullie hebben een goede kledingsmaak!
Zo en nu echt out!
Ergens klopt dat wel. Maar ik denk dat het in balans moet blijven, als je jezelf kan vermaken dan is het geen probleem als partner overwerkt. Zonder vrienden, hobby's of met kinderen is het al weer heel anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan ga je er wel meer naar verlangen.
Zucht, en zo was het dus wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsjeblieft..
Zodra iemand niet doet alsof hij beter is dan een ander, of de ander minder is dan hem is dat persoon niet arrogant.
Dankje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway JJH Vinniiee en Grijsbaard en GSBorder jullie hebben een goede kledingsmaak!
Zo en nu echt out!
Kan, dat illustreerde jouw berichtjes dus niet naar mijn mening, 4 maal. (blijkbaar)quote:
Sowieso, ik neem in een driekamer huis al een inloopkast. Fuck the rest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Echt, ik zou best een walk in closet met mooie pakken en hemden en schoenen willen hebben.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso, ik neem in een driekamer huis al een inloopkast. Fuck the rest.
Toedels!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan, dat illustreerde jouw berichtjes dus niet naar mijn mening, 4 maal. (blijkbaar)
Maar ga niet zeggen dat ik wat aan mijn woordenschat moet doen alsjeblieft zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |