Heb je ook niet zo slim aangepakt he?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
Ok
I'm defeated, this time(mijn eerste trolltopic hihihaho)
Halfuur OP schrijven voor dit topic weggegooid
Omg je bent modquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen schiet gewoon met scherp
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter stop je, in plaats van een vinger, een vuist in je kont.
Troll topics, soit. Maar dan ook nog serieus reageren.
het ging wel eventjes de goede kant opquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je ook niet zo slim aangepakt he?!
thanksquote:
Dit was toch wel heel erg doorzichtig hequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
Ok
Watje, je moet je niet zo snel laten afschrikken door BrandXquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
Ok
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter stop je, in plaats van een vinger, een vuist in je kont.
Troll topics, soit. Maar dan ook nog serieus reageren.
Je bent niet grappig, misschien denk je dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef shaderon het volgende:
!!!
Jij bent toch die altijd zijn vinger in ze hol steekt,
veel over je gehoord, sukkeltje
Uhm, dit is dan weer complete onzin. Dit soort trolltopics zijn misschien triest, maar zulke dingen over de TS verzinnen zijn nog triesterquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef shaderon het volgende:
!!!
Jij ook dan? Zonder verzonnen dingen? Mooiquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
SORRY
hij staat nu uit
maar weer ontopic schatje
Dat is dus mooi niet verzonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij ook dan? Zonder verzonnen dingen? Mooi.
dus omdat jij goed omgaat met je ex is dat altijd een optie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Is het ook.. vraag ik me vaker af eigenlijk. Waarom mensen elkaar de kop in moeten slaan en moeten vechten over de rug van hun kinderen. Dus dat is zeker een scherpe opmerking.
Snap dat jij denkt dat een kind er meestal al bij een keer neuken is, maar de waarheid leert anders!
Misschien moeten mensen eens eerlijk zijn of nadenken voor ze in een relatie stappen.
Ik ga gewoon ook nog steeds goed om met mijn ex.
HAHAHAHAHAHA wat een goeijen grap zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
Ok
Dan nog ben je niet grappigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is dus mooi niet verzonnen.
Er was ooit een fap archievement lijst en daar deed gogo aan mee.
Dus die werd eerlijk door mensen ingevuld. Hij had dus fappen met je vinger in je aars.
Vandaar deze reacties
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is dus mooi niet verzonnen.
Er was ooit een fap archievement lijst en daar deed gogo aan mee.
Dus die werd eerlijk door mensen ingevuld. Hij had dus fappen met je vinger in je aars.
Vandaar deze reacties
Zo praat je niet over gogosweden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef shaderon het volgende:
!!!
Ahh is dat je leeftijd? Slaap lekker klein meisje!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus omdat jij goed omgaat met je ex is dat altijd een optie?
Al duurt een relatie 18 jaar dan kunnen er nog dingen voor vallen waardoor je daarna niet meer samen door een deur kunt
maar goed ik heb geen zin in een catfight met een 17 jarige
truste
Typische reactie van een kasthomo. Even duidelijk laten zien dat alles wat er ook maar zijdelings aan te linken is vies en raar isquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef shaderon het volgende:
!!!
Ja, want dat heb ik gezegd inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Typische reactie van een kasthomo. Even duidelijk laten zien dat alles wat er ook maar zijdelings aan te linken is vies en raar is
Zo doe je er wel overquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ja, want dat heb ik gezegd inderdaad
Maakt zijn faal weer wat minder ergquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef BrandX het volgende:
tering, sommigen zijn nog een grotere kleuter met hun geruzie dan gogo met zijn funtopic
nou iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt zijn faal weer wat minder erg.
Want aan een paar letters kun je zien wat mijn mening is en hoe ik hier tegen aan kijk in het echt. Tuurlijk, denk wat je wilt denken. In het echt ben ik beleefde jongen, op het forum kan ik even trollen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo doe je er wel overMaar ontkennen heeft geen zin
hey, een compliment gespotquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef BrandX het volgende:
tering, sommigen zijn nog een grotere kleuter met hun geruzie dan gogo met zijn funtopic
Trollenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Want aan een paar letters kun je zien wat mijn mening is en hoe ik hier tegen aan kijk in het echt. Tuurlijk, denk wat je wilt denken. In het echt ben ik beleefde jongen, op het forum kan ik even trollen.
Sowieso, boos op iemand worden die een beetje trolt in een troll topic___!!
Of een complimentenboekje maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Print het uit en plak het boven je bed
lief zijn tegen gogoquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef shaderon het volgende:
!!!
het staat al in mijn foboquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Print het uit en plak het boven je bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |