quote:
ik heb me er altijd voor geschaamd, daarom die tonnen met foreveralone topics. Zodat jullie het niet zouden weten. Iknow, faal maarja, je doet rare dingen soms..quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Kunstmatige inseminatie ofzo? Ik weet niet hoe het je anders gelukt is.
en juist om dit soort reacties zat ik er aan te denken om het op een kloon te posten.quote:
Beetje laat nu dan hè...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en juist om dit soort reacties zat ik er aan te denken om het op een kloon te posten.
als de rest gewoon normaal doet kan ik misschien nog wat advies krijgen, want dit schiet zo niet opquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
toen het ongelukje gebeurde was ik 14..
Het zal niet voor het eerst zijn dat zulke jonge kinderen alleen tussen vader en moeder heen en weer vliegen. En waarom ook niet? Of ze nou in de auto zitten of in het vliegtuig....quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Hier geloof ik geen hol van
Je kind van 4 iedere week op het vliegtuig zetten?
en al die tickets koopt ts (die puber is) zelf?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Barbapapamama het volgende:
Hier geloof ik geen hol van
Je kind van 4 iedere week op het vliegtuig zetten?
Denk het niet, want het topic hoort in dat geval niet in OUD maar in WGR en laat ik het daar nou ook niet willen hebben...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als de rest gewoon normaal doet kan ik misschien nog wat advies krijgen, want dit schiet zo niet op
Als unaccompanied minor, regel je met de maatschappij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef koekii het volgende:
Hoe kan een kind van 4 alleen reizen? Gaat er dan een begeleider mee?
het kind wordhet vliegtuig op begeleid en er ook weer af hier in Zweden. Hebben we toen een heel gesprek over gehad met de luchtvaartmaatschappijquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef koekii het volgende:
Hoe kan een kind van 4 alleen reizen? Gaat er dan een begeleider mee?
Mijn ouders helpen me gelukkig. Ieder koopt 50% van de tickets (ex en ik)quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en al die tickets koopt ts (die puber is) zelf?
waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk het niet, want het topic hoort in dat geval niet in OUD maar in WGR en laat ik het daar nou ook niet willen hebben...
hoe oud ben jij eigenlijk? Want echt elke post die ik vab je zie is doordrenkt van naiviteit en wereldvreemdheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Evie het volgende:
Denk dat een kind zijn moeder vooral nodig heeft. En dat het inderdaad zeer belastend is voor een kind van 4 om het heen en weer te laten vliegen. Maar het is mogelijk.. bespreek het gewoon met je ex. En als je haar niet kan luchten waarom hebben jullie dan ooit samen kinderen gekregen?!!
En jij de kleuter hebt het tegen mij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk? Want echt elke post die ik vab je zie is doordrenkt van naiviteit en wereldvreemdheid
Die jongen schiet gewoon met scherpquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En in andere topics verkondigen dat je nog maagd bent..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En in andere topics verkondigen dat je nog maagd bent..
de echte reden..quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik heb me er altijd voor geschaamd, daarom die tonnen met foreveralone topics. Zodat jullie het niet zouden weten. Iknow, faal maarja, je doet rare dingen soms..
Maar ik moet nog ruzie maken met kleine meisjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Barbapapamama het volgende:
Beter een slotje op dit topic, klopt geen kudt van
ja klopt, daarom gaat hij ook naar school in Nederland, en bij zijn moeder. Het vliegen zelf duurt maar een uurtje per keer, dus zo erg lijkt me datook niet toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Evie het volgende:
Denk dat een kind zijn moeder vooral nodig heeft. En dat het inderdaad zeer belastend is voor een kind van 4 om het heen en weer te laten vliegen. Maar het is mogelijk.. bespreek het gewoon met je ex. En als je haar niet kan luchten waarom hebben jullie dan ooit samen kinderen gekregen?!!
Ze hebben zn zaad gejat na het rukken en er een kind mee verwektquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Barbapapamama het volgende:
'Ja hallo met gogosweden, ja ik zeg op een forum dat ik maagd ben maar eigenlijk heb ik al een wijf geneukt en nu heb ik een kind van 4 jaar'
Nee, gewoon een leuk joch (want dat is het verder welquote:
Waarom woon je in Zweden? Het lijkt me echt vreselijk voor je kind om elke week te laten vliegen. Op een gegeven moment word je er ook moe van. En als jij je kind wat vaker wilt zien dan kom je maar weer terug in Nederland wonen. Ik geef je ex gewoon gelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja klopt, daarom gaat hij ook naar school in Nederland, en bij zijn moeder. Het vliegen zelf duurt maar een uurtje per keer, dus zo erg lijkt me datook niet toch?
Mijn ex is nogal stroef zegmaar, zij wil Marcus hebben, en ik moet daar maar in mee gaan
Wat schetigquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, gewoon een leuk joch (want dat is het verder wel) van een jaar of 15-16 wat zich verveelt
zodra mijn abo afgelopen is gaat gogosweden de trash in. Ben het nu echt beu,quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies![]()
In WGR hoort het totaaaaaal niet!![]()
Hooguit in ONZ
'als je haar niet kunt luchten waarom heb je dan een kind met haar gemaakt'quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef Evie het volgende:
[..]
En jij de kleuter hebt het tegen mij?OMFG
Wat is er naief aan de voorgaande post en wat is er wereldvreemd aan?! Leg je mooie puntje eens uit klein meisje!
Iemand die zich niet aan de afspraken houdt gelijk geven...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef koekii het volgende:
[..]
Waarom woon je in Zweden? Het lijkt me echt vreselijk voor je kind om elke week te laten vliegen. Op een gegeven moment word je er ook moe van. En als jij je kind wat vaker wilt zien dan kom je maar weer terug in Nederland wonen. Ik geef je ex gewoon gelijk
Wel lief zijn voor hem he, Gogo is tofquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat schetig
Misschien praat hij wel over zijn vroegere jeugd in die vliegtuigen en is hij daarom op dit punt beland
Is het ook.. vraag ik me vaker af eigenlijk. Waarom mensen elkaar de kop in moeten slaan en moeten vechten over de rug van hun kinderen. Dus dat is zeker een scherpe opmerking.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'als je haar niet kunt luchten waarom heb je dan een kind met haar gemaakt'
Super scherp hoor!!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ben jij een kloon van dat meisje dat achter was gelaten bij die meet evie?
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat er vooraf is gegaan aan het uit elkaar gaan he.. Kan me best voorstellen dat sommige mensen elkaar echt niet meer kunnen luchten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Is het ook.. vraag ik me vaker af eigenlijk. Waarom mensen elkaar de kop in moeten slaan en moeten vechten over de rug van hun kinderen. Dus dat is zeker een scherpe opmerking.
Snap dat jij denkt dat een kind er meestal al bij een keer neuken is, maar de waarheid leert anders!
Misschien moeten mensen eens eerlijk zijn of nadenken voor ze in een relatie stappen.
Ik ga gewoon ook nog steeds goed om met mijn ex.
Dan moeten die mensen verdomme eens opgroeien als ze kinderern hebben en hun egocentrische zelfzuchtige egoboostende gezeik achter zich laten ipv hun kinderen ermee opzadelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat er vooraf is gegaan aan het uit elkaar gaan he.. Kan me best voorstellen dat sommige mensen elkaar echt niet meer kunnen luchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |