SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Van wie is dit nou weer een clone dan?quote:
Van een zielige DEF user.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Van wie is dit nou weer een clone dan?
Zo een?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Ben geen clone jonge wat denk jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat je een slechte kloon bentquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ben geen clone jonge wat denk jij.
Een ander MacID spoofen helpt niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef paintmeester het volgende:
Bij ons hebben ze een data limiet ingesteld, je kunt alleen nog maar je mail openen
Dat denk ik niet alleen...quote:
Ben gelukkig geen boordplaatser meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een ander MacID spoofen helpt niet?
Wij zitten bedraad aan IodL, die infrastructuur die lag er al ofzo. Als ik weer eens over de limiet ga dan enable ik NIC 2 en gaan we weer op volle kracht.
Het houdt ook niet op hier...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Okee... dan niet wijzer maken dan ze zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ben gelukkig geen boordplaatser meer
Overduidelijke JA is dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ben geen clone jonge wat denk jij.
Dat weet je toch allangquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Silent-hunter het volgende:
Haters! Ik ben geen kloon. word iedereen hier zo behandeld?
Ik heb geen clone.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Was het niet jouw kloon dan?
OK, dan ben je geen kloon. Hoeveel jaar lurk je al hier (zonder ooit een user gehad te hebben) dat je binnen 5 uur al de belangrijkste FOK! termen kent, niet hoeft te vragen hoe je een UI in moet stellen etcquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Silent-hunter het volgende:
Haters! Ik ben geen kloon. word iedereen hier zo behandeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |