Weddenschap is nog niet voorbij.quote:
quote:
Bedankt voor deze info, ik dacht dat ik in het ajax topic verder moest.quote:
Dat wil jij altijd graag hequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze info, ik dacht dat ik in het ajax topic verder moest.
Nou ja, dat moet dus niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze info, ik dacht dat ik in het ajax topic verder moest.
quote:
Evereybody loves Sierdquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:36 schreef vincerusso het volgende:
Gijp vind de Vos wel heel erg leuk he
Rene kan die grap niet eens goed maken.quote:
Wat zei Wilfred dan?quote:
Maak Smoof niet boos héquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax gaat iedereen verbazen.Met Siem in de spits, dat wel.
Yup en Blind op Messi zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona ook. Die lompe trage Pique tegen een Sana in volle beweging
Dennisquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week zeker volgen..hopelijk wordt het een soort doordekken.
Néh, van mezelf hoeft dat niet meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog gewoon een Rutten UI.
Ze zouden het moeten opnemen 7 uur 's ochtends bij Van der Valk, of bij een meertje met eenden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week zeker volgen..hopelijk wordt het een soort doordekken.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
AC Milan gaat trouwens Galliani en M'Baye Niang binnenhalen. Zijn zelfs gesignaleerd op vliegveld daar
ik hoop echt dat we ze loten met de CL , die lui zijn echt helemaal niks meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Milan moet Kaka halen, want anders wordt het weer een tussenjaar.
wiequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
AC Milan gaat trouwens Galliani en M'Baye Niang binnenhalen. Zijn zelfs gesignaleerd op vliegveld daar
Ik hoop het ook, ze geven nog minder druk naar voren dan Willem II.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop echt dat we ze loten met de CL , die lui zijn echt helemaal niks meer
Niang is een goede speler van PSG. Vorig jaar goed gedaan en nu gewoon geserveerd.quote:
SM Caen johquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niang is een goede speler van PSG. Vorig jaar goed gedaan en nu gewoon geserveerd.
fm weleens een seizoentje dat ie er 40 ofzo inschootquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
M'Baye Niang is een toptalent. Spits van Stade Malherbe Caen.
Lama ik haal hem door elkaar met Nene.quote:
dat kunnen ze niet eens...quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ze geven nog minder druk naar voren dan Willem II.
Ik ken wel een Niang van Marseille maar die speelt toch in Turkije?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niang is een goede speler van PSG. Vorig jaar goed gedaan en nu gewoon geserveerd.
Adelantequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is de nieuwe aanwinst van Wesley en Yolanthe al voorbij gekomen? Iemand die de foto ff mailt?
Doe jij dat danquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is de nieuwe aanwinst van Wesley en Yolanthe al voorbij gekomen? Iemand die de foto ff mailt?
Samen met Ronald Koeman bij Barcelonaquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar speelt Frank de Boer eigenlijk?
Welk hondenras een persoon kiest zegt heel veel over hun persoonlijkheid. Wesley en yolanthe zijn dus trieste en zwakke mensenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Ronald Koeman is de trainer van Feyenoord kneusquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Ronald Koeman bij Barcelona
Inter doet niet mee dus als 8e in pot 1 zeker?quote:
Bij je moeder met der verlepte tieten en der uitgelubberde kut.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar speelt Frank de Boer eigenlijk?
Volgens mij snap je het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee Ronald Koeman is de trainer van Feyenoord kneus
Grappig man.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee Ronald Koeman is de trainer van Feyenoord kneus
Inter speelt geen CL toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inter doet niet mee dus als 8e in pot 1 zeker?
Inter doet niet mee, dus komt AC Milan op de 8e plek in pot 1 terecht. Dat vraagt hij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oké. Snap ik zijn zin nog steeds niet.
Milan zat vorig jaar in Pot 2. Volgens mij staan ze ook 9e op de Europese ranglijst.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oké. Snap ik zijn zin nog steeds niet.
Derksen kan er niet tegen als iemand hem op een fout wijstquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inter doet niet mee, dus komt AC Milan op de 8e plek in pot 1 terecht. Dat vraagt hij.
Ah, op die manier. Ja dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan zat vorig jaar in Pot 2. Volgens mij staan ze ook 9e op de Europese ranglijst.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit de hele tijd naar die hipster met der bolle kop rechts van Genee te kijken
Wie nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit de hele tijd naar die hipster met der bolle kop rechts van Genee te kijken
Atletico, Lyon, Liverpool en Porto staan ook nog tussen Inter en AC MIlan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan zat vorig jaar in Pot 2. Volgens mij staan ze ook 9e op de Europese ranglijst.
Ah. Da's een flinke lijst toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Atletico, Lyon, Liverpool en Porto staan ook nog tussen Inter en AC MIlan.
Niet onlogisch, ik had een 3tje gegeven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Had ie nou serieus voor Heracles gestemd?![]()
PSV countert alleen maar, is ook niks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen, Roda, NAC, VVV, NEC, Heracles, Zwolle, Heerenveen, PEC, Willem II, allemaal slecht. Maar 8 ploegen die kunnen voetballen.
Sigaarsnor.blogspot.comquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:58 schreef no1uknow het volgende:
Iemand nog een MP4 van afgelopen vrijdag?
Vitas heeft alleen maar geluk en Twente en Ajax hebben alleen maar tegen slechte clubjes gespeeld ook waardeloos dus. Feyenoord heeft geen spits en AZ Altidore, dus kampioenschap gaat tussen RKC en ADOquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV countert alleen maar, is ook niks.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom zat die nelissen nou bij de bar?
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)8345ad448e14a04f.mp4quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef no1uknow het volgende:
Heb geen MP4 kunnen vinden in oude topics
Leuk om mee te kijken toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom zat die nelissen nou bij de bar?
Wel een ajaciedquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Anno2012 het volgende:
Zou wel vet zijn, holleeder aan de bar
Je moet tegenwoordig alles openen voordat je het normaal kan kopiëren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)8345ad448e14a04f.mp4
Ja, echt kut is dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig alles openen voordat je het normaal kan kopiëren.
Hij bashde Sierdquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker showtje niks mis mee ja toch Johan haha lekker man
met sierd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
22.00u Atletico Madrid - Athletic Bilbao
Vorig seizoen gewoon een half jaar Gijpie gemist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ze zijn dit seizoen weer prima in vorm.
Van Hanegem komt ook niet meer, ook afgeserveerd ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Ze hebben tegenwoordig écht alleen maar Boskamp en Kraaij hé...zijn mijn favoriete gasten maar een beetje variatie kan ook geen kwaad. Waarom geen Schelvis of Heertje?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Net aanbeland op me kamer, broekie uit en wachten op de mp4
Daar zou ik wel mee kunnen leven, maar desalniettemin uiterst opmerkelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Hanegem komt ook niet meer, ook afgeserveerd ?
Ik ook, viel me nu pas op, in januari nog met veel bombarie teruggehaald.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee kunnen leven, maar desalniettemin uiterst opmerkelijk.
Ze zijn net 2 weken bezig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Ze hebben tegenwoordig écht alleen maar Boskamp en Kraaij hé...zijn mijn favoriete gasten maar een beetje variatie kan ook geen kwaad. Waarom geen Schelvis of Heertje?
thnx manquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Linkje van vanavond http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/283089/3
Elke vrijdag Boskamp zoals Kraaij er vroeger elke maandag was zou ik wel toejuichen maar ook Kraaij wekelijk moeten aanzien gaat wel snel vervelen ben ik bang. (In zovere dat mogelijk is met VI)quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee kunnen leven, maar desalniettemin uiterst opmerkelijk.
Bedankt ouwe reusquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
de mp4
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)88e687d15bec465d.mp4
Als het soms een beetje stilvalt en ik me bijna verveel denk ik aan Studio Voetbal, en hoe het saaiste VI moment alsnog 32939 x leuker is dan het beste SV moment van het laatste jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke vrijdag Boskamp zoals Kraaij er vroeger elke maandag was zou ik wel toejuichen maar ook Kraaij wekelijk moeten aanzien gaat wel snel vervelen ben ik bang. (In zovere dat mogelijk is met VI)
Wat was het beste SV moment van het laatste jaar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het soms een beetje stilvalt en ik me bijna verveel denk ik aan Studio Voetbal, en hoe het saaiste VI moment alsnog 32939 x leuker is dan het beste SV moment van het laatste jaar.
De Jack van Gelder quiz natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat was het beste SV moment van het laatste jaar?
Waterreus die Ajax dood verklaard vond ik wel een hoogtepuntje. Al sta ik wel bekend het verschil tussen een hoogte en dieptepunt niet te begrijpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat was het beste SV moment van het laatste jaar?
Dat was inderdaad een stuk genialer nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jack van Gelder quiz natuurlijk.
Oh ja, dacht dat dat alweer van 2 seizoenen terug was. Maar dat was idd het absolute hoogtepunt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jack van Gelder quiz natuurlijk.
Inderdaad schaamteloosquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
Gatverdamme man, ze hebben een verkiezingsprogramma op RTL 4 en ze zitten gewoon met het zelfde muziekje ongegeneerd de krantjes te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Edskimo het volgende:
Ik denk dat gijp binnenkort weer instort, dit houd ie nooit lang vol...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
De race-anekdote was uiteindelijk wel matig zeg.
Aha ok nou bedankt voor deze informatie en nog een fijne dag toegewenstquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Edskimo het volgende:
Zou je me ook alvast kunnen vertellen of de PiratenPartij een zetel gaat pakken? Anders kan ik net zo goed op iets anders stemmen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Edskimo het volgende:
Psychologie van de koude grond dit, hou toch op manquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Edskimo het volgende:
Thx druïdequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
de mp4
Bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
de mp4
Wat een domme opmerking. Gijp stort niet zomaar in, dorpsidioot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Edskimo het volgende:
Matig? Typische Gijp-anekdotes, niets mis mee man. Vergeet niet dat Gijp zijn anekdotes sowieso vaak niet grappig zijn, mits door een 'normaal iemand' gebracht. Maar hij weet het zo te brengen dat het ontzettend grappig is. Ook die grap tegen Aboutaleb ('jij neemt de Ramadan wel heel serieus') vond ik prachtig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
De race-anekdote was uiteindelijk wel matig zeg.
Jij doet me denken aan Humberto Tan, toen Reis zijn kruisbanden had afgescheurd meende hij er ook verstand van te hebben: "Misschien speelt hij volgende week wel weer." Há, wat een idioot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Edskimo het volgende:
Hansie zijn overacting is er niets bij wat Gijp gisteravond zat te blaten aan het begin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Gijp stort niet zomaar in, dorpsidioot.
[..]
Matig? Typische Gijp-anekdotes, niets mis mee man. Vergeet niet dat Gijp zijn anekdotes sowieso vaak niet grappig zijn, mits door een 'normaal iemand' gebracht. Maar hij weet het zo te brengen dat het ontzettend grappig is. Ook die grap tegen Aboutaleb ('jij neemt de Ramadan wel heel serieus') vond ik prachtig.
Tsja, je kijkt toch op eigen risico.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hansie zijn overacting is er niets bij wat Gijp gisteravond zat te blaten aan het begin.
Ja het zijn echt zure zeikwijven as het om gedrag van trainers gaat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Villanova, wordt hem door Gijp verweten emotie te moeten tonen dan gaat hij los en levert het hem weer kritiek op. Die krijgt straks een inzinking.
Niets mis met Humberto Tan hoor. Sowieso veel veelzijdiger dan een Genee bv.quote:
camerageil noemen we dat, kan ik ergens op TV, graag!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niets mis met Humberto Tan hoor. Sowieso veel veelzijdiger dan een Genee bv.
Donderstraal toch eens op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niets mis met Humberto Tan hoor. Sowieso veel veelzijdiger dan een Genee bv.
Wie is dat niet in die wereld ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
camerageil noemen we dat, kan ik ergens op TV, graag!
Alleen met Derksen om hem heen is Genee nog wel te pruimen. Als ie het zelf moet doen dan valt ie zwaar tegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens op.
Wilfred is god vergeleken met Humberto.
Totaal mee oneens. Bij Tour du Jour deed hij het ook prima, net als bij De Spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen met Derksen om hem heen is Genee nog wel te pruimen. Als ie het zelf moet doen dan valt ie zwaar tegen.
Bullshit. Zo zie je Gijpie wel vaker, nu duurde het alleen wat langer (twee minuten of zo). Laat gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hansie zijn overacting is er niets bij wat Gijp gisteravond zat te blaten aan het begin.
Bij de Spelen was de presentator prima ja, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Bij Tour du Jour deed hij het ook prima, net als bij De Spelen.
In het begin toen Genee het deed bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij de Spelen was de presentator prima ja, ben ik met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |