Das toch ook niks man...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
Ey Martin, doe eens Jack Tuyp polsen.
Gr gr
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Siyara het volgende:
Misschien moeten we hier wat meer over Messi gaan praten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 04:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel grappig dat Lukaku blijkbaar echt werk van is gemaakt. Van de exotische optie's misschien wel meest genoemd hier (en even vaak weer afgeschoten, of zelfs te licht bevonden want Fernandez). Bleek dus even onhaalbaar als Kuyt en Castaignos.
Ik bedacht me trouwens, zouden we niet (half)jaartje Pelle kunnen huren () Vorig jaar verhuurd door Parma en opnieuw weinig indruk. Dit jaar nog geen nieuwe huurclub en rugnummer 99 bij Parma. Weet het, vrijwel overal gefaald en scoort vrijwel nooit. Maar wel iemand die je tenminste diep in de spits aan kan spelen en dan de bal ff vasthoudt of kaatsje opzet. Zou volgens mij best een vooruitgang zijn t.o.v. Fernandez of Cisse.
Maar ja.. Pelle..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen spits nodig mang, Fernadez maakt wel 25 wedstrijden schorsing vol dit jaar.
Ik wacht wel weer op de verdedigende woorden van inZanity mbt Fernandezquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen spits nodig mang, Fernadez maakt er wel 25 dit jaar.
quote:AC Milan en AS Roma hebben elkaar gevonden in de voorwaarden voor een overgang van Bojan Krkic. Althans, volgens de Spaanse aanvaller ligt er een akkoord tussen de clubs.
De inzet van de onderhandelingen tussen AS Roma en AC Milan was de tijdelijke overgang van Krkic naar San Siro. De Spaanse aanvaller, die in Rome op het tweede plan staat, wordt voor een jaar gehuurd.
Krkic bracht het succes van de gesprekken tussen de twee clubs naar buiten. 'Het is rond', vertelde de 22-jarige aanvaller op het vliegveld in Rome. 'Ik ga naar Milaan.'
In San Siro moet Krkic waarschijnlijk direct aan de bak. Trainer Massimiliano Allegri kan namelijk voorlopig niet beschikken over Alexandre Pato en Robinho. Beide Braziliaanse aanvallers staan door blessures buitenspel.
Ik wacht nog even voordat Edward het nieuws brengt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef Muto het volgende:
Gezien het feit dat het meerdere Italiaanse bronnen zijn en dat het bevestigd is tegenover SkyItalia, is er een grote kans dat het klopt.
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 20:51:00De belangstelling van #Feyenoord in Graziana Pelle zou wel eens serieus kunnen zijn. Net Van Geel gesproken die er niets over wil zegen. 1/2 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 20:52:27Als ik eerder belde om namen aan hem voor te leggen die niet bleken te kloppen gaf Van Geel dat aan. Dit is slechts mijn inschatting. 2/2 reageer retweet
Eddie wacht totdat het op 40-45 andere websites en twitteraccounts staat. Dan pas kopieert en plakt hij het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even voordat Edward het nieuws brengt.
Ik ken 'm niet, wat is het voor speler? Target man of...?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Bonkers. het volgende:
Koeman heeft toch al eerder met Pelle gewerkt bij AZ?
Misschien wordt het nog wel wat, hij is wel een beetje cult..
luiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, wat is het voor speler? Target man of...?
Idd, je zou van hem afhankelijk zijn bij een natuurramp... Ben je mooi klaar mee danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Eddie wacht totdat het op 40-45 andere websites en twitteraccounts staat. Dan pas kopieert en plakt hij het.
Speelde bij AZ toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, wat is het voor speler? Target man of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |