dat ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat niet aan de bank maar aan de personen daar
Wow.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moest denken aan barbara palvin![]()
Ja ik lag prima serieus. Net ver weg genoeg van een idioot met een laptop en mooi met de schoorsteen tussen anderen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat ookdimens die nog even een filmpje op zijn laptop wou kijken om 5 uur
Ja maar 1 uur is wel vroeg hoorquote:
en ik die aan het trippen wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat ookdimens die nog even een filmpje op zijn laptop wou kijken om 5 uur
Ik ben samen met hypocriet dus die doet dan gezellig meequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En anders doen wij pre meet toch if you know what I mean hihi
ja maar als je in een kamer ligt met 15 mensen die willen slapen toch nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]heb ik ook wel eens hoor
Ben ik te wakker om te gaan slapen
nee dan niet neequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar als je in een kamer ligt met 15 mensen die willen slapen toch niet
Dan mag je mee alles schoonmaken en klaarzetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kom gewoon een dag te vroeg. je weet hoe ik rol toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet beledigend.![]()
Moet ik je daarna in natura terug betalen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga FL helpen met dingen klaarzetten enzo omdat ik zo'n geweldig behulpzaam en vriendelijk meisje ben.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet ik je daarna in natura terug betalen?
Ga ik wel schoonmaken geef jij mn ma koffiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan mag je mee alles schoonmaken en klaarzetten.
geen idee na 1 minuut gezeik en geschreeuw had hij wel door dat het niet echt gewaardeerd werdquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee dan niet nee
was het wel een goede film?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Trollscience het volgende:
waar sta ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet beledigend. [ afbeelding ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Trollscience het volgende:
diaper fetishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet beledigend. [ afbeelding ]
Women with dicks and weak men with vaginas.
Nee, maar als ik tegen werk heb, wat is dus wel verwacht dan ben ik savonds thuis en moet ik wel echt allemaal dingen doen dusja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga ik wel schoonmaken geef jij mn ma koffie
ik heb dat gemist danquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens sprong ook nog bij mij in bed
spijt dat ik niet ben gekomenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens sprong ook nog bij mij in bed
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen idee na 1 minuut gezeik en geschreeuw had hij wel door dat het niet echt gewaardeerd werd
Gozer was echt een baasjequote:
Nou dan is het zo vroeg joh, dan haal ik je wel ekkes op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik helemaal flip als ik naar FL zijn huis loop
Rob doet je niks,quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik helemaal flip als ik naar FL zijn huis loop
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef krullenbolletje het volgende:
en een plek waar sv out kan gaan zodat we hem allemaal gaan zoeken
Alleen snuf had een emmertje nodigquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik wakker werd overal om me heen gekeken om te kijken of ik had gekotst
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik wakker werd overal om me heen gekeken om te kijken of ik had gekotst
Hij heeft niet gekotst, in tegen stelling tot svquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alleen snuf had een emmertje nodig
Ah deal! Want dat busstation is bij zo'n grote weg voor dat dorpje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou dan is het zo vroeg joh, dan haal ik je wel ekkes op.
In de wc welquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft niet gekotst, in tegen stelling tot sv
heb je niet in je kleren geslapen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
Toen ik wakker werd meteen shirt en schoenen aangetrokken![]()
en gaan vissen
iedereen was halfnaaktquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je niet in je kleren geslapen dan?
wel in zijn vel xdquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had jogging aan, had geen slaapzak mee en voor je het weet zal er een grappenmaker met camera tussenzitten ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:
;p;pquote:
Of iemand die je kleren in de vijver flikkert ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had jogging aan, had geen slaapzak mee en voor je het weet zal er een grappenmaker met camera tussenzitten ofzo
Allemaal vieze mensen die enge dingen over je zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
de dingen die ik over mijzelf/de meet lees op spytool
Als het goed is voor bar julia en motel nuland. Hoerententquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah deal! Want dat busstation is bij zo'n grote weg voor dat dorpje.
Had hij/zij er net zo hard achteraan kunnen gaan, maar had mijn kleren echt in een hoekje gelegd bij mijn kop en de voeten van beach dus daar bleven ze van afquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
;p;p
[..]
Of iemand die je kleren in de vijver flikkert ofzo
niet alleen je klerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
Of iemand die je kleren in de vijver flikkert ofzo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als het goed is voor bar julia en motel nuland. Hoerentent
blijkbaar heb ik mono gefist fucked op de meetquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Allemaal vieze mensen die enge dingen over je zeggenzoals wp
Zo horen eerste meets te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik mono gefist fucked op de meet
dat moeten groentjes altijd bij Monoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik mono gefist fucked op de meet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat moeten groentjes altijd bij Mono
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
ik gebruik nooit spytool, is voor plebs, geven om wat mensen van je vinden
Na zo'n meet vind ik het altijd wel geinig wat voor'n shit er is gezegdquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
ik gebruik nooit spytool, is voor plebs, geven om wat mensen van je vinden
hipsterquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit
nu even naar neutral milk hotel en animal collective luisteren voor mijn indiecred brb
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Na zo'n meet vind ik het altijd wel geinig wat voor'n shit er is gezegd
alsnog hipsterquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat het bekendste indie-entry level album hipster is
En volgens jou zelf?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
blijkbaar was ik niet dronken op de meet
my bloody valentinequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen reactie, hier een linkje naar loveless:
Ik wil daar de foto's nog weleens van zien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
Dat intieme momentje tussen mij en Heat
die post zag ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
blijkbaar was ik niet dronken op de meet
Staan in dat album van krulquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil daar de foto's nog weleens van zien.
Shoegazequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen reactie, hier een linkje naar loveless:
ook dat jij had gekotstquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die post zag ik ook
Volgens mij is die user een beetje verliefd op me. Ik werd 4/5x genoemd in die post
ik vind het een kutbandquote:
Linkquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die post zag ik ook
Volgens mij is die user een beetje verliefd op me. Ik werd 4/5x genoemd in die post
stoppen met FOK!ken, nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
FUCKFUCKFUCKFUCK
ik kijk net weer in userfoto's, heeft er net een jongen gepost bij wie ik op school kom..
vrienden mee op facebook enzo.
Die ene uit Groningen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
FUCKFUCKFUCKFUCK
ik kijk net weer in userfoto's, heeft er net een jongen gepost bij wie ik op school kom..
vrienden mee op facebook enzo.
Geen ideequote:
ach, 4 andere mensen weten dat ik fok.quote:
Hahahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, met die bewerkte foto en lang blond haar
1 iemand weet dat ik fok maar die weet mijn usernaam niet, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach, 4 andere mensen weten dat ik fok.
maar het is altijd spannend als je zo iemand tegenkomt die je kent
okeequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef Snowbells het volgende:
Beach krul zet jezelf eens op 'komen' op de meetlijst.
mja ik kon dit zien aankomen aangezien mijn gezicht overal op fok staatquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1 iemand weet dat ik fok maar die weet mijn usernaam niet, en dat wil ik graag zo houden![]()
haha orgasma xDquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik maak er niet zo'n probleem van dat ik FOK!,quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1 iemand weet dat ik fok maar die weet mijn usernaam niet, en dat wil ik graag zo houden![]()
ik zou het opzich niet heel erg vinden maar er staan dingen op FOK! die ik nog irl moet openbaar maken dusjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik kon dit zien aankomen aangezien mijn gezicht overal op fok staatmaarja
begrijpelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zou het opzich niet heel erg vinden maar er staan dingen op FOK! die ik nog irl moet openbaar maken dusja
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef Snowbells het volgende:
ik ga gewoon kleuren wanneer ik wilquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Trollscience het volgende:
altijd even goed nadenken of ik niet net naar de wc ben geweest voordat ik mijn magic marker tevoorschijn haal #firstworldstruggles
ik geef niet om je meningquote:
ook nietquote:
een beetjequote:
zie eerste quotequote:
tsja wat moet ik hier nou op antwoordenquote:
the avengersquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
the avengers 1080p download klaar
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef Snowbells het volgende:
Troll geeft een beetje om mijn mening
Cabin in the woods. Dat was echt zo slecht (het acteren dan). Die monsters waren exteeem komischquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
the avengers
ThorIk zag 'm laatst ook nog in Cabin in the Woods
Ook zeer toffe film
sowieso goede films in 1080pquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
the avengers
ThorIk zag 'm laatst ook nog in Cabin in the Woods
Ook zeer toffe film
Zijn er ook nog filmpjes van jouw in 1080p? Ik kan echt geilen op de scherpte.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
sowieso goede films in 1080pik kan echt geilen op die scherpte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo was het ook bedoelt hehquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Cabin in the woods. Dat was echt zo slecht (het acteren dan). Die monsters waren exteeem komisch
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn er ook nog filmpjes van jouw in 1080p? Ik kan echt geilen op de scherpte.haar ellebogen zijn niet scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Snowbells het volgende:
HE BEACH heb je me nou iets met beta gegift op steam?
Geen wonder dat je geen geld hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
the avengers 3x in de bios gezienMaar ik heb iets met superhelden films, ook the dark knight rises 2x gezien
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn er ook nog filmpjes van jouw in 1080p? Ik kan echt geilen op de scherpte.was wel een inkoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is de beta van de nieuwe steam. Lijkt me niet te horen dat het vastloopt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WAT HOUDT HET IN HET LOOPT VAST HELP
3 daar van waren datesquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen geld hebt
Wat kan ik er mee doen? (quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is de beta van de nieuwe steam. Lijkt me niet te horen dat het vastloopt.
Waren het leuke jongens en/of meiden?quote:
Bruut en bloederigquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Beach het volgende:
Ik ga zo eens The Expendables 2 kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ja met 2 jongens nog meerdere keren afgesproken (apart natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waren het leuke jongens en/of meiden?
Belachelijk slechte acteur. Noem een willekeurige naam (uitgezonderd Seagal) en je hebt al een betere acteur/actrice te pakken.quote:
1tje maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah, jij gebruikt jongens op zo'n manier.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Belachelijk slechte acteur. Noem een willekeurige naam (uitgezonderd Seagal) en je hebt al een betere acteur/actrice te pakken.
Dus jij staat wel bekend om als iemand die veel jongens friendzoned.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja met 2 jongens nog meerdere keren afgesproken (apart natuurlijk) maar 1 woonde uiteindelijk te ver weg en met de ander ben ik nu gewoon bevriend
Ik heb wel veel mannelijke vrienden maar of die zich allemaal gefriendzoned voelen weet ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus jij staat wel bekend om als iemand die veel jongens friendzoned.
Nja toch weer ervaringen rijker en leuke films weer gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja met 2 jongens nog meerdere keren afgesproken (apart natuurlijk) maar 1 woonde uiteindelijk te ver weg en met de ander ben ik nu gewoon bevriend
Daarvoor ben ik een backstabber he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beach mijn vertrouwen in jou is weg. Goed gedaan vriend
wotwotquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beach mijn vertrouwen in jou is weg. Goed gedaan vriend
Zet in je ondertitel backstabberquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik een backstabber he.
Ja dat zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nja toch weer ervaringen rijker en leuke films weer gezien
wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat zekerSowieso de eerste jongen begon te praten tijdens de film
Nou toen had ik al zo iets van laat maar
ik voel jequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
Een foto zien van je ex en beseffen hoe knap hij wel niet is
Ik snap je welquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja best slecht eigenlijk maar goed
picsquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
Ja dat had ik ook een beetjequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wtf![]()
Mijn probleem zou dan misschien zijn dat ik mij teveel op die film focus en niet op mijn date let
![]()
Daar geef ik je dan wel weer gelijk in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat zekerSowieso de eerste jongen begon te praten tijdens de film
Nou toen had ik al zo iets van laat maar
Goeie mix dus, letten we allebei op de film en hebben we daarna allebei wat over te praten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een beetje
Ja ik had bijna iets gezegd van hou je mond ofzo, het was echt zo vervelend mensen begonnen ons ook aan te kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar geef ik je dan wel weer gelijk in.![]()
Praten in de bioscoop.
Dat is zo'n gaar wijf. Die heeft ooit zo'n instructie video gemaakt over hoe je er hoerig uit moet zienquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap je welAls je charmes hebt moet je die gebruiken, te pas en on te pas.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap je welAls je charmes hebt moet je die gebruiken, te pas en on te pas.
[ afbeelding ]
Meestal praten meiden over hun ex alsof het de duivel zelf is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
Dat is getroll. Ze is wel bazinquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is zo'n gaar wijf. Die heeft ooit zo'n instructie video gemaakt over hoe je er hoerig uit moet zien
Ik niet. Nouja soms. Maar toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meestal praten meiden over hun ex alsof het de duivel zelf is.
\Weet ik, ik vond het ook wel grappig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is getroll. Ze is wel bazin
jenna marbles een gaar wijf vindenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is zo'n gaar wijf. Die heeft ooit zo'n instructie video gemaakt over hoe je er hoerig uit moet zien
Ligt aan de manier hoe het uit is gegaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meestal praten meiden over hun ex alsof het de duivel zelf is.
Kijk de post boven jouw post.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jenna marbles een gaar wijf vindentevens haar video's serieus nemen
ONZ meet oktober (13/14 oktober)quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gingen we zaterdag nog naar Holly?
bazenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gingen we a.s. zaterdag nog naar Holly?
Ik vind het bestquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gingen we a.s. zaterdag nog naar Holly?
Welterusten HSquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Heatseeker het volgende:
Hoi ik ga slapen weltrusten.
Kudo's voor FLEindhoven de ghakste.
Ik woon niet in Eindhovenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Heatseeker het volgende:
Hoi ik ga slapen weltrusten.
Kudo's voor FLEindhoven de ghakste.
blijf je vandaag wel langer op?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef krullenbolletje het volgende:
welterusten mensen die gaan slapen
ja denk het welquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
blijf je vandaag wel langer op?
gvd droog gvdquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Pz: kus aan snow
snow: kus trg
pz: mooi
Als ik dronken ben boeit me dat niet meer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Alleen het bier daar is echt niet te zuipen
stuur linkje xoxquote:
zullen we eerst kanon klappen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik dronken ben boeit me dat niet meer.
Is goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zullen we eerst kanon klappen?
Hoezo tegenwoordig? Dat is al heel lang..quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat kermissen tegenwoordig verkapte bontkraagmeetings waren.
Ik weet niet hoe het woord 'tegenwoordig' daar terecht kwam. Zeker verdwaald.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo tegenwoordig? Dat is al heel lang..
4 maand vakantie beviel mij welquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mijn vakantie is over, morgen introductie dinsdag school zeur niet
ik heb deze week introductiequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mijn vakantie is over, morgen introductie dinsdag school zeur niet
Ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu al zenuwachtig voor de volgende meet.
Gezelligquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dronken,gezelligheid, stampen met p_z en SV.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dronken,gezelligheid, stampen met p_z en SV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |