SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik moet hem ook nog bestellen, krijg je dan zo'n bonuspakket? Waar kan ik het beste doen? Of kan ik beter gaan voor de trendy bal (). Of pas halen als die uit is. Zo veel keuzes.
gelijk 6x bestellen, ik wil ze allemaal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de trendy ballen!
Haha, jeetje ik lach mij toch een partij keihard! Ongegeneerd! Ontoerekeningsvatbaar gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik bied net zoveel als Sekou Cissé waard is.
Bod van VDM + Cisse bedoel jr dan zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
¤0,11 geboden dus, voor de duidelijkheid.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bod van VDM + Cisse bedoel jr dan zeker?
Dijenkletser!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Ik bied toby alderweireld en 3 miljoen euro.
Dat maakt een totaal van ¤0,16
ff eigendomspapieren inxcannen dn hier tonen. Jij ook Lind.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Ik bied toby alderweireld en 3 miljoen euro.
Dat maakt een totaal van ¤0,16
sorry zit nu bij mn opa en oma, ik kan zo wel offeren tenzij iemand anders je helptquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
KutPer ongeluk Danilinho met 150 start op de markt gezet.
Dudeweiser, zou je even kunnen trade offeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |