pas je het vanavond toch aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jammer dat ik mobiel zit.. leek me wel eens Leuk om t plaatje in de op te kiezen
Als je geen mod bent kan dat niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
pas je het vanavond toch aan
Plaatje kun je wel veranderen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je geen mod bent kan dat niet.
moet het topic nog wel open zijn dus niemand mag spammenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Plaatje kun je wel veranderen.
En dat kan zonder abbo tot 24u na je post als ik het wel heb.
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet het topic nog wel open zijn dus niemand mag spammen
ik ben knetter, ik mag datquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Je post zelf anders ook vrolijk door.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Plaatje kun je wel veranderen.
En dat kan zonder abbo tot 24u na je post als ik het wel heb.
Goed idee, mssn n biertje halen straks.quote:
Ik heb nog één biertje in de koelkast staan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik neem straks wel een lekker Belgisch biertje.
Ja, die ken ik, maar die werkt niet altijdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit icoontje rechtsboven je post.
Ah nee, lekker nummer... Nooit aan gedacht om dat nummer op te zoeken though.quote:
Je kunt inderdaad niet ondeindig je eigen postst editten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, maar die werkt niet altijd.
Opeens *poef* in mijn hoofd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah nee, lekker nummer... Nooit aan gedacht om dat nummer op te zoeken though.
Ik dacht dat je het nooi zou vragen, kom hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zin in een massage.. wie wil mij masseren?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Opeens *poef* in mijn hoofd.
En toen dacht ik, laat ik het mar eens met jullie delen.
rechtermuisknop, afbeeldingsurl kopieren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh heb ik leuk plaatje gevonden kan ik op het werk geen afbeeldingen in nieuwe tabs openen dus niet de url kopieren
ja dat doet die dus nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
rechtermuisknop, afbeeldingsurl kopieren.
Staat ie dan niet in dat menuutje wat je met krijgt als je met rechts op de afbeelding klikt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat doet die dus niet
nee niet klikbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Staat ie dan niet in dat menuutje wat je met krijgt als je met rechts op de afbeelding klikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |