Jullie heel hartelijk dank voor de uitnodiging, ik vond het erg leuk om de vragen te beantwoorden en de reacties te lezen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef remlof het volgende:
Heel erg bedankt Dirk, ik denk dat dit topic veel duidelijkheid heeft geschapen ove de standpunten van de Piratenpartij.
En ik moet zeggen, vast niet als enige, dat ik er heel erg positief tegenover sta.
We gaan meneer Poot nu echt even nog wat rust gunnen vanavond, of tijd om nog andere belangrijke zaken te doen, goed?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef datisstom het volgende:
Misschien mijn vraag nog even als laatst?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef Dirk_Poot het volgende:
Jullie heel hartelijk dank voor de uitnodiging, ik vond het erg leuk om de vragen te beantwoorden en de reacties te lezen.
Ik kom graag nog eens terug!
* Dirk_Poot Sluit af
Ok.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan meneer Poot nu echt even nog wat rust gunnen vanavond, of tijd om nog andere belangrijke zaken te doen, goed?Misschien kan je je vraag wel gewoon hier achterlaten, wie weet dat hij nog een gaatje heeft de komende dagen om je vraag alsnog te beantwoorden
Mooi nieuwsberichtje over schrijven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef Stefan het volgende:
Dirk, ik ga het nog even op mn gemak doorlezen
Gaan we vandaag mee aan de slagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
Mooi nieuwsberichtje over schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |