Volgens mij heb ik nog geen 2 maanden geleden ook nog in zo'n topic gepost...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef marijtjebijtje het volgende:
Ik weet dat er al veelt topics zijn met precies dezelfde vraag. Deze zijn echter van minimaal 2 jaar geleden dus ik wilde de vraag even opnieuw stellen omdat ik benieuwd ben naar de huidige situatie.
En dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Het scheelt nogal wat voor huis je hebt. Geïsoleerd of niet, dubbel of enkel glas, welk type verwarming, hoe oud is de ketel, heb je aan alle kanten buren, ben je veel weg of veel thuis, etc.
Dit is inderdaad een goede indicatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef Maanvis het volgende:
ongeveer 50 tot 90,- GWL per maand zul je gaan betalen
Sorry, dat heb ik echt niet gezien!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen 2 maanden geleden ook nog in zo'n topic gepost...
[..]
En dit.
Er is een vaste maand voor de jaarnota, dat kan toevallig in december zijn maar hoeft niet. Op eigen houtje een jaarnota afdwingen gaat niet lukken, tenzij je een overstap naar een andere leverancier doet, maar dat geeft weer gedoe met bijbetalen op de eerste jaarnota van die nieuwe leverancier aangezien je dat net voor de winter doet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Als je het geld hebt, reken dan per maand ¤100 af met je leverancier, het teveel betaalde bedrag laat je vlak voor kerst verreken en terug storten. Een extra financiële injectie kan in die maand nooit kwaad.
Vergeet de belasting niet die erbij komt, hier alleen al ruim 90 euro per jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef blomke het volgende:
Als je de mogelijkhei dhebt, plaats je een klein houtkacheltje. Dat scheelt enorm in de stookkosten; die laatsten zijn het gro van de G/L/W. Water is een tientjeskwestie per jaar voor een alleenstaande.
Die incasseren het soms, dus kan wel bij de nota inzitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef blomke het volgende:
Dat heeft NIETS met je drinkwaterleverancier te maken. Da's om droge voeten te houden.
Wordt gewoon bij m'n waterrekening opgeteld hoor. Overigens is het ook voor de zuivering van water.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef blomke het volgende:
Dat heeft NIETS met je drinkwaterleverancier te maken. Da's om droge voeten te houden.
Kan, soms wordt het ook in de gemeentelijke belastingen meegenomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef blomke het volgende:
Hier een een apart waterschap die dat incasseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |