Ik heb zelf een oorlelcorrectie gedaan. Chicks diggen dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee ik ken dat, van die mensen die een operatie nemen, maar alleen maar om vriendjes te stelen enzo!
Iiiiiits the crimson chin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
nu heeft murdera een nieuwe IU.. herken ik hem niet
Een wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Succubussen in de TT, altijd een pluspunt.
Jij hebt doorgaans een walgelijke UI. Deze is iets te vrolijk voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iiiiiits the crimson chin.
Grappig om te zien dat ik nog andere reacties krijg ook van sommige mensen die enkel mijn andere ui kennen.
Dat ook ja. en Muhahaha post toch nooit meer, dus hij kan net zo goed weer terug naar de anderequote:
Krijg de pleuris.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt doorgaans een walgelijke UI. Deze is iets te vrolijk voor je.
Zag het net via google. Nooit van gehoord. Gelukkig ook geen last van. Maar ik slaap 's nachts ook niet; ik fok gewoon.quote:
Nergens voor nodig schatje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had even een identiteitscrisis.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
Oude tijden herleven. Missen we alleen nog Geester.
Ik was veel eerder met die ongein.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Drommel vond het ook stoer om mijn UI over te nemen. Nu ben je een drommel.
Wait what?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik ben het met Roy, Rhu en Cue eens, hij moet het met haar oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |