de man die zichzelf tijdens het EK alle wedstrijden van Spanje gafquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
Allemaal Eurosport checken. Arno Vermeulen zit bij de NOS

uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Bouma verdediger van het jaar gaat wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Gaan ze zo ook doelpunt van het jaar, verdediger van het jaar etc uitdelen?

HAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef TLC het volgende:
[..]
uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Bouma verdediger van het jaar gaat worden

Hopelijk, kunnen we hem nog snel verkopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef TLC het volgende:
[..]
uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Bouma verdediger van het jaar gaat worden

Frank Kramer is ook niet alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:

Wat moet dit voorstellen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef TLC het volgende:
[..]

En met een lange show, dit wordt afzien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno Vermeulen de commentator bij de loting

straks kijken wie er commentaar geven bij Eurosport en Sport 1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En met een lange show, dit wordt afzien.

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Hadden ze niet een lekkerder wijf kunnen kiezen

Yo moet nog even de WC van Wes schrobben, Wes heeft een speciale WC en die heeft moeilijk bereikbare plekjes.quote:

Precies mijn gedachten, waarom niet Henry in Monaco?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:

Okéquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yo moet nog even de WC van Wes schrobben, Wes heeft een speciale WC en die heeft moeilijk bereikbare plekjes.

Ga huilen joh.quote:

iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ga huilen joh.
Ongelooflijk spannend was het

Klote dat Bayern niet wonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ga huilen joh.
Ongelooflijk spannend was het

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
doen wel erg veel teams mee met de finale arno

Arno begint trekjes van Tom Egbers te vertonenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
doen wel erg veel teams mee met de finale arno

Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef tammepiet het volgende:
Volgens @AFCAjax duurt het nog wel een half uur.

waar zou hij nu heen gaan eigenlijk ? ze kunnen em niet meer betalen in Chinaquote:

Hij was captain bij de finalequote:

Genoeg clubs denk ik waaruit hij kan kiezenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef TLC het volgende:
[..]
waar zou hij nu heen gaan eigenlijk ? ze kunnen em niet meer betalen in China

QFTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Nober het volgende:
Beste keeper: Cech
Beste verdediger: Terry
Beste middenvelder: Lampard
Beste spits: Drogba
Beste coach: Coach van Chelsea als die er nog zit.

Ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Anonymousz het volgende:
wie had het gedacht
chelsea wint cl

en wat een pot is, hoe je in een pot komt, welke potten er zijn, wie in welke pot zit. blablablaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef tralalala het volgende:
Straks nog de uitleg van een uur over de loting met de warme balletjes

quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef tralalala het volgende:
Straks nog de uitleg van een uur over de loting met de warme balletjes

ik heb het gevoeld dat messi en friends het wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Nober het volgende:
Beste keeper: Cech
Beste verdediger: Terry
Beste middenvelder: Lampard
Beste spits: Drogba
Beste coach: Coach van Chelsea als die er nog zit.

Genee tegen Frankie Lampard:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
jammer van zo´n kut presentator.. Zoiets zou perfect voor Wilfred Genee zijn

steven doe eens reeksen mijn beste vriendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee we gewoon meteen beginnen
Weinig gelul, of is dat tussendoor

Jij vind zelfs Sierd niet goedquote:

Beter dan Arnoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij vind zelfs Sierd niet goed

Mooi. Al dat gelul er om heen boeit me geen fuck namelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:56 schreef Pedroso het volgende:
De loting voor de CL raffelen ze vaak snel af.

Ga ermee aan de slagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
steven doe eens reeksen mijn beste vriend

quote:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 23:21:23R: Heerlijke 1ste helft #RealMadrid - #Barca 2-1. Had eigenlijk 6-1 voor Real moeten zijn #blijftspannend #lovesierddevos reageer retweet

UEFA Best Player in Europe Awardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het gevoeld dat messi en friends het worden

Ik denk dat Barça ajax loot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Barça in Poule B zit.

Frank hoopte nu eens op Barca ipv Realquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:

Oke bedankt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:

Die zijn echt slecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk dat Barça Anderlecht loot.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |