Toen ik begon met haken, gaf Yppy mij de tip om met Catania katoen te beginnen, omdat dit erg prettig materiaal is. Inmiddels kan ik dit beamen, ik zou het dan ook zeker aanraden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Omdat ik al een paar keer had mee gelezen op dit forum heb ik me nu ook maar aangemeld zodat ik ook mee kan praten.
Ik hoop hier veel te kunnen leren en veel inspiratie op te kunnen doen.
Wat een leuke creaties staan er bij de start zeg, jullie maken erg leuke dingen.
Mag ik al gelijk een vraag stellen? Met welke wol of katoen haken jullie? Ik ben erg aan het zoeken.
Dat is ook waar. Het is ook iets glimmend en de kleuren contrasteren vaak net wat sterker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:41 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van smaak is, inderdaad. Van wol/acryl is de aaibaarheidsfaktor misschien iets groter, maar katoen vind ik vaak mooier, als in chique 'er / stijlvoller.
Nou geel is een paar keer een zomerkleur geweest dus dan ligt ie er misschien wel, maar ik weet nog wel dat er vorig jaar op een ander forum ergens een hele ophef werd gemaakt over het feit dat er geel was. Ook nu ben ik weer langs een aantal wibra's geweest en heb 1 bol geel gezien. En al ik ergens in de buurt van een Wibra kom ga ik meestal wel even kijken voor het geval ze nog een paar bollen van een kleur of garen hebben liggen van iets wat ze bij mij in de buurt niet meer hebben. Maar goed, het blijft gewoon lastig om de juiste kleuren te vinden als je iets in gedachten hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef CREADO het volgende:
Hahaha kirsten zozie je dat het overal verschilt, want bijvoorbeeld geel is er in overvloed vaak hier bij de wibra ahahaa
Wel leuk voor kindjes die nog niet lopen en het ziet er gewoon lief uit! Wie mooi wil zijn....quote:Op woensdag 5 september 2012 11:28 schreef trui het volgende:
haha ow_lol, daar heb je een punt. ik denk dat die slippers wel uitglij-materiaal zijn. maar vicky, ze zien er wel geinig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |