SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 28-08-2012 21:56:30 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb René uit de lijst gehaald. En Patrique haal ik er uit als ie komt uitleggen waarom ie niet zelf lekker kan komen.
Hihihiquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb René uit de lijst gehaald. En Patrique haal ik er uit als ie komt uitleggen waarom ie niet zelf lekker kan komen.
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het al zeker dat Cosmo komt dan![]()
?
Verander dan iig ook de nummersquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja handige harrie, dat doe ik netquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Greys het volgende:
De nummers zijn toch veranderd?
En ik heb Ole toegevoegd
Succes Muis!
Hallo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
Oh. Ik dacht dat Erik dat daarna had gedaan.
Groetjes, Harry
Je bent mod, je zal wel moetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe geen kutwerk, dat moet je ondertussen toch wel snappen.
Kennelijk niet, want jij hebt het voor hem gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent mod, je zal wel moeten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want jij hebt het voor hem gedaan
In ESF is er echt zo weinig kutwerkquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent mod, je zal wel moeten
Al die lijstjes van deelnemers doe jij wel meestalquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In ESF is er echt zo weinig kutwerk.
Doet hij ze allemaal?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al die lijstjes van deelnemers doe jij wel meestal
Echt, HOE oversekst denk jij?quote:
Dat dusquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef Greys het volgende:
Cat, jij moet dringend een beurt hebben.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zeg doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gaan we maanvis en Cat koppelen de 15e? Ik hoorde dat er toch nog een bedden over is op de kamer, kunnen vast wel tegen elkaar aan geschoven worden. En de bedden ook.
Jammerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook mij spijt het...
Ik kom definitief niet de 15de. Ik heb op het moment even andere dingen aan mijn hoofd die ik hier niet ga neerplempen. Mensen die er van moeten weten, weten het of komen het te weten.
Verder hoop ik er de volgende keer gewoon bij te zijn, want jullie zijn tof
Jammer Patquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook mij spijt het...
Ik kom definitief niet de 15de. Ik heb op het moment even andere dingen aan mijn hoofd die ik hier niet ga neerplempen. Mensen die er van moeten weten, weten het of komen het te weten.
Ohai!quote:
Begin een praatgroepje met TMM over verongelijkte kappergaanders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:13 schreef Steve het volgende:
De kapper neemt niet op voor een afspraak..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook mij spijt het...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ohai!Bed nodig?
![]()
Zo goed, stelletje geilaarts? En dan zeggen jullie wat van mij!![]()
Geilaarts?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ohai!Bed nodig?
![]()
Zo goed, stelletje geilaarts? En dan zeggen jullie wat van mij!![]()
Serieus? Takke en ik hebben nu officieel twee bedden over op de kamer dus je bent van harte welkom. Wel een eigen handdoek meebrengen, ik zorg voor de badmuts.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]volgens mij ben ik de enige hetero man die komt, dus kan wel
Uit mn hoofd:quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]volgens mij ben ik de enige hetero man die komt, dus kan wel
Ik was er ook mee bezig in een editvenster en was toen Ole onderaan alweer kwijt die ik er zelf bij had gezetquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb je uit de lijst gehaald en Ole op jouw plek gezet
En FredB en Detlev (?)quote:
okay goed idee, bij deze bevestigdquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus? Takke en ik hebben nu officieel twee bedden over op de kamer dus je bent van harte welkom. Wel een eigen handdoek meebrengen, ik zorg voor de badmuts.
4 heteromannen die single zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn ook nog eens meer single heteromannen dan single homomannen..
Cool!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay goed idee, bij deze bevestigd. laat maar even in PM de kosten weten want ik betaal natuurlijk wel mee.
Ik telde meer singles, maar eigenlijk telde ik de singles die hun wederhelften niet in de lijst hadden staan (naar mijn weten).quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
4 heteromannen die single zijn?
En hoeveel homo's?
Oh ik had ibenny niet zo snel meegeteld uberhaupt, kom ik nog op maar 14 hetero-mannen, wie is de 15e?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Horen Guus en Wilma bij elkaar? En id iBenny vrijgezel?
hetero dacht ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, is JJdJjdjjdjjaslkdjalskdfjaklfjl homo of hetero?
Ik kan net zo goed fout geteld hebben hoorquote:
Dat zijn levros.quote:
Nee nou ja Cat is een twijfelgeval natuurlijk, maar die nodigde Maanvis uit dus tjah...quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Cat22 het volgende:
OMG Tombo!![]()
![]()
En wat fijn dat je me hevro hebt gedoopt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nou ja Cat is een twijfelgeval natuurlijk, maar die nodigde Maanvis uit dus tjah...
Homoseksueel is niet alleen voor mannenquote:
Nietes, als je als vrouwen op vrouwen valt ben je ook gewoon homoquote:
Misschien is maanvis wel haar beardquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nou ja Cat is een twijfelgeval natuurlijk, maar die nodigde Maanvis uit dus tjah...
Nietes, als je als vrouw op vrouwen valt ben je ook gewoon homoquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nietes, als je als vrouwen op vrouwen valt ben je ook gewoon homo.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homoseksueel is niet alleen voor mannen.
Je zou denken dat Cat dat weetquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homoseksueel is niet alleen voor mannen.
Ja ik ging ff wat slomer op mn telefoonquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nietes, als je als vrouwen op vrouwen valt ben je ook gewoon homo.
Ik zie dubbelquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nietes, als je als vrouw op vrouwen valt ben je ook gewoon homo.
Ik wilde corrigeren zoals je ziet. Ging blijkbaar niet helemaal goedquote:
Ik moest serieus 100x lezenquote:
Ja die zijn getrouwdquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Horen Guus en Wilma bij elkaar? En id iBenny vrijgezel?
En is Vio idd hetero? En single?quote:
Smooth.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is Vio idd hetero? En single?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Alle bezette mensen ff weggestreept
5. Mama_Mia --> hevroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 27-08-2012 22:29:45 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Goede voorbereiding is het halve werk zeg ik altijdquote:
De jacht is geopendquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
Als we nou nog 3 hema's en 1 homa zoeken hebben we iig een goede verdeelsleutel
(mits mijn gedachte over detlev en vio klopt dan he, anders kan het net anders zijn)
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Sowieso moeten we dus meer vrijgezelle mannen ronselenquote:
Ik ken er nog steeds een aantal niet, dus kan ik daar geen voorkeuren over hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Roger, heb je voorkeuren aan wie je gekoppeld wordt of mogen we je gewoon indelen zoals wij willen?
Zo ben ik.quote:
Komt HW niet? Die kan er wel 3 tegelijk aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso moeten we dus meer vrijgezelle mannen ronselen
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:24 schreef Qwea het volgende:
Ben ik nou de enige die de afkortingen niet snapt?
Hmmmmmm okeequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef tombolafan het volgende:
En als Maanvis en Cat echt samen verder gaan hebben we 1 hevro en 1 hema minder
Muis, kun je op de naamstickerts dit keer ook de volgende toevoegingen zetten:
HEMA (S)
HEMA (B)
HEVRO (S)
HEVRO (B)
HOMA (S)
HOMA (B)
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Alle bezette mensen ff weggestreept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen idee.quote:
geef mij maar weer de schuldquote:
+1!quote:
Moet je effe tegen Q zeggen dat ze weer kan vergeten dat jij haar zou meenemen.quote:
Ik breng Q wel en ga weer naar huisquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je effe tegen Q zeggen dat ze weer kan vergeten dat jij haar zou meenemen.
Bekkie!?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Laat tombo eens met rust schorriemorrie.
Mijn PR-vriendjes en vriendinnetjes daar kom je niet aan
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Da's lief, zal ze fijn vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik breng Q wel en ga weer naar huis
Ik ga ineens twijfelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ineens twijfelen
En dan zeg jij wat van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Houd je?quote:
Ja, ik niet dus.quote:
hema's, homa's en hevro's komen er, de hovro's missenquote:
Hmmmmm....quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef tombolafan het volgende:
17. JJdJ1984 --> hema
37. Tombolafan --> hevro
Hij is te jongquote:
Dan mag jij hemquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat maakt vanaf 25 jaar niet meer uit.
ff foutje verbeterdquote:
Mag ik zelf nog wat willenquote:
Nee, ook getrouwdquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is Vio idd hetero? En single?
Yessssssssssssssss, dat scheelt een hevroquote:
Ja, met dank aan mo. Ik zat er 10 min over te doen, Mo 1 fakking secondequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hema's, homa's en hevro's komen er, de hovro's missen
Zelfs Q snapt het inmiddels
Noujaaaaaa ik nam het nog voor je op daarnet. Dat was de laatste keerquote:
Tombo zoekt Hema... to be continued.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Noujaaaaaa ik nam het nog voor je op daarnet. Dat was de laatste keer![]()
![]()
Daar heeft obama vanuit de oval office zojuist het volgende over gezegd:quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo zoekt Hema... to be continued.
Viriel en Dartelquote:
Mooi dan is er een hevro en een homa minderquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:52 schreef Ml-etje het volgende:
Ik doe een misschien!
Heb nog geen idee waar ik dan zit maar als ik in NL ben kom ik langs!
Je roze colbert!quote:
Whoeiiii!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef Muis006 het volgende:
Lief dagboek,
Als alles volgens schema gaat kom ik toch in een jurrek.
Wat Tombo zegt, je roze colbert natuurlijk!quote:
Een korte zwarte en omdat ik eerst geen geschikte had en geen zin had om iets te kopen maar een LBD kan altijd natuurlijk en hij wasnie duur dus ik heb hem toch besteld en waar ik geschikte zei moet niet leuk genoeg staan STOP.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeiiii!Wat voor jurk?
En hoezo eerst niet? En hoezo nu wel? Vragen vragen
[..]
Wat Tombo zegt, je roze colbert natuurlijk!
Dat wasssssss BINNEN DE TIJD! U gaat door voor de plastic parelketting!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een korte zwarte en omdat ik eerst geen geschikte had en geen zin had om iets te kopen maar een LBD kan altijd natuurlijk en hij wasnie duur dus ik heb hem toch besteld en waar ik geschikte zei moet niet leuk genoeg staan STOP.
YESquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wasssssss BINNEN DE TIJD! U gaat door voor de plastic parelketting!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zet je even ovb in de lijst. Kan je een weekje van te voren ongeveer wel weten of je komt en blijft eten? Want dan geef ik het door aan Henk voor het eten. Die is een paar dagen weg nog in de week voordat wij komen, dus hij wilde het deze keer graag een week van te voren weten zodat hij het door een ander kan laten inkopen en niet vanuit het buitenland hoeft te gaan zitten bellen
Leuk!quote:
Oeh leuk! Heb je een foto/plaatje van de roze jurk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hou je op de hoogte en chroom niet me een schop onder mijn kont te geven tzt.
En het wordt een roze jurk hier!
Je kan een spuitbus metallic verf kopen bij gammaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik zilveren schoenen had. Of geld om ze te kopen.
Die tweede is cute!quote:
Ik heb zequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik zilveren schoenen had. Of geld om ze te kopen.
Ja hequote:
Nee, retouretiket dat je uit moet printen en er dan op plakken (de doos, niet je kleren).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
Gaat dat terugsturen bij Zalando echt gemakkelijk?
Hoe werkt zoiets? Want dan ga ik een jurkje in 2 maten bestellen en degene die niet past terugsturen. Maar dan stop je het terug in de verpakking en dan?Zit er een retoursticker bij ofzo en kwak je het dan op het postkantoor? En hoe zit het dan met betalen, dan betaal je alleen degene die past of krijg je die tweede dan weer terug?
Die retoursticker moet je zelf printen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
Gaat dat terugsturen bij Zalando echt gemakkelijk?
Hoe werkt zoiets? Want dan ga ik een jurkje in 2 maten bestellen en degene die niet past terugsturen. Maar dan stop je het terug in de verpakking en dan?Zit er een retoursticker bij ofzo en kwak je het dan op het postkantoor? En hoe zit het dan met betalen, dan betaal je alleen degene die past of krijg je die tweede dan weer terug?
Heb ik nietquote:
oh god die chocotaart was lekker ja!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, na dat buffet de 15e en de chocoladetaart zéker ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Greys het volgende:
SNOTVERJU
Ik dat ene jurkie bestellen, nog even verder kijken, hop, in de tussentijd uitverkocht
mmm wie van de dames op FOK! heeft jouw maten en komt naar die meet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Greys het volgende:
SNOTVERJU
Ik dat ene jurkie bestellen, nog even verder kijken, hop, in de tussentijd uitverkocht
Niemand, want Greys is een mager scharminkel. Afgezien van Muis, want dat is echt een skinny biatchquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mmm wie van de dames op FOK! heeft jouw maten en komt naar die meet?
Ik vroeg mij net hetzelfde afquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mmm wie van de dames op FOK! heeft jouw maten en komt naar die meet?
Puhlease... o.a. Muis, Tombo, Ml-etje en MissBliss passen zo al twee keer in mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niemand, want Greys is een mager scharminkel. Afgezien van Muis, want dat is echt een skinny biatch
Ja, en 4x in mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Puhlease... o.a. Muis, Tombo, Ml-etje en MissBliss passen zo al twee keer in mij
Ik wil toch de taart Greys!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh god die chocotaart was lekker ja!
quote:
Woehehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niemand, want Greys is een mager scharminkel. Afgezien van Muis, want dat is echt een skinny biatch
En koekjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat (echt waar) chocolade taart. En ook chocolade ijs.
Maar deze was echt hemels
Als we zo gaan beginnen blijf ik thuisquote:
Oh puhlease. Ik ben doof, niet blind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen blijf ik thuis
Do you know what the mirror says?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh puhlease. Ik ben doof, niet blind.
Skinny minny.
Dat jouw zelfbeeld raar isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Do you know what the mirror says?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef Muis006 het volgende:
De postbode stond aan de deur met een pakketje van zalando. Dus ik dacht: wut, dezelfde dag al
Maar het was voor de andere vrouw des huizes
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]dat zou wel fakking baas zijn, zalando poststuurskillz
Wait, WHUT?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Puhlease... o.a. Muis, Tombo, Ml-etje en MissBliss passen zo al twee keer in mij
quote:
Sowiesoquote:
ik ga vanaaf kijken naar frutsels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan muis dr linkjes niet zien
Als er nog iemand frutsels wil meebestellen; ik ga zondag bestellen
Jij wilt graag een knappe deense dog of een herder?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Knappe sihema in tha house in de F&F SC.
Ik denk, ik zeg het even. Voor de geïnteresseerden.
Bwehehe nee een knappe hond heb ik alquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij wilt graag een knappe deense dog of een herder?
Jij tienermoeder, jij!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehe nee een knappe hond heb ik al
En ik had zijn moeder kunnen zijn (van de bewuste F&Fert).
Maar wie weet dat er hier nog een gegadigde is, ik zag die lijst zo voorbij komen lately
*checkt*quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Oh, die tweede is ook leuk in het blauw met rode band!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
Als ik nou geen ènkele hobbel of bobbel had nam ik deze
http://www.zalando.nl/pop(...)t-p7021c00d-802.html
Maar nu ga ik denk ik maar voor deze...
http://www.zalando.nl/zal(...)t-za821c01a-401.html
Heeft iemand die siHema dan ook al uitgenodigd voor het bal want anders schiet het niet echt op hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
Ja vond ik ook!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die tweede is ook leuk in het blauw met rode band!
quote:
Ja, en dan leg je hem in mijn kamer.quote:
Hij houdt van oude fietsen , zie F&F dus jullie maken allemaal nog kansquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en dan leg je hem in mijn kamer.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een jurk!![]()
Met twee strikjes waarvan ik er eentje af ga slopen.
Kiek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslaagd dagje Amsterdam, al zeg ik het zelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiek!
I likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geslaagd dagje Amsterdam, al zeg ik het zelf.. Paars toch?
Zwartwit.quote:
Ik willum!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
Cat, hoe vind je 'm? Als je wil kan ik 'm voor je meenemen. Denk er nog maar even over na, ik weet dat het een moeilijke en grote beslissing is die heel ingrijpend is.
[ afbeelding ]
Sta je al op Tombo haar lijstje?quote:
Volgens mij moet je je dan even melden bij haar. Geboorteakte en bewijs van vrijgezelligheid bij de hand? Dan is het de derde deur rechts.quote:
Ik zal het even faxen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je dan even melden bij haar. Geboorteakte en bewijs vna vrijgezelligheid bij de hand? Dan is het de derde deur rechts.
Ik overweeg het ten zeerstequote:
En een tuxedo te dragen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik overweeg het ten zeerste
Al was het maar om met moemoe en yvonne bij te kletsen
En jou eens een keer te zien![]()
Leuk! Zal ik je ovb op de lijst zetten of krijg je daar kouwe poten van?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is goed. En of ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Zal ik je ovb op de lijst zetten of krijg je daar kouwe poten van?
Kan je een weekje van te voren laten weten of je mee wilt eten iig?
Als ik tuxedo's pas kijk ik niet naar de prijs.quote:
Ik hellup hem!quote:
Anders trek ik wel een mankini aan, die kosten maar 10 euroquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik tuxedo's pas kijk ik niet naar de prijs.
Sinds wanneer ben jij geen FA meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is goed. En of iklaat ik dan nog weten.
I dare you.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders trek ik wel een mankini aan, die kosten maar 10 euro
Het meest schokkende is nog wel dat er mensen onder klantfoto's met naam en toenaam een foto van zichzelf in zo´n ding uploadenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders trek ik wel een mankini aan, die kosten maar 10 euro
Jij hebt geklikt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het meest schokkende is nog wel dat er mensen onder klantfoto's met naam en toenaam een foto van zichzelf in zo´n ding uploaden
OMGquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het meest schokkende is nog wel dat er mensen onder klantfoto's met naam en toenaam een foto van zichzelf in zo´n ding uploaden
Tja.....als je alles achteraf weetquote:
En jij maar denken dat je zo braaf was omdat remlof je niet bande.quote:
het wordt gezellig, en er is bier. en het is het nieuwe FOK! stamcafé. enige nadeel: er hangen kakkerlakkenobjecten aan het plafond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn pumps.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het wordt gezellig, en er is bier. en het is het nieuwe FOK! stamcafé. enige nadeel: er hangen kakkerlakkenobjecten aan het plafond.
Die kunnen we weghalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het wordt gezellig, en er is bier. en het is het nieuwe FOK! stamcafé. enige nadeel: er hangen kakkerlakkenobjecten aan het plafond.
En jij bent mijn guest of honour.quote:
Ja hoiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:11 schreef Greys het volgende:
Q moet.
Want die is my Geek in the Pink
Twieeeeeeeeeeeetiedediedeliediehieeeee
quote:
quote:Plus voorafje en toetje
Voor 2,50 meer krijg je vooraf een mosterdsoepje in feestelijk champagneglas en toe een heerlijke punt chocoladetaart.
Misschien moet je het drinken ofzo, ik weet het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet trouwens hier altijd zo om giechelen als ik het lees. Hopelijk heeft Henk lange lepeltjes!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |