Dat HPKWquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Je krijgt geen huursubsidie bij een huur boven de 600 HPKW
Over de 50m2 sowieso.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Huur was 750 zei je? Voor wat, appartement van 50 m2 of 100? Ik vind het niet zo duur eigenlijk.
Je bent altijd zo lekker vaagquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Over de 50m2 sowieso.
Het zal wellicht niet duur zijn maar vraag me echt af wanneer zoiets qua salaris nu handig is.
Niks over houden per maand is ook niet handig denk ik.
Of een glasplaatje er overheenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ideen aan het opdoen voor onze tafel & stoelen die ik ga verven. Ga het eerst maar allemaal schuren en in de gronfverf zetten. Heb nu een paar ideean:
- glanzend witte stoelen, tafel groen ofzo met een strakke illustratie (bloem of koffiepot ofzo)
- houtkleurige stoelen met een heel vrolijk printje in de stof, en een witte glanzende tafel met een heel vrolijke bovenkant met allemaal kleurtjes, of bijv. gekleurde strepen (wel strak) en dan pastel ofzo
- een wereldkaart fixeren op de tafel en dan lak eroverheen
Ja dat is het probleem juist, 100 euro per maand overhouden met pijn en moeite is niet veel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je bent altijd zo lekker vaag
Kweenie, als zij eruit komen, prima toch?
Mits een deel aflossingsvrij wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Met 775,- zou je toch snel een 150k hypotheek kunnen betalen en dan gaat HRA er nog af...
[..]
Of een glasplaatje er overheenPlexiglas is zelf nog wel makkelijk te zagen.
Ja dat kan idd ook! heb 2 tafels te doen (1 in de slaapkamer voor vriendje). Denk dat ik daar een wereldkaart voor ga zoeken, en dan die in de keuken met vrolijke streepjes ofzo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Met 775,- zou je toch snel een 150k hypotheek kunnen betalen en dan gaat HRA er nog af...
[..]
Gewoon glas is ook nog prima te doen qua prijs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat kan idd ook! heb 2 tafels te doen (1 in de slaapkamer voor vriendje). Denk dat ik daar een wereldkaart voor ga zoeken, en dan die in de keuken met vrolijke streepjes ofzo!
ik ben voor de wereldkaart. Tof!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, heb sowieso liever gewoon een dikke laag vernis. Het moet niet te moeilijk allemaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon glas is ook nog prima te doen qua prijs.
Plexi is soms wat rafelig aan de randen.
Oude buren van me hadden een bakje eronder gemaakt en deden dan eens in het jaar wat nieuws er in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat kan idd ook! heb 2 tafels te doen (1 in de slaapkamer voor vriendje). Denk dat ik daar een wereldkaart voor ga zoeken, en dan die in de keuken met vrolijke streepjes ofzo!
Oh verschrikkelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Oude buren van me hadden een bakje eronder gemaakt en deden dan eens in het jaar wat nieuws er in.
Zand met schelpen en dingetjes, de man z'n modelauto's, gekleurde glasscherven...
Ja precies, vind het wel geinig bij anderen maar absoluut niet in mijn huis... valt een beetje onder de categorie glazen tafel met stenen dolfijn, ofzo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik vond het wel geinig
Maar was in de tijd dat er ook koffietafels waren met lelijke kleine bruine tegeltjes en zo
Gewoon wat van zeggen. Soms zitten mensen te keten en te ouwehoeren in de bieb. Als je zegt dat je er last van hebt en dat het niet de ruimt is om dat te doen zullen ze het wel begrijpen. En wijs ze anders op overlegruimtes in de buurt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Probability het volgende:
Ah shit mijn rustige studieplek zit nu vol met pratende mensenmeh
Wutwut, die ik mooi vind zijn gewoon 100 euro, muurstickers, niet via die site hoor, maar toch!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam op www.Fab.de hele leuke muurstickers tegen, zoiets zou je ook kunnen gebruiken Perr.
Ja klopt maar met zoveel mensen is er sowieso minder rust. Ik ga wel op een hutje op de hei wonenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon wat van zeggen. Soms zitten mensen te keten en te ouwehoeren in de bieb. Als je zegt dat je er last van hebt en dat het niet de ruimt is om dat te doen zullen ze het wel begrijpen. En wijs ze anders op overlegruimtes in de buurt.
Heb net kieskompas ingevuld. Daar heb je een plot met 2 assen. Links rechts, progressief conservatief. De partijen zitten wat gegroepeerd en ik zit overal ongeveer even ver vanaf.. Tijd voor mijn eigen partij
quote:[..]
Pas op voor hersenvliesontsteking! (meningitis)
Wie kan de ziekte krijgen?
Deelnemers aan de kennismakingstijd/introductiedagen hebben een verhoogd risico om hersenvlies-ontsteking op te lopen. Het risico wordt gevormd door inspannende activiteiten, weinig slapen, en in één ruimte met elkaar verblijven/overnachten. Ook als je bent ingeënt tegen meningitis, kun je deze infectie oplopen.
whehequote:[..]
Wie krijgt er bof?
De laatste jaren komen er geregeld (kleine) uitbraken van bof voor onder studenten in de grote steden. Het bijwonen van feesten draagt bij aan de verspreiding van het bofvirus. Bof wordt het meeste gezien bij studenten die als kind geen of slechts één vaccinatie hebben gekregen.
Geinig concept. Ik heb dat altijd een beetje met verkiezingen dat ik overal tussenin hang.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
https://stembreker.nl/ 85MC. Kun je fijn op meerdere partijen stemmen en nog beter: jij hoeft niet te beslissen, dat wordt voor je gedaan.
Leuk! Heb je er zin in?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vrijdag eerste rijles.. Werd wel tijd ook.
Ik ben nu vooral een beetje hyper van de zenuwen.quote:
Ik ga 'm ook invullen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:
Over stemmen: kennen jullie de Stembreker al? Je stem wordt in percentages opgedeeld per partij aan de hand van een stemwijzer. Op de 12e worden de stemmen over alle deelnemers verdeeld en krijg je een sms wat jij persoonlijk moet stemmen. Ik denk erover om mee te doen!
Moet alleen nog even regelen dat ik in Drenthe mag stemmen.
En ik kan weer rustig ademhalen. Shoppingspree is voltooid
? Je zit al best lang op de uni/hbo toch? Dat was op de UU 1 van de eerste dingen die ik leerde..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Probability het volgende:
Jeuj eindelijk gevonen hoe wij eigenlijk bronvermelding moeten doen, via de APA manier. Er wordt normaal totaal niet naar gekeken en was al een tijdje benieuwd hoe het nu eigenlijk moest!
Jazeker, maar de meeste mensen doen de bronvermelding gewoon als een lijstje achterin zonder verwijzingen. Dat wordt meestal nog goedgekeurd ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
? Je zit al best lang op de uni/hbo toch? Dat was op de UU 1 van de eerste dingen die ik leerde..
O haha, dat is wel apart dat het goed gekeurd wordt. Mijn eerste paper kan ik me nog goed herinneren. Ik dacht: al die suffe regels voor een paper/artikel. En toen had ik een 3.. Net zoals 80% van de groep. Toen was het wel duidelijk dat dat niet werd geaccepteerd. Het is even wennen in het begin, maar kwaliteit en controleerbaarheid moet gewoon goed zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Jazeker, maar de meeste mensen doen de bronvermelding gewoon als een lijstje achterin zonder verwijzingen. Dat wordt meestal nog goedgekeurd ookVandaar dat ik benieuwd was wat nu de manier was die de school officieel graag wil (ivm onderzoek en afstudeeronderzoek)
Grr, ik vul 'm in, gaat er iets mis met de sms-code invoeren (enter ipv backspace denk ik) en nu krijg ik steeds te horen dat ik minder dan 2 min. geleden al een code heb aangevraagd. En nu ben ik bang dat ik de balans in de war schop door het straks nogmaals te proberenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga 'm ook invullen.Vind het wel een goed concept en giste ris wel weer gebleken dat er eigenlijk bijzonder weinig partijen zijn met een visie en waar het nog om de inhoud gaat in plaats van om one-liners.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef Probability het volgende:
Vanavond sporten denk ik. Al voel ik mij niet helemaal fit en moet ik studeren. Ach ik doe wel een rondje apparaten en geen lesjes dan!
Balen zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja de weersvoorspellingen zijn heel slecht. Komende twee dagen nog goed, dan onweer en dan overgang naar koud en regen. Veel regen, met name de voorspelling voor Slovenië is gewoon ronduit kut. Wat ik al schreef, max (!) 12 graden en regen regen regen.
Dus dat wordt ergens wat extra warme kleding kopen vrees ik.
ik denk dat er dan ook een verschil zit tussen wetenschappelijk onderwijs en meer praktisch onderwijs als op het hbo met dit soort zaken...tenminste, dat verschil merkte ik duidelijk tussen hbo en uni...quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha, dat is wel apart dat het goed gekeurd wordt. Mijn eerste paper kan ik me nog goed herinneren. Ik dacht: al die suffe regels voor een paper/artikel. En toen had ik een 3.. Net zoals 80% van de groep. Toen was het wel duidelijk dat dat niet werd geaccepteerd. Het is even wennen in het begin, maar kwaliteit en controleerbaarheid moet gewoon goed zijn.
Nee, dat kan niet. We zien het wel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en dat kun je niet meer cancellen?
Hoelang nog voor je met verlof kan? En blijf je meet als fulltime werken als de kleine er is? Of ducttape je je kind aan de muur als je gast werkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:40 schreef Skoap het volgende:
mwuh... Ik heb echt het concentratie vermogen van een goudvis vandaag.... Maakt mijn programmeer werk er nou niet echt makkelijker op
Ik moet van de VK met 34 weken met verlof. Dus mijn verlof begint volgende week vrijdag al. Dit komt omdat de VK vindt dat ik veel te hard werk (goh) en bang is dat ik me totaal niet goed kan voorbereiden op de bevalling / moeder zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hoelang nog voor je met verlof kan? En blijf je meet als fulltime werken als de kleine er is? Of ducttape je je kind aan de muur als je gast werken
Annuleren?quote:
Wat vervelend zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik moet van de VK met 34 weken met verlof. Dus mijn verlof begint volgende week vrijdag al. Dit komt omdat de VK vindt dat ik veel te hard werk (goh) en bang is dat ik me totaal niet goed kan voorbereiden op de bevalling / moeder zijn.
Het plan is dat ik 4 * 9 ga werken en mijn man ook.. Ik wil wel 40 uur op papier blijven werken, maar dat komt omdat ik gewoon altijd maar bereikbaar moet zijn en er geregeld 's avonds wel weer iets aan de hand is waarvoor ze me weer gaan bellen. Tot nu toe doe ik dat allemaal maar erbij (Gratis) maar daar ben ik wel een beetje klaar mee om eerlijk te zijn.
Het allerfijnste in dit hele verhaal is, dat ze GEEN vervanging hebben kunnen vinden voor mijn functie.. Dus dat is wel vrij problematisch. Ook zo fijn dat mijn man bij hetzelfde bedrijf werkt en we elkaars vervanging zijn. Ik vraag al sinds januari om nieuwe mensen, maar ze zijn in Juni pas eens gaan zoeken en goh ze konden niemand vinden.. Als ze nou gewoon eens naar mij geluisterd hadden i.p.v. zo eigenwijs te gaan doen. Maar ok. Ik zal dus tijdens mijn verlof af en toe nog wel eens wat vanaf huis moet doen.
Heb al met mijn man overlegd en we gaan een extra laptop kopen, waarop NIKS van mijn werk staat... En mijn werk laptop zet ik dan wel boven in het kantoor neer. Zodat ik af en toe 's ochtends eens naar mijn mail kijk. Want ik moet echt afstand gaan nemen. Maar heel makkelijk gaat dat niet worden zo
Als mijn man niet bij hetzelfde bedrijf had gewerkt was dat een stuk makkelijker geweest...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg. Neem tijdens je verlof écht je rust, zodra de kleine er is, heb je je energie hard genoeg nodig. Werk is dan wel het laatste waar je je zorgen over moet maken
.
Ik vond het ook lastig de eerste weken (collega's wisten me toch nog te vinden en ik wilde alles toch netjes afronden / overdragen) maar nu heb ik wel spijt dat ik die twee weken niet wat meer mijn rust heb gepakt (ging met 36 weken met verlof en met 38 weken is de mini al geboren). En momenteel ben ik uberhaupt niet met werk bezig, gelukkig heb ik nog 6 weken vrij(maar ik zit dus al ruim 3 maanden thuis, wat is die tijd voorbijgevlógen
).
Toen ik een post-hbo-opleiding deed na de uni, waren ze daar erg onder de indruk van mijn bronvermeldingquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Jazeker, maar de meeste mensen doen de bronvermelding gewoon als een lijstje achterin zonder verwijzingen. Dat wordt meestal nog goedgekeurd ookVandaar dat ik benieuwd was wat nu de manier was die de school officieel graag wil (ivm onderzoek en afstudeeronderzoek)
Met verhuurder kijken of de huur/servicekosten zo gespecificeerd kunnen woren, dat kale huur onder dat bedrag zit? Als dat voor de verhuurder geen probleem oplevert, zou dat een oplossing kunnen zijn. Nou ja, eigenlijk niet echt, maar het scheelt geld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Je krijgt geen huursubsidie bij een huur boven de 600 HPKW
Edit: 652,52 om precies te zijn...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef loveli het volgende:
Uniek: "and if you love him, be proud of him, 'cause after all, he's just a man".
Les 1 over mannen: als we iets liever niet willen doen, doen we net alsof we het niet kunnen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah XM, dat wil je niet op vakantie dit weer
Nou maar hopen dat het meevalt...
Waarom tref ik altijd mannen die geen boodschappen kunnen doen??
Ik vraag om: volkorenbeschuit en tilapiafilet...
Komt thuis met normale beschuit en geen vis want hij wist niet waar hij het kon vinden...
Echt hoor!
En dan zegt ie ook nog: "het is nooit goed als ik wat voor je op moet halen"
Nee! dat is ook zo.. pffffffffff
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef loveli het volgende:
Uniek: "and if you love him, be proud of him, 'cause after all, he's just a man".
Les 2 over mannen: iedereen kan een nieuwe gewoonte aanleren door het vaak te oefenen. Pak je sokken op, leg ze in de wasmand. Repeat x30 en het wordt een automatisme.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Les 1 over mannen: als we iets liever niet willen doen, doen we net alsof we het niet kunnen.
Dat doen jullie met autorijden toch ook
Je bent niet de enigste die dat vindtquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Nigella Lawson <3
Is net sex zoals zij praat over eten en koken
Yupquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste die dat vindt![]()
Maar hoe kom je daar zo ineens bij? is ze op tv?
LOLquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:16 schreef the85mc het volgende:
Viz, speciaal voor jou:
Zo, die zien we de rest van de avond niet weer hier
eens!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Nigella Lawson <3
Niet voor niets een journaliste/ schrijfster die is gaan kokenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Nigella Lawson <3
Geweldig!quote:
Klinkt goed! Denk dat het zoiets gaat worden. Heb ooit ook zoiets gemaakt met salami en limoen erdoor. Maar daar ga je van meuren naar knoflookquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef kwakz0r het volgende:
tagliatelle/papardelle koken.
rundechipolata's in stukjes knippen/snijden.
bakken in olijfolie, met veel knoflook, zout, peper, evt kruiden/rode pepers.
kerstomaatjes erbij.
pasta door de worst scheppen, verse basilicum en kaas erop.
snel en lekker!
Kijk eens naar je eigen voor - na foto.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Moet gaan Jillianen.....
Italiaans willen koken maar geen knoflook meur willenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt goed! Denk dat het zoiets gaat worden. Heb ooit ook zoiets gemaakt met salami en limoen erdoor. Maar daar ga je van meuren naar knoflook
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen voor - na foto.
Nog steeds een schop nodig?
Tilipia is dan ook vies, ik snap die man van je wel..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah XM, dat wil je niet op vakantie dit weer
Nou maar hopen dat het meevalt...
Waarom tref ik altijd mannen die geen boodschappen kunnen doen??
Ik vraag om: volkorenbeschuit en tilapiafilet...
Komt thuis met normale beschuit en geen vis want hij wist niet waar hij het kon vinden...
Echt hoor!
En dan zegt ie ook nog: "het is nooit goed als ik wat voor je op moet halen"
Nee! dat is ook zo.. pffffffffff
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]daar heb je gelijk in
Het was weer lekker, alleen voelde ik wel af en toe mijn knie
Om je knie sterker te maken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef An24 het volgende:
[..]dat je het gedaan hebt. Knie: balansoefeningen op 1 been.
^^quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Tilipia is dan ook vies, ik snap die man van je wel..
Ik denk dat jillian veel meer met je pezen en spieren doet dan buikdansen. En irritaties in de knie/ blessures kunnen erg lang duren. Zonde van je goede inzetquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Om je knie sterker te maken?
Normaal heb ik er geen last van want je knieen worden ook zwaar belast bij het buikdansen, maar misschien toch maar eens extra aan gaan werken.
Tijdens het dansen moeten we vaak naar de grond en weer terug, dus ook erg zwaar voor je knieen (een van de redenen waarom veel meiden niet de showgroep halen).quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik denk dat jillian veel meer met je pezen en spieren doet dan buikdansen. En irritaties in de knie/ blessures kunnen erg lang duren. Zonde van je goede inzet
Weer wat geleerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijdens het dansen moeten we vaak naar de grond en weer terug, dus ook erg zwaar voor je knieen (een van de redenen waarom veel meiden niet de showgroep halen).
Maar het kan zeker niet kwaad om er aan te werken
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Nigella Lawson <3
/caresquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef Perruche het volgende:
Ik ging hardlopen. Ik ben niet gemaakt voor snel.
Zal ik je nog wat vertellen (niet om vervelend te doen)... het wordt over een tijdje nog zwaarder en je kind wil nog meer aandacht van je. Ik ken zoveel zwangeren die er vast van overtuigd zijn dat thuiswerken best gaat als het kindje een jaar oud is ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef Phaidra het volgende:
Dat snap ik wel, dat je sowieso niet rustig zit als je weet dat er iets aan de hand is... Het maakt het niet makkelijker nee.
Verder niet om je ongerust te maken, maar mijn kleine krijgt nu pas, met 10 weken, wat ritme. Daarvoor verliepen de dagen nooit hetzelfde en was ik gewoon heel veel tijd met hem bezig en was ik al blij als ik rustig even een kop thee kon drinken. Er zijn dagen dat het me niet lukt om wat simpele boodschappen te doen. Ook al had mijn werk gebeld met een heel dringend probleem, dan nog had ik niet direct alles kunnen laten vallen om ze te helpen. Een huilend kind met krampjes (om maar iets te noemen) gaat gewoon voor. Hoe dan ook. Probeer je daar alvast een beetje op in te stellen. Niets is namelijk zo frustrerend als je proberen vast te klampen aan een planning en het gewoonweg niet gáát.
Ik hoop maar dat ik nu niet erg betweterig overkom. Maar mij overviel het allemaal een beetje.
Dat thuiswerken terwijl je kind thuis is heb ik ook nooit begrepen. Ik weet van het oppassen op mijn nichtjes dat je echt amper tijd hebt voor jezelf. Sowieso na 3 volle dagen opletten, had ik opeens erg veel respect voor alle ouders. Je went er vast aan als je zelf kinderen hebt, maar ik was echt doodop na 3 dagenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat vertellen (niet om vervelend te doen)... het wordt over een tijdje nog zwaarder en je kind wil nog meer aandacht van je. Ik ken zoveel zwangeren die er vast van overtuigd zijn dat thuiswerken best gaat als het kindje een jaar oud is ofzo![]()
Het went nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat thuiswerken terwijl je kind thuis is heb ik ook nooit begrepen. Ik weet van het oppassen op mijn nichtjes dat je echt amper tijd hebt voor jezelf. Sowieso na 3 volle dagen opletten, had ik opeens erg veel respect voor alle ouders. Je went er vast aan als je zelf kinderen hebt, maar ik was echt doodop na 3 dagen
oei, kan ik nog terugquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het went nietJe went alleen aan de chronische staat van uitputting. Het mooie is: als ze een jaar of 7 zijn wordt het allemaal een heel stuk makkelijker en dan denk je ineens met weemoed terug aan die eerste zware, intensieve, maar toch mooie jaren.
Thuis werken lijkt me idd erg optimistischquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat vertellen (niet om vervelend te doen)... het wordt over een tijdje nog zwaarder en je kind wil nog meer aandacht van je. Ik ken zoveel zwangeren die er vast van overtuigd zijn dat thuiswerken best gaat als het kindje een jaar oud is ofzo![]()
Er is maar een oplossing: loslaten. Wat mij eraan herinnert: het jij het allemaal al een beetje kunnen loslaten? (lees: laat je het huishouden nu gewoon liggen in plaats van tussen de bedrijven door als een bezetene op te ruimen)
ja, dat is duidelijk wat anders, dan 8 uur moeten werken! Wel fijn dat het zo kan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga ook één dag in de week thuiswerken mét baby!![]()
Maar in de praktijk komt dat neer op telefonisch bereikbaar moeten zijn en ongeveer 2x/dag e-mail checken en reageren op belangrijke zakenWeten mijn coördinatoren overigens ook, en vinden dat prima. Mag 't gerust inhalen op andere momenten. Eigenlijk maakt het niet uit wanneer, zolang als mijn lessen maar fatsoenlijk blijven doorlopen & ik dus bereikbaar ben voor noodgevallen
Dat is wel heel zoetquote:
Heerlijk frustrerend he?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb net even een meten is weten moment gehad. 2 maanden keihard sporten resulteert bij mij in:
een gewichtsverlies van 0,0
bij mijn benen ben ik 2 cm omtrek kwijt, de rest is nog hetzelfde
Omtrek onder mijn borst is 4 cm toegenomen, dus ik denk dat ik meer rugdikte heb gekregen ofzo
wie het weet mag het zeggen
Op de dagen dat je sport zou je wat meer kunnen eten. Het hangt ook van de porties af natuurlijk. Ik vind het afhankelijk van hoeveel muesli, pasta enzo niet zo heel weinig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, coco!
Lijstje:
O: ygohurt met nectarine en muesli, 2 volkorenbeschuiten met jam
T: appel
L: pasta bolognese (vegetarisch)
T: yoghurt met muesli
D: salade met feta en spekjes, volkorenbrood met boter
Ik heb het gevoel dat dit te weinig is, zeker met m'n nieuwe sportregime van 4-5x per week sporten....
Sportplanning:
maandag: sportschool, cardio kracht cardio
dinsdag rust
woensdag rondje hardlopen
donderdag sportschool
vrijdag rust
zaterdag rondje hardlopen
zondag sportschool.
Probeer na je sporten iig een bak kwark naar binnen te werken. Of eiwitten in een ander vorm natuurlijk (blikjes tonijn, kipfilet whatever)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, coco!
Lijstje:
O: ygohurt met nectarine en muesli, 2 volkorenbeschuiten met jam
L: pasta bolognese (vegetarisch)
T: yoghurt met muesli
D: salade met feta en spekjes, volkorenbrood met boter
Ik heb het gevoel dat dit te weinig is, zeker met m'n nieuwe sportregime van 4-5x per week sporten....
Sportplanning:
maandag: sportschool, cardio kracht cardio
dinsdag rust
woensdag rondje hardlopen
donderdag sportschool
vrijdag rust
zaterdag rondje hardlopen
zondag sportschool.
maar sporten geeft toch een veel langer effect? Viz? Ik heb gister van half zes tot zeven gesport. Ik ben wel benieuwd naar hoe dat nu eigenlijk zit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Op de dagen dat je sport zou je wat meer kunnen eten. Het hangt ook van de porties af natuurlijk. Ik vind het afhankelijk van hoeveel muesli, pasta enzo niet zo heel weinig.
Overigens succes met je sportschema, ik hield het niet vol 5 dagen in de week!
ja, mijn sportschool zit tegenover m'n werk. Gister ben ik na werktijd gegaan (druk in de sportschool), maar vaak probeer ik onder werktijd te gaan, als ik toch in een dood moment zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Probeer na je sporten iig een bak kwark naar binnen te werken. Of eiwitten in een ander vorm natuurlijk (blikjes tonijn, kipfilet whatever)
Voglens mij is het goed vol te houden, maar dan wel als je je sporten makkelijk kunt combineren met je werk. Merk dat het mij eigenlijk teveel tijd kost. Uur reistijd om thuis te komen en dan ruim anderhalf uur op de sportschool en nog eens wat reistijd van en naar sportschool (kwartiertje op de fiets). Zal blij zijn als ik mijn regime wat flexibeler kan gaan maken.
naja, scheelt dat ik het vooral leuk vind om te doen. Als alles van de meetbare resultaten af zou hangen dan zou ik nu op de bank zitten met een glas wijn in mijn handquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heerlijk frustrerend he?!
Gelukkig zijn er dan altijd de mensen die hard roepen dat alles strakker is geworden en dat je wel degelijk verschil ziet.
jep, naja veel, 3 keer per week. Boven en onderlijfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd coco!
En aurum, doe je veel krachttraining?
Train je ook je benen in de sportschool? Als je dat wel doet hebben je beenspieren erg weinig hersteltijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar sporten geeft toch een veel langer effect? Viz? Ik heb gister van half zes tot zeven gesport. Ik ben wel benieuwd naar hoe dat nu eigenlijk zit...
ja, maar met 1 oefening. Voor de bovenbenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Train je ook je benen in de sportschool? Als je dat wel doet hebben je beenspieren erg weinig hersteltijd.
Sporten leuk vinden is ook het belangrijkste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, scheelt dat ik het vooral leuk vind om te doen. Als alles van de meetbare resultaten af zou hangen dan zou ik nu op de bank zitten met een glas wijn in mijn hand
En mijn lief gaat als een malle he! Die zie ik iedere dag!! veranderen qua lijf (ik wou dat ik een vent wasMijn lief wil dat niet
)
[..]
jep, naja veel, 3 keer per week. Boven en onderlijf
Ik krijg vleugelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:50 schreef the85mc het volgende:
Aurum, dan kunnen je rugspieren wat zijn gegroeid. Zeker als je veel opdrukoefeningen doet en een soort roeibeweging maakt groeit je rug. Vooral de spiergroep latissimus dorsi, de soort 'vleugels' die je ziet aan de zijkant van je rug.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, scheelt dat ik het vooral leuk vind om te doen. Als alles van de meetbare resultaten af zou hangen dan zou ik nu op de bank zitten met een glas wijn in mijn hand
Krachttraining; uurtje of anderhalf max als ik veel aan het praten ben tussendoor. Jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sporten leuk vinden is ook het belangrijkste.Hoe lang ben jij kwijt voor een training?
Irritant overigens dat het bij mannen zoveel sneller gaat als bij vrouwen.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Coco!![]()
"als"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
als ik veel aan het praten ben tussendoor.
Ik ben zeker anderhalf uur bezig met mijn schema. Als er veel wordt gepraat tussendoor (vorige week kwam een vriendin me even gezelschap houden, wat echt heel leuk was, maar niet zo goed voor het tempoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Krachttraining; uurtje of anderhalf max als ik veel aan het praten ben tussendoor. Jij?
Lopen varieert, gister 5 gedaan, ik wil morgen weer 5 doen maar dan op het gemakkie en iedere km een of andere intervalachtig iets gaan doen. Dus bijv. 25 x opdrukken dan verder lopen, 25x burpees en dan verder lopen. Kijken hoe dat gaat.
ik ben niet zo praterig in de sportschool, meestal zone ik uitquote:
Pff, da's langquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben zeker anderhalf uur bezig met mijn schema. Als er veel wordt gepraat tussendoor (vorige week kwam een vriendin me even gezelschap houden, wat echt heel leuk was, maar niet zo goed voor het tempo), dan ben ik zo 2 uur bezig. Vorige week was ik volgens mij zelfs 2,5 uur in de sportschool (inclusief omkleden, douchen en bijpraten enzo.
Denk dat het heel goed is om oefeningen tussendoor te doen bij het hardlopen.Kan ik morgen ook wel doen bij mn rondje. Inclusief de skateramp.
Hehehe, ik vind het allemaal wel gezellig, maar het kost zoveel tijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben niet zo praterig in de sportschool, meestal zone ik uitNet zoals op die foto bij de drekrees.
Mijn lief kon in de 6 maanden dat hij er met mij trainde meer mensen dan ik...en ik trainde er toen al 5 jaar
[..]
Pff, da's langIk zou het gas erop gooien, trainen en naar huis. Gezellig doen kan je na de 16e wel weer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy beursdee Cocoface!![]()
[ afbeelding ]
paracetamolletje nemen? Of wat water drinken? Of allebei?quote:
Wow, sjaap, dat is sneller dan 13 km/u!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:46 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!
Ik doe ook gewoon terug mee, stok achter deur enzo... Plan is eind september mee te doen aan een 5 km bruggenloop, doel is om onder de 23 minuten te lopen. Hopelijk lukt het met werkuren om deel te nemen, maar anders zoek ik wel ergens anders een wedstrijd...
Mijn mama heeft trouwens altijd thuisgewerkt toen wij klein waren (en wij bleven gewoon thuis, in de box in het kabinet...) Nujah 3 brave babies en peuters gehad...
Gelukkige verjaardag Coco!
Lijstje: Uu
O: 250mg magere kwark + appel.
T: Volkoren boterham
L: 2 kommen soep + 2 volkoren boterham met ham
T: worteltjes
D: ?. Ik denk gewokte aubergine en paprika met een rode curry.
T: 250 mg magere kwark met lijnzaad, amaranth en nootjes
S: 5*5 min lopen. 10 min vooraf, 10 min uitlopen. Loopscholing.
Ik heb zonder heel erg dood te gaan 25 min gelopen op training. Nu 23 zal wel wat te snel zijn want het is bruggenloop (lees omhoog en naar beneden). Maar zou toch zeker onder de 24 min willen zitten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow, sjaap, dat is sneller dan 13 km/u!
Is dat realistisch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:46 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!
Ik doe ook gewoon terug mee, stok achter deur enzo... Plan is eind september mee te doen aan een 5 km bruggenloop, doel is om onder de 23 minuten te lopen. Hopelijk lukt het met werkuren om deel te nemen, maar anders zoek ik wel ergens anders een wedstrijd...
Mijn mama heeft trouwens altijd thuisgewerkt toen wij klein waren (en wij bleven gewoon thuis, in de box in het kabinet...) Nujah 3 brave babies en peuters gehad...
Gelukkige verjaardag Coco!
Lijstje:
O: 250mg magere kwark + appel.
T: Volkoren boterham
L: 2 kommen soep + 2 volkoren boterham met ham
T: worteltjes
D: ?. Ik denk gewokte aubergine en paprika met een rode curry.
T: 250 mg magere kwark met lijnzaad, amaranth en nootjes
S: 5*5 min lopen. 10 min vooraf, 10 min uitlopen. Loopscholing.
Ik denk het wel, op een training zou mij dat wel lukken maar ik heb de neiging om te choken op een wedstrijd... Eigenlijk zou ik liefst van al hele korte afstand lopen, maar lopen in clubverband gaat echt niet met werktijden jammer genoeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat realistisch?(m.a.w. wat loop je nu op de 5 km?)
Edit: ja dus.
Choken? Je bedoelt minder presteren door spanning ofzoiets? Ik had dat vroeger ook wel eens voor belangrijke zeilwedstrijden. Geen hap kunnen eten voor een wedstrijd, iets wat zeker wel nodig is als je een paar uur moet knallen.. Ik heb er nu geen last meer van, ben nu juist soms té relaxed voor wedstrijden..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, op een training zou mij dat wel lukken maar ik heb de neiging om te choken op een wedstrijd... Eigenlijk zou ik liefst van al hele korte afstand lopen, maar lopen in clubverband gaat echt niet met werktijden jammer genoeg.
Goh, meer enorm inhouden tijdens de wedstrijd omdat er nog komt, en zo fit over de eindmeet komen. Terwijl op training mezelf wel echt dood kan lopen. Nujah mijn laatste wedstrijd is ook wel 6 jaar geleden ofzo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Choken? Je bedoelt minder presteren door spanning ofzoiets? Ik had dat vroeger ook wel eens voor belangrijke zeilwedstrijden. Geen hap kunnen eten voor een wedstrijd, iets wat zeker wel nodig is als je een paar uur moet knallen.. Ik heb er nu geen last meer van, ben nu juist soms té relaxed voor wedstrijden..
jammer dat ik dat niet wist.. ik had hem nog thuis liggen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb trouwens het boek de Hormoonfactor besteld, denk dat ik 'm morgen binnen krijg.
Die gast zegt af en toe wel zinnige dingen, maar even zijn boek lezen en kijken of het voor de rest ook interessant is
Hm, ik fiets elke dag naar het werk, dus misschien is het wel wat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er nog dames die smachten naar een hippere regenjas?
Lidl heeft ze komende week, niet zo apart als die knetterdure webwinkel, maar het ziet er aardiger uit dan zo'n sportief ding:
[ afbeelding ]
Nee, bij Shopvip.comquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
vikkestein! jij hebt weleens iets besteld bij vente-exclusive, toch? hoe zit het daar met terugsturen?
gelukkig hoef je stemwijzer niet blind te volgen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet Groenlinks stemmen volgens de Stemwijzer. Ik weet het niet. Ik heb niet zoveel fiducie in mevrouw Stekkerdoos, al kan ik natuurlijk op iemand anders stemmen, en ik weet ook niet op wie ik anders zou willen stemmen. Ik vind Pechtold en Samsom goed bezig, maar daar had ik dan weer te weinig overlap mee volgens de Stemwijzer.
Nou dat lijkt me anders wel knap vervelend. Er komt maar zelden iets echt leuks voorbij daar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, bij Shopvip.com. Heb daar wel iets teruggestuurd en dat was geen probleem. Kreeg m'n geld terug in de vorm van tegoed, geloof ik. Zal wel bij Vente-Exclusive ook wel zo zijn
.
True, maar nu moet ik partijprogramma's gaan lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelukkig hoef je stemwijzer niet blind te volgen!
True. Heb er zelf iets van 30 euro staan. Komt nog wel eens op als Freya weer eens voorbijkomt ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me anders wel knap vervelend. Er komt maar zelden iets echt leuks voorbij daar!
Op zn roemers: with backworking powers..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat is 'met terugwerkende kracht' in het engels?
De huurbaas heeft weer iets bedacht
Beide gedaan en nu ga ik buiten wandelen, doet ook vast wel wat goedsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
paracetamolletje nemen? Of wat water drinken? Of allebei?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Op zn roemers: with backworking powers..
Woordenboek zegt retroactive.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben tegen de makelaar gezegd dat we best uit coulance een billijk bedrag servicekosten willen betalen als hij dat wil afspreken. Daar niets meer van gehoord.
Nu wil hij dat we dat bedrag vanaf het begin dat we daar huren met terugwerkende kracht terugbetalen.
En de rioolheffingen die voor de eigenaar zijn
mag wel een redelijke D worden denk ik....Lekker lijstje verder!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: 200 gr bulgaarse yoghurt met 40 gr granola
T: cappuccino
L: salade met gerookte kip, grote snee brood met boter, kopje gebonden groentensoep, beker karnemelk
T: spitskool met yoghurt dressing
B: uurtje fietsen
D: ?
Tot aan D 1100 kcals, wel prima denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mag wel een redelijke D worden denk ik....Lekker lijstje verder!
Aha, dus Michelle vangt grotere vissen dan Hillary en Carla..quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
T's: cola berenburg, zoute stokjes want weekend
Ik vind het echt bagger, maar ik hou niet van dingen met pasjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft er hier wel eens Bodyshape gedaan? Ik wil morgenavond een lesje doen op de sportschool en die tijd komt me wel goed uit, maar geen idee wat ik me er precies bij voor moet stellen. Er staat wel een omschrijving op de website, maar als ik dat zo lees lijkt het niet héél moeilijk, maar volgens mij heb ik iemand hier (Perr?) wel eens horen zeggen dat het heel zwaar is!
Basic pasjes kan ik altijd wel volgen (kan ook wel redelijk makkelijk instromen in Sh'bam of Zumba). Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het echt bagger, maar ik hou niet van dingen met pasjesmaar vind het best pittig idd! maar je kan die lessen zo licht of zwaar maken als je zelf wilt...
. Dit. Alles. Behalve sap dan. Vind 'r wel oké.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
happy birthday cocopops!
ik ga voor t eerst in tijden denk ik geen D66 stemmen. ik vind dat ze te veel idiote proefbalonnetjes lanceren de laatste tijd, en de plannen van GL spreken me meer aan momenteel en ook op de langere termijn als ik de doorberekeningen zag. Ik stem alleen zeker niet op Sap.
Oh als je dat volgt dan kan Shape zeker. Ik lig al in de knoop na 3 minuten combat...!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Basic pasjes kan ik altijd wel volgen (kan ook wel redelijk makkelijk instromen in Sh'bam of Zumba). Ik denk er nog even over naKan altijd nog gewoon gaan fitnessen ook!
oh, zeker. ben alleen niet goed genoeg voorbereid voor morgen (eerste lesdag met leerlingen) en eigenlijk al te moe om er veel aan te doen. misschien vanavond nog wat (J is nu vergeten boodschappen aan het halen, daarna gaan we nog koken, ik háát eten na zeven uur...), en anders morgen maar tussen 7 en 8 op school...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is het mooie van dagen. Een enkele uizondering daargelaten (letterlijk) is er morgen weer een dag.
Ik ga op nummer 5 stemmen, denk ik, want die ken ik van de studiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
happy birthday cocopops!
ik ga voor t eerst in tijden denk ik geen D66 stemmen. ik vind dat ze te veel idiote proefbalonnetjes lanceren de laatste tijd, en de plannen van GL spreken me meer aan momenteel en ook op de langere termijn als ik de doorberekeningen zag. Ik stem alleen zeker niet op Sap.
Dat laatste ligt er ook maar aan waar je werkt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is minder ja. Lijkt me ook heel moeilijk, het onderwijs. Iedere dag, iedere les bestaat uit deadlines. En je moet iedere dag optimaal presteren. Als het in een kantoor baan een dagje niet gaat, is er morgen weer een dag.
nee, een goede docent gaat niet blind een paar jaar achter elkaar hetzelfde doen neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat laatste ligt er ook maar aan waar je werkt natuurlijk![]()
Wat ik trouwens dacht; als je 1 jaar les hebt gegeven voor vak X, dan kan je daar toch wel nog 2 jaar mee vooruit ofzo, met die materie? Edit; dat zal IRL vast niet zo zijn, maar in mijn hoofd kan dat dan dus wel. Plus dcenten hebben dikke weken vrij om eea voor te bereiden, no excuses!
Maar, kwak heel veel succes voor morgen alvast!
Ik moet naar een etentje waar ik 0,0 zin in heb.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef V1z0R het volgende:
Jullie zagen er allemaal wel goed uit, zo lekker besmeerd met drek
Ja, was heerlijk. Mooi weer ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Goodbye.. lekker he wandelen??
Goedzo Aurum! Goed bezig!
Tink, krijg jij ook na het eten zo'n enorme honger?
Was er zonet gewoon chagrijnig van, wij zijn maar een half uurtje gaan fietsen.. Nu ben ik wel aardig vol, tenminste ik zie eruit alsof ik 7 maand zwanger ben
Morgen ook maar 11 km wandelen, daarna tuintje spitten, buitenramen wassen en het dorp in om bier te drinken.
Lijkt mij wel een strakke planning
Geloof me, de avond voordat de eerste lessen weer beginnen is geen docent gelukkig. Na zeven weken vrij is het echt weer even pittig om er in te komen. En je voelt je altijd slecht voorbereid, al heb je vanálles in je vakantie gedaan om je voor te bereiden. Gewoon omdat het nieuwe kinderen zijn, misschien een nieuwe lesmethode, een nieuwe school, of gewoon weer een nieuw schooljaar. Ik droom ook alweer een week over faal-lessen, de school niet kunnen vinden, alle rotkinderen van de afgelopen schooljaren in één klas van 50 leerlingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak is dit wel de baan voor jou? Je lijkt mij niet echt gelukkig erin
dat is nou ontspannenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. Ik wordt altijd zo slaperig van handen aan m'n haar. Ik zou nu wel een dutje kunnen doen!
Hey Uniek! Hoe ist?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig maar Razz...
Ach, je hebt met alle banen alle soorten dingen natuurlijk!
Hoi An
Goed, ben blij met mijn "weekend"planning. Lekker rustig in mijn hoofdquote:
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed, ben blij met mijn "weekend"planning. Lekker rustig in mijn hoofd
Met jou?
Kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker zeg!
Ja, beetje zenuwachtig voor mijn onderzoek, maar die kan toch pas na mijn vakantie plaats vinden. Verder ook weer rustig in het hoofd nu ik al mijn fotoopdrachten af heb. Even concentreren op werk en daarna lekker vakantie
Ja dat heb ik een beetje gemist eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen
Maar ook lekker dat er leuke dingen in het vooruitzicht zijn.. Heel belangrijk vind ik altijd
Je had het moeten ruikenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef V1z0R het volgende:
Jullie zagen er allemaal wel goed uit, zo lekker besmeerd met drek
Mensch, goed manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Quinazoline het volgende:
7.8 km heeerlijk gelopen (met slechts 8,5 km/h
).
Respect voor alle docenten. Ik zou er echt het geduld en het zelfvertrouwen niet voor hebben geloof ik.
Sinds ik niet meer probeer om met de groep van 9-9.5 km/h mee te gaan loop ik zo veel lekkerder. Moet die snelheid dus gewoon even uit mijn hoofd zetten inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mensch, goed manJe hebt het maar mooi gedaan
^^quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mensch, goed manJe hebt het maar mooi gedaan
Eens!quote:
Zo'n heerlijke boerenlucht?quote:
Dat viel mij dus ook op in het jaar dat ik elke dag 2 uur moest nablijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Vervelend dat je toch een onderzoek moet laten doen An... hopen dat ze dan wel meer weten! Bij mij gaat het echt stukken beter sinds ik de poedertjes van de dokter gebruik en kan zelfs weer met mate dingen met zuivel etentoch wel erg fijn.
Ik werk ook in onderwijs, maar ervaar t nou niet echt als heel zwaar. Maar goed dat verschilt inderdaad. Sta ook niet voor de klas. Maar merk wel dat docenten bij mij op school om 4 uur echt allemaal weg zijn. Ik ga altijd als laatste weg om 5 uurSnap wel dat mensen daarom misschien denken dat het niet zo druk is.
Nou, nee.quote:
quote:Is een bedrijf die luchtjes met boerenlucht verkoopt, voor als je vaker zo wilt ruiken...
Bruisende bruine bonen badzout bijvoorbeeld
En misschien voor Ml dan douchezeep voor paardenvolk.
Dank Nallie! Balen idd, maar goed, beter zeker zijn dat er niets is. De pijn is echt niet leuk, dus als er iets aan gedaan kan worden moet het maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Vervelend dat je toch een onderzoek moet laten doen An... hopen dat ze dan wel meer weten! Bij mij gaat het echt stukken beter sinds ik de poedertjes van de dokter gebruik en kan zelfs weer met mate dingen met zuivel etentoch wel erg fijn.
Ik werk ook in onderwijs, maar ervaar t nou niet echt als heel zwaar. Maar goed dat verschilt inderdaad. Sta ook niet voor de klas. Maar merk wel dat docenten bij mij op school om 4 uur echt allemaal weg zijn. Ik ga altijd als laatste weg om 5 uurSnap wel dat mensen daarom misschien denken dat het niet zo druk is.
Anyhow, lijstje!
Ben beetje aan t balansen voor mn vreetweek
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
L: speltbh pindakaas, speltbh gekookt ei en een gele paprika met wat humus dip
T: koffie verkeerd, waterijsje
T: 4 paranoten
D: courgette/aubergine/ui/tomaat/kikkererwtenprutje met wat chorizo
S: ruim een uur boksen, was echt kapot, lekker![]()
T: yoghurt met een pruim, speltflakes en wat eiwitpoeder
Die heb ik vandaag ook gekocht. Die met noten en die die jij post. Ben ook benieuwd. Hij was nu net iets goedkoper dan de biologische van AH die ik normaal neem, dus het was een poging waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb deze trouwens gekocht vandaag, lekker!Nu heb ik vier soorten muesli in de kast staan.
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit ook in middelbaar onderwijs... blijkbaar verschilt het heel erg per school dan! Fijn dat je je wat beter voelt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Razz, zo is t precies. Ik HOU van mijn werk en de kids, maar ik krijg aan t begin van t jaar acute faalangst. Gelukkig maar eventjes meestal. Mentorkids zijn grotendeels leuk (al mislukte net als vorig jaar mijn introductie-activiteitje weer enorm). Dan ga ik toch ineens aan mezelf twijfelen daarna.
Ik werk in het voortgezet onderwijs Nallie, en ik ben om half acht zeker niet de eerste, en om vijf uur zeker niet de laatste die weggaat. Ik ga nu fulltimen, en dan zit ik doorgaans van half acht tot vijf. heb wel een uitgeroosterde middag, maar vaan vergaderingen of werk te doen. Wil zo min mogelijk meenemen. Proberen althans. Veel basisschool juffen nemen werk mee naar huis, of gaan, zoals mijn moeder, op zondag een middag terug naar school.
Humeur is opgeknapt, wat een maaltijd, een knuffel van J. en het uitprinten van wat documentjes al niet met een mens kan doen.
awwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:
Als Mehdi en ik weer terug in het land zijn neem ik je daar keer mee uit eten
Mag ook Ribhouse Texas worden, dan kun je je volvreten op de Flintstone... 750gr rundquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie geen wok?
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, nog even wachten V1 dan heerlijk genieten van je vakantie... Wel eens updates doen he? Gewoon omdat het kan om ons jaloers te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |