abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116064511
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_116064546
Juist voor zulk soort situaties bestaat er iets als huurtoeslag enzo ML, zou je toch wel moeten weten.

Verder heb ik net 5,75 km gerend en ga ik woensdag kennelijk weer om te ontdekken of de saktebaan weer open is. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116064564
Je krijgt geen huursubsidie bij een huur boven de 600 HPKW :P
Edit: 652,52 om precies te zijn...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116064638
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Dat HPKW :)

Plus dat ik het me gewoon afvraag wat nou een beetje gemiddelde lasten zijn.
Salaris versus hyuur/hypotheek.

Bij mij zou de hypotheek 1/3e zijn van mijn salaris bijvoorbeeld.
pi_116064746
Huur was 750 zei je? Voor wat, appartement van 50 m2 of 100? Ik vind het niet zo duur eigenlijk.
pi_116064835
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Huur was 750 zei je? Voor wat, appartement van 50 m2 of 100? Ik vind het niet zo duur eigenlijk.
Over de 50m2 sowieso.
Het zal wellicht niet duur zijn maar vraag me echt af wanneer zoiets qua salaris nu handig is.
Niks over houden per maand..
pi_116064841
Net kieswijzer ingevuld en GroenLinks matcht het meest.. :o Echt een verrassing. Ik vind de ideeen/gedachten van GL wel goed, maar de manier waarop ze dat willen doen vind ik totaal onrealistisch.. Daar wordt het allemaal niet veel duidelijker van.
pi_116064878
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Over de 50m2 sowieso.
Het zal wellicht niet duur zijn maar vraag me echt af wanneer zoiets qua salaris nu handig is.
Niks over houden per maand is ook niet handig denk ik.
Je bent altijd zo lekker vaag :P
Kweenie, als zij eruit komen, prima toch?
pi_116064962

Gemiddeld in Nederland dus iets meer dan 30%.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116065016
Ik ben ideen aan het opdoen voor onze tafel & stoelen die ik ga verven. Ga het eerst maar allemaal schuren en in de gronfverf zetten. Heb nu een paar ideean:
- glanzend witte stoelen, tafel groen ofzo met een strakke illustratie (bloem of koffiepot ofzo :P)
- houtkleurige stoelen met een heel vrolijk printje in de stof, en een witte glanzende tafel met een heel vrolijke bovenkant met allemaal kleurtjes, of bijv. gekleurde strepen (wel strak) en dan pastel ofzo
- een wereldkaart fixeren op de tafel en dan lak eroverheen
pi_116065035
Ik heb het idee opgevat om voor het weekend een huisje te huren op een fins eiland hier vlak bij...lijkt me echt lekker, er even tussen uit. Lezen, spelletjes spelen en wandelen. Geen internet en telefoon. Een mini vakantie!
pi_116065061
Wat een weekend.. Vanaf nu maar rustig aan doen en chillen tot m'n stage!
Worry is a misuse of imagination
pi_116065067
Met 775,- zou je toch snel een 150k hypotheek kunnen betalen en dan gaat HRA er nog af...
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ideen aan het opdoen voor onze tafel & stoelen die ik ga verven. Ga het eerst maar allemaal schuren en in de gronfverf zetten. Heb nu een paar ideean:
- glanzend witte stoelen, tafel groen ofzo met een strakke illustratie (bloem of koffiepot ofzo :P)
- houtkleurige stoelen met een heel vrolijk printje in de stof, en een witte glanzende tafel met een heel vrolijke bovenkant met allemaal kleurtjes, of bijv. gekleurde strepen (wel strak) en dan pastel ofzo
- een wereldkaart fixeren op de tafel en dan lak eroverheen
Of een glasplaatje er overheen :Y Plexiglas is zelf nog wel makkelijk te zagen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116065087
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je bent altijd zo lekker vaag :P
Kweenie, als zij eruit komen, prima toch?
Ja dat is het probleem juist, 100 euro per maand overhouden met pijn en moeite is niet veel.
pi_116065100
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Met 775,- zou je toch snel een 150k hypotheek kunnen betalen en dan gaat HRA er nog af...

[..]

Mits een deel aflossingsvrij wel ja :Y
pi_116065125
quote:

[..]

Ja dat kan idd ook! heb 2 tafels te doen (1 in de slaapkamer voor vriendje). Denk dat ik daar een wereldkaart voor ga zoeken, en dan die in de keuken met vrolijke streepjes ofzo!
pi_116065222
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat kan idd ook! heb 2 tafels te doen (1 in de slaapkamer voor vriendje). Denk dat ik daar een wereldkaart voor ga zoeken, en dan die in de keuken met vrolijke streepjes ofzo!
Gewoon glas is ook nog prima te doen qua prijs.
Plexi is soms wat rafelig aan de randen.
pi_116065257
quote:

[..]

ik ben voor de wereldkaart. Tof!
pi_116065263
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gewoon glas is ook nog prima te doen qua prijs.
Plexi is soms wat rafelig aan de randen.
Ja, heb sowieso liever gewoon een dikke laag vernis. Het moet niet te moeilijk allemaal ;)
pi_116065266
Schuurpapier, Ml :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oude buren van me hadden een bakje eronder gemaakt en deden dan eens in het jaar wat nieuws er in.
Zand met schelpen en dingetjes, de man z'n modelauto's, gekleurde glasscherven...
pi_116065320
Ah shit mijn rustige studieplek zit nu vol met pratende mensen ;( meh
pi_116065382
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef V1z0R het volgende:

Oude buren van me hadden een bakje eronder gemaakt en deden dan eens in het jaar wat nieuws er in.
Zand met schelpen en dingetjes, de man z'n modelauto's, gekleurde glasscherven...
Oh verschrikkelijk :P

nee de grote tafel doen we denk ik wereldkaart of iets dergelijks, en de keukentafel gewoon een mooie kleur wit met een gekleurde bovenkant (mooie mexicaanse kleuren in een soort mandala patron ofzo) en dan de stoelen gewoon hun eigen bruin met een mooie, egale kleur stof voor de zitting. Heb er helemaal zin in :').
pi_116065480
Ik vond het wel geinig :@

Maar was in de tijd dat er ook koffietafels waren met lelijke kleine bruine tegeltjes en zo :D
pi_116065530
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik vond het wel geinig :@

Maar was in de tijd dat er ook koffietafels waren met lelijke kleine bruine tegeltjes en zo :D
Ja precies, vind het wel geinig bij anderen maar absoluut niet in mijn huis... valt een beetje onder de categorie glazen tafel met stenen dolfijn, ofzo! :P

Maar ik weet zeker dat veel mensen mijn idee ook verschrikkelijk zullen vinden. Post wel als het af is!
pi_116065729
Ik kwam op www.Fab.de hele leuke muurstickers tegen, zoiets zou je ook kunnen gebruiken Perr.

ML, natuurlijk is het niet handig als je maar 100 euro per maand overhoudt, maar dat is niet jouw probleem.
Verder wordt er in de berekening van het inflatiecijfer gebruik gemaakt van een gewogen pakket met artikelen en daar gaat een kleine 25% van die punten naar huisvesting (=huur en GWL). Koophuizen en hypotheken worden daar niet in meegenomen, omdat dat een investering betreft en geen uitgave.
Het grafiekje met die 30% die door DaD werd gepost klopt volgens mij vrij redelijk, maar dan is het nog steeds afhankelijk van je inkomen, zoals begrijpelijk is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116065822
Zo laatste afspraak met psycholoog voor nu (niet echt tijd meer ivm stage) dus zou nu eigenlijk alles moet vragen maar ik ben een beetje blanco vandaag.

Perr klinkt leuk van je tafels etc!
pi_116065845
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Probability het volgende:
Ah shit mijn rustige studieplek zit nu vol met pratende mensen ;( meh
Gewoon wat van zeggen. Soms zitten mensen te keten en te ouwehoeren in de bieb. Als je zegt dat je er last van hebt en dat het niet de ruimt is om dat te doen zullen ze het wel begrijpen. En wijs ze anders op overlegruimtes in de buurt.

Heb net kieskompas ingevuld. Daar heb je een plot met 2 assen. Links rechts, progressief conservatief. De partijen zitten wat gegroepeerd en ik zit overal ongeveer even ver vanaf.. Tijd voor mijn eigen partij :D
pi_116065904
https://stembreker.nl/ 85MC. Kun je fijn op meerdere partijen stemmen en nog beter: jij hoeft niet te beslissen, dat wordt voor je gedaan. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116065935
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam op www.Fab.de hele leuke muurstickers tegen, zoiets zou je ook kunnen gebruiken Perr.

Wutwut, die ik mooi vind zijn gewoon 100 euro, muurstickers, niet via die site hoor, maar toch!
pi_116066027
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Gewoon wat van zeggen. Soms zitten mensen te keten en te ouwehoeren in de bieb. Als je zegt dat je er last van hebt en dat het niet de ruimt is om dat te doen zullen ze het wel begrijpen. En wijs ze anders op overlegruimtes in de buurt.

Heb net kieskompas ingevuld. Daar heb je een plot met 2 assen. Links rechts, progressief conservatief. De partijen zitten wat gegroepeerd en ik zit overal ongeveer even ver vanaf.. Tijd voor mijn eigen partij :D
Ja klopt maar met zoveel mensen is er sowieso minder rust. Ik ga wel op een hutje op de hei wonen :P Of 's ochtends studeren dat kan ook
pi_116066173
quote:
[..]
Pas op voor hersenvliesontsteking! (meningitis)
Wie kan de ziekte krijgen?
Deelnemers aan de kennismakingstijd/introductiedagen hebben een verhoogd risico om hersenvlies-ontsteking op te lopen. Het risico wordt gevormd door inspannende activiteiten, weinig slapen, en in één ruimte met elkaar verblijven/overnachten. Ook als je bent ingeënt tegen meningitis, kun je deze infectie oplopen.
quote:
[..]
Wie krijgt er bof?
De laatste jaren komen er geregeld (kleine) uitbraken van bof voor onder studenten in de grote steden. Het bijwonen van feesten draagt bij aan de verspreiding van het bofvirus. Bof wordt het meeste gezien bij studenten die als kind geen of slechts één vaccinatie hebben gekregen.
whehe :') oppassen dan maar :')
pi_116066215
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
https://stembreker.nl/ 85MC. Kun je fijn op meerdere partijen stemmen en nog beter: jij hoeft niet te beslissen, dat wordt voor je gedaan. :)
Geinig concept. Ik heb dat altijd een beetje met verkiezingen dat ik overal tussenin hang.
Qua duurzaamheid etc zit ik in de hoek van GL etc (doe natuurlijk niet voor niks energietechniek), maar aan de andere kant vind ik ook dat ondernemers gestimuleerd moeten worden en dat werken beloond moet worden. En natuurlijk goed betaalbaar onderwijs voor iedereen. Oja, en HRA moet er op termijn af.
Voeg dat in 1 partij en je hebt mn stem. Maar dan zit je voor het ene punt bij GL, bij de andere bij de VVD :P Die zie ik nog niet zo snel een coalitie vormen..
pi_116066216
Vrijdag eerste rijles. :D. Werd wel tijd ook.
pi_116066269
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vrijdag eerste rijles. :D. Werd wel tijd ook.
Leuk! Heb je er zin in?
pi_116066329
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk! Heb je er zin in?
Ik ben nu vooral een beetje hyper van de zenuwen. :P.

Vorig jaar kwam er geen eind aan de zomervakantie en dit jaar heb ik tijd tekort. Heb nog zoveel gepland staan voor deze week!
pi_116066390
Over stemmen: kennen jullie de Stembreker al? Je stem wordt in percentages opgedeeld per partij aan de hand van een stemwijzer. Op de 12e worden de stemmen over alle deelnemers verdeeld en krijg je een sms wat jij persoonlijk moet stemmen. Ik denk erover om mee te doen!

Moet alleen nog even regelen dat ik in Drenthe mag stemmen :D.

En ik kan weer rustig ademhalen. Shoppingspree is voltooid *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116066542
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:
Over stemmen: kennen jullie de Stembreker al? Je stem wordt in percentages opgedeeld per partij aan de hand van een stemwijzer. Op de 12e worden de stemmen over alle deelnemers verdeeld en krijg je een sms wat jij persoonlijk moet stemmen. Ik denk erover om mee te doen!

Moet alleen nog even regelen dat ik in Drenthe mag stemmen :D.

En ik kan weer rustig ademhalen. Shoppingspree is voltooid *O*
Ik ga 'm ook invullen. :) Vind het wel een goed concept en giste ris wel weer gebleken dat er eigenlijk bijzonder weinig partijen zijn met een visie en waar het nog om de inhoud gaat in plaats van om one-liners. :{
Doe wat je niet durft.
pi_116066557
Jeuj eindelijk gevonen hoe wij eigenlijk bronvermelding moeten doen, via de APA manier. Er wordt normaal totaal niet naar gekeken en was al een tijdje benieuwd hoe het nu eigenlijk moest!
pi_116066607
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Probability het volgende:
Jeuj eindelijk gevonen hoe wij eigenlijk bronvermelding moeten doen, via de APA manier. Er wordt normaal totaal niet naar gekeken en was al een tijdje benieuwd hoe het nu eigenlijk moest!
? Je zit al best lang op de uni/hbo toch? Dat was op de UU 1 van de eerste dingen die ik leerde..
pi_116066608
Er is ook een kookboek van het mooi slank en gelukkig boek!

http://www.bol.com/nl/p/e(...)ek/1001004010938647/
pi_116066641
mwuh... Ik heb echt het concentratie vermogen van een goudvis vandaag.... Maakt mijn programmeer werk er nou niet echt makkelijker op :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116066649
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

? Je zit al best lang op de uni/hbo toch? Dat was op de UU 1 van de eerste dingen die ik leerde..
Jazeker, maar de meeste mensen doen de bronvermelding gewoon als een lijstje achterin zonder verwijzingen. Dat wordt meestal nog goedgekeurd ook :') Vandaar dat ik benieuwd was wat nu de manier was die de school officieel graag wil (ivm onderzoek en afstudeeronderzoek)
pi_116066869
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Jazeker, maar de meeste mensen doen de bronvermelding gewoon als een lijstje achterin zonder verwijzingen. Dat wordt meestal nog goedgekeurd ook :') Vandaar dat ik benieuwd was wat nu de manier was die de school officieel graag wil (ivm onderzoek en afstudeeronderzoek)
O haha, dat is wel apart dat het goed gekeurd wordt. Mijn eerste paper kan ik me nog goed herinneren. Ik dacht: al die suffe regels voor een paper/artikel. En toen had ik een 3.. Net zoals 80% van de groep. Toen was het wel duidelijk dat dat niet werd geaccepteerd. Het is even wennen in het begin, maar kwaliteit en controleerbaarheid moet gewoon goed zijn.
pi_116067073
Vanavond sporten denk ik. Al voel ik mij niet helemaal fit en moet ik studeren. Ach ik doe wel een rondje apparaten en geen lesjes dan!
pi_116067171
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga 'm ook invullen. :) Vind het wel een goed concept en giste ris wel weer gebleken dat er eigenlijk bijzonder weinig partijen zijn met een visie en waar het nog om de inhoud gaat in plaats van om one-liners. :{
Grr, ik vul 'm in, gaat er iets mis met de sms-code invoeren (enter ipv backspace denk ik) en nu krijg ik steeds te horen dat ik minder dan 2 min. geleden al een code heb aangevraagd. En nu ben ik bang dat ik de balans in de war schop door het straks nogmaals te proberen :'). Tot zover nog geen succesverhaal.

Edit: woei toch gelukt! En aangezien 30% voor D66 de hoogste score was, is dit voor mij wel een uitkomst :+.

[ Bericht 7% gewijzigd door Phaidra op 27-08-2012 15:02:39 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116067509
Was bij mij op het HBO de eerste les, over hoe je bronvermeldingen plaatst...
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:53 schreef Probability het volgende:
Vanavond sporten denk ik. Al voel ik mij niet helemaal fit en moet ik studeren. Ach ik doe wel een rondje apparaten en geen lesjes dan!
^O^
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:09:38 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116067532
Ja de weersvoorspellingen zijn heel slecht. Komende twee dagen nog goed, dan onweer en dan overgang naar koud en regen. Veel regen, met name de voorspelling voor Slovenië is gewoon ronduit kut. Wat ik al schreef, max (!) 12 graden en regen regen regen.

Dus dat wordt ergens wat extra warme kleding kopen vrees ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116067575
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja de weersvoorspellingen zijn heel slecht. Komende twee dagen nog goed, dan onweer en dan overgang naar koud en regen. Veel regen, met name de voorspelling voor Slovenië is gewoon ronduit kut. Wat ik al schreef, max (!) 12 graden en regen regen regen.

Dus dat wordt ergens wat extra warme kleding kopen vrees ik.
Balen zeg ;(. Hebben jullie de accomodaties al geboekt? Anders zou je nog kunnen overwegen om ergens anders heen te rijden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:11:46 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116067612
Helaas, hebben geboekt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116067616
:{ jammer XM...

*XM en Duvel in matchende fleecetruien inbeeld* :P
pi_116067650
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

O haha, dat is wel apart dat het goed gekeurd wordt. Mijn eerste paper kan ik me nog goed herinneren. Ik dacht: al die suffe regels voor een paper/artikel. En toen had ik een 3.. Net zoals 80% van de groep. Toen was het wel duidelijk dat dat niet werd geaccepteerd. Het is even wennen in het begin, maar kwaliteit en controleerbaarheid moet gewoon goed zijn.
ik denk dat er dan ook een verschil zit tussen wetenschappelijk onderwijs en meer praktisch onderwijs als op het hbo met dit soort zaken...tenminste, dat verschil merkte ik duidelijk tussen hbo en uni...
pi_116067677
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas, hebben geboekt.
en dat kun je niet meer cancellen?
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:14:24 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116067705
En moet morgen ff op zoek naar een arts, want zoals ik al had verwacht, slaat de antibiotica niet aan. Had al tegen de HA gezegd dat ik deze al 2x eerder zonder succes had gehad, maar nee "elke blaasontsteking staat op zichzelf". Ja, niet dus. Dus morgen ff zien of ik ergens amoxicilline kan krijgen, dat werkt wel.

Stomme huisartsen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:19:55 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116067908
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en dat kun je niet meer cancellen?
Nee, dat kan niet. We zien het wel!
pi_116067912
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:40 schreef Skoap het volgende:
mwuh... Ik heb echt het concentratie vermogen van een goudvis vandaag.... Maakt mijn programmeer werk er nou niet echt makkelijker op :')
Hoelang nog voor je met verlof kan? En blijf je meet als fulltime werken als de kleine er is? Of ducttape je je kind aan de muur als je gast werken :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116068101
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hoelang nog voor je met verlof kan? En blijf je meet als fulltime werken als de kleine er is? Of ducttape je je kind aan de muur als je gast werken :+
Ik moet van de VK met 34 weken met verlof. Dus mijn verlof begint volgende week vrijdag al. Dit komt omdat de VK vindt dat ik veel te hard werk (goh) en bang is dat ik me totaal niet goed kan voorbereiden op de bevalling / moeder zijn.

Het plan is dat ik 4 * 9 ga werken en mijn man ook.. Ik wil wel 40 uur op papier blijven werken, maar dat komt omdat ik gewoon altijd maar bereikbaar moet zijn en er geregeld 's avonds wel weer iets aan de hand is waarvoor ze me weer gaan bellen. Tot nu toe doe ik dat allemaal maar erbij (Gratis) maar daar ben ik wel een beetje klaar mee om eerlijk te zijn.

Het allerfijnste in dit hele verhaal is, dat ze GEEN vervanging hebben kunnen vinden voor mijn functie.. Dus dat is wel vrij problematisch. Ook zo fijn dat mijn man bij hetzelfde bedrijf werkt en we elkaars vervanging zijn. Ik vraag al sinds januari om nieuwe mensen, maar ze zijn in Juni pas eens gaan zoeken en goh ze konden niemand vinden.. Als ze nou gewoon eens naar mij geluisterd hadden i.p.v. zo eigenwijs te gaan doen. Maar ok. Ik zal dus tijdens mijn verlof af en toe nog wel eens wat vanaf huis moet doen.

Heb al met mijn man overlegd en we gaan een extra laptop kopen, waarop NIKS van mijn werk staat... En mijn werk laptop zet ik dan wel boven in het kantoor neer. Zodat ik af en toe 's ochtends eens naar mijn mail kijk. Want ik moet echt afstand gaan nemen. Maar heel makkelijk gaat dat niet worden zo ;(
pi_116068135
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas, hebben geboekt.
Annuleren? :) Je bent toch ziek omdat je een blaasontsteking hebt?? :P

Overigens heb ik me in Roemenië uitstekend vermaakt bij 7 graden en zeikregen. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:29:46 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116068289
Nou ja, daarom. En anders ga ik gewoon een week in de sauna zitten :')
pi_116068378
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik moet van de VK met 34 weken met verlof. Dus mijn verlof begint volgende week vrijdag al. Dit komt omdat de VK vindt dat ik veel te hard werk (goh) en bang is dat ik me totaal niet goed kan voorbereiden op de bevalling / moeder zijn.

Het plan is dat ik 4 * 9 ga werken en mijn man ook.. Ik wil wel 40 uur op papier blijven werken, maar dat komt omdat ik gewoon altijd maar bereikbaar moet zijn en er geregeld 's avonds wel weer iets aan de hand is waarvoor ze me weer gaan bellen. Tot nu toe doe ik dat allemaal maar erbij (Gratis) maar daar ben ik wel een beetje klaar mee om eerlijk te zijn.

Het allerfijnste in dit hele verhaal is, dat ze GEEN vervanging hebben kunnen vinden voor mijn functie.. Dus dat is wel vrij problematisch. Ook zo fijn dat mijn man bij hetzelfde bedrijf werkt en we elkaars vervanging zijn. Ik vraag al sinds januari om nieuwe mensen, maar ze zijn in Juni pas eens gaan zoeken en goh ze konden niemand vinden.. Als ze nou gewoon eens naar mij geluisterd hadden i.p.v. zo eigenwijs te gaan doen. Maar ok. Ik zal dus tijdens mijn verlof af en toe nog wel eens wat vanaf huis moet doen.

Heb al met mijn man overlegd en we gaan een extra laptop kopen, waarop NIKS van mijn werk staat... En mijn werk laptop zet ik dan wel boven in het kantoor neer. Zodat ik af en toe 's ochtends eens naar mijn mail kijk. Want ik moet echt afstand gaan nemen. Maar heel makkelijk gaat dat niet worden zo ;(
Wat vervelend zeg :(. Neem tijdens je verlof écht je rust, zodra de kleine er is, heb je je energie hard genoeg nodig. Werk is dan wel het laatste waar je je zorgen over moet maken :*.

Ik vond het ook lastig de eerste weken (collega's wisten me toch nog te vinden en ik wilde alles toch netjes afronden / overdragen) maar nu heb ik wel spijt dat ik die twee weken niet wat meer mijn rust heb gepakt (ging met 36 weken met verlof en met 38 weken is de mini al geboren). En momenteel ben ik uberhaupt niet met werk bezig, gelukkig heb ik nog 6 weken vrij *O* (maar ik zit dus al ruim 3 maanden thuis, wat is die tijd voorbijgevlógen :o).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116068696
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat vervelend zeg :(. Neem tijdens je verlof écht je rust, zodra de kleine er is, heb je je energie hard genoeg nodig. Werk is dan wel het laatste waar je je zorgen over moet maken :*.

Ik vond het ook lastig de eerste weken (collega's wisten me toch nog te vinden en ik wilde alles toch netjes afronden / overdragen) maar nu heb ik wel spijt dat ik die twee weken niet wat meer mijn rust heb gepakt (ging met 36 weken met verlof en met 38 weken is de mini al geboren). En momenteel ben ik uberhaupt niet met werk bezig, gelukkig heb ik nog 6 weken vrij *O* (maar ik zit dus al ruim 3 maanden thuis, wat is die tijd voorbijgevlógen :o).
Als mijn man niet bij hetzelfde bedrijf had gewerkt was dat een stuk makkelijker geweest...
Als er nu wat mis gaat dan moet mijn man dat dus oplossen. Nu doe ik ook nog eens een heel stuk werk waar hij gewoon een stuk minder goed in is. Dus stel dat het gebeurt zo rond 5/6 uur in de middag, komt hij dus pas naar huis als het opgelost is. Dan zit ik niet rustig gezellig thuis op de bank te wachten. Dat maakt het afschakelen ook zo ingewikkeld. Ik merk het toch wel als de pleuris uitbreekt....

Maar ja, we gaan wel een manier vinden... Het is niet mijn bedrijf (of dat van mijn man) maar het is erg vervelend dat ze het toch een beetje ons probleem maken, want naar huis gaan en zeggen "je zoekt het maar uit" terwijl het gehele platform eruit ligt (en we dan dus ook geen omzet maken) doe je ook niet. (Oja we gaan wel aandelen krijgen, dus dan wordt het wel een beetje ons bedrijf, maar ja, dan nog.)
pi_116069232
Dat snap ik wel, dat je sowieso niet rustig zit als je weet dat er iets aan de hand is... Het maakt het niet makkelijker nee.

Verder niet om je ongerust te maken, maar mijn kleine krijgt nu pas, met 10 weken, wat ritme. Daarvoor verliepen de dagen nooit hetzelfde en was ik gewoon heel veel tijd met hem bezig en was ik al blij als ik rustig even een kop thee kon drinken. Er zijn dagen dat het me niet lukt om wat simpele boodschappen te doen. Ook al had mijn werk gebeld met een heel dringend probleem, dan nog had ik niet direct alles kunnen laten vallen om ze te helpen. Een huilend kind met krampjes (om maar iets te noemen) gaat gewoon voor. Hoe dan ook. Probeer je daar alvast een beetje op in te stellen. Niets is namelijk zo frustrerend als je proberen vast te klampen aan een planning en het gewoonweg niet gáát.

Ik hoop maar dat ik nu niet erg betweterig overkom. Maar mij overviel het allemaal een beetje.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116069346
Sterkte Skoap! Waar zoek je trouwens mensen (regio/bedrijfstak)?

Lijstjes update:
O: dubbele bth mosterd & grillworst
L: grote kom kippen/groentesoep, dubbele bth kaas
T: 150 ml yoghurt met 1 banaan, handje amandelen, cappuccino
B: totaal uurtje fietsen
D: geitenkaas/bietjes taart met munt
S: 6,5 km hardlopen
T: yoghurt met rode besjes
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:56:29 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116069387
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Toen ik een post-hbo-opleiding deed na de uni, waren ze daar erg onder de indruk van mijn bronvermelding :'). De rest (dus afgestudeerd aan het hbo) deed het gewoon niet :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_116069469
@phaidra: je hebt helemaal gelijk.. Dat heb ik dus ook al gemeld aan mijn baas. Ze wilden me ook een extra vergoeding geven omdat ik wel wat zou blijven doen tijdens mijn verlof. Ik heb al gezegd dat ik die niet wil. Omdat ik niet verplicht wil zijn iets te moeten doen. Heb ze ook gemeld dat ik voordat de kleine er is nog wel flexibel ben, maar daarna niet meer.... Het enige voordeel is dat mijn man en ik alles vanaf huis kunnen doen. Dus mijn man zou dan ook naar huis kunnen komen en de zorg van de kleine overnemen en dat ik dan aan het werk ga i.p.v. dat hij werkt. Heb ze ook al verteld dat ze daar rekening mee moeten houden :) Ze mogen al blij zijn dat ik überhaupt mee denk.

(en verder ben ik echt niet gefrustreerd hoor over dit onderwerp :@)

[ Bericht 10% gewijzigd door Skoap op 27-08-2012 16:08:40 ]
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 16:27:14 #65
70532 loveli
N
pi_116070676
Hier vandaan vind ik het vrij waardeloos klinken, skoap.
crap in = crap out
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:40:18 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116071209
Bah XM, dat wil je niet op vakantie dit weer :(
Nou maar hopen dat het meevalt... :*

Waarom tref ik altijd mannen die geen boodschappen kunnen doen??
Ik vraag om: volkorenbeschuit en tilapiafilet...

Komt thuis met normale beschuit en geen vis want hij wist niet waar hij het kon vinden...
Echt hoor!
En dan zegt ie ook nog: "het is nooit goed als ik wat voor je op moet halen"
Nee! dat is ook zo.. pffffffffff
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 16:46:51 #67
70532 loveli
N
pi_116071492
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Edit: 652,52 om precies te zijn...
Met verhuurder kijken of de huur/servicekosten zo gespecificeerd kunnen woren, dat kale huur onder dat bedrag zit? Als dat voor de verhuurder geen probleem oplevert, zou dat een oplossing kunnen zijn. Nou ja, eigenlijk niet echt, maar het scheelt geld.

En als je in de grote stad wonen niet kunt betalen, moet je misschien een scooter kopen en een goedkopere woning in een durrep.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 16:48:14 #68
70532 loveli
N
pi_116071549
Uniek: "and if you love him, be proud of him, 'cause after all, he's just a man".
crap in = crap out
pi_116071612
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef loveli het volgende:
Uniek: "and if you love him, be proud of him, 'cause after all, he's just a man".
:D
pi_116071639
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

Komt thuis met normale beschuit en geen vis want hij wist niet waar hij het kon vinden...
Echt hoor!
Les 1 over mannen: als we iets liever niet willen doen, doen we net alsof we het niet kunnen.
Dat doen jullie met autorijden toch ook ;)
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:51:40 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116071676
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef loveli het volgende:
:D Dank je!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116071721
Slechte eigenschap van mannen dan :+.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116071794
Ik had koolvis meegenomen :+
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 16:56:51 #74
70532 loveli
N
pi_116071858
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Les 1 over mannen: als we iets liever niet willen doen, doen we net alsof we het niet kunnen.
Dat doen jullie met autorijden toch ook ;)
Les 2 over mannen: iedereen kan een nieuwe gewoonte aanleren door het vaak te oefenen. Pak je sokken op, leg ze in de wasmand. Repeat x30 en het wordt een automatisme.

En dat geldt ook voor vrouwen.
* loveli gaat even wat van de grond oprapen x30.
crap in = crap out
pi_116071919
Nigella Lawson <3

Is net sex zoals zij praat over eten en koken :D
pi_116072069
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Nigella Lawson <3

Je bent niet de enigste die dat vindt ;)
Maar hoe kom je daar zo ineens bij? is ze op tv?
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 17:06:27 #77
70532 loveli
N
pi_116072209
Vaiz heeft honger.
crap in = crap out
pi_116072282
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:06 schreef loveli het volgende:
Vaiz heeft honger.
En ik denk dat het bloemkool wordt...
pi_116072329
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je bent niet de enigste die dat vindt ;)
Maar hoe kom je daar zo ineens bij? is ze op tv?
Yup :Y

Nou ja, zonet...

En heb inderdaad trek, li :D
pi_116072591
Viz, speciaal voor jou:

Zo, die zien we de rest van de avond niet weer hier :D
pi_116072609
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:16 schreef the85mc het volgende:
Viz, speciaal voor jou:

Zo, die zien we de rest van de avond niet weer hier :D
LOL
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_116072685
quote:
Nigella Lawson <3

eens! O+
pi_116072721
:D _O-
pi_116072827
Lijstje vandaag

O: magere kwark/magere yoghurt met muesli (kwark was op }:| )
T: volkoren boterham gelderse worst, gekookt ei
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: vier dadels, 2 handjes rozijnen
D: volkoren spaghetti met gehakt, groente, saus en parmezaanse kaas
T: misschien nog iets lekkers in de bios

Beetje weinig gehad overdag, was mijn fruit vergeten en in de kantine lag alleen maar verlept spul. Maar het avondeten is gelukkig bijna klaar! :9~
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116072906
quote:
Nigella Lawson <3

Niet voor niets een journaliste/ schrijfster die is gaan koken ;)

Zo maar eens een soepie maken...
pi_116072925
Oh ik vond nog een mooie.. Ik ben te lang aan het werk, krijg te slechte humor

Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 17:47:37 #87
70532 loveli
N
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:56:41 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116073874
Nigella *O*

Crisis eerste dag sinds vakantie en ben doodop :') meh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116073918
quote:
Geweldig! _O- Die kok is in ready steady cook ook altijd zo leuk O+
pi_116073991
Zo, boek van An & Maria ook besteld. :7
pi_116074617
weet je, die stembreker, ik vind t een leuk initiatief, maar wie garandeert me dat iedereen zich aan zijn stemopdracht houdt? eigenlijk geef je je kiesrecht uit handen en dat zit me helemaal niet lekker. ik vind stemmen altijd speciaal, honderdvijftig jaar geleden mochten vrouwen nog niet eens stemmen...waarom zou ik het zo makkelijk uit handen geven aan een ander? en ik ben altijd goed van vertrouwen hoor, maar de regering van het land waar ik woon vind ik daarvoor té belangrijk.

wat als het op grote schaal fout gaat? wat voor representatieve waarde heeft de verkiezingsuitslag dan nog? (stel dat heel veel mensen dit doen bedoel ik).

nee, ik vind het niks....
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 18:27:12 #92
70532 loveli
N
pi_116074847
Oi, ik zie kansen om het een en ander te manipuleren.
crap in = crap out
pi_116075073
Ga zo boodschappen halen, heb geen inspiratie. Wel heb ik zin in iets italiaans of mediteraans. Iemand nog goede ideeen?
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 18:42:11 #94
70532 loveli
N
pi_116075380
Heb je een bbq? Bij de appie zalm halen + houtsnippers van Weber als ze nog hebben. Natte houtsnippers op bbq = heerlijke zachte rooksmaak. Zullen de italianen ook wel lekker vinden.
crap in = crap out
pi_116075405
tagliatelle/papardelle koken.
rundechipolata's in stukjes knippen/snijden.
bakken in olijfolie, met veel knoflook, zout, peper, evt kruiden/rode pepers.
kerstomaatjes erbij.
pasta door de worst scheppen, verse basilicum en kaas erop.

snel en lekker!
Kwak
pi_116075515
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef kwakz0r het volgende:
tagliatelle/papardelle koken.
rundechipolata's in stukjes knippen/snijden.
bakken in olijfolie, met veel knoflook, zout, peper, evt kruiden/rode pepers.
kerstomaatjes erbij.
pasta door de worst scheppen, verse basilicum en kaas erop.

snel en lekker!
Klinkt goed! Denk dat het zoiets gaat worden. Heb ooit ook zoiets gemaakt met salami en limoen erdoor. Maar daar ga je van meuren naar knoflook :o
pi_116075608
Kan iemand mij een schop geven? Moet gaan Jillianen.....
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 18:53:58 #98
70532 loveli
N
pi_116075876
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Moet gaan Jillianen.....
Kijk eens naar je eigen voor - na foto.

Nog steeds een schop nodig?
crap in = crap out
pi_116075914
Oeps net twee uur geslapen. Nu even werken (uurtje) en dan eten en slapen!
pi_116076286
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt goed! Denk dat het zoiets gaat worden. Heb ooit ook zoiets gemaakt met salami en limoen erdoor. Maar daar ga je van meuren naar knoflook :o
Italiaans willen koken maar geen knoflook meur willen :') Succes! :+

Lijstje:

O: speltboterham met een likje yofresh, plakje ham, sla, tomaat en een gekookt ei. Thee met melk
T: ananas, mango, appel en druiven
S: Half uurtje crosstrainen en wat yoga strekoefeningen
L: Halve stronk broccoli, tomaten, parmaham, gemengde kiemen, fetakaas, olijfolie en een snee speltboterham
T: blokje pure chocolade, thee met melk
D: Dik plak italiaans brood, met zelfde toppings als vanmorgen, courgette-spinazie-broccolisoep met room
T: als ik nog trek krijg, curstardvla met aardbeiden denk ik :9
pi_116077233
Sportschool geweest, fijn! Op het eind kwartiertje hardgelopen met 11.5 km per uur gemiddeld...nu zo eten koken...de Duutser is nog aan het werk...
pi_116077284
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen voor - na foto.

Nog steeds een schop nodig?
:) daar heb je gelijk in
Het was weer lekker, alleen voelde ik wel af en toe mijn knie }:|
pi_116077301
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

Echt hoor!
Tilipia is dan ook vies, ik snap die man van je wel..
pi_116077637
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:) daar heb je gelijk in
Het was weer lekker, alleen voelde ik wel af en toe mijn knie }:|
^O^ dat je het gedaan hebt. Knie: balansoefeningen op 1 been.
pi_116077709
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef An24 het volgende:

[..]

^O^ dat je het gedaan hebt. Knie: balansoefeningen op 1 been.
Om je knie sterker te maken?
Normaal heb ik er geen last van want je knieen worden ook zwaar belast bij het buikdansen, maar misschien toch maar eens extra aan gaan werken.
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 19:34:44 #106
70532 loveli
N
pi_116077749
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Tilipia is dan ook vies, ik snap die man van je wel..
^^
crap in = crap out
pi_116077931
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Om je knie sterker te maken?
Normaal heb ik er geen last van want je knieen worden ook zwaar belast bij het buikdansen, maar misschien toch maar eens extra aan gaan werken.
Ik denk dat jillian veel meer met je pezen en spieren doet dan buikdansen. En irritaties in de knie/ blessures kunnen erg lang duren. Zonde van je goede inzet :Y
pi_116078040
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik denk dat jillian veel meer met je pezen en spieren doet dan buikdansen. En irritaties in de knie/ blessures kunnen erg lang duren. Zonde van je goede inzet :Y
Tijdens het dansen moeten we vaak naar de grond en weer terug, dus ook erg zwaar voor je knieen (een van de redenen waarom veel meiden niet de showgroep halen).
Maar het kan zeker niet kwaad om er aan te werken :)
pi_116078129
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tijdens het dansen moeten we vaak naar de grond en weer terug, dus ook erg zwaar voor je knieen (een van de redenen waarom veel meiden niet de showgroep halen).
Maar het kan zeker niet kwaad om er aan te werken :)
Weer wat geleerd :+
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:04 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116080757
Tilapia is niet vies...
Hoezo?
Met goede kruiden, heel kort grillen tot het NET gaar is. :9
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:21 #111
70532 loveli
N
pi_116080775
Het wordt vies geboren..
crap in = crap out
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:39:02 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116080939
Iets met een optie :D
pi_116080988
Finale van de beste singer songwriter van Nederland nu!
pi_116082009
Ik ging hardlopen. Ik ben niet gemaakt voor snel :').
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:59:30 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116082043
quote:
Nigella Lawson <3

:9
Niet meer actief op Fok!
pi_116082113
Ik ben net geweest en wat is het vies weer buiten, al mijn kleding plakte aan mijn lijf :X

Wel sneller gelopen :D 5 km in 33:09
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:02:10 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116082160
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef Perruche het volgende:
Ik ging hardlopen. Ik ben niet gemaakt voor snel :').
/cares
Je hebt het gedaan *O*

Aurum ook al lekker bezig O+

Trusten
pi_116082300
Trusten Uniek!
pi_116082979
*O* voor de sporters!

Custardvla blijft op mijn lijstje, jum!
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:28:30 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116083487
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef Phaidra het volgende:
Dat snap ik wel, dat je sowieso niet rustig zit als je weet dat er iets aan de hand is... Het maakt het niet makkelijker nee.

Verder niet om je ongerust te maken, maar mijn kleine krijgt nu pas, met 10 weken, wat ritme. Daarvoor verliepen de dagen nooit hetzelfde en was ik gewoon heel veel tijd met hem bezig en was ik al blij als ik rustig even een kop thee kon drinken. Er zijn dagen dat het me niet lukt om wat simpele boodschappen te doen. Ook al had mijn werk gebeld met een heel dringend probleem, dan nog had ik niet direct alles kunnen laten vallen om ze te helpen. Een huilend kind met krampjes (om maar iets te noemen) gaat gewoon voor. Hoe dan ook. Probeer je daar alvast een beetje op in te stellen. Niets is namelijk zo frustrerend als je proberen vast te klampen aan een planning en het gewoonweg niet gáát.

Ik hoop maar dat ik nu niet erg betweterig overkom. Maar mij overviel het allemaal een beetje.
Zal ik je nog wat vertellen (niet om vervelend te doen)... het wordt over een tijdje nog zwaarder en je kind wil nog meer aandacht van je. Ik ken zoveel zwangeren die er vast van overtuigd zijn dat thuiswerken best gaat als het kindje een jaar oud is ofzo :X

Er is maar een oplossing: loslaten. Wat mij eraan herinnert: het jij het allemaal al een beetje kunnen loslaten? (lees: laat je het huishouden nu gewoon liggen in plaats van tussen de bedrijven door als een bezetene op te ruimen :P )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:30:52 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116083643
En nu OT even een daglijstje. Carbdagje

o. 1.5 boterham met boter + schaaltje kwark met flakes
t. brezel
l. 2 boterhammen filet americain en ui + 1 met likkepot
t. softijsje
d. spinazie + 4 vissticks

:o Ik dacht dat ik heel veel gegeten had, maar het is bijna niets.
pi_116084493
An wat eet jij lekker! :9

Mijn lijstje voor vandaag:

O - kwark met yoghurt en rode vruchten
T - glas sinaasappelsap
L - kom tomatencrèmesoep, bruine boterham met boter en 2 plakken lever, bruin bolletje met boter en plak knoflookkruidenkaas, bakje tomaat en komkommer met balsamico, beker melk
T - appel, beker vivit, plakje ham
D - 2 beschaafde borden spaghetti bolognese, glas wijn
B - zangles (hé, ik ga ervan zweten :-P )
S - 4,5 km hardlopen met McOz (voor hem een klein rondje, voor mij de eerste keer rennen sinds eeeeeuwen, dus er zat ook wel een km wandelen bij)
T - zometeen nog een warme chocomel
pi_116085139
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zal ik je nog wat vertellen (niet om vervelend te doen)... het wordt over een tijdje nog zwaarder en je kind wil nog meer aandacht van je. Ik ken zoveel zwangeren die er vast van overtuigd zijn dat thuiswerken best gaat als het kindje een jaar oud is ofzo :X
Dat thuiswerken terwijl je kind thuis is heb ik ook nooit begrepen. Ik weet van het oppassen op mijn nichtjes dat je echt amper tijd hebt voor jezelf. Sowieso na 3 volle dagen opletten, had ik opeens erg veel respect voor alle ouders. Je went er vast aan als je zelf kinderen hebt, maar ik was echt doodop na 3 dagen :@
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:57:18 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116085215
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

Dat thuiswerken terwijl je kind thuis is heb ik ook nooit begrepen. Ik weet van het oppassen op mijn nichtjes dat je echt amper tijd hebt voor jezelf. Sowieso na 3 volle dagen opletten, had ik opeens erg veel respect voor alle ouders. Je went er vast aan als je zelf kinderen hebt, maar ik was echt doodop na 3 dagen :@
Het went niet :X Je went alleen aan de chronische staat van uitputting. Het mooie is: als ze een jaar of 7 zijn wordt het allemaal een heel stuk makkelijker en dan denk je ineens met weemoed terug aan die eerste zware, intensieve, maar toch mooie jaren.
pi_116085267
Ik heb m'n nichtje van 6 twee nachtjes te logeren. Ben nu al moe. :+.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:59:22 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116085334
Ik wou dat ik mezelf kon stimuleren nog even te sporten vandaag }:| Kom op het moment maar tot maximaal een uur per week en dat is helaas te zien }:| 't Is allemaal niet zo strak als het kan zijn.
pi_116085466
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het went niet :X Je went alleen aan de chronische staat van uitputting. Het mooie is: als ze een jaar of 7 zijn wordt het allemaal een heel stuk makkelijker en dan denk je ineens met weemoed terug aan die eerste zware, intensieve, maar toch mooie jaren.
oei, kan ik nog terug ;)
Ja die chronische staat van uitputting had een vriend van mij het ook al over :D
Ik ben heel benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Maar 1 ding is zeker, hallo slaaptekort :D
pi_116086113
Ik ga ook één dag in de week thuiswerken mét baby! :D

Maar in de praktijk komt dat neer op telefonisch bereikbaar moeten zijn en ongeveer 2x/dag e-mail checken en reageren op belangrijke zaken :+ Weten mijn coördinatoren overigens ook, en vinden dat prima. Mag 't gerust inhalen op andere momenten. Eigenlijk maakt het niet uit wanneer, zolang als mijn lessen maar fatsoenlijk blijven doorlopen & ik dus bereikbaar ben voor noodgevallen :)
pi_116086415
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Er is maar een oplossing: loslaten. Wat mij eraan herinnert: het jij het allemaal al een beetje kunnen loslaten? (lees: laat je het huishouden nu gewoon liggen in plaats van tussen de bedrijven door als een bezetene op te ruimen :P )
Thuis werken lijkt me idd erg optimistisch :D Maar mag ik nog zo naïef zijn om te denken dat het over een jaar toch iets anders is? Nu is hij nog zo hulpeloos, tegen die tijd begrijpt hij al zoveel meer. En dan geef ik vast geen borstvoeding meer, scheelt ongetwijfeld ook.

Het gaat steeds beter, dat loslaten. Nu ik wat meer tijd voor mezelf heb, kies ik er vaker voor om gewoon even te ontspannen. Meestal doe ik wel 1x per dag iets aan het huishouden, maar er is wat meer balans. Het scheelt overigens zo enorm veel dat we sinds een paar dagen onze avond weer terug hebben O+. De kleine gaat nu tussen 7 en 8 naar bed en slaapt dan tot 12/1 uur. Heerlijk!

Edit: ik vind de chronische vermoeidheid tot nu toe erg meevallen. De eerste paar weken wel, maar nu is mijn energielevel wel weer op peil eigenlijk. Natuurlijk zit er nog wel eens een dag tussen dat dat anders is, maar dat was ook zonder kind wel ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116087044
Eindstand:
O: dubbele speltbth mosterd en bio grillworst
T: cappuccino
L: dubbele vk boterham kaas, kom kippen/groentesoep
T: 150 gr halfvolle yoghurt met 1 grote banaan
T: grote hand pinda's / amandelen
B: 2x20 minuten fietsen
D: kwart van een hartige taart gemaakt van pate brisee, bietjes, ei mengsel, munt
S: 3 km op mn allerhardst rennen, tot misselijk aan toe, met 3 pauzes
T: 4 blokjes chocolade extra puur

Beetje weinig groentes zo achteraf!
pi_116087897
Heb sinds gister ineens last van mn achillespees. Voelt echt irritant.. Kan mn voet niet soepel afrollen :{
pi_116089379
Eindlijst:

O: 2 witte ( ;( ) bth, 1 met likkepot en een met bieslooksmeer
L: 2 kroketjes (Van Dobben) met een bruine pistolet
B: half Den Haag door fietsen
S: 5,6km heeeeerlijk hardlopen
D: flink bord spaghetti bolognese
T: 2 kaakjes

Niet briljant maar wel redelijk tevreden. Morgen lange (reis)dag maar ga wel m'n best doen!
Ja doei.
pi_116092776
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga ook één dag in de week thuiswerken mét baby! :D

Maar in de praktijk komt dat neer op telefonisch bereikbaar moeten zijn en ongeveer 2x/dag e-mail checken en reageren op belangrijke zaken :+ Weten mijn coördinatoren overigens ook, en vinden dat prima. Mag 't gerust inhalen op andere momenten. Eigenlijk maakt het niet uit wanneer, zolang als mijn lessen maar fatsoenlijk blijven doorlopen & ik dus bereikbaar ben voor noodgevallen :)
ja, dat is duidelijk wat anders, dan 8 uur moeten werken! Wel fijn dat het zo kan.
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:53:05 #134
70532 loveli
N
pi_116094414
crap in = crap out
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:14:02 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116095821
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:53 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel zoet :X
pi_116095948
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:53 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij? O+
pi_116095956
Mogge..... :O :z
Ja doei.
pi_116096248
*O* Mogge! Cocopops! Gefeliciteerd!!! *O*

pi_116096313
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116096364
quote:
_O-

Gefeliciteerd Coco!
pi_116096588
Mogguh!

Lijst gister:

O: smoothie met havermout, whey en spinazie
T: eitje
L: grote salade met zalm, tomaat, komkommer, paprika en sla. Dressing met olijfolie en mosterd
T: 1/2 bak kwark met gemalen nootjes
T: hoooooonger toen ik thuiskwam, dus paar happen cinnamon vanilla almond butter :9
D: gewokte hamlap met roerbakgroente en rijst
S: 5 km hardlopen
T: 1/2 bak kwark en naar bed om in coma te vallen :D
pi_116096593
En gefeli cocopuff! :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:31:01 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116096640
Gefeliciteerd Coco! *O*

Goedemorgen :). Gisteren gesport en morgen kan ik niet, dus vanmiddag maar weer. Ging gisteren toch bagger wegens slaapgebrek en gebrek aan eetlust :'). Vandaag weer een lekkere salade mee, nomnomnom :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_116096712
*O* :) :D

Jarig, jarig, jarig, hiep hiep hoera! *O*

Thx!!

Taart, fluff en zombies O+
pi_116096824
Feli Coco *O*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:51:52 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116096874
Coco, van harte gefeliciteerd lieverd!
pi_116096897
Heppie Bursdeej toe joe Coco! :*
Ja doei.
pi_116096998
Lieve coco gefeliciteerd :*
pi_116097001
Morning!

Coco happy b-day :) *O*
pi_116097047
ik heb net even een meten is weten moment gehad. 2 maanden keihard sporten resulteert bij mij in:

een gewichtsverlies van 0,0
bij mijn benen ben ik 2 cm omtrek kwijt, de rest is nog hetzelfde
Omtrek onder mijn borst is 4 cm toegenomen, dus ik denk dat ik meer rugdikte heb gekregen ofzo :?

wie het weet mag het zeggen 8)7
pi_116097425
Mogge
Gefeli coco!
zo even naar de markt :)

Lijstje van gister:
O: dubbele boterham hagelslag
T: mueslicrackers
L: groenteomelet op 2 boterhammen
T: appel, glas sap
D: nasi met kipsate (hospital food)
T: glas sap
pi_116097506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb net even een meten is weten moment gehad. 2 maanden keihard sporten resulteert bij mij in:

een gewichtsverlies van 0,0
bij mijn benen ben ik 2 cm omtrek kwijt, de rest is nog hetzelfde
Omtrek onder mijn borst is 4 cm toegenomen, dus ik denk dat ik meer rugdikte heb gekregen ofzo :?

wie het weet mag het zeggen 8)7
Heerlijk frustrerend he?! :D
Gelukkig zijn er dan altijd de mensen die hard roepen dat alles strakker is geworden en dat je wel degelijk verschil ziet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116097514
Planning:

O: 200 gr bulgaarse yoghurt met 40 gr granola
T: koffie, 2 stuks fruit
L: dubbele bth iets, soep
T: salade met spitskool en rozijnen
B: meer dan een uur fietsen
D: kweenie, bij kennissen
pi_116097545
Gefeliciteerd coco!
En aurum, doe je veel krachttraining?
pi_116097625
gefeliciteerd, coco!

Lijstje:

O: ygohurt met nectarine en muesli, 2 volkorenbeschuiten met jam
T: appel
L: pasta bolognese (vegetarisch)
T: yoghurt met muesli
D: salade met feta en spekjes, volkorenbrood met boter

Ik heb het gevoel dat dit te weinig is, zeker met m'n nieuwe sportregime van 4-5x per week sporten....
Sportplanning:
maandag: sportschool, cardio kracht cardio
dinsdag rust
woensdag rondje hardlopen
donderdag sportschool
vrijdag rust
zaterdag rondje hardlopen
zondag sportschool.
pi_116097662
Planning

O: volkoren boterham met een banaan, volkoren beschuitje kaas
T: 3 dadels
L: kom tomatengroentensoep, afbakbroodje gerookte zalm
B: ~ 12 km wandelen
T: handje nootjes tijdens 't wandelen?
D: een nader te bepalen pannenkoek
T: bakje kwark met muesli
pi_116097691
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, coco!

Lijstje:

Ik heb het gevoel dat dit te weinig is, zeker met m'n nieuwe sportregime van 4-5x per week sporten....
Sportplanning:
dinsdag rust
donderdag sportschool
vrijdag rust
zondag sportschool.
Op de dagen dat je sport zou je wat meer kunnen eten. Het hangt ook van de porties af natuurlijk. Ik vind het afhankelijk van hoeveel muesli, pasta enzo niet zo heel weinig.

Overigens succes met je sportschema, ik hield het niet vol 5 dagen in de week!
pi_116097760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, coco!

Lijstje:

Sportplanning:
dinsdag rust
donderdag sportschool
vrijdag rust
zondag sportschool.
Probeer na je sporten iig een bak kwark naar binnen te werken. Of eiwitten in een ander vorm natuurlijk (blikjes tonijn, kipfilet whatever)
Voglens mij is het goed vol te houden, maar dan wel als je je sporten makkelijk kunt combineren met je werk. Merk dat het mij eigenlijk teveel tijd kost. Uur reistijd om thuis te komen en dan ruim anderhalf uur op de sportschool en nog eens wat reistijd van en naar sportschool (kwartiertje op de fiets). Zal blij zijn als ik mijn regime wat flexibeler kan gaan maken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116097761
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Op de dagen dat je sport zou je wat meer kunnen eten. Het hangt ook van de porties af natuurlijk. Ik vind het afhankelijk van hoeveel muesli, pasta enzo niet zo heel weinig.

Overigens succes met je sportschema, ik hield het niet vol 5 dagen in de week!
maar sporten geeft toch een veel langer effect? Viz? Ik heb gister van half zes tot zeven gesport. Ik ben wel benieuwd naar hoe dat nu eigenlijk zit...
pi_116097769

Gefeliciteerd Coco! *O* *O*
Doe wat je niet durft.
pi_116097776
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Probeer na je sporten iig een bak kwark naar binnen te werken. Of eiwitten in een ander vorm natuurlijk (blikjes tonijn, kipfilet whatever)
Voglens mij is het goed vol te houden, maar dan wel als je je sporten makkelijk kunt combineren met je werk. Merk dat het mij eigenlijk teveel tijd kost. Uur reistijd om thuis te komen en dan ruim anderhalf uur op de sportschool en nog eens wat reistijd van en naar sportschool (kwartiertje op de fiets). Zal blij zijn als ik mijn regime wat flexibeler kan gaan maken. :)
ja, mijn sportschool zit tegenover m'n werk. Gister ben ik na werktijd gegaan (druk in de sportschool), maar vaak probeer ik onder werktijd te gaan, als ik toch in een dood moment zit.
pi_116097788
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heerlijk frustrerend he?! :D
Gelukkig zijn er dan altijd de mensen die hard roepen dat alles strakker is geworden en dat je wel degelijk verschil ziet. :P
naja, scheelt dat ik het vooral leuk vind om te doen. Als alles van de meetbare resultaten af zou hangen dan zou ik nu op de bank zitten met een glas wijn in mijn hand :')

En mijn lief gaat als een malle he! Die zie ik iedere dag!! veranderen qua lijf (ik wou dat ik een vent was :') Mijn lief wil dat niet ;) )
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd coco!
En aurum, doe je veel krachttraining?
jep, naja veel, 3 keer per week. Boven en onderlijf :Y
pi_116097795
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar sporten geeft toch een veel langer effect? Viz? Ik heb gister van half zes tot zeven gesport. Ik ben wel benieuwd naar hoe dat nu eigenlijk zit...
Train je ook je benen in de sportschool? Als je dat wel doet hebben je beenspieren erg weinig hersteltijd.
pi_116097856
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Train je ook je benen in de sportschool? Als je dat wel doet hebben je beenspieren erg weinig hersteltijd.
ja, maar met 1 oefening. Voor de bovenbenen.
pi_116097906
Aurum, dan kunnen je rugspieren wat zijn gegroeid. Zeker als je veel opdrukoefeningen doet en een soort roeibeweging maakt groeit je rug. Vooral de spiergroep latissimus dorsi, de soort 'vleugels' die je ziet aan de zijkant van je rug.
pi_116097964
Gefeliciteerd Coco! *O* :*
pi_116098123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, scheelt dat ik het vooral leuk vind om te doen. Als alles van de meetbare resultaten af zou hangen dan zou ik nu op de bank zitten met een glas wijn in mijn hand :')

En mijn lief gaat als een malle he! Die zie ik iedere dag!! veranderen qua lijf (ik wou dat ik een vent was :') Mijn lief wil dat niet ;) )

[..]

jep, naja veel, 3 keer per week. Boven en onderlijf :Y
Sporten leuk vinden is ook het belangrijkste. :) Hoe lang ben jij kwijt voor een training?
Irritant overigens dat het bij mannen zoveel sneller gaat als bij vrouwen. }:| >:O
Doe wat je niet durft.
pi_116098293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:50 schreef the85mc het volgende:
Aurum, dan kunnen je rugspieren wat zijn gegroeid. Zeker als je veel opdrukoefeningen doet en een soort roeibeweging maakt groeit je rug. Vooral de spiergroep latissimus dorsi, de soort 'vleugels' die je ziet aan de zijkant van je rug.
Ik krijg vleugels O+ Da's handig want bij de Urbanathlon heb je een hindernis die heeft Wings of Fortune, daar fladder ik dus overheen :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:09:40 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116098302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D.

Ja, dat heb ik ook. Gisteren geen zin om te gaan en na afloop was m'n hoofd weer helemaal leeg. Fijn is dat O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116098347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sporten leuk vinden is ook het belangrijkste. :) Hoe lang ben jij kwijt voor een training?
Irritant overigens dat het bij mannen zoveel sneller gaat als bij vrouwen. }:| >:O
Krachttraining; uurtje of anderhalf max als ik veel aan het praten ben tussendoor. Jij?

Lopen varieert, gister 5 gedaan, ik wil morgen weer 5 doen maar dan op het gemakkie en iedere km een of andere intervalachtig iets gaan doen. Dus bijv. 25 x opdrukken dan verder lopen, 25x burpees en dan verder lopen. Kijken hoe dat gaat.
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:11:57 #171
70532 loveli
N
pi_116098353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Coco! *O* *O*
_O_
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:12:43 #172
70532 loveli
N
pi_116098372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
als ik veel aan het praten ben tussendoor.
"als"
:')
crap in = crap out
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:15:16 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116098423
Happy beursdee Cocoface! *O* O+

pi_116098463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Krachttraining; uurtje of anderhalf max als ik veel aan het praten ben tussendoor. Jij?

Lopen varieert, gister 5 gedaan, ik wil morgen weer 5 doen maar dan op het gemakkie en iedere km een of andere intervalachtig iets gaan doen. Dus bijv. 25 x opdrukken dan verder lopen, 25x burpees en dan verder lopen. Kijken hoe dat gaat.
Ik ben zeker anderhalf uur bezig met mijn schema. Als er veel wordt gepraat tussendoor (vorige week kwam een vriendin me even gezelschap houden, wat echt heel leuk was, maar niet zo goed voor het tempo :D), dan ben ik zo 2 uur bezig. Vorige week was ik volgens mij zelfs 2,5 uur in de sportschool (inclusief omkleden, douchen en bijpraten enzo.

Denk dat het heel goed is om oefeningen tussendoor te doen bij het hardlopen. :) Kan ik morgen ook wel doen bij mn rondje. Inclusief de skateramp. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:21:33 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116098549
2,5 uur :o. Kom ik met m'n 40 min :'). Überstrak schema: 16.35 sta ik op de crosstrainert, 17.15 klaar, douchen, aankleden, 17.34 trein, 18.50 thuis :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116098563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:12 schreef loveli het volgende:

[..]

"als"
:')
ik ben niet zo praterig in de sportschool, meestal zone ik uit :') Net zoals op die foto bij de drekrees.
Mijn lief kon in de 6 maanden dat hij er met mij trainde meer mensen dan ik...en ik trainde er toen al 5 jaar :X
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben zeker anderhalf uur bezig met mijn schema. Als er veel wordt gepraat tussendoor (vorige week kwam een vriendin me even gezelschap houden, wat echt heel leuk was, maar niet zo goed voor het tempo :D), dan ben ik zo 2 uur bezig. Vorige week was ik volgens mij zelfs 2,5 uur in de sportschool (inclusief omkleden, douchen en bijpraten enzo.

Denk dat het heel goed is om oefeningen tussendoor te doen bij het hardlopen. :) Kan ik morgen ook wel doen bij mn rondje. Inclusief de skateramp. B-)
Pff, da's lang :X Ik zou het gas erop gooien, trainen en naar huis. Gezellig doen kan je na de 16e wel weer O-)
pi_116098592
ik heb trouwens het boek de Hormoonfactor besteld, denk dat ik 'm morgen binnen krijg.

Die gast zegt af en toe wel zinnige dingen, maar even zijn boek lezen en kijken of het voor de rest ook interessant is :)
pi_116098602
Meh, hoofdpijn op m'n vrije dag. }:|
pi_116098751
Ik doe thuis wat krachttraining, maar train dan vooral core. Ben rond mn 18e wel naar sportschool gegaan, maar dat is niet echt mn ding.. Daar liepen ook behoorlijk uiteenlopende mensen. Of huisvrouwen van middelbare leeftijd of bijna professionele bodybuilders. Daar tussen bijna niets, maar toen had ik nog tijd om overdag naar de sportschool te gaan.. Misschien ga ik deze winter wel weer een paar maanden.
pi_116098757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben niet zo praterig in de sportschool, meestal zone ik uit :') Net zoals op die foto bij de drekrees.
Mijn lief kon in de 6 maanden dat hij er met mij trainde meer mensen dan ik...en ik trainde er toen al 5 jaar :X

[..]

Pff, da's lang :X Ik zou het gas erop gooien, trainen en naar huis. Gezellig doen kan je na de 16e wel weer O-)
Hehehe, ik vind het allemaal wel gezellig, maar het kost zoveel tijd. :%
Maar komende weken vooral veel rust pakken en super instensief sporten.

Wat ook wel een leuke is voor je hardlopen, is aan het einde een interval doen volgens Tabata (8 x 20 seconden voluit met 8 x 10 seconden wandelen afwisselen). Is ook goed voor je snelheid.

Dat Hormoonfactor boek klinkt ook interessant trrouwens. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116098889
:W

Ben ik weer :)
Heerlijk relaxte vakantie gehad! Volgens mij ook niet echt aangekomen, maar nu deze week wel even gezond doen. Niet echt heel veel groente gegeten, maar wel veel lekkere dingen! En ook nog best veel bewogen :)

Gefeliciteerd Coco!! w/
Be someone that makes you happy
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:42:27 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116098948
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy beursdee Cocoface! *O* O+

[ afbeelding ]
:P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116098950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:24 schreef Goodbye het volgende:
Meh, hoofdpijn op m'n vrije dag. }:|
paracetamolletje nemen? Of wat water drinken? Of allebei? :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:46:19 #184
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_116099003
Goedemorgen!
Ik doe ook gewoon terug mee, stok achter deur enzo... Plan is eind september mee te doen aan een 5 km bruggenloop, doel is om onder de 23 minuten te lopen. Hopelijk lukt het met werkuren om deel te nemen, maar anders zoek ik wel ergens anders een wedstrijd...

Mijn mama heeft trouwens altijd thuisgewerkt toen wij klein waren (en wij bleven gewoon thuis, in de box in het kabinet...) Nujah 3 brave babies en peuters gehad...

Gelukkige verjaardag Coco!

Lijstje:
O: 250mg magere kwark + appel.
T: Volkoren boterham
L: 2 kommen soep + 2 volkoren boterham met ham
T: worteltjes
D: ?. Ik denk gewokte aubergine en paprika met een rode curry.
T: 250 mg magere kwark met lijnzaad, amaranth en nootjes
S: 5*5 min lopen. 10 min vooraf, 10 min uitlopen. Loopscholing.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_116099118
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:46 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!
Ik doe ook gewoon terug mee, stok achter deur enzo... Plan is eind september mee te doen aan een 5 km bruggenloop, doel is om onder de 23 minuten te lopen. Hopelijk lukt het met werkuren om deel te nemen, maar anders zoek ik wel ergens anders een wedstrijd...

Mijn mama heeft trouwens altijd thuisgewerkt toen wij klein waren (en wij bleven gewoon thuis, in de box in het kabinet...) Nujah 3 brave babies en peuters gehad...

Lijstje: Uu
Wow, sjaap, dat is sneller dan 13 km/u!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:54:53 #186
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_116099191
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wow, sjaap, dat is sneller dan 13 km/u!
Ik heb zonder heel erg dood te gaan 25 min gelopen op training. Nu 23 zal wel wat te snel zijn want het is bruggenloop (lees omhoog en naar beneden). Maar zou toch zeker onder de 24 min willen zitten...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:55:13 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116099199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:46 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!

Lijstje:
Is dat realistisch? :P (m.a.w. wat loop je nu op de 5 km?)

Edit: ja dus :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116099217
Lijstje voor vandaag:

O: mok groene thee, green smoothie met spinazie en banaan.
L: spinazieomelet.
T: mueslireep o.i,d,
D: Hollands jachtpannetje met sperziebonen en aardappelpuree
T: fruit?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:57:22 #189
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_116099239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat realistisch? :P (m.a.w. wat loop je nu op de 5 km?)

Edit: ja dus :P.
Ik denk het wel, op een training zou mij dat wel lukken maar ik heb de neiging om te choken op een wedstrijd... Eigenlijk zou ik liefst van al hele korte afstand lopen, maar lopen in clubverband gaat echt niet met werktijden jammer genoeg.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_116099593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik denk het wel, op een training zou mij dat wel lukken maar ik heb de neiging om te choken op een wedstrijd... Eigenlijk zou ik liefst van al hele korte afstand lopen, maar lopen in clubverband gaat echt niet met werktijden jammer genoeg.
Choken? Je bedoelt minder presteren door spanning ofzoiets? Ik had dat vroeger ook wel eens voor belangrijke zeilwedstrijden. Geen hap kunnen eten voor een wedstrijd, iets wat zeker wel nodig is als je een paar uur moet knallen.. Ik heb er nu geen last meer van, ben nu juist soms té relaxed voor wedstrijden..
pi_116099637
vikkestein! jij hebt weleens iets besteld bij vente-exclusive, toch? hoe zit het daar met terugsturen?
pi_116099642
Leuk Sjaap! Succes!

Zo, bijna alle boodschappen zijn binnen, alleen nog lunchbroodjes (die heb ik vanochtend per ongeluk in de supermarkt laten liggen bij het bier toen ik aan het bedenken was wat we allemaal gingen meenemen deze keer :9 ) en pindakaas halen bij de Lidl en dan maar eens richting boot! *O*

O: 2 bruine boterhammen (1x bieslooksmeer, 1x likkepot)
T: 1 bruine boterham met bieslooksmeer
L: 2 grote volkorenbollen of iets in die richting met osseworst
T: banaan, appel, druifjes, dat soort dingen
D: koude spaghetti bolognese
T: nootjes, water, koffie tijdens de autorit naar huis

Zoiets. Voor een lange reisdag nog zeer tevreden! :)
Ja doei.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:19:54 #193
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_116099842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

Choken? Je bedoelt minder presteren door spanning ofzoiets? Ik had dat vroeger ook wel eens voor belangrijke zeilwedstrijden. Geen hap kunnen eten voor een wedstrijd, iets wat zeker wel nodig is als je een paar uur moet knallen.. Ik heb er nu geen last meer van, ben nu juist soms té relaxed voor wedstrijden..
Goh, meer enorm inhouden tijdens de wedstrijd omdat er nog komt, en zo fit over de eindmeet komen. Terwijl op training mezelf wel echt dood kan lopen. Nujah mijn laatste wedstrijd is ook wel 6 jaar geleden ofzo...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_116100124
brrrr...het is hier koud.

Ik heb trouwens het idee dat ik effect zie van m'n sportregime in de spiegel, maar weet nou niet of dat is omdat ik het graag wil of omdat het echt zo is...
pi_116100241
Zijn er nog dames die smachten naar een hippere regenjas?
Lidl heeft ze komende week, niet zo apart als die knetterdure webwinkel, maar het ziet er aardiger uit dan zo'n sportief ding:
pi_116100695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb trouwens het boek de Hormoonfactor besteld, denk dat ik 'm morgen binnen krijg.

Die gast zegt af en toe wel zinnige dingen, maar even zijn boek lezen en kijken of het voor de rest ook interessant is :)
jammer dat ik dat niet wist.. ik had hem nog thuis liggen!
Ik weet nou niet meer precies wat ik er van vond :') Ik dacht dat het me iets tegen viel, maar dat weet ik niet meer zeker...
pi_116100696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er nog dames die smachten naar een hippere regenjas?
Lidl heeft ze komende week, niet zo apart als die knetterdure webwinkel, maar het ziet er aardiger uit dan zo'n sportief ding:
[ afbeelding ]
Hm, ik fiets elke dag naar het werk, dus misschien is het wel wat!
pi_116100821
stembreker zegt piratenpartij en d66

*ooglapje PI

(maar toch durf ik het niet)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:59:01 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116101096
Feli Coco!! *O*

Ik ben vanochtend in het nemocnice oid geweest en heb nieuwe pillen. De bijsluiter is in het Tsjechisch, dus nog ff googlen voor ik ze ga slikken :P

Hoop dat deze wél wat doen. Ben het wel beu!
pi_116102102
Thx y'all! *O*

En oeh..... bubblewrap O+
pi_116102222
Gefeliciteerd, Coco!
pi_116102383
Gefeliciteerd Cococakes! *O*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:41:09 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116102431
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Perruche het volgende:
vikkestein! jij hebt weleens iets besteld bij vente-exclusive, toch? hoe zit het daar met terugsturen?
Nee, bij Shopvip.com :P. Heb daar wel iets teruggestuurd en dat was geen probleem. Kreeg m'n geld terug in de vorm van tegoed, geloof ik. Zal wel bij Vente-Exclusive ook wel zo zijn :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:45:28 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116102578
Ik moet Groenlinks stemmen volgens de Stemwijzer. Ik weet het niet. Ik heb niet zoveel fiducie in mevrouw Stekkerdoos, al kan ik natuurlijk op iemand anders stemmen, en ik weet ook niet op wie ik anders zou willen stemmen. Ik vind Pechtold en Samsom goed bezig, maar daar had ik dan weer te weinig overlap mee volgens de Stemwijzer :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116102659
Stemwijzer, schijtlijster...

Partijprogramma's lezen en dan kijken waarbij je het meeste overeenkomt. Is vaak preciezer dan die paar vragen van de stemwijzer.

Al komt het altijd wel overeen met diegene die bij mij bovenaan komt :+
pi_116102944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet Groenlinks stemmen volgens de Stemwijzer. Ik weet het niet. Ik heb niet zoveel fiducie in mevrouw Stekkerdoos, al kan ik natuurlijk op iemand anders stemmen, en ik weet ook niet op wie ik anders zou willen stemmen. Ik vind Pechtold en Samsom goed bezig, maar daar had ik dan weer te weinig overlap mee volgens de Stemwijzer :').
gelukkig hoef je stemwijzer niet blind te volgen!
pi_116103080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, bij Shopvip.com :P. Heb daar wel iets teruggestuurd en dat was geen probleem. Kreeg m'n geld terug in de vorm van tegoed, geloof ik. Zal wel bij Vente-Exclusive ook wel zo zijn :).
Nou dat lijkt me anders wel knap vervelend. Er komt maar zelden iets echt leuks voorbij daar!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:00:45 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116103109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gelukkig hoef je stemwijzer niet blind te volgen!
True, maar nu moet ik partijprogramma's gaan lezen :{w.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:01:27 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116103134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me anders wel knap vervelend. Er komt maar zelden iets echt leuks voorbij daar!
True. Heb er zelf iets van 30 euro staan. Komt nog wel eens op als Freya weer eens voorbijkomt ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116103342
wat is 'met terugwerkende kracht' in het engels?
De huurbaas heeft weer iets bedacht :')
pi_116103430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat is 'met terugwerkende kracht' in het engels?
De huurbaas heeft weer iets bedacht :')
Op zn roemers: with backworking powers..
pi_116103459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

paracetamolletje nemen? Of wat water drinken? Of allebei? :P
Beide gedaan en nu ga ik buiten wandelen, doet ook vast wel wat goeds O+.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:11:29 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116103463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:10 schreef the85mc het volgende:

[..]

Op zn roemers: with backworking powers..
:P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:12:26 #214
70532 loveli
N
pi_116103489
Wat heeft 'ie bedacht? En ik zou niet weten of daar een 1 op 1 vertaling van is.
crap in = crap out
pi_116103571
Precies, ligt een beetje aan de zin. Retrospective / in retrospect zou misschien kunnen, maar dat is meer 'achteraf bekeken' qua vertaling.
pi_116103595
We hebben tegen de makelaar gezegd dat we best uit coulance een billijk bedrag servicekosten willen betalen als hij dat wil afspreken. Daar niets meer van gehoord.
Nu wil hij dat we dat bedrag vanaf het begin dat we daar huren met terugwerkende kracht terugbetalen.
En de rioolheffingen die voor de eigenaar zijn :P

*vriend stelt retroactive voor.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:18:04 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116103653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben tegen de makelaar gezegd dat we best uit coulance een billijk bedrag servicekosten willen betalen als hij dat wil afspreken. Daar niets meer van gehoord.
Nu wil hij dat we dat bedrag vanaf het begin dat we daar huren met terugwerkende kracht terugbetalen.
En de rioolheffingen die voor de eigenaar zijn :P
Woordenboek zegt retroactive.

(context: de nieuwe overeenkomst zal met terugwerkende kracht gelden vanaf 1 januari: the new agreement will be retroactive as of 1 January)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:19:22 #218
70532 loveli
N
pi_116103686
Gewoon in NL opstellen, dan mag 'ie er zelf google translate overheen halen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:29:25 #219
70532 loveli
N
pi_116104019
Hoe redelijk is jullie huur? Eigenaar wil al zijn kosten verhalen, maar zijn financiële probleem moet niet de reden zijn voor onredelijke huurverhoging.
crap in = crap out
pi_116104335
Lijstjes update:
L: salade met gerookte kip, grote snee brood met boter, kopje gebonden groentensoep, beker karnemelk
T: spitskool met yoghurt dressing
B: uurtje fietsen
D: ?
pi_116104373
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
L: salade met gerookte kip, grote snee brood met boter, kopje gebonden groentensoep, beker karnemelk
T: spitskool met yoghurt dressing
B: uurtje fietsen
D: ?
mag wel een redelijke D worden denk ik....Lekker lijstje verder!
pi_116104454
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mag wel een redelijke D worden denk ik....Lekker lijstje verder!
Tot aan D 1100 kcals, wel prima denk ik :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:44:35 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116104553
Oh ja, lijstje:

O: kwark met ananas (op sap! *))
T: iets van 100-150 gram worteltjes
L: Italiaanse salade
T: mss nog een boterham pindakaas
S: 40 min crosstrainer
T: banaan
D: lasagne à la Jagär :P
T: sinassplit
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:03:15 #224
70532 loveli
N
pi_116105225
crap in = crap out
pi_116106092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Aha, dus Michelle vangt grotere vissen dan Hillary en Carla..

Heb een nieuw nummer ontdekt, is van een reclame. Ik vind em wel vet.

[ Bericht 34% gewijzigd door the85mc op 28-08-2012 14:38:43 ]
pi_116108260
Zo, naar de kapper geweest. Ik wordt altijd zo slaperig van handen aan m'n haar. Ik zou nu wel een dutje kunnen doen!
pi_116109293
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje -O-
Zaterdag nog wel generale repetitie en optredens maar toch een raar gevoel.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:10:41 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116110304
O: kwark/vla
T's: appel, kwart meloen, halve komkommer, cup a soup kerrie, cappuccino, 200 gr wortels, 1 trostomaat, boterham kaas
L: 2 boterhammen met 1 gegrilde tartaar, wat gegrild ui, curry en mosterd, peer, kom goulashsoep met rundvlees, beker melk
t's: dropjes, blokje choco, paar gebakken champignons, nectarine, cola-berenburg
D: Spinazie, tagliatelle met room en kaas, gegrilde courgetten, champignons en ui, heerlijk kort gegrilde tonijnsteak met sojasaus
T's: cola berenburg, zoute stokjes want weekend
pi_116111872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:

T's: cola berenburg, zoute stokjes want weekend
:D
pi_116113635
Ik ben een paar dagen weg geweest, maar ben weer terug, dus het is weer tijd om lijstjes te gaan posten.

Vandaag:
O: yoghurt & muesli met noten
L: salade met kip, mango en een beetje pasta (~450 kcal)
T: appel, kaiserbroodje kipgrilworst, komkommer
S: hardlopen
D: pizza :9 met groente en blauwe kaas
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:04:19 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116114751
xD

pi_116115787
Mijn lijstje vandaag. Het avondeten is al op, want de wandeling was iets korter dan we dachten! :D

O: volk. boterham banaan, volk. beschuit kaas
L: kom tomatengroentensoep, bruin pistoletje gerookte zalm, halve ham-kaas croissant van de bakker :9
B: 9 km wandelen
T: cappuccino + een kletskopje
D: grote pannenkoek met verse aardbeien :9 (die ik zoveel mogelijk naar links heb geschoven, zodat ik ook nog een stukje pannenkoek met stroop en suiker kon eten :9~ ), rivella
T: nog een bakje kwark met muesli, denk ik..
pi_116115981
Wie heeft er hier wel eens Bodyshape gedaan? Ik wil morgenavond een lesje doen op de sportschool en die tijd komt me wel goed uit, maar geen idee wat ik me er precies bij voor moet stellen. Er staat wel een omschrijving op de website, maar als ik dat zo lees lijkt het niet héél moeilijk, maar volgens mij heb ik iemand hier (Perr?) wel eens horen zeggen dat het heel zwaar is! :D
pi_116116502
Als ik dit morgenavond maak: http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-cheesecake-brownies
En ze luchtdicht wegzet, kan ik ze dan zaterdag nog gewoon serveren? Het is dan allemaal gebakken toch?
pi_116117855
happy birthday cocopops! *O*

ik ga voor t eerst in tijden denk ik geen D66 stemmen. ik vind dat ze te veel idiote proefbalonnetjes lanceren de laatste tijd, en de plannen van GL spreken me meer aan momenteel en ook op de langere termijn als ik de doorberekeningen zag. Ik stem alleen zeker niet op Sap. :N
Kwak
pi_116117957
Ha, ik vind GL weer zo raar bezig juist de laatste tijd (en dat ligt niet aan Sap, eigenlijk). Raar hoe visies kunnen verschillen :D (en gelukkig ook maar).
pi_116117991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft er hier wel eens Bodyshape gedaan? Ik wil morgenavond een lesje doen op de sportschool en die tijd komt me wel goed uit, maar geen idee wat ik me er precies bij voor moet stellen. Er staat wel een omschrijving op de website, maar als ik dat zo lees lijkt het niet héél moeilijk, maar volgens mij heb ik iemand hier (Perr?) wel eens horen zeggen dat het heel zwaar is! :D
Ik vind het echt bagger, maar ik hou niet van dingen met pasjes :P maar vind het best pittig idd! maar je kan die lessen zo licht of zwaar maken als je zelf wilt...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:28:28 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116118008
Mijn dag
O. bak kwark
T.. 2 harde duitse broodjes met rookvlees en ham
l. Sla met gehaktballetjes en blokjes kaas in pittige saus
t. m & m's
d. Groot bord risotto met kruidensaus, artichoc en gegrilde feta + hslve liter appelwijn

En nu heb ik gek genoeg trek.
pi_116118062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind het echt bagger, maar ik hou niet van dingen met pasjes :P maar vind het best pittig idd! maar je kan die lessen zo licht of zwaar maken als je zelf wilt...
Basic pasjes kan ik altijd wel volgen (kan ook wel redelijk makkelijk instromen in Sh'bam of Zumba). Ik denk er nog even over na _O- Kan altijd nog gewoon gaan fitnessen ook!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:29:52 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116118082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:

ik ga voor t eerst in tijden denk ik geen D66 stemmen. ik vind dat ze te veel idiote proefbalonnetjes lanceren de laatste tijd, en de plannen van GL spreken me meer aan momenteel en ook op de langere termijn als ik de doorberekeningen zag. Ik stem alleen zeker niet op Sap. :N
. Dit. Alles. Behalve sap dan. Vind 'r wel oké.
pi_116118128
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Basic pasjes kan ik altijd wel volgen (kan ook wel redelijk makkelijk instromen in Sh'bam of Zumba). Ik denk er nog even over na _O- Kan altijd nog gewoon gaan fitnessen ook!
Oh als je dat volgt dan kan Shape zeker. Ik lig al in de knoop na 3 minuten combat...!
pi_116118216
mislukte dag vandaag (ik dacht kort op school te zijn en uitgebreid te gaan lucnhen thuis, het werd keihard doorwerken op school en laat thuis, zonder eten, en met het werk niet af. bah.)
-O-
Kwak
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:35:27 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116118377
Dat is het mooie van dagen. Een enkele uizondering daargelaten (letterlijk) is er morgen weer een dag.
pi_116118530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is het mooie van dagen. Een enkele uizondering daargelaten (letterlijk) is er morgen weer een dag.
oh, zeker. ben alleen niet goed genoeg voorbereid voor morgen (eerste lesdag met leerlingen) en eigenlijk al te moe om er veel aan te doen. misschien vanavond nog wat (J is nu vergeten boodschappen aan het halen, daarna gaan we nog koken, ik háát eten na zeven uur...), en anders morgen maar tussen 7 en 8 op school...

sorry, ben gewoon grumpy, ik ga wel even met de kat knuffelen.
Kwak
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:42:58 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116118713
Dat is minder ja. Lijkt me ook heel moeilijk, het onderwijs. Iedere dag, iedere les bestaat uit deadlines. En je moet iedere dag optimaal presteren. Als het in een kantoor baan een dagje niet gaat, is er morgen weer een dag.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:44:32 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116118785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:

Ik ga op nummer 5 stemmen, denk ik, want die ken ik van de studie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116118820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is minder ja. Lijkt me ook heel moeilijk, het onderwijs. Iedere dag, iedere les bestaat uit deadlines. En je moet iedere dag optimaal presteren. Als het in een kantoor baan een dagje niet gaat, is er morgen weer een dag.
Dat laatste ligt er ook maar aan waar je werkt natuurlijk :D

Wat ik trouwens dacht; als je 1 jaar les hebt gegeven voor vak X, dan kan je daar toch wel nog 2 jaar mee vooruit ofzo, met die materie? Edit; dat zal IRL vast niet zo zijn, maar in mijn hoofd kan dat dan dus wel. Plus dcenten hebben dikke weken vrij om eea voor te bereiden, no excuses! :P

Maar, kwak heel veel succes voor morgen alvast!

Ik moet naar een etentje waar ik 0,0 zin in heb :').
pi_116119310
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat laatste ligt er ook maar aan waar je werkt natuurlijk :D

Wat ik trouwens dacht; als je 1 jaar les hebt gegeven voor vak X, dan kan je daar toch wel nog 2 jaar mee vooruit ofzo, met die materie? Edit; dat zal IRL vast niet zo zijn, maar in mijn hoofd kan dat dan dus wel. Plus dcenten hebben dikke weken vrij om eea voor te bereiden, no excuses! :P

Maar, kwak heel veel succes voor morgen alvast!

Ik moet naar een etentje waar ik 0,0 zin in heb :').
nee, een goede docent gaat niet blind een paar jaar achter elkaar hetzelfde doen nee :') elke klas is anders, ik heb bovendien op 8 klassen maar 2 dezelfde (2x in atheneum), en twee klassen die ik nog nooit gehad heb (5v en 5h). voorbereiden betekent ook uitzoeken hoe het jaarprogramma eruitziet, en dat goed kunnen overbrengen, handouts maken en laten kopiëren, etc., je voorbereiden op een nieuw jaar, hoe ga je de klas aanpakken begin van het jaar, hoe zorg je dat je je werk kan doen en kan lesgeven in die klas, namen leren, etc. ik vóel me onvoorbereid. ik kan best uit de losse pols morgen alles doen hoor, komt vast goed, maar ik heb het idee dat ik het dan voor de rest van het jaar een soort verpest - ik voel me gewoon onrustig en niet klaar...

en nee, ik heb die dikke weken vrij niet om dat voor te bereiden. die dikke weken vrij heb ik om bij te komen van de werkweken die, overuren niet meegerekend, standaard 43 uur zijn. dat is voor iemand op de zuidas natuurlijk niks, maar goed, ik heb die vakantie nodig voor andere dingen, en ik word ook niet betaald naar meer.

en nu voel ik me beledigd en moet ik huilen dus ik ga even afkoelen elders.
Kwak
pi_116119961
Ik denk dat je idd ff je kat moet knuffelen Kwak, want je trekt het je allemaal we'll heel erg aan. Is niet nodig :)
pi_116120030
On a brighter note: ik voel me vandaag voor het eerst in dik een jaar fijn in mijn lijf. Ik voel me goed, slaap goed, eten gaat goed, sporten gaat goed.

Tldr: goed! :D :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:19:27 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116120310
:* voor kwak!
Niet meer actief op Fok!
pi_116120347
Ik val ook even binnen met een :* voor Kwak. Ik weet hoe het voelt. En ook dat het goed komt. Rest in PM.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2012 20:20:27 ]
pi_116120356
Jullie zagen er allemaal wel goed uit, zo lekker besmeerd met drek :9
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:20:24 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116120358
Goodbye.. lekker he wandelen?? O+

Goedzo Aurum! Goed bezig!

Tink, krijg jij ook na het eten zo'n enorme honger?
Was er zonet gewoon chagrijnig van, wij zijn maar een half uurtje gaan fietsen.. Nu ben ik wel aardig vol, tenminste ik zie eruit alsof ik 7 maand zwanger ben :')

Morgen ook maar 11 km wandelen, daarna tuintje spitten, buitenramen wassen en het dorp in om bier te drinken.
Lijkt mij wel een strakke planning
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:21:10 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116120403
Kwak is dit wel de baan voor jou? Je lijkt mij niet echt gelukkig erin :@
pi_116120408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef V1z0R het volgende:
_O-

Maar true! B-)
pi_116120478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Goodbye.. lekker he wandelen?? O+

Goedzo Aurum! Goed bezig!

Tink, krijg jij ook na het eten zo'n enorme honger?
Was er zonet gewoon chagrijnig van, wij zijn maar een half uurtje gaan fietsen.. Nu ben ik wel aardig vol, tenminste ik zie eruit alsof ik 7 maand zwanger ben :')

Morgen ook maar 11 km wandelen, daarna tuintje spitten, buitenramen wassen en het dorp in om bier te drinken.
Lijkt mij wel een strakke planning
Ja, was heerlijk. Mooi weer ook! O+
pi_116120588
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak is dit wel de baan voor jou? Je lijkt mij niet echt gelukkig erin :@
Geloof me, de avond voordat de eerste lessen weer beginnen is geen docent gelukkig. Na zeven weken vrij is het echt weer even pittig om er in te komen. En je voelt je altijd slecht voorbereid, al heb je vanálles in je vakantie gedaan om je voor te bereiden. Gewoon omdat het nieuwe kinderen zijn, misschien een nieuwe lesmethode, een nieuwe school, of gewoon weer een nieuw schooljaar. Ik droom ook alweer een week over faal-lessen, de school niet kunnen vinden, alle rotkinderen van de afgelopen schooljaren in één klas van 50 leerlingen :') .

Dan hebben de meeste scholen de dag vóórdat de lessen beginnen ook vaak nog allerlei vergaderingen, waardoor je rustig even 'nestelen' in de school ook niet echt lukt. Nouja, al met al is het altijd weer stressvol, beginnen. Maar komt het vaak ook gauw weer goed en dan hebben we toch maar een fijn beroep, met die maffe pubers O+ .

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2012 20:26:04 ]
pi_116120706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. Ik wordt altijd zo slaperig van handen aan m'n haar. Ik zou nu wel een dutje kunnen doen!
dat is nou ontspannen ;)
pi_116120803
en avond allen :W
pi_116121010
Mijn excuses aan alle docenten hier voor mijn gedrag en de pubers die jullie nu hetzelfde aandoen...
Is niet alsof we expres gemeen willen zijn, nou ja, eigenlijk wel :@
Maar jullie onverbiddelijke inzet en aandacht zal de rest van ons leven bijblijven!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:35:27 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116121018
Gelukkig maar Razz...

Ach, je hebt met alle banen alle soorten dingen natuurlijk!

Hoi An :)
pi_116121080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig maar Razz...

Ach, je hebt met alle banen alle soorten dingen natuurlijk!

Hoi An :)
Hey Uniek! Hoe ist?
pi_116121141
*O* Harwich!

Nu nog 5,5 uur rijden tot aan huis en bed... :z

Lijstje is een prima lijstje voor een reisdag 8-) ik ben tevreden. bedenk me nu alleen dat ik vergeten ben nootjes te halen voor onderweg. Nou ja, die kan ik vast nog wel bij een tankstation halen.

Zo maar weer naar de auto!
Ja doei.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:39:01 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116121161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Hey Uniek! Hoe ist?
Goed, ben blij met mijn "weekend"planning. Lekker rustig in mijn hoofd :D
alleen jammer dat door de week ze de buurt achter aan het slopen zijn en beginnen om 7.30 uur, dus tot november niet meer uitslapen.
Voor mij niet zo erg maar voor mijn lief is het na een nachtdienst wat minder

Met jou?
pi_116121199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goed, ben blij met mijn "weekend"planning. Lekker rustig in mijn hoofd :D

Met jou?
Lekker zeg!

Ja, beetje zenuwachtig voor mijn onderzoek, maar die kan toch pas na mijn vakantie plaats vinden. Verder ook weer rustig in het hoofd nu ik al mijn fotoopdrachten af heb. Even concentreren op werk en daarna lekker vakantie O+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:41:20 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116121252
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker zeg!

Ja, beetje zenuwachtig voor mijn onderzoek, maar die kan toch pas na mijn vakantie plaats vinden. Verder ook weer rustig in het hoofd nu ik al mijn fotoopdrachten af heb. Even concentreren op werk en daarna lekker vakantie O+
Kan ik mij voorstellen :Y
Maar ook lekker dat er leuke dingen in het vooruitzicht zijn.. Heel belangrijk vind ik altijd
pi_116121320
Lijstje:

O: speltbrood met olijfolie, thee en gekookt ei
L en T: overgebeven soep van gisteren en speltbrood. Uurtje later ook mij T genomen want ik had een overleg van vier uur lang: Boekweitpannenkoek met aarbeien, boter en suiker.
D: Krieltjes, biefstuk, sperziebonen en saus. Limo

Twijfel nog over yoga. Was laat thuis en moet geen yoga op volle maag doen :N
pi_116121368
Definitief lijstje

O yoghurt met nectarine en muesli, twee volkorenbeschuiten met jam
T appel
L pasta met vegetarische bolognese
T muesli en yoghurt
B half uur fietsen
D twee tosti's van volkorenbrood met ham en kaas
pi_116121373
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kan ik mij voorstellen :Y
Maar ook lekker dat er leuke dingen in het vooruitzicht zijn.. Heel belangrijk vind ik altijd
Ja dat heb ik een beetje gemist eerlijk gezegd :@ veel ziekenhuisgedoe en huizen verkoopgedoe en geen vakantievooruitzichten. Ben blij dat we alsnog weg gaan
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:46:51 #271
70532 loveli
N
pi_116121518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef V1z0R het volgende:
Je had het moeten ruiken O+
crap in = crap out
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:49:36 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116121640
Mis wat fruit bij lijstjes :P

Jeager, wel een mooi vezelrijk dagje
pi_116121700
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Kleren uitgekookt of de prullenbak in? :+
pi_116121881
*O* 7.8 km heeerlijk gelopen (met slechts 8,5 km/h -O- ).

Respect voor alle docenten. Ik zou er echt het geduld en het zelfvertrouwen niet voor hebben geloof ik.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:59:54 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116122106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Quinazoline het volgende:
*O* 7.8 km heeerlijk gelopen (met slechts 8,5 km/h -O- ).

Respect voor alle docenten. Ik zou er echt het geduld en het zelfvertrouwen niet voor hebben geloof ik.
Mensch, goed man *O* Je hebt het maar mooi gedaan *O*
pi_116122168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Sinds ik niet meer probeer om met de groep van 9-9.5 km/h mee te gaan loop ik zo veel lekkerder. Moet die snelheid dus gewoon even uit mijn hoofd zetten inderdaad :).
pi_116122606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

^^
pi_116123304
Vervelend dat je toch een onderzoek moet laten doen An... hopen dat ze dan wel meer weten! Bij mij gaat het echt stukken beter sinds ik de poedertjes van de dokter gebruik en kan zelfs weer met mate dingen met zuivel eten :) toch wel erg fijn.

Ik werk ook in onderwijs, maar ervaar t nou niet echt als heel zwaar. Maar goed dat verschilt inderdaad. Sta ook niet voor de klas. Maar merk wel dat docenten bij mij op school om 4 uur echt allemaal weg zijn. Ik ga altijd als laatste weg om 5 uur :') Snap wel dat mensen daarom misschien denken dat het niet zo druk is.

Anyhow, lijstje!
Ben beetje aan t balansen voor mn vreetweek :')

O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
L: speltbh pindakaas, speltbh gekookt ei en een gele paprika met wat humus dip
T: koffie verkeerd, waterijsje
T: 4 paranoten
D: courgette/aubergine/ui/tomaat/kikkererwtenprutje met wat chorizo
S: ruim een uur boksen, was echt kapot, lekker 8-)
T: yoghurt met een pruim, speltflakes en wat eiwitpoeder
pi_116123307
quote:

[..]

Eens! :D O+
O+ Marcello O+ vond het trouwens maar niets, dus ik denk niet dat die volgend jaar meegaat. :D
Doe wat je niet durft.
pi_116123335
quote:

[..]

Zo'n heerlijke boerenlucht?

Is een bedrijf die luchtjes met boerenlucht verkoopt, voor als je vaker zo wilt ruiken... :P
Bruisende bruine bonen badzout bijvoorbeeld :D

En misschien voor Ml dan douchezeep voor paardenvolk. _O-
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:41:32 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116123919
Prachtig lijstje Nallie O+
pi_116124139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Vervelend dat je toch een onderzoek moet laten doen An... hopen dat ze dan wel meer weten! Bij mij gaat het echt stukken beter sinds ik de poedertjes van de dokter gebruik en kan zelfs weer met mate dingen met zuivel eten :) toch wel erg fijn.

Ik werk ook in onderwijs, maar ervaar t nou niet echt als heel zwaar. Maar goed dat verschilt inderdaad. Sta ook niet voor de klas. Maar merk wel dat docenten bij mij op school om 4 uur echt allemaal weg zijn. Ik ga altijd als laatste weg om 5 uur :') Snap wel dat mensen daarom misschien denken dat het niet zo druk is.
Dat viel mij dus ook op in het jaar dat ik elke dag 2 uur moest nablijven }:| Alleen de afdelingsdirecteuren en conciërges waren er dan nog...
pi_116124227
Ik heb deze trouwens gekocht vandaag, lekker! :9 Nu heb ik vier soorten muesli in de kast staan. :')

Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:52:21 #284
70532 loveli
N
pi_116124491
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zo'n heerlijke boerenlucht?
Nou, nee.
quote:
Is een bedrijf die luchtjes met boerenlucht verkoopt, voor als je vaker zo wilt ruiken... :P
Bruisende bruine bonen badzout bijvoorbeeld :D

En misschien voor Ml dan douchezeep voor paardenvolk. _O-
crap in = crap out
pi_116124529
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:

Anyhow, lijstje!
Ben beetje aan t balansen voor mn vreetweek :')

O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
L: speltbh pindakaas, speltbh gekookt ei en een gele paprika met wat humus dip
T: koffie verkeerd, waterijsje
T: 4 paranoten
D: courgette/aubergine/ui/tomaat/kikkererwtenprutje met wat chorizo
S: ruim een uur boksen, was echt kapot, lekker 8-)
T: yoghurt met een pruim, speltflakes en wat eiwitpoeder
Dank Nallie! Balen idd, maar goed, beter zeker zijn dat er niets is. De pijn is echt niet leuk, dus als er iets aan gedaan kan worden moet het maar.

En je hebt weer een super mooi lijstje O+
pi_116124817
Dank :) was ook wel tevreden. Voelt wel goed, die vitamientjes :9
pi_116125195
O+ Razz, zo is t precies. Ik HOU van mijn werk en de kids, maar ik krijg aan t begin van t jaar acute faalangst. Gelukkig maar eventjes meestal. Mentorkids zijn grotendeels leuk (al mislukte net als vorig jaar mijn introductie-activiteitje weer enorm). Dan ga ik toch ineens aan mezelf twijfelen daarna. -O-

Ik werk in het voortgezet onderwijs Nallie, en ik ben om half acht zeker niet de eerste, en om vijf uur zeker niet de laatste die weggaat. Ik ga nu fulltimen, en dan zit ik doorgaans van half acht tot vijf. heb wel een uitgeroosterde middag, maar vaan vergaderingen of werk te doen. Wil zo min mogelijk meenemen. Proberen althans. Veel basisschool juffen nemen werk mee naar huis, of gaan, zoals mijn moeder, op zondag een middag terug naar school.

Humeur is opgeknapt, wat een maaltijd, een knuffel van J. en het uitprinten van wat documentjes al niet met een mens kan doen.
Kwak
pi_116125302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb deze trouwens gekocht vandaag, lekker! :9 Nu heb ik vier soorten muesli in de kast staan. :')

[ afbeelding ]
Die heb ik vandaag ook gekocht. Die met noten en die die jij post. Ben ook benieuwd. Hij was nu net iets goedkoper dan de biologische van AH die ik normaal neem, dus het was een poging waard.
pi_116125463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
O+ Razz, zo is t precies. Ik HOU van mijn werk en de kids, maar ik krijg aan t begin van t jaar acute faalangst. Gelukkig maar eventjes meestal. Mentorkids zijn grotendeels leuk (al mislukte net als vorig jaar mijn introductie-activiteitje weer enorm). Dan ga ik toch ineens aan mezelf twijfelen daarna. -O-

Ik werk in het voortgezet onderwijs Nallie, en ik ben om half acht zeker niet de eerste, en om vijf uur zeker niet de laatste die weggaat. Ik ga nu fulltimen, en dan zit ik doorgaans van half acht tot vijf. heb wel een uitgeroosterde middag, maar vaan vergaderingen of werk te doen. Wil zo min mogelijk meenemen. Proberen althans. Veel basisschool juffen nemen werk mee naar huis, of gaan, zoals mijn moeder, op zondag een middag terug naar school.

Humeur is opgeknapt, wat een maaltijd, een knuffel van J. en het uitprinten van wat documentjes al niet met een mens kan doen.
Ik zit ook in middelbaar onderwijs... blijkbaar verschilt het heel erg per school dan! Fijn dat je je wat beter voelt!
pi_116125612
oh, An, heb je nog een keer je funda linkje voor me? vriendin van me zoekt nu in Rotterdam, wie weet kan ik haar richting jouw locatie bewegen ;)

en rot, dat je naar t ziekenhiios moet steeds enzo... had ik even gemist in mijn sporadisch bijlezen...
Kwak
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:19:11 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116126066
Werktijden zijn werktijden.. snap niet zo waarom mensen het nodig vinden om over te werken, nergens voor nodig :@ Zo wel? dan dat veelvuldig aangeven of beter plannen :P

Vrije tijd FTW, doodgaan kan altijd nog.

Kwak, je moet ook om jezelf denken hoor! Niet zo minachtend over jezelf, je bent een geweldige vrouw! Heb een bewondering voor je over wat je allemaal hebt bereikt sinds ik je "ken"
pi_116127115
Uniekje O+ heeft wel gelijk, grootste gemene deler bij mensen die het einde in zicht hebben is dat ze minder gewerkt wilden hebben. Jammer genoeg zijn het vaak mensen die of heel veel verdienen of juist erg weinig verdienen. En allebeide om de zelfde reden dat ze hun kinderen vaak niet de aandacht hebben kunnen geven die ze wilden.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:56:37 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116128631
Zoute stokjes O+
Zak vol met zoute stokjes = foei :(

Overwerken voor een keer is O+
Overwerken voor een standaard = foei :(

V1 wanneer gaan wij weer eens samen cruisen? 8-)
pi_116129460
Als Mehdi en ik weer terug in het land zijn neem ik je daar keer mee uit eten ;)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:14:33 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116129923
Hebben jullie geen wok? :D

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, nog even wachten V1 dan heerlijk genieten van je vakantie... Wel eens updates doen he? Gewoon omdat het kan om ons jaloers te maken *O*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:42:49 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116131564
Stiekem lijkt onderwijs me nog best tof :9 maar soms ook niet :P maar goed, moet niet steeds afvragen hoe groen gras elders is :+ Watwilikenwaaromwilikdatenalsikdatdoewatwilikdan.

Overwerken: probeer vaak te compenseren! Doe het iig niet iedere dag :P Had vandaag wel een eventje dus zit nu gaar in de trein. Was wel gezellig!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:
Als Mehdi en ik weer terug in het land zijn neem ik je daar keer mee uit eten ;)
aww O+
pi_116132666
Ik ben wel enigszins zenuwachtig :@ eerste transcontinentale vlucht en zo :@
Niet dat ik zenuwachtig ben om het vliegen, meer om het neergaan boven de Atlantische oceaan :D Zelfde dat ik eigenlijk geen hoogtevrees heb, meer vrees om van grote hoogte te vallen :+
Ach ja, 'Die young, leave a good looking corpse'

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie geen wok? :D

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, nog even wachten V1 dan heerlijk genieten van je vakantie... Wel eens updates doen he? Gewoon omdat het kan om ons jaloers te maken *O*
Mag ook Ribhouse Texas worden, dan kun je je volvreten op de Flintstone... 750gr rund :9
Voor dan wat extra stokbrood met knoflooksaus (die daar is zo lekker :9~), wat kippevleugeltjes (voor vele vrouwen al een D) of short-ribs... Smokey Joe mag ook, krijg je fruit met forelfilet, vind ik zelf geen goede combo maar gescheiden opeten is het dikke jum!

Wokken doe je maar thuis :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:25:55 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116133432
Wok :9

Steak :9

Vliegen is nie zo eng! Denk ik xD komt goed vizmans.

bijna thuis! *snoozefest*
pi_116134182
Oom die net thuis is van Aruba heeft even goede motivatispeech gegeven...
/I'm ready <insert I'm ready spongebob filmpje>

Uniekje hoort ook verwend te worden, dat mooie deerntie :9
pi_116135324
kofiiiiiieeeeee.. nog maar 40mijl... :z
Ja doei.
pi_116136803
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')