Maar is Erik Dekker nou al een succesvolle ploegleider dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Jan Boven, Grischa Niermann en Michiel Elijzen zijn nou niet renners die weten wat winnen is. Nu weet ik wel dat een succesvolle renner niet automatisch een goede ploegleider is, maar van buiten af beoordeeld zijn deze heren wel enigzins grijze muizen. Ervaring van finales rijden lijkt me toch wel nuttig als ploegleider.
Maar andersom ook. Een niet bijzonder succesvol renner kan ook prima een hele goede ploegleider zijn. Voorbeelden genoeg.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Nee, daarom zeg ik al dat succesvol renner niet automatisch een goede ploegleider is.
Niet echt grappigquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef franklop het volgende:
Elijzen dus erbij
sowieso wel vermakelijke vent;
Ploegleider Elijzen sarcastisch over huiszoeking Longo
Eindelijk!quote:
Wat verwacht je van het bedrijfsleven dan? Misschatting moeten ze eens iets met een bank gaan doen!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Eindelijk!Een samenwerking met de Technische Universiteiten, en hopelijk ook het bedrijfsleven.
Het meer technische bedrijfsleven bedoelde ik. Als je kijkt dat bedrijven als BAE in de UK meewerken om topsport te ontwikkelen (wel vanuit het NOC-NSF van UK, niet de teams zelf), zou dat hier ook moeten kunnen. Samenwerken met de TU's is al een stap in de goede richting.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je van het bedrijfsleven dan? Misschatting moeten ze eens iets met een bank gaan doen!
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 13-09-2012 om 18:37:25Robert Wagner (now RNT) and David Tanner (now STB) go to Rabobank to reinforce the sprinttrain reageer retweet
DSM doet leuke dingen met materialen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je van het bedrijfsleven dan? Misschatting moeten ze eens iets met een bank gaan doen!
Als ze het dan maar niet 2 dagen voor gebruik afschrijven zoals die peperdure roeibootquote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
DSM doet leuke dingen met materialen bijvoorbeeld.
Ja, dat was misschien niet heel handigquote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze het dan maar niet 2 dagen voor gebruik afschrijven zoals die peperdure roeiboot
Devolderquote:Wielerland.nl@WielerlandNL
Devolder, Carrara en Larsson verlaten Vacansoleil-DCM
Tanner begrijp ik heel goed. Vrij complete renner. Wagner rijdt dit jaar geen deuk in een pakje boter. Weet niet precies waarom. Was de jaren daarvoor toch altijd vrij constant.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 13-09-2012 om 18:37:25Robert Wagner (now RNT) and David Tanner (now STB) go to Rabobank to reinforce the sprinttrain reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |