abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116061857
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-08-2012 12:39:55 ]
Spoilers!
pi_116061867
fipo gemacht!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061872
Yay voor Rhubarb dus want die is een maat geslonken en dat is een hele grote yay waard *O*
Spoilers!
pi_116061876
Morgen weer naar de dietiste! Ben benieuwd !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061931
Heb je er deze week wel zin in Joene?
Spoilers!
pi_116061933
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yay voor Rhubarb dus want die is een maat geslonken en dat is een hele grote yay waard *O*
haha tnx :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:11:41 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116061995
quote:
Wat zij zegt! :Y *O*
pi_116062060
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je er deze week wel zin in Joene?
Nou ik heb er nooit echt zin in ! Maar de afgelopen week best wel weer netjes gegeten enzo dus ik kan haast niet enorm zijn aangekomen danwel er moet wat af zijn gegaan, en zoniet als ik rond de 75kg blijf hangen vind ik het prima.

Ik moet ook even aan gaan geven dat ik graag verder wil doorgaan maar dat zij (oude woonplaats en nieuw werk per 1 september (nieuwe woonplaats) ) te ver uitelkaar liggen maar misschien weet ze een goede collega?
pi_116062113
Samenwonen met Tico? *;
Spoilers!
pi_116062133
Ik heb vandaag een maandag-alltime-low bedacht ik mij opeens. :D
Hopelijk vrijdag een "echte" alltime-low. (naja, all time... meer een "deze-poging-low :') )
Crashing might hurt your health.
pi_116062158
quote:
*O* yay *O*

Ik praat er eigenlijk ook niet veel met mensen over, weet je dat. Het sporten wel, en daar krijg ik ook wel complimentjes over... Maar dat mijn gewicht nog niet zo meegaat, en hoe ik daar soms mee kan zitten weten niet veel mensen.

Ik heb laatst ook mijn taille gemeten, en ik had nog een kaartje met maten liggen van de naailes.. Het scheelde 8 cm.... Dus de rok die ik ga maken maak ik maar in een maat kleiner heb ik besloten, hij zakte nu toch wel af..
pi_116062254
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

*O* yay *O*

Ik praat er eigenlijk ook niet veel met mensen over, weet je dat. Het sporten wel, en daar krijg ik ook wel complimentjes over... Maar dat mijn gewicht nog niet zo meegaat, en hoe ik daar soms mee kan zitten weten niet veel mensen.

Ik heb laatst ook mijn taille gemeten, en ik had nog een kaartje met maten liggen van de naailes.. Het scheelde 8 cm.... Dus de rok die ik ga maken maak ik maar in een maat kleiner heb ik besloten, hij zakte nu toch wel af..
8 cm op je taille! :o awesome!

Ik praat er ook niet veel over, alleen juist met haar (en mijn lief)
daarom stak het zo dat ze niet reageerde
en mama weet dat ik op 'dieet' ben maar meer niet

maar tnx mensen
jullie zijn lief :* O+
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:25:49 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116062412
Nou een maat geslonken is zeker een Yay waard! *O*

Hier weten ze het op mijn werk in ieder geval. Heb ik vorige week uitgebreid verkondigd toen ik bij iedere vreetbui het erbij vermelde :P

En het valt mij nu al zwaar....trek trek trek, dus ik blijf maar aan mijn fles met water lurken! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:26:40 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116062428
Kan iemand mij nog even vertellen welke link ik moet hebben voor die ticker? Heb een account en dergelijks aangemaakt, maar ik weet niet welke code hier gebruikt moet worden :@
pi_116062467
In de OP ziet een ticker url er zo uit: [img] http://swlf.lilyslim.com/yMvYp2.png [/img]

Heb even een willekeurige ticker gepakt, heb toevallig niet die van mezelf verwijderd. Ik word sacho van dat blije ding.
Spoilers!
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:32:40 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116062582

Ah, deze dus. Mag ik in de OP erbij? :*
pi_116062829
Geregeld Susie
Spoilers!
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:44:28 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116062942
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Susie het volgende:
[ afbeelding ]

Ah, deze dus. Mag ik in de OP erbij? :*
eyy susie.. volgens mij ben je even lang als ik ;)

hoeveel maanden wil jij over je doel gaan doen? :)

en ik doe niet aan ticker omdat ik dan weer vergeet het bij te houden/passwoord kwijt ben/ etc.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_116063035
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Samenwonen met Tico? *;
ja doen we al hoor , maar had nu nog mn werk in noord-holland en per 1 sept in zuid-holland.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:51:42 #20
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116063142
Thanks Lucky!

Ben 1.73 Barreltje en heb eigenlijk niet echt gesteld van dan en dan wil ik het behaald hebben. Tuurlijk, het liefst morgen al, maar we moeten wel realistisch blijven :P Ik denk dat voor mijn verjaardag in februari een goed doel is. Dan heb ik 5 maanden om 16 kilo af te vallen? Is dat realistisch?
Als ik trouwens 78 haal ben ik ook al superblij, dat was ik ook voor mijn zwangerschap!
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:52:34 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116063168
dat heb je nog best snel geregeld dan in deze "economisch slechte tijden"
:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:54:07 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116063206
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:51 schreef Susie het volgende:
Thanks Lucky!

Ben 1.73 Barreltje en heb eigenlijk niet echt gesteld van dan en dan wil ik het behaald hebben. Tuurlijk, het liefst morgen al, maar we moeten wel realistisch blijven :P Ik denk dat voor mijn verjaardag in februari een goed doel is. Dan heb ik 5 maanden om 16 kilo af te vallen? Is dat realistisch?
Als ik trouwens 78 haal ben ik ook al superblij, dat was ik ook voor mijn zwangerschap!
:D
ik heb met manlief de deal gemaakt om 10 kilo af te vallen voor 1 januari..
we gaan het weer proberen! :D

alleen vind ik het lastig omdat de komende 2-3 maanden 75 % van het eten dat ik eet door iemand anders is klaar gemaakt en ik dus niet heel veel keus heb.. maar we gaan gewoon veel vlees met groenten eten :P
pi_116063352
Super Rhu!!
En vrindinnen.. Praat me er niet van.. Ik dacht ook dat ik er eenpaar haar maar 3 ervan negeren me totaal..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:01:11 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116063383
vrouwen zijn sowieso...
zoo 2011 :P
pi_116063408
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Barreltje het volgende:
alleen vind ik het lastig omdat de komende 2-3 maanden 75 % van het eten dat ik eet door iemand anders is klaar gemaakt en ik dus niet heel veel keus heb.. maar we gaan gewoon veel vlees met groenten eten :P
Dat is wel lastig zeg! Succes daarmee.

En jaloerse vriendinnen, ach ja. Toen ik 'plots' in 3 maanden 35 kilo kwijt was waren er om mij heen wel meiden die ineens fanatiek gingen lijnen en riepen dat ik nu echt echt moest stoppen, want ik werd veel te mager. Mager met een BMI van 25?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')