Maar het internet is vast afgebakendquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie van die digitale dienstverlening is dat je meteen een linkje naar dit topic kan doorsturen.
Bellen en zeggen dat je ze gelijk mailt!quote:
trudy zit toch al aan de balie naast het depot uit dr neus te vreten. Lijkt me niet zo moeilijk om haar de sleutel te geven dat ze eens af en toe met mensen heen en weer kan lopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woorden uit mijn mond. Helemaal mee eens
De overheid mag niet winstgevend zijn aangezien het een publieke dienst betreft. Ze moeten de belastingen dus zo laag mogelijk houden. Ruimere openingstijden betekent meer druk op het budget. Trudy gaat namelijk niet voor haar lol om 9 uur 's avonds op het depot zitten om mensen hun spulletjes terug te geven. Die wil ook onregelmatigheidstoeslag.
Kan best via de telefoon.quote:
Misschien zijn ze de extra sleutel kwijtgeraakt en die kunnen ze niet op normale tijden ophalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Evie het volgende:
[..]
trudy zit toch al aan de balie naast het depot uit dr neus te vreten. Lijkt me niet zo moeilijk om haar de sleutel te geven dat ze eens af en toe met mensen heen en weer kan lopen
Goede TT
Speciaal voor jou, omdat jij ook speciaal bent.quote:
Dat zal het vast zijn iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze de extra sleutel kwijtgeraakt en die kunnen ze niet op normale tijden ophalen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat jij ook speciaal bent.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer van de missende spatiequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik je begin augustus hard wilde bashen, durfde je niet. Dus je doet het maar met hartjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Evie het volgende:
weg met die hartjes.. harde bashes wil ik
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik je begin augustus hard wilde bashen, durfde je niet. Dus je doet het maar met hartjes.
Ja, ik zit mij er ook aan te ergeren. En ik erger mij helemaal DAT ER GEEN MOD IS OM ER IETS AAN TE DOEN. DIE ZIJN OOK NOOIT BEREIKBAAR.quote:
En hier is de verwachting toch echt wel 24/7 bereikbaarheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik zit mij er ook aan te ergeren. En ik erger mij helemaal DAT ER GEEN MOD IS OM ER IETS AAN TE DOEN. DIE ZIJN OOK NOOIT BEREIKBAAR.
Minstens, als iets wel digitale informatievoorziening is, dan is FOK het wel. Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
En hier is de verwachting toch echt wel 24/7 bereikbaarheid
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo dat lucht op![]()
Maar eig is het gewoon jammer, maar helaas
komt straks vast wel goed![]()
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook graag een argument inbrengen. Mag dat?
preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon opdoeken!!! Want ze zijn niet nuttig
Alleen als je het met ontbloot bovenlichaam op de cam wilt doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook graag een argument inbrengen. Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |