Oh Dearquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe bibliotheek in Spijkenisse, de Boekenberg is afgelopen vrijdag feestelijk geopend. Het gebouw telt vier verdiepingen en biedt behalve uiteraard boeken, ook tijdschriften, dvd's en studieruimte.
Wat dacht je, ik zie een topic vol met plaatjes en alleen maar plaatjes, laat ik eens leuk mijn bijzondere inzichten daar in tekst aan gaan toevoegen, daar wordt het topic vast leuker van?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lijkt op een eiland ergens in de pacific... Mooi gezicht,lijkt wel een vulkaanlandschap.
Nee, dat is een gebied in het Midden-Oosten. Ik had dat van NRC beeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lijkt op een eiland ergens in de pacific... Mooi gezicht,lijkt wel een vulkaanlandschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der der den Wind der Veränderung spürt, sollte keinen Windschutz sondern eine Windmühle bauen.
Die is creepy op één of andere manierquote:
Ik mag aannemen dat deze mijnheer met rust is gelaten door de overheidsdiensten ondanks zijn ironisch bord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Fllikker nou eens op met je domme gelul. Je ziet een topic uit een hele reeks met alleen maar plaatjes, en dan denk je dat dat leuker wordt wanneer jij daar je teksten aan toe gaat voegen? Ik klik op dit topic om plaatjes te kijken, als ik jouw oninteressante opmerkingen wil lezen dan ga ik wel naar een van die duizenden andere topics.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:20 schreef Iwanius het volgende:
Heerlijk man. Ik weet precies hoe die man hierboven zich voelt te midden van al dat water en de vallende regendruppels.
on-topic.
[ afbeelding ]
Houd jij eens je rotsmoel. Je had het ook via dm even kunnen zeggen. Daarbij is het niet verboden je mening eens te geven op een plaatje als die je bijzonder aanspreekt! Beelden spreken mensen tot de verbeelding en daar reageert men desgewenst op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Fllikker nou eens op met je domme gelul.[knip= net zo gelul waar hij mij van beticht]
Dat had ik al een keer heel beleefd gedaan, en toen deed je alsof je het begreep. Maar kennelijk ben je zo in beslag genomen door je eigen ondoordachte politieke meninkjes dat je aan die 3412 topics met tekst niet genoeg hebt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Houd jij eens je rotsmoel. Je had het ook via dm even kunnen zeggen.
Ik zie anders een hele topicreeks vol met alleen maar plaatjes, het lijkt me niet dat dat komt omdat niemand een plaatje ziet wat tot de verbeelding spreekt, maar doordat de meeste mensen zich wel realiseren dat niet alles wat in hun hoofd opborrelt er overal meteen uitgetypt moet worden alsof dat interessant is voor anderen. Je bent toch geen kind meer? Nogmaals, als je nou een topic ziet met alleen maar plaatjes, waarom denk je dan in godsnaam dat jouw teksten daar een leuke bijdrage aan zouden vormen?quote:Daarbij is het niet verboden je mening eens te geven op een plaatje als die je bijzonder aanspreekt! Beelden spreken mensen tot de verbeelding en daar reageert men desgewenst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |