omg indirecte doodsverwensingquote:
en toch een smileyface-PI, zegt dat je het een leuke post vindtquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
omg indirecte doodsverwensing
zeg sorrie snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
en toch een smileyface-PI, zegt dat je het een leuke post vindt
het moet dan 'sorry' zijn, maar nee, dat zeg ik nietquote:
jawel zeg snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
het moet dan 'sorry' zijn, maar nee, dat zeg ik niet
noobquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ga me geen dingen lopen opleggen hier
noob achterstevoren is boonquote:
de eerste 2 letters van noob verwisselen met de laatste 2 letters is obnoquote:
hier heb je noob ondersteboven uooqquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
de eerste 2 letters van noob verwisselen met de laatste 2 letters is obno
inkopper:quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
hier heb je noob ondersteboven uooq
Wat dolletjes, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
Oke ik weet niet wtf er met mij is maar ik heb serieus gedroomd ( no jokes ) dat ik seks had met krullenbolletje
Ze was wel lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat dolletjes, het moet niet gekker worden
Oh hemel, laat je nakijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
Oke ik weet niet wtf er met mij is maar ik heb serieus gedroomd ( no jokes ) dat ik seks had met krullenbolletje
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
15 hele jaartjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:08 schreef Fopje het volgende:
[..]Hoe oud ben jij eigenlijk? Volgens mij had ik dat al eens gevraagd maar ben het vergeten
Ja ik weet het ook nietquote:
Jij bent echt het toppunt vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet
Lang geen seksdroom gehad en zag toevallig een foto van haar in us gister
Wel een goeien user die krul
Wat kan ik er aan doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij bent echt het toppunt vanheid.
Ach vast niksquote:
Klote hormonen somsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach vast niksZal de leeftijd wel zijn, geile kikker.
Weet ik. Ben een paar dagen met haar opgetrokken dit weekeind.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet
Lang geen seksdroom gehad en zag toevallig een foto van haar in us gister
Wel een goeien user die krul
Hosselbeerquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Weet ik. Ben een paar dagen met haar opgetrokken dit weekeind.
gatverdamme gastquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |