Ik droomde vannacht dat ik een shooter aan het spelen was en ik zag mijzelf dus als het personage in de shooter. 2 anderen wouden mij constant dood hebben, maar ik vluchtte steeds voor hen weg. Een van het was een rookie, de ander was zijn baas en leerde hem dat hij niet moest aarzelen om mij dood te schieten. Want de rookie had 3x zijn pistool op mijn hoofd gericht, ik stond daar dan een aantal seconden te kijken en rende dan weer weg lol. En als ze allebei achter mij aan zaten verstopte ik mijzelf in een cubus dat begraven was in de grond. Er waren 8 kubussen dus zij gingen mij zoeken en als ze dan in de andere kubussen aan het kijken waren, vluchtte ik weg lol.
En op het einde waren er nog mar 60 seconden over en ze hadden mij nog steeds niet te pakken.
Ik hoorde dus allemaal gejuich en gestamp echt barbaars. Ik ren dus en kom in een enorm grote zaal aan en daar zitten allemaal mega spierbundels, militairen, barbaren met bijlen en zwaarden te springen en tegen elkaar (met de borst) aan te springen. Maar die 2 gasten zitten mij dus achterna en het aftellen begint (einde v/d game of zo). Ik zie dus een aantal gordijnen en verstop mij achter die gordijnen en ze zien dus mijn voeten en dan voel ik dat ze mij bij mijn voeten pakken, alleen ze waren te laat. De game was voorbij.