Nochtans heeft Limassol maar een budget van 6 miljoen euro... dit komt overeen met het laagste budget vanuit de belgische eerste klasse (Sporting Charleroi)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Maar goed dat ik nergens op ingezet hebben want Anderlecht is totaal niet zeker van de winst
Ja joh, tel het zwarte geld ook mee. Doe niet zo naief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef bojan het volgende:
[..]
Nochtans heeft Limassol maar een budget van 6 miljoen euro... dit komt overeen met het laagste budget vanuit de belgische eerste klasse (Sporting Charleroi)
Blijft een Belgje hé.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja joh, tel het zwarte geld ook mee. Doe niet zo naief.
Was inderdaad rood.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Gewoon rood dit, oprotten met die stront belgen
2-1 voor Limassolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat was de stand bij de vorige wedstrijd ?
Er zijn heel veel vorige wedstrijden, maar als je AEL - RSCA van vorige week woensdag bedoelt: 2-1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat was de stand bij de vorige wedstrijd ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vorige wedstrijden, maar als je AEL - RSCA van vorige week woensdag bedoelt: 2-1
]quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef TLC het volgende:
Godver, krijg je weer Dinamo Zagreb in de CL
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef TLC het volgende:
Godver, krijg je weer Dinamo Zagreb in de CL
Ze zijn net zo goed.quote:
Jij bent niet voor Anderlecht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef bojan het volgende:
C'mon Limassol... lalalalallal a ooh oh oh ohhhh
Hoe kom je dáár nu weer op.quote:
Vroeg het mij even af, het is een Belg volgens mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nu weer op.
Klopt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeg het mij even af, het is een Belg volgens mij.
welke Cyprioot ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef z0rz0r het volgende:
tis wel een leuke wedstrijd. lekker de beuk erin. en die cyprioten kunnen ook nog aardig ballen
De joden opmerking heb je voor vanavond wel weer genoeg gedaanquote:
Moet jij niet richting Praag voor wat 16jarige smatjesquote:
Morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet richting Praag voor wat 16jarige smatjes
Ik denk telkens dat het woensdag is vandaagquote:
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat het woensdag is vandaag
ja die gaan het verschil makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef Sasman het volgende:
Zet gedomme Praet en Iakovenko erin prutser.
Triest .quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is wel triest zeg, 2e worden en dan geen Europees voetbal. Ziek wel.
Speelt die uberhaupt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1-1 eigengoal Kongolo in de laatste minuut.
3quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Zit anderlecht in pot 2 of 3? Als ze CL hlane
Jammer dat het geen 2 is, ik had wel verwacht dat ze meer punten zouden hebben door al die jaren EL.quote:
Ja, idd, maar hebben dacht ik eens een jaar gehad waarbij ze maar één match speelden en meteen eruit, toen was er nog geen vangnet. Anders allicht pot 2, maar ik zie dit Anderlecht toch niet doorstoten hoor, dus laat ze maar naar de europa league gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 2 is, ik had wel verwacht dat ze meer punten zouden hebben door al die jaren EL.
Hopelijk vliegen die shoarmarollen eruit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gelukkig is er morgen wel een mooie pot.
Fenerbahçe - Spartak Moscow
Volle huis, heerlijk
Dirkie Kuytquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk vliegen die shoarmarollen eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |