quote:
Ik wil wel eens weten hoe hard jullie hebben gereden.
En dan graag erbij zetten wat voor een auto je hebt met wat voor een motor.
Het is dus ook leuk als je bv. met een lada 130 heb gereden.Ik zal beginnen, ik heb een opel corsa 1.6 GSI uit '96 en heb daarmee 210 gereden (was in Duitsland).
(dat was in Duitsland dus niet gaan zeuren dat ik een aso ben want dat mag daar).
ben benieuwd.
quote:Dat staat er toch?
Op donderdag 15 augustus 2002 00:54 schreef Chocobo het volgende:
In een auto ?
Maar verder rijdt het nog super
Ik ga binnenkort eens testen hoever ik kom in een Pontiac Transport 3.3 V6...
Plaats: Afsluitdijk
Tijdstip 0:30 (s'nachts)
Auto: Golf 4 TDI 130pk chipped naar 163PK 6 versnellingen
[Dit bericht is gewijzigd door proximity op 15-08-2002 01:10]
ik heb ook 1 keer het voorrecht gehad om een ferrari F50 (na veel gewurm, want met 1.97m past het niet zo heel best) over een lege autobahn te mogen jagen, die ging toen tot 335 een heel apart gevoel wel als je niet zo comfortabel zit, ik ben dus ook weer snel daarmee opgehouden
[Dit bericht is gewijzigd door Mobster273 op 15-08-2002 01:10]
quote:met welke auto
Op donderdag 15 augustus 2002 01:07 schreef proximity het volgende:
335 km/u, harder durfte ik niet.
quote:das wel vette shit met zown frarie, hoe ben je trouwens aan dat voorrecht gekomen?
Op donderdag 15 augustus 2002 01:08 schreef Mobster273 het volgende:
dit jaar op vakantie hebben we de toyota picnic tot 200 km/u tellerstand opgejaagd, 2.0 liter beniznemotor, dus niet de V6 (bij budapest, vals plat naar beneden en volgens de bomen wind mee)ik heb ook 1 keer het voorrecht gehad om een ferrari F50 (na veel gewurm, want met 1.97m past het niet zo heel best) over een lege autobahn te mogen jagen, die ging toen tot 335
een heel apart gevoel wel als je niet zo comfortabel zit, ik ben dus ook weer snel daarmee opgehouden
kip
quote:Had m'n post al geedit, sorry niet opgelet. Maar 260 km/u in een Chevy Z-28 op een amateurrace op Zandvoort was de max.
Op donderdag 15 augustus 2002 01:09 schreef sefer het volgende:[..]
met welke auto
quote:een duitse vriend van mij had in een prijsvraag een week ferraririjden gewonnen, en laat ik nou toevallig die week bij hem langsgaan....
Op donderdag 15 augustus 2002 01:11 schreef Kip het volgende:[..]
das wel vette shit met zown frarie, hoe ben je trouwens aan dat voorrecht gekomen?
*nieuwsgierig*
kip
ik weet overigens niet meer waar die prijsvraag van was
quote:jammer
Op donderdag 15 augustus 2002 01:13 schreef Mobster273 het volgende:[..]
een duitse vriend van mij had in een prijsvraag een week ferraririjden gewonnen, en laat ik nou toevallig die week bij hem langsgaan....
ik weet overigens niet meer waar die prijsvraag van was
kip
quote:mjah, kleinigheidje hou je toch
Op donderdag 15 augustus 2002 01:14 schreef Kip het volgende:[..]
jammer
kip
heb m helaas moeten wegdoen wegens studiekosten etc.
hangt er van af in wat voor auto als ik 210 rijd in me 206 vind ook niet echt rlx.
In een corvette c5 reed ik dat een met cruisecontrole aan nix aan de hand.
en ook een beetje veel gevaarlijk gezien de rijeigenschappen
260 met m BMW voelde veel veiliger omdat die als een blok op de weg lag je kon met die bak met 200 gewoon nog manoeuvreren.
quote:maar vergeet niet dat de klap als het mis gaat net zo hard aankomt,,,
Op donderdag 15 augustus 2002 02:04 schreef 22Jarige het volgende:
tbadwin2002
hangt er van af in wat voor autoals ik 210 rijd in me 206 vind ook niet echt rlx.
In een corvette c5 reed ik dat een met cruisecontrole aan nix aan de hand.
Details:
Tis de auto van mn pa en ik had 2 weken mn rijbewijs...
Snelheid 208
Plaats: Autobahn bij Aarhus (D)
Auto 110pk 1,9 TDI Seat Cordoba SX
Datum: mei 2000
Ervaring: Doodeng, auto was nauwelijks op de autobah te houden en alles rammelde, trilde en floot. Ik kon nog harder maar durfde niet
quote:Da's best knap met een auto die volgens de fabrieksopgave maar 193 km/u kan...
Op donderdag 15 augustus 2002 15:48 schreef Mennooo het volgende:
Snelheid 208
Plaats: Autobahn bij Aarhus (D)
Auto 110pk 1,9 TDI Seat Cordoba SX
Datum: mei 2000
Ervaring: Doodeng, auto was nauwelijks op de autobah te houden en alles rammelde, trilde en floot. Ik kon nog harder maar durfde niet
quote:Wat voor motor heb je eigenlijk?
Op donderdag 15 augustus 2002 01:07 schreef proximity het volgende:
335 km/u, harder durfte ik niet. [edit]ik speel vals, was op een motor, sorry ff niet opgelet[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Kesh op 15-08-2002 21:02]
quote:ach tukker, verpest het nou niet voor al die pubertjes hier die zichzelf wijs willen maken dat ze allemaal 200+ hebben gereden
Op donderdag 15 augustus 2002 20:47 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Da's best knap met een auto die volgens de fabrieksopgave maar 193 km/u kan...
En dan nog gas over ook...
195 km/u in een Ford Scorpio 2.0, op een zondag nacht op de A12 tussen Den Haag en Zoetermeer.
140 km/u op een Honda CB500 tijdens m'n rijles
Als bijrijder:
+/- 220 km/u in een Seat Leon veel PK's (weet niet meer precies wat voor, was in iedergeval de auto van de importeur die een vriend van me te leen had, hij werkt bij een Seat dealer), overdag op de tweebaansweg tussen Zoetermeer en Gouda. Dat was dood en doodeng
185 km/u achter op een Honda CBR600F, A12 Zoetermeer - Den Haag.
Valt allemaal nog reuze mee dus
natuurlijk helemaal alleen op de weg heel vroeg in de ochtend. geen gekke dingen, niks trillen of slingeren.
140 met een citroen c15 diesel (pendaal bijna door de bodem getrapt berg af en wind mee )
/edit: vergeet ik bijna mijn fiat
175 met een fiat punto sport 1.6 16v afslag hilversum a27 vanuit utrecht, moest remmen voor de bocht.
quote:De snellere Ford Focus 1.8 Tdci 84kw 3d Trend haalt 193 volgens de specs.
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:08 schreef Me_myself_and_I het volgende:
In Duitsland met een Ford Focus 1.8TDdi. snelheid: 225km/h(heuveltje af, windje mee.)
Dus hoe jij aan 225 komt is mij een raadsel, want jouw tddi heeft ongeveer 65-70 kw ipv de 84 die hierboven staat...
quote:Wat ik net ook tegen tukker zei, laat die pubertjes nou maar fijn in de waan dat ze allemaal 200+ rijden
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:14 schreef Kreator het volgende:[..]
De snellere Ford Focus 1.8 Tdci 84kw 3d Trend haalt 193 volgens de specs.
Dus hoe jij aan 225 komt is mij een raadsel, want jouw tddi heeft ongeveer 65-70 kw ipv de 84 die hierboven staat...
quote:Mjah...maar opscheppen over iets dat niet stoer, maar gewoon leuk is is mijns inziens een beetje dom, zeker als je een 225kph rijdende 1.8tddi vermeldt.
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:16 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Wat ik net ook tegen tukker zei, laat die pubertjes nou maar fijn in de waan dat ze allemaal 200+ rijden
quote:Heuveltje af, wind mee, tellerafwijking? (Kweet niet of je dan aan 30 km verschil komt, maar who knows
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:20 schreef Kreator het volgende:[..]
Mjah...maar opscheppen over iets dat niet stoer, maar gewoon leuk is is mijns inziens een beetje dom, zeker als je een 225kph rijdende 1.8tddi vermeldt.
quote:Ehm, Stel dat in het gunstigste geval die tddi met 66KW 185 in het boekje aangeeft (lijkt me sterk als de 84KW sterke motor 193 aangeeft, maar goed) , dan heb je een verschil van 40km per uur te overbruggen met het heuveltje af en windje mee....
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:29 schreef Censere het volgende:[..]
Heuveltje af, wind mee, tellerafwijking? (Kweet niet of je dan aan 30 km verschil komt, maar who knows
)
PS. niet lullen van: ach tellerafwijking, want dat ding kan gewoon 220 volgens de specs!
Snelheid: 180 op de teller (max is volgens specs 175)
Plaats: Autobahn vanuit Arnhem naar Bocholt (duitse deel)
Auto: +- 85 pk Peugeot 205 XS 1.4
Datum: januari 2002
Ervaring: Ging iets minder lekker dan met de Volvo maar verder geen last van trillingen e.d. Alleen het remmen duurde wel erg lang......
quote:Zal wel iets van een Haybusa zijn geweest
Op donderdag 15 augustus 2002 20:48 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Wat voor motor heb je eigenlijk?
quote:Mja, daar moet je trots op zijn....
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:44 schreef 0_o het volgende:
249 km/u door de stad
Met alle respect, maar dat is toch niet normaal?
en 335 met een auto/motor ?
jeetje.. ik hoor graag wat speceficaties en type,merk auto/motor
quote:Een Lamborghini Diablo GTR gaat 338 km/u
Op zaterdag 17 augustus 2002 11:51 schreef dynom het volgende:
en 335 met een auto/motor ?jeetje.. ik hoor graag wat speceficaties en type,merk auto/motor
quote:Een Ford gt90 haalt 400.
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:19 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Een Lamborghini Diablo GTR gaat 338 km/u
;)
het kan dus wel...
quote:Niemand met zijn verstand op de juiste plaats rijd echter 300+ op de snelweg
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:20 schreef Kreator het volgende:[..]
Een Ford gt90 haalt 400.
Een Mclaren f1 haalt volgens mij de 380 ook wel.
Koenigsegg zit ook rond de 380.het kan dus wel...
quote:Mja, dat is wel heel erg hard. Ik denk niet dat je dan nog controle hebt.
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:24 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Niemand met zijn verstand op de juiste plaats rijd echter 300+ op de snelweg
Hele stomme vraag misschien, maar wat geeft het aantal liters van een auto nu eigenlijk aan? Wat boeit dat?
(bv: die-en-die auto met zoveel cilinders en 2 liter blablabla)
quote:Hoe groter je motor (CC), hoe meer bezine per cilinder wordt verbrand; dus kun je meer vermogen krijgen. Meer vermogen is meer snelheid en trekkracht...
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:28 schreef jdmorpheus het volgende:
Gister 130... en dat met mijn 2e Rijlesuhm de auto... Mercedes A-klasse..
Hele stomme vraag misschien, maar wat geeft het aantal liters van een auto nu eigenlijk aan? Wat boeit dat?
(bv: die-en-die auto met zoveel cilinders en 2 liter blablabla)
quote:Hier komen natuurlijk wel meer dingen bij kijken zoals turbo's, compressors en g-laders blablabla.
Op zaterdag 17 augustus 2002 12:31 schreef Kreator het volgende:[..]
Hoe groter je motor (CC), hoe meer bezine per cilinder wordt verbrand; dus kun je meer vermogen krijgen. Meer vermogen is meer snelheid en trekkracht...
quote:Mm, et was niet echt serieus :p
Op vrijdag 16 augustus 2002 22:07 schreef Kreator het volgende:[..]
Mja, daar moet je trots op zijn....
Met alle respect, maar dat is toch niet normaal?
245 op de teller van een Lexus LS400, en gewoon eigenlijk niet merken dat je zo aso hard gaat. Nee, helaas niet de mijne.
Mijne: 215 op de teller van mijn Honda Prelude, nog best goed te doen, zat misschien nog iets meer in.
Meegereden:
290 op de teller van een Toyota Supra 3.0 turbo. Da's gewoon ENG...
Alledrie duitse autobahn
ging wel lekker zo over de brienoord
Dat gaat Hard!! omg heb nog nooit zo lekker in een auto gezeten als bij dat ding. Op de snelweg gingen we 220 maar we konden wel harder maar me pa is een verstandige man en deed dat dus maar niet
Maar wat een bak is dat, relaxte kuipstoeltjes vette boxen en een motor.... ga je in ze drie de rotonde in kom je zwaar onder ze toeren te hangen maar je geeft een beetje gas en in no time zit je weer op de 80. Die dingen rijden ook pas lekker als ze 180 rijden
Oke zos redelijk offtopic maar ik moest het ff kwijt
quote:Moet je eens een proefritje in een Cupra maken
Op zondag 18 augustus 2002 00:25 schreef Mellone het volgende:
Ik heb in een Seat Leon 2.4 (ja omg een 2.4 in een boodschappenkarretje) 24v, 4 wdDat gaat Hard!! omg heb nog nooit zo lekker in een auto gezeten als bij dat ding. Op de snelweg gingen we 220 maar we konden wel harder maar me pa is een verstandige man en deed dat dus maar niet
Maar wat een bak is dat, relaxte kuipstoeltjes vette boxen en een motor.... ga je in ze drie de rotonde in kom je zwaar onder ze toeren te hangen maar je geeft een beetje gas en in no time zit je weer op de 80. Die dingen rijden ook pas lekker als ze 180 rijden
Oke zos redelijk offtopic maar ik moest het ff kwijt
Ooit 230 gereden in een Saab 9000 T16.
quote:Dat is een cupra
Op zondag 18 augustus 2002 10:04 schreef LordLynx het volgende:[..]
Moet je eens een proefritje in een Cupra maken
![]()
235 een beetje bergaf
222 op vlakke weg
in Duitsland natuurlijk.
quote:Een Leon Cupra is 2.8, geen 2.4
Op maandag 19 augustus 2002 13:07 schreef Subliminal het volgende:[..]
Dat is een cupra
quote:haha sure waarom stond er dan op de bekleding Cupra?? Vanaf 1.8 noemen ze het al cupra check de site maar:
Op dinsdag 20 augustus 2002 09:30 schreef LordLynx het volgende:[..]
Een Leon Cupra is 2.8, geen 2.4
quote:
Kort en goed,Cupra het topmodel binnen de Leon serie en de snelste SEAT ooit! Onder de motorkap huist een 1,8 turbomotor met een kippenvelverwekkende 154 kW (210 pk). Een ronduit spectaculair prestatieniveau is het resultaat. En dat is ‘m aan te zien. Een exclusieve voorzijde, schitterende 18” lichtmetalen wielen, een specifiek uitlaatsysteem met donkere ‘sound’ en Cupra R logo’s maken van de Leon Cupra R een verschijning zoals dat bij een topmodel hoort. Standaard ESP en het ‘Agile Chassis Concept’ zorgen ervoor dat de brute kracht van de motor in toom wordt gehouden. In het interieur gaan sportiviteit en comfort hand in hand, een Recaro interieur is als optie leverbaar en maakt de Leon Cupra R helemaal ‘af’
quote:Als ik op een verlaten weg rij met 4 banen.. om 02:30 dan ben ik geen andere weg gebruikers tot last. En dan is 190 zo gehaald. Ik ben met je eens je kan roekeloos hard rijden of je wel degelijk beseffen dat je met een dodelijk wapen bezig ben, waar je al je aandacht bij nodig heb.
Op dinsdag 20 augustus 2002 11:35 schreef ComComMer het volgende:
Ik schat dat zo'n 75% van de reageerders hier vroegtijdig overlijdt omdat zij hun auto niet meer onder controle kunnen houden vanwege onverantwoordelijke snelheden. Daarnaast hoop ik niet dat zij anderen mee hun graf in nemen...
quote:Hier ben ik het mee eens.
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:58 schreef blackie007 het volgende:[..]
Als ik op een verlaten weg rij met 4 banen.. om 02:30 dan ben ik geen andere weg gebruikers tot last. En dan is 190 zo gehaald. Ik ben met je eens je kan roekeloos hard rijden of je wel degelijk beseffen dat je met een dodelijk wapen bezig ben, waar je al je aandacht bij nodig heb.
Op de motor 240, op 1 of andere BMW, terwijl ik achterop zat. Dat is dus echt niet leuk.
En als bijrijder in de stad, 220 in een opgefokte Impreza WRC. Ook niet leuk.
quote:Da's ongeveer 100 teveel...
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:15 schreef SilverSpirit het volgende:
Skoda fabia 1.2 heuvel af wind mee extra stroomlijn lage drukgebied geen andere weggebruikers top 245
quote:Met een VW Bora TDI ongeveer 215 in duitsland (grinnik). Erg leuk....:)
Op donderdag 15 augustus 2002 00:53 schreef Kreator het volgende:
Deel 1: Hoe hard heb jij ooit gereden?
[..]
Femke
quote:200+ in de stad lijkt me ook niets. Je hebt om te beginnen nauwelijks de kans om die snelheid te halen, en 't is ook absoluut niet verantwoord.
Op dinsdag 20 augustus 2002 18:13 schreef Pommeloer het volgende:En als bijrijder in de stad, 220 in een opgefokte Impreza WRC. Ook niet leuk.
quote:tja je moet wel weten wat je doet, ik heb een rijvaardigheidstraining gehad en een racecursus, weet wel wat ik doe, en ik weet wanneer te doen, 9 uur in de spits werkt niet goed, s nachts op lege snelweg wel
Op dinsdag 20 augustus 2002 11:35 schreef ComComMer het volgende:
Ik schat dat zo'n 75% van de reageerders hier vroegtijdig overlijdt omdat zij hun auto niet meer onder controle kunnen houden vanwege onverantwoordelijke snelheden. Daarnaast hoop ik niet dat zij anderen mee hun graf in nemen...
quote:Op het moment dat je 310 km per uur rijdt kan je nog zo'n goede training hebben gehad, er hoeft maar DIT te gebeuren en je bent de lul.
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:31 schreef -_Tommy_- het volgende:[..]
tja je moet wel weten wat je doet, ik heb een rijvaardigheidstraining gehad en een racecursus, weet wel wat ik doe, en ik weet wanneer te doen, 9 uur in de spits werkt niet goed, s nachts op lege snelweg wel
Maar goed, dat is het risico.. de kick maakt het absoluut de moeite waard. Kan die Lambo trouwens niet nog wat harder dan 310?
Even over die Seat Leon Cupra: Je hebt de Cupra 4 met een 2.8 6 cilinder met 204 pk en 4 wiel aandrijving en de Cupra R met een 1.8 turbomotortje op 4 cilinders met 209 pk... Maar een Cupra 2.4 die bestaat niet...
Op dit moment rij ik een Megane Coupe en die wil maar 195 met wind mee (heel af en toe 200) weer op de teller dus vette afwijking... Ben benieuwd wat die Seat Ibiza 130TDI sport doet die ik volgende week krijg
en 150 met mijn eigen AXje 1.1 op de A12 tussen Arnhem en Utrecht
Het was overigens op een circuit in engeland (een van de oudste circuits ter wereld, het Brooklands Museum).
Overigens heeft hij wel gewonnen, omdat ik bijna dreigde te kantelen, het terrein is nogal stijl.
neen het mocht niet, we waren zogenaamd illegal bezig, maar gezien we daar werkten moet je toch ERGENS je lol uit halen
quote:Flits Flits
Op woensdag 21 augustus 2002 01:48 schreef Nachtapotheker het volgende:
170 Met de Carina E 2.0 GL van mijn ouders, op de franse snelweg tussen Millau en Montpellieren 150 met mijn eigen AXje 1.1 op de A12 tussen Arnhem en Utrecht
quote:klopt dat je dan de lul bent, maar dat risico neem ik ook bewust, zodra ik boven de 170 ga rijden weet ik dat het in principe dodelijk is en neem ik het risico bewust, en ja de Lambo kan iets van 335, maar er kwamen sleurhutten in beeld en tja die zijn slecht voor de lak
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:41 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Op het moment dat je 310 km per uur rijdt kan je nog zo'n goede training hebben gehad, er hoeft maar DIT te gebeuren en je bent de lul.
Maar goed, dat is het risico.. de kick maakt het absoluut de moeite waard. Kan die Lambo trouwens niet nog wat harder dan 310?
quote:het flits flits idee ken ik ook helaas
Op woensdag 21 augustus 2002 09:29 schreef blackie007 het volgende:[..]
Flits Flits
Snelheid: 170 km/h
Plaats: A1 Amersfoort richting Amsterdam
Auto: 1,8 TDI Ford Focus lesauto
Datum: November 2000
Ervaring: hehe geinig.. ik mocht uitproberen hoe hard ie kon
hij ging alleen niet harder door het L-bord
als passagier:
Snelheid: 190 km/h
Plaats: A27 Hilversum richting Utrecht
Auto: Ford Mondeo (station) TDI weet niet hoeveel inhoud
Datum: September 2001
Ervaring: Leenwagen van m'n pa sodeju dat ding wilde wel
Snelheid: 220 km/h
Plaats: A76 Heerlen richting Maastricht (downhill)
Auto: Renault Clio 1.4
Datum: Juni 2001
Ervaring: op vakantie met vrienden, die gozer wilde eens kijken hoe ver die kon gaan... niet echt prettig, rammel rammel
Snelheid: 195 km/h
Plaats: Autobahn Arnheim-Oberhausen (Duitse stuk)
Auto: Volkswagen Golf 1.6
Datum: Juni 2002
Ervaring: vriend wilde eens uitproberen hoe ver hard ie eigenlijk liep, dus wij maar voor de grap midden in de nacht naar Dld. voor een 1.6 niet eens zo gek die snelheid
en zelf:
135 in een Golf 2 automaat (51Kw)
maar ik heb dan ook pas 13 dagen mijn rijbewijs
quote:Niet echt een racebrommer
Op 12 augustus 2002 schreef slashme het volgende:
wow.. wat voor racebrommer is di rechter???
Lijkt me erg lachen als zoiets op de rollerbank moet..
Motorhispania Racing RX 2001.
Niet echt lachen, een onmeetbaar vermogen voor de kamperse rollenbank. (Gaat ook maar tot 3kw)
180 in een ford focus 1.6 op de A9 moets alweer afremmen voor de flitspaal
Nu hebben we een Fiat Panda, die was wel leverbaar in die rode kleur die ze wilde !
quote:de mijne :
Op woensdag 21 augustus 2002 00:17 schreef lak2k het volgende:
Ben benieuwd wat die Seat Ibiza 130TDI sport doet die ik volgende week krijg
Zo hard in m'n galantje 2.0 16v in Duitsland.
Snelste als bijrijder 275 achterop de kawa zx9 Maar das een motor.
In auto 240 in een porsche 924S
Z'n pa heeft een vrij luxe V70 (zal de 200 ook wel halen), en mijn vader heeft een peugoet (blackout weet niet meer hoe je het schrijft) 406 1.8 16v.
volgens dealer en vorige eigenaar moetie 225 kunnen halen. Ikzelf heb 170 als max nu, en m'n pa heeft 195 met gas over erin gereden.
M'n huisgenoot heeft nu als max 200, gereden in een Volvo v40 T4. De spanning is voor mij dus wat groter
In mijn eigen auto's: 245km/u in een Scirocco 16v en 235km/u in de golf 16v die ik nu heb (vrijdag niet meer... heb een Corrado gekocht), maar trek er maar 10% af voor km-teller correctie. Beide licht gekietelde 1900 16v blokken, de scirocco bleef gewoon gaan maar bij 7700 rpm in de 5e versnelling ben ik maar opgehouden...
quote:..en ik maar denken dat een VW 1781 cm³ 8v/16v motor een toerenbegrenzer op 6900 rpm had. (je weet wel, dat de brandstoftoevoer wordt afgesloten...)
Op donderdag 22 augustus 2002 14:23 schreef Tranced het volgende:
de scirocco bleef gewoon gaan maar bij 7700 rpm in de 5e versnelling ben ik maar opgehouden...
quote:Je weet dan ook wel dat je die motor op kan boren en de begrenzer eraf kan halen
Op donderdag 22 augustus 2002 14:42 schreef heijx het volgende:[..]
..en ik maar denken dat een VW 1781 cm³ 8v/16v motor een toerenbegrenzer op 6900 rpm had. (je weet wel, dat de brandstoftoevoer wordt afgesloten...)
Begrenzer zit bij mijn golf op 7200rpm...
Ik heb ook mee mogen rijen in een Ferrari F355. Daar ging het niet sneller dan 265. En als laatst heb ik mee mogen rijden in een Ferrari 360 moden. En daar gewoon 320 mee gereden
Zelf heb ik in een VW busje Turbo diesel de 165 mee kunnen halen. Duurde wel ERG ERG ERG lang. In een mazda 626 kwam ik niet verder dan de 205. In de mercedes C180 heb ik de 180 gehaald. Verder durfde ik niet. Was een leen bak van de garage.
En ik moet nog eens een keer kijken hoe hard de Mercedes ML gaat van m,n vader. Tot nu toe 150. Maar had genoeg gas over
quote:ik heb 215 staan met een ML55 AMG, maar moet zeggen dat dat niet helemaal lekker aanvoelde
Op vrijdag 23 augustus 2002 09:31 schreef ook_gek het volgende:
En ik moet nog eens een keer kijken hoe hard de Mercedes ML gaat van m,n vader. Tot nu toe 150. Maar had genoeg gas over
Engste is nog dat er met 280 zomaar iemand naar links komt zeilen en je HARD moet remmen, het lijkt nl. alsof die auto stilstaat.
quote:vooral nederlandse bejaarden met sleurhutten !!!
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:24 schreef macsels het volgende:
240 op de teller van een A3 TDI 130pk in duitsland dat wel. Snelst meegereden in een Porsche 911 uit '78 (volgens mij), 280 bij drukte en in Nederland, hartstikke gek, daarvoor ook met zelfde auto met 250 over een N-weg door een bos (veel bochtjes) heengecrosst, ja mijn ex-collega is gek.Engste is nog dat er met 280 zomaar iemand naar links komt zeilen en je HARD moet remmen, het lijkt nl. alsof die auto stilstaat.
quote:Nou, neuh...
Op vrijdag 23 augustus 2002 09:47 schreef BarBaar het volgende:
140 in een golfje diesel. Hoor ik er nu ook bij
moet minimaal 155 teller halen
quote:Dat hoeft nog nie eens, al rijdt een auto 140, dat is de helft van de snelheid die jij rijd.
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:34 schreef -_Tommy_- het volgende:[..]
vooral nederlandse bejaarden met sleurhutten !!!
quote:klopt, maar als je in duitsland rijdt zijn de meeste waarvoor je in de remmen moet rond deze tijd sleurhutten, of nederlanders die niet snappen dat als je in de linkerbaan zit met je dimlicht en je linkerknipperlicht aan je misschien wel iets harder rijdt dan de 130 die zij rijden
Op vrijdag 23 augustus 2002 10:47 schreef macsels het volgende:[..]
Dat hoeft nog nie eens, al rijdt een auto 140, dat is de helft van de snelheid die jij rijd.
quote:Ik weet waar ze staan
Op woensdag 21 augustus 2002 09:29 schreef blackie007 het volgende:[..]
Flits Flits
quote:Update:
Op donderdag 22 augustus 2002 12:13 schreef Nash het volgende:
Heb een afspraak met m'n huisgenoot gemaakt om binnenkort naar Duitsland te gaan en een keer te kijken naar de top van de auto's van onze ouders.Z'n pa heeft een vrij luxe V70 (zal de 200 ook wel halen), en mijn vader heeft een peugoet (blackout weet niet meer hoe je het schrijft) 406 1.8 16v.
volgens dealer en vorige eigenaar moetie 225 kunnen halen. Ikzelf heb 170 als max nu, en m'n pa heeft 195 met gas over erin gereden.
M'n huisgenoot heeft nu als max 200, gereden in een Volvo v40 T4. De spanning is voor mij dus wat groter
Heb gisteren van Groningen naar Zwolle de 190 gehaald in dezelfde 406. De 200 haalt ie wel, maar ik denk dat de top ergens bij 210 zal liggen ipv 225
210 km/u, Opel Omega 2.6i (1991)
200+ Skoda Octavia RS
Zelf:
Nissan Micra 1.0 16V ---> 150 (= dus top)
Nissan Micra 1.3 16V ---> 170 (= dus ook top)
Nissan Cargo 2.3d ---> 137 (=duurde heeeeeeel lang)
Peugeot 106 1.1 XR ---> 160 (=dus ook al top)
Skoda Octavia RS ---> 175 (tja je moet het beschaaft houden als de eigenaar naast je zit he )
Opel Omega 2.0i 16V ---> 200 (= dus nog niet de top, auto is licht getuned dus... van de week is ff kijken, zal me digicam meenemen!)
Als bijrijder: 230 in Volvo V70 T5, 210 in Volvo C70 T5
1: Onwijs lang bergaf in Frankrijk, wind mee en de hele shit
2: Zelfde weg in Frankrijk
3: In NL in de nacht
4: Net over de grens in Duitsland, had nog dik over maar durfde niet meer (had net 7 maanden rijbewijs)
5: Achter een 306break 2.0 16V met koffer op het dak in Frankrijk
6: Afsluitdijk om 6:30 in de ochtend
Dat was mijn stoerdoenerij.
Heb evt wel foto's als ik lang zoek.
quote:Ik heb ook een TDI gehad maar het lijkt me erg sterk dat 'ie 217 haalt (of hij is opgevoerd). Bij 205 (teller) was bij mij de koek op.
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:14 schreef DancePlaza het volgende:
217 gereden met een skoda fabia tdi 1.9 naar hanover
mijn auto gaat niet zo snel, max 165 km/h
quote:335 km/u? En dat was nog niet eens de top? Ben erg benieuwd wat voor motor dat dan wel mag zijn...
Op donderdag 15 augustus 2002 01:07 schreef proximity het volgende:
335 km/u, harder durfte ik niet. [edit]ik speel vals, was op een motor, sorry ff niet opgelet[/edit]
stoer hoor om op te scheppen over hoe hard je wel niet KAN..
quote:Inmiddels heb ik de 167 gehaald met de AX, dit was op de A28 bij de ring Zwolle
Op woensdag 21 augustus 2002 01:48 schreef Nachtapotheker het volgende:
170 Met de Carina E 2.0 GL van mijn ouders, op de franse snelweg tussen Millau en Montpellieren 150 met mijn eigen AXje 1.1 op de A12 tussen Arnhem en Utrecht
quote:Dan is het niet geheel onverstandig om harder te rijden omdat je nog niet goed weet wat een auto doet met die snelheid...
Op maandag 02 september 2002 23:14 schreef Citroentje het volgende:
Heb zonet 175 km/u gereden met een Zafira 2.2 liter. Misschien niet zo onvoorstelbaar hard, maar ik vond het wel leuk zo. Heb ook pas sinds vorige week woensdag mijn rijbewijs...
met me vaders auto 180 (had nog veel over) Audi 80 1.8s (bj 1990) in frankrijk op de A1 ter hoogte van Tours.
quote:In nederland?
Op donderdag 15 augustus 2002 01:07 schreef proximity het volgende:
335 km/u, harder durfte ik niet. [edit]ik speel vals, was op een motor, sorry ff niet opgelet[/edit]
Ikke iets van 230 achterop een BMW K100 , maar dat telt niet he
In Duitsland 200 met een Mazda 626 2.0 diesel. Harder wou die niet
Boekje 170 km/h
Duitse autobahn + lichte daling + wind in de rug = 195 km/h
En hij ging nog harder. Schrok alleen omdat me toeren teller in het rood stond
Normaal op rechte stukken haalt ie 190km/h....
Edit: Direct getest op de eerste dag dat ik em had. Autobahn = 10 min rijden
quote:335 km/u?? Op welke motor? Er bestaat geen motor die 335 km/u gaat. De Hayabusa (of hoe je het ook schrijft) gaat 306 km/u, en dat is de snelste fabrieksmotor ooit, en professionele coureurs schijten in hun broek met die snelheid op een racebaan. Nu jij weer.
Op donderdag 15 augustus 2002 01:07 schreef proximity het volgende:
335 km/u, harder durfte ik niet. [edit]ik speel vals, was op een motor, sorry ff niet opgelet[/edit]
quote:Hmmmm....... Iets zegt mij dat je iets anders bedoelt dan je zegt...
Op dinsdag 03 september 2002 09:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Dan is het niet geheel onverstandig om harder te rijden omdat je nog niet goed weet wat een auto doet met die snelheid...
Was trouwens wel 's nachts, op de Franse tolweg en heuvel af
quote:Dat valt wel mee; snelheid went. Laatst een interview gelezen met Jurgen v/d Goorbergh waarin hij zei dat de hoge snelheden hem niet veel meer deden. Alleen boven de 300 km/u kreeg ie nog een kick. Dat is wat anders dan in je broek schijten, volgens mij, maar misschien is dat voor iedereen verschillend
Op dinsdag 03 september 2002 14:10 schreef JeroenMeloen het volgende:...en professionele coureurs schijten in hun broek met die snelheid op een racebaan. Nu jij weer.
quote:Oooh.. Kut.. Daar ben ik in Juni (terugrit na Le Mans) heel waarschijnlijk geflitst met iets meer als 150 op de teller.. eens kijken wat dat oplevert.
met me vaders auto 180 (had nog veel over) Audi 80 1.8s (bj 1990) in frankrijk op de A1 ter hoogte van Tours.
verder vanalles gereden...
Eerste hoge snelheid was een Seat Toledo (1.8 benzine) - 170 kph op de klok, mocht maar 120, dus maar ingehouden daarna.
Daarna een Golf 3, (1.8 benzine) - wederom 170. in deze auto heb ik de zwaarste snelheids overtreding gemaakt (wat ik overigens ook niet nog eens doe want ik schaam me er nog voor -- 140 kph op een 90er (een Belgische "napoleonsbaan")
Dan een Polo.. Bij nacht met haast naar het werk -- 160 op de klok, zwaar rammelende auto, resonantie in ieder mogelijk onderdeel
Een golf 4, (1.6, TDI), 195 op de klok op weg naar Hamburg, dat was legaal, en pas geleden
ehm.. en dan hier en daar nog wat kleine schandaaltjes.
[Dit bericht is gewijzigd door LazySod op 03-09-2002 14:36]
quote:Hahaha, misschien. Maar dan moet je maar eens zoeken naar sites over die hayabusa, dan zijn er van die gasten die 'm gaan tunen en testen enzo, en allemaal zeggen ze dat het veeeeeeel te hard gaat voor een circuit, laat staan dat meneer Proximitblabla eventjes 335 op de weg gereden heeft. Aan 2 kanten onmogelijk dus.
Op dinsdag 03 september 2002 14:25 schreef 4br4x4s het volgende:[..]
Dat valt wel mee; snelheid went. Laatst een interview gelezen met Jurgen v/d Goorbergh waarin hij zei dat de hoge snelheden hem niet veel meer deden. Alleen boven de 300 km/u kreeg ie nog een kick. Dat is wat anders dan in je broek schijten, volgens mij, maar misschien is dat voor iedereen verschillend
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 14:20 schreef heijx het volgende:[..]
Hmmmm....... Iets zegt mij dat je iets anders bedoelt dan je zegt...
quote:Er bestaat een filmpje (Mach2: from Calais to Cannes) over 4 Engelsen (professionele coureurs) die met o.a. een Hayabusa, een R1 en een BlackBird dwars door Frankrijk rijden. Je ziet dan de R1 volgas over de autoroute rijden (ongeveer 280 km/u) en net als je denkt dat de weg dan wel heel smal lijkt komt de Hayabusa rechts voorbij (300+ km/u).
Op dinsdag 03 september 2002 14:34 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Hahaha, misschien. Maar dan moet je maar eens zoeken naar sites over die hayabusa, dan zijn er van die gasten die 'm gaan tunen en testen enzo, en allemaal zeggen ze dat het veeeeeeel te hard gaat voor een circuit, laat staan dat meneer Proximitblabla eventjes 335 op de weg gereden heeft. Aan 2 kanten onmogelijk dus.
stoer he?
oh wacht ik vergeet te vertellen dat ik mijn rijbewijs nog niet heb.. helemaal stoer toch?
quote:Tsja.... lastig....
Op dinsdag 03 september 2002 16:17 schreef lastig het volgende:
ik heb vanaochtend een stukkie 250 gereden in mijn vaders mercedes S 600 ..stoer he?
oh wacht ik vergeet te vertellen dat ik mijn rijbewijs nog niet heb.. helemaal stoer toch?
quote:Goh, dus ik moet harder van je rijden...
Op dinsdag 03 september 2002 09:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Dan is het niet geheel onverstandig om harder te rijden omdat je nog niet goed weet wat een auto doet met die snelheid...
quote:Waar is dat filmpje??
Op dinsdag 03 september 2002 15:34 schreef 4br4x4s het volgende:[..]
Er bestaat een filmpje (Mach2: from Calais to Cannes) over 4 Engelsen (professionele coureurs) die met o.a. een Hayabusa, een R1 en een BlackBird dwars door Frankrijk rijden. Je ziet dan de R1 volgas over de autoroute rijden (ongeveer 280 km/u) en net als je denkt dat de weg dan wel heel smal lijkt komt de Hayabusa rechts voorbij (300+ km/u).
quote:Zoeken met Google (mach 2 calais cannes)? Download heb ik niet gevonden.
Op dinsdag 03 september 2002 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Waar is dat filmpje??
Zelf heb ik de freeware versie van een vriend gekregen
OnTopic: zelf nooit harder dan 190 km/u gereden, 220 km/u meegereden. Dat is op de teller, dus zal wel 10% lager zijn irl.
Tip: nooit in je Civic met 175 km/u 10 meter achter een BMW 7 gaan rijden: als er plots geremd moet worden dan wordt opeens duidelijk dat de BMW iets betere remmen heeft. Ging net goed, daarna wel even 180 bpm...
quote:Och, kwestie van inrijden. Ik heb tot nu toe met al mijn auto's steeds iets van 20 km/u boven de officiele specs gezeten...
Op donderdag 15 augustus 2002 20:47 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Da's best knap met een auto die volgens de fabrieksopgave maar 193 km/u kan...
En dan nog gas over ook...
Ik weet wel dattie met 5 mensen erin, heuveltje op 225 rijd op topsnelheid, en dan evengoed nog zo vast als een huis op de weg liggen
Beetje jammer dat je elke drempel schuin moet nemen omdat je anders met je bodem op de grond zit, maar dat is bijzaak
quote:En wel taxichauffeur...
Op dinsdag 03 september 2002 16:17 schreef lastig het volgende:
ik heb vanaochtend een stukkie 250 gereden in mijn vaders mercedes S 600 ..stoer he?
oh wacht ik vergeet te vertellen dat ik mijn rijbewijs nog niet heb.. helemaal stoer toch?
quote:Update: Reed op A29 (Rotterdam - Dinteloord) op het laatste deel van de snelweg bij Dinteloord, in de ochtend, 10 uur, geen mens op de weg, ik denk ff testen, 215. Was nog niet de top, maar de snelweg was op. Iets te laat begonnen met test
Op maandag 26 augustus 2002 23:25 schreef fredkroket het volgende:
Meegereden:210 km/u, Opel Omega 2.6i (1991)
200+ Skoda Octavia RSZelf:
Nissan Micra 1.0 16V ---> 150 (= dus top)
Nissan Micra 1.3 16V ---> 170 (= dus ook top)
Nissan Cargo 2.3d ---> 137 (=duurde heeeeeeel lang)
Peugeot 106 1.1 XR ---> 160 (=dus ook al top)
Skoda Octavia RS ---> 175 (tja je moet het beschaaft houden als de eigenaar naast je zit he)
Opel Omega 2.0i 16V ---> 200 (= dus nog niet de top, auto is licht getuned dus... van de week is ff kijken, zal me digicam meenemen!)
Hardste: 220 km/u in een Opel Omega 2.5 V6 op de A7 Zaandam - Hoorn
Huidige auto: 205 km/u A7 afsluitdijk (wat is ie kort dan )
quote:Ik wil hem ook graag hebben onder welke naam kan ik het vinden op bijvoorbeeld kazaa zou je me het anders even kunnen mailen op DanielBijl@hotmail.com.
Op dinsdag 03 september 2002 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Waar is dat filmpje??
quote:Dus jij was die aso
Op donderdag 05 september 2002 15:29 schreef astra het volgende:
Hardste: 220 km/u in een Opel Omega 2.5 V6 op de A7 Zaandam - Hoorn
Maar op die snelweg hep ik mn top ook gehaald (205 in een daewoo) Was bij abbekerk in de buurt
quote:
Op donderdag 05 september 2002 22:00 schreef Bhorka het volgende:[..]
Dus jij was die aso
quote:*mopper*
Op vrijdag 06 september 2002 11:38 schreef astra het volgende:[..]
ik daar vrolijk 190 rijden met een focus, word ik NOG ingehaald! moet niet gekker worden
quote:Hmm dan herken je mijn user-icon ook wel
Op donderdag 05 september 2002 18:02 schreef Ultimora het volgende:
230 in BMW m3 e30.. was top.. jah dat krijg je als je op de nurburgring grip wil hebben met werkende spoilers (die gewoon echt downforce genereren), en brede slofjes
quote:neej dat wordt me te gek.. ben ook een keer meegereden in een 996 GT2 daar.. de ronde nadat ik meegereden had, had ie forse schade gereden daar.. toen ging die dus net iets te hard
Op vrijdag 06 september 2002 11:43 schreef jackson het volgende:[..]
Hmm dan herken je mijn user-icon ook wel
. Op de nurburgring nooit harden dan 230 gegaan
!
ligt dan wel heeeeeeeeeeel erg licht op de weg, en de banden kunnen het niet echt aan. 175 /u is de fabrieksopgave
begon ik wel een beetje eng te vinden.....
Achteraf gezien ben ik er totaal niet trots op dat ik zo hard reed, zeker omdat mijn vriend langs mij zat. Had verschrikkelijk kunnen aflopen als er een auto van rechts kwam. Maar op dat moment was het echt gaaf.
quote:Dat lijkt me erg sterk, op welk deel van het circuit dan ? Want het rechte stuk word onderbroken door start en finish(dus kan je daar niet hard gaan).
Op maandag 09 september 2002 17:32 schreef hharry het volgende:
320Km/h op de Nord-sleife met een Porsche GT2,
quote:Ja zelfs als het lange rechte stuk open is zul je al een hele snelle auto moeten hebben. Met een e34 M5 haal je met moeite de 250km/h als het lange rechte stuk open was. (verbonden met het GP circuit)
Op maandag 09 september 2002 19:46 schreef jackson het volgende:[..]
Dat lijkt me erg sterk, op welk deel van het circuit dan ? Want het rechte stuk word onderbroken door start en finish(dus kan je daar niet hard gaan).
Trekker: 40 km/h (Case 585 XL)
Brommer: 50 km/h (Tomos onding)
Fiets: 80 km/h (Peugeot racefiets (berg-af))
Bus: 90 km/h (Den Oudsten)
Motor: 210 km/h (Suzuki GSX 600 F)
Auto: 220 km/h (Ferrari 328 GTS)
Trein: 300 km/h (TGV-Atlantique)
(eigenlijk was de fiets nog het meest heftig)
Oh ja ook een keer 0-120 gedaan in n Porsche 911 (993) Turbo 420 pk, 0-100 is 4 sec dus 0-120 4,5-5 ofzo
quote:Dank je, ik heb een keer in een audi RS6 290 gereden op circuit,
Op donderdag 16 januari 2003 11:44 schreef ChillyWilly het volgende:
Als jullie ooit met zo'n snelheid bij een ongeluk betrokken raken dan hoop ik dat jullie jezelf doodrijden en niet een ander...
307ligt vaster op de weg kan ik je wel vertellen.
quote:Quote uit de FAQ:
Op donderdag 16 januari 2003 11:44 schreef ChillyWilly het volgende:
Als jullie ooit met zo'n snelheid bij een ongeluk betrokken raken dan hoop ik dat jullie jezelf doodrijden en niet een ander...
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:34 schreef Kreator het volgende:
Ten eerste iedereen natuurlijk van harte welkom en veel plezier gewenst in dit forum!
1. Met 'Moraalridders' zijn we ook minder blij!Als je slechts in PT&A komt om een moraalridder post te plaatsen, heb ik liever dat je helemaal niet post. De meeste mensen hier zijn autogek en kunnen opmerkingen als "alle hardrijders zijn doodrijders" , "Tuning is verkrachting van je wagen", "mensen met een verklikker moet aangepakt worden" & "Idioot! Wie doet dat nou! Je kunt zo een kind doodrijden" (als voorbeelden) in de meeste gevallen niet waarderen.
opel astra station 2.0 dti 220 - duitsland heerlijk...
opel kadett 2.0 gsi getuned 180 in z'n 3, had 4 en 5 nog over - zweet klauwtjes en oren begonnen te ploppen...
Was kwaad omdat ik iemand om 18.00u van het station in breda moest halen vanwege NS-wanprestaties terwijl ik om 18.15u weer in Bergen Op Zoom moest zijn
Heb 18.15u in BoZ niet gehaald, maar ik was wel binnen 10min in Breda! (al slalommend, want het was vrij druk...
)
Dat was t wel zo'n beetje van de otoo's die ik wat door heb gereden.
Maar ik blijf erbij: Hoog, traag en breed rules!
Ik had er eigenlijk geen erg in, volgens het boekje kon de auto slechts 147 km/h maar als je in op de snelweg een tijdje ruim baan had, kwam ik na een paar minuten tot 160.
Op de terugweg van Parijs ga je eigenlijk de hele tijd "heuvel af". Na een uur of 2 ging de achterkant plots heftig trillen. In een reactie liet ik het gas los en keek op de teller: 190! De wijzer stond recht naar beneden en er staan geen getallen meer vanaf 160 dacht ik.
Achteraf vertelde iemand me dat dat trillen hoogstwaarschijnlijk het gevolg is van de banden die te heet en dus te zacht worden. Als ik zo had blijven rijden, hadden de banden van de velg af kunnen lopen of knallen.!
Banden hebben dus een max. snelheid waar ze voor ontworpen zijn.
Tegenwoordig rijd ik heel rustig
renault megane break 1.9 dTi. 185 in frankrijk ergens vroeg in de morgen op weg naar nederland, wou ff weten hoe hard ie kon bleef als een rots op de weg plakken.
op een batavus b1: 85 berg af. dat was helemaal een adreline kick . eerst 50 minuten omhoog klimmen in bijna laagste versnelling. en dan in een paar minuten beneden staan na hele hoop haarspeld-bochten. telkens snoeihard in de ankers, en weer gaan.
quote:why ??
Op donderdag 16 januari 2003 14:26 schreef Beaker het volgende:
(ik durfde eerlijk gezegt ook niet harder)
quote:Ik heb nooit geluk met dat soort dingen
Op donderdag 16 januari 2003 14:39 schreef Darknezz het volgende:[..]
why ??
Was wel leuk, maar 160 vind ik genoeg.
quote:Je moet profiteren van degene die voor je zit, doe ik ook altijd, als die 160 gaat ga ik ook 160 gaat ie langzamer dan rem ik ook af, zie je een flits ken je altijd noig afremmen om een bon te voorkomen....
Op donderdag 16 januari 2003 16:00 schreef Beaker het volgende:[..]
Ik heb nooit geluk met dat soort dingen
Zal je net zien pakken ze mij!
Zelf 190 km/u gereden in een Mitsubishi Spacestar 1.8 GDI
En dat allebei gewoon in Nederland...
Mijn eigen 182, voor foto zie www.cableguy.nl Harder gaat ie gelukkig niet.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 16-01-2003 23:05]
Was een porsche, misschien hadden hun ook storing
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 16-01-2003 23:04]
quote:op een autoweg, zonder vangrail zou ik me niet lekker voelen bij 190 denk ik
Op donderdag 16 januari 2003 23:04 schreef Ablaze het volgende:
190, hier over de autoweg... ging best hard, op zich...
quote:[offtopic] ik zie op je site dat je MB Quart speakers hebt, ik heb die ook in mn otoo, maar ik dacht dat het Mercedes Benz standaard speakers waren (MB). Is dat niet zo dan.. ist gewoon een merk? en zoja, is 't goed of is het goeikope rommel
Op donderdag 16 januari 2003 23:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
op een autoweg, zonder vangrail zou ik me niet lekker voelen bij 190 denk ik
quote:MB-Quart is een gewoon speaker merk, maar raad is waarom ze standaard in een topklasse auto terecht komen
Op donderdag 16 januari 2003 23:09 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
[offtopic] ik zie op je site dat je MB Quart speakers hebt, ik heb die ook in mn otoo, maar ik dacht dat het Mercedes Benz standaard speakers waren (MB). Is dat niet zo dan.. ist gewoon een merk? en zoja, is 't goed of is het goeikope rommel
![]()
[/offtopic]
quote:Op een motor wel ja. Mijn 120-140 acceleratie met een beetje wind tegen licht zo rond de 2 minuten
Op vrijdag 17 januari 2003 10:14 schreef CoolKillaH het volgende:
190 rij je zo. Net naar m`n werk nog
210 km/h met een Toyota Avensis, ? pk (DU)
160 km/h met een Mercedes Vito, 100 pk (NL)
was op stukje boxmeer - cuijk
quote:Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je de toerenbegrenser haalt met een 1.9sdi diesel op topsnelheid.
Op donderdag 16 januari 2003 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
vw polo 1.9sdi 170 a6 richting Lelystad - toerental begrenser was er al uit geklapt..
Mijn top is in mijn Hyundai Tiburon op 220 Km/h op de A4 bij hoofddorp 's avonds laat. Een Audi A8 vond het niet leuk dat ik er met 160 voorbij ging, dus ik er achteraan. Bij 220 vond ik het wel genoeg, wil nog wel mijn rijbewijs houden.
quote:Je rijbewijs ben je denk ik wel kwijt als je gepakt word met 100km/u te hard
Op dinsdag 28 januari 2003 22:51 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je de toerenbegrenser haalt met een 1.9sdi diesel op topsnelheid.
Mijn top is in mijn Hyundai Tiburon op 220 Km/h op de A4 bij hoofddorp 's avonds laat. Een Audi A8 vond het niet leuk dat ik er met 160 voorbij ging, dus ik er achteraan. Bij 220 vond ik het wel genoeg, wil nog wel mijn rijbewijs houden.
Ik hou het nu op niet meer dan 30-40 te hard op snelwegen en tijden dat het kan
quote:Same here
Op dinsdag 28 januari 2003 23:00 schreef Chilly_Willy het volgende:
Dacht het wel ja. Vanaf 50 Km/h te hard is het lopen/bus/trein/taxi naar huisIk hou het nu op niet meer dan 30-40 te hard op snelwegen en tijden dat het kan
(twas in Duitsland)
quote:ik ook, misschien wel 130
Op woensdag 29 januari 2003 09:50 schreef Hainault het volgende:
Snoek 120kmh
quote:ietsje boven de 190 met een Ford Focus Station (90 pk) tussen Purmerend en Hoorn, heerlijke weg die A7
Op donderdag 15 augustus 2002 00:53 schreef Kreator het volgende:
Deel 1: Hoe hard heb jij ooit gereden?
[..]
Focus is echt een lekkere auto, geweldige wegligging, vrij redelijke geluidsisolatie, zeer comfortabel van binnen. Van de snelheid merk je niets, net alsof je 120 rijdt.
alles op de teller de rest van de auto;s weet ik nie meer hoe hard ik daar in heb gereden
quote:scooter mag maar 40.... haal eerst je brommercertiicaat maar eens opnieuw.....
Op vrijdag 23 augustus 2002 15:12 schreef super_honda het volgende:
125+ op een yamaha neo's(das dus een scooter die 45 mag) en nou niet gaan zeggen dat zo'n scooter dat niet kan halen, want die scooter teller gaf maar 110 aan en een autoteller 125. volgens de teller van een motor agent reed ie 128. ik was em daarna wel kwijt want om agent vond et niet zo leuk dat ie zo hard ging
200km/h op teller met mijn eigen nissan sunny n13 GA16I
jawel de echte oude originele vierkante doos.
quote:Maximale toegestane snelheid 40 buiten de bebouwde kom, constructiesnelheid mag niet boven de 45 liggen.
Op zondag 2 februari 2003 09:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
scooter mag maar 40.... haal eerst je brommercertiicaat maar eens opnieuw.....
Allebei gelijk dus.
En nu af.
quote:Zeker bergafwaarts met wind me.. anders heeft hij een teller afwijking van 35 km/h.
Op vrijdag 7 februari 2003 23:27 schreef The_Goeiste het volgende:
240km/h op teller met een nissan primera 2.0 sri op LPI
(proefrit met klant omdat hij in begon te houden op volle
quote:Aaaaaah ik zou zoo graag eens in een DS of ID willen rijden (L) maja...
Op woensdag 29 januari 2003 09:50 schreef Hainault het volgende:
Snoek 120kmh
Moet wel zeggen dat ik maar 5 seconden zo hard heb gereden. De automatische vering begon plotseling te schokken. Not fun als je zo hard gaat
quote:I know
Op zondag 2 februari 2003 02:29 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
ietsje boven de 190 met een Ford Focus Station (90 pk) tussen Purmerend en Hoorn, heerlijke weg die A7
Focus is echt een lekkere auto, geweldige wegligging, vrij redelijke geluidsisolatie, zeer comfortabel van binnen. Van de snelheid merk je niets, net alsof je 120 rijdt.
Zelf ben ik nog niet harder als +/- 160 gegaan met mijn focus (1.8 tdci).
Duitse grens ligt hier in de buurt, hij is al een tijdje ingereden dus het wordt wel eens tijd om te gaan testen.
video van mr.jay op a44 : http://www.jaypee.net/smogus/video/10.avi
quote:wat voor 2 liter gsi was die kadett dan:?
Op donderdag 16 januari 2003 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
opel kadett 2.0 gsi getuned 180 in z'n 3, had 4 en 5 nog over - zweet klauwtjes en oren begonnen te ploppen...
quote:http://www.pedalpumping.org/~need4speed/bike3-1.html
Op dinsdag 3 september 2002 14:10 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
335 km/u?? Op welke motor? Er bestaat geen motor die 335 km/u gaat. De Hayabusa (of hoe je het ook schrijft) gaat 306 km/u, en dat is de snelste fabrieksmotor ooit, en professionele coureurs schijten in hun broek met die snelheid op een racebaan. Nu jij weer.
Nu jij weer.
quote:best knap voor een auto die volgens de fabrieksopgave slechts 215 haalt (en dat is nog optimistisch). en dan ook nog met 5 personen aan boord (= ruim 300 kg extra gewicht) heuvelop 225. je hebt een hele optimistische teller vriend.
Op woensdag 4 september 2002 20:30 schreef Roellio het volgende:
230 km/u in een Seat Ibiza 2.0 GTI, ik had nog een stukje gas over en ik ben best wel een adrenaline freak. Maar 230 was toch wel erg hard, dus ik heb maar niet gekeken wat ie deed met het pedaal op de bodem en het bij de 230 gehouden.Ik weet wel dattie met 5 mensen erin, heuveltje op 225 rijd op topsnelheid, en dan evengoed nog zo vast als een huis op de weg liggen
Beetje jammer dat je elke drempel schuin moet nemen omdat je anders met je bodem op de grond zit, maar dat is bijzaak
lijkt mij verstandig om dit topic op slot te doen.
vanochtend in de auto van me pa de teller uit gereden
242km/h bij net geen 6000 toeren
teller gaat tot 240km/h
quote:Whehe vet, als ik m'n teller eruit wil rijden moet er minstens 200 pk bij
Op zaterdag 15 februari 2003 11:29 schreef j3r het volgende:
kheb me record verbroken
me eigen auto gaat bij 230 de toerenbegrenzer in.. dus wil nie hardervanochtend in de auto van me pa de teller uit gereden
242km/h bij net geen 6000 toeren
teller gaat tot 240km/h
Seat Marbella Special 0.9: 150 op de teller (heuvel af, wind in rug, tong over de weg
)
Opel Astra 1.4 GL: 170 op de teller
Opel Corsa 1.4 Sport: 175 op teller
Hardst waarin meegereden (helaas niet zelf gereden ): 250+ (in een BMW M3 van 2002
)
quote:Als ik ff bij de gemiddelde site met specs kijkt, komt een Calibra 2.0 16v niet verder dan 215... (of het moet een turbo (245) zijn met een hevige tellerafwijking
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef Mantaman het volgende:
...
Meegereden:opel calibra 2.0 16v 260
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef Mantaman het volgende:
215 in mijn opel manta gsiMeegereden:opel calibra 2.0 16v 260
quote:Lexmau (?) tuning
Op zondag 9 maart 2003 15:57 schreef Mantaman het volgende:
215 in mijn opel manta gsiMeegereden: opel calibra 2.0 16v 260
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |