handig he dat internetquote:
Maar uitenmate onhandig als je daadwerkelijk even snel iets wilt kopen. Maar ja, dat zijn eigenlijk de meeste Bangkokse malls.quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Terminal 21 is leuk, mall in stijl van een vliegveld en alle verdiepingen stellen een stad voor met bijbehorende scenery, super grappig!
Maar als het goed is vervangt deze LCC de nu binnenlandse vluchten van Thai Airways zelf, althans, vooral de onrendabele vluchten naar de kleinere luchthavens (Udon Thani, Ubon Ratchatani, Chiang Rai, Chiang Mai, Surat Thani), gezien Air Asia daar nogal sterk vertegenwoordigd is.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan wordt het toch Thai Smile airline boeken, want nu die LCC's van Suvarnabhumi verdreven zijn komt Thai Airways ineens, in de vorm van een LCC maar met Thai Airways prijzen, op de proppen met een uitbreiding van binnenlandse vluchten vanaf BKK. Maar ja verbaast U niet, verwonder U slechts. TIT!
Maar een vrouw wil juist toch altijd de complete shopping experience, beetje ronddolen, diverse winkels bezoeken, eten in de foodcourt/ restaurant, beetje ronddolen, weer ergens een snack eten, nog meer ronddolen en uiteindelijk in de eerste winkel waar je binnenstapte e.e.a. aanschaffen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar uitenmate onhandig als je daadwerkelijk even snel iets wilt kopen. Maar ja, dat zijn eigenlijk de meeste Bangkokse malls.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Maar een vrouw wil juist toch altijd de complete shopping experience, beetje ronddolen, diverse winkels bezoeken, eten in de foodcourt/ restaurant, beetje ronddolen, weer ergens een snack eten, nog meer ronddolen en uiteindelijk in de eerste winkel waar je binnenstapte e.e.a. aanschaffen.
(Of kom ik nu heel gefrustreerd over?)
Hou je er een beetje rekening mee, vooral qua vluchten, dat de periode rond kerst in delen van ZO Azie behoorlijk hoogseizoen is?quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vlucht is geboekt! Begin november ga ik met 2 vrienden een half jaar backpacken door Zuidoost Azië. We beginnen in Bangkok en tot zo ver de planning![]()
Cool ik heb dezelfde "planning"quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vlucht is geboekt! Begin november ga ik met 2 vrienden een half jaar backpacken door Zuidoost Azië. We beginnen in Bangkok en tot zo ver de planning![]()
Rond die tijd ga ik ook. Ik vertrek eind oktober. Wie weet tot daar.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Met twee vrienden een half jaar weg, dat zie je niet vaak.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De standaard prijzen zijn inderdaad flink omhoog gegaan. 40-50 euro voor vluchtjes als KL-Jakarta of KL-Kota Kinabalu.quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef ozzietukker het volgende:
Op dit moment heeft Air Asia weer schappelijke aanbiedingen voor vluchten van april tot september 2013.
Nu alleen de binnenlandse vluchten. Ongetwijfeld volgt na deze aanbiedings periode ook een dergelijke stunt aanbieding voor de internationale vluchten.
Al moet je natuurlijk nu al weten wanneer je in Thailand gaat zijn... Er kunnen goede deals gescoord worden, want eigenlijk is Air Asia alleen met deze prijzen nog echt spotgoedkoop.
Hij is al geboekt, dus maakt me niet zo veel uitquote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hou je er een beetje rekening mee, vooral qua vluchten, dat de periode rond kerst in delen van ZO Azie behoorlijk hoogseizoen is?
En verder: veel voorpret gewenst
Hoe lang ga je erheen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik ook. Ik vertrek eind oktober. Wie weet tot daar.
Weet jij of het handig is om nu alvast een binnenlandse vlucht bij Air Asia te boeken voor Bangkok - Chiang Rai op zaterdag 10 nov. of kan je daar gewoon mee wachten tot een paar dagen van te voren?quote:Op maandag 17 september 2012 21:50 schreef ozzietukker het volgende:
Op dit moment heeft Air Asia weer schappelijke aanbiedingen voor vluchten van april tot september 2013.
Nu alleen de binnenlandse vluchten. Ongetwijfeld volgt na deze aanbiedings periode ook een dergelijke stunt aanbieding voor de internationale vluchten.
Al moet je natuurlijk nu al weten wanneer je in Thailand gaat zijn... Er kunnen goede deals gescoord worden, want eigenlijk is Air Asia alleen met deze prijzen nog echt spotgoedkoop.
Precies een maand. Alleen Thailand.quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hoe lang ga je erheen dan?
Vaak geldt hoe langer je wacht hoe duurder. Maar weet bij Air Asia niet zeker.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Weet jij of het handig is om nu alvast een binnenlandse vlucht bij Air Asia te boeken voor Bangkok - Chiang Rai op zaterdag 10 nov. of kan je daar gewoon mee wachten tot een paar dagen van te voren?
Ha, dan zijn we er wel tegelijkertijd. Ik blijf sowieso nog wel een beetje actief op fok, en dit topic, dus houdt me op de hoogtequote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Precies een maand. Alleen Thailand.
Hostel voor de eerste 2 dagen in Bangkok geboekt. Voor de rest nog niets.
beter nu boeken als je het al definitief weet. Als je gaat treinen kijk daar ook dan nu alvast maar.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Weet jij of het handig is om nu alvast een binnenlandse vlucht bij Air Asia te boeken voor Bangkok - Chiang Rai op zaterdag 10 nov. of kan je daar gewoon mee wachten tot een paar dagen van te voren?
Ik zat meer in de trant te denken van 'misschien wil je rond die tijd wel ergens heen reizen"quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij is al geboekt, dus maakt me niet zo veel uit. 393 euro voor een enkeltje vanaf Amsterdam.
leuk stukkie film, leuk asfalt ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 04:34 schreef daanski82 het volgende:
Over een paar uurtjes zit onze eerste week van de 4 weken er op. we zijn nu bezig met een roadtrip van Surat Thani naar Chiang Rai. Vandaag gaan we de bergen in tussen de plaats Tak en birma via de route 108. Hier een linkje naar mijn youtube voor een filmpje die wij gemaakt hebben tijdens de rit.
(ik weet niet of de link werkt omdat deze via mijn iPhone gecopieerd is).
Is toch leuk! Je weet toch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |