SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door PierreTT op 27-08-2012 08:55:52 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Meteen weer zeuren en kritiek leverenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Had ik een tijdje terug nog de OP opgeschoond en hershuffeld zodat het niet zo'n teringlang ding was
Sowieso, bij mij is de vakantie ook voorbijquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Het is maandagmorgen en er stond geen koffie klaar op mijn werk, meer dan terecht dus
Coincidence? I think not, sir.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Bozz187 het volgende:
hehe bel ik naar de tandarts voor wanneer ik ook al weer mijn afspraak had staan.
zegt de assistent, morgen om half 9
like a boss op tijd gebeld
goed bezig jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Frankii het volgende:
Ik ben maar gaan werken op mijn laatste vrije dag.
IMPOSSIBURUUUUUU!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Frankii het volgende:
Ik ben maar gaan werken op mijn laatste vrije dag.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
Post eens wat meer ik verveel me.
Ben ook ontvoerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vrijwillig doen?
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Danger Closequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wanneer komt die ''Ouwe Vogelzoeker Mixtape 2.1 (Alle remmen los Beatzz)'' dan?
Altijd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Michhas het volgende:
Misschien kan ik vanavond wel even een nieuwe makenAls er tenminste animo voor is
Go for itquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Michhas het volgende:
Misschien kan ik vanavond wel even een nieuwe makenAls er tenminste animo voor is
truequote:
quote:
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Geen probleem AT4quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Danger Close
quote:
Valt nog wel mee dan, in het begin vond ik het echt leuk maar zakte naar een weekje al af. laatst maar weer eens opgepakt en vermaak me welquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
Hoogste char op lvl 38, act 2 nightmare.
Precies hetzelfde hier. Ik heb zelfs de fokking CE gekocht, angelic wings alles. Jammer dat het na een weekje saai werd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef Xblister het volgende:
[..]
Valt nog wel mee dan, in het begin vond ik het echt leuk maar zakte naar een weekje al af. laatst maar weer eens opgepakt en vermaak me wel![]()
Moet zeggen met paar lui is het best nog wel leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Frankii het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Ik heb zelfs de fokking CE gekocht, angelic wings alles. Jammer dat het na een weekje saai werd.
quote:
counter strikequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:53 schreef dreamzk het volgende:
Iedereen nog aan de BF3 of alweer overgestapt btw?
Al uit op xbox 360?quote:
Yep. Maar tot nu toe spelen alleen ik, ross, nicklas, en rijst het.quote:
Ja want het is laggy prut.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Yep. Maar tot nu toe spelen alleen ik, ross, nicklas, en rijst het.
How much in de winkel? Bestel ik hem morgen ook evenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Yep. Maar tot nu toe spelen alleen ik, ross, nicklas, en rijst het.
1200 puntjes brother.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
How much in de winkel? Bestel ik hem morgen ook even
Zegt de meneer die een dag of 30 in CoD heeft zitten.quote:
Thailandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:00 schreef dreamzk het volgende:
Waar kan ik goedkoop xbox punten kopen?
klets stoma, en je weet hetquote:
Gamehubs.comquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef dreamzk het volgende:
Website my nigga, koop ik nu de game en kunnen we nog even spelen
Link van mij net bekeken? Die van g2play zijn duurderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef Xblister het volgende:
http://www.g2play.net/store/XBOX-LIVE-Points/
Zie het nu jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Link van mij net bekeken? Die van g2play zijn duurder
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:44 schreef dreamzk het volgende:
Hallo lieve vriendjes,
Ik ben weer terug,
Gr gr,
Aardappel
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Geen probleem AT4
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Pretraket
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Claymore Madness
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - No money? No RPG
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Everyday i'm Javelin (Nick SnitzelBeatz) Remix
Ja maar dat trekt mijn pc niet lieverd. Nouja misschien op de laagste settings maar dat is ook kut..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:11 schreef Bozz187 het volgende:
en voor ross
hoef je dus alleen nog maar operation arrowhead te kopen voor een 10tje, en dan kan je DayZ proberen
Productiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was een lange dag vandaag.
Volgens mij hebben we wel 9 uur BF3 gedaan en 2 uur fifa
'Sup sexpanther? Alles wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef dreamzk het volgende:
Cs is wel wennen op de console, de tering he. Had de trial gisteren daarom viel ik zomaar uitZo maar even kopen en premium voor BF3 binnen slepen.
Zeker goed, beetje gaar van het lange reizen maar blij dat ik het heb overleefd. Mijn lever kan je wel afschrijven maar dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Sup sexpanther? Alles wel?
Zag dat je je weelderige manen hebt afgeschoren?
Er is slechts TE WEINIG politiek jongeman!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef badboynova het volgende:
HELP ME POST SOME BOOBS, because i'm reading too much politiek nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Er is slechts TE WEINIG politiek jongeman!
Gewoon afschaffen en een dictatuur oprichten, dan zijn we tenminste allemaal echt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Is prima, maar dan wil ik wel bij de heersende factie horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en een dictatuur oprichten, dan zijn we tenminste allemaal echt gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lexquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker goed, beetje gaar van het lange reizen maar blij dat ik het heb overleefd. Mijn lever kan je wel afschrijven maar dat is niet zo ergLange haren eraf gehaald ivm hitte en geen zin om elke dag mn haar daar te doen, besides kaal door het leven gaan is niet zo erg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is prima, maar dan wil ik wel bij de heersende factie horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FSMXI: I have a dream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Het wordt van Mars naar Aarde gezonden,niks speakersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rst-op-mars-te-horen
Mag blijven daar hoor die muziek
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Omg wat stelt nasa me teleurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rst-op-mars-te-horen
Mag blijven daar hoor die muziek
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Spitsnieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.space.com/1732(...)-song-broadcast.html
Geen speakers dus.
Space.com
Roll with the fastest
Bleef het maar op Marsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het wordt van Mars naar Aarde gezonden,niks speakers![]()
![]()
Dit iddquote:![]()
(zie nu ook pas die Nick SnitzelBeatz remix![]()
)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Seh brada, moet die nieuwe crib van jou snel even checken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LexMijn neger,het wordt heel snel tijd voor shotjes Stroh en peuken roken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
CS was gisteren fantastisch Sold kon niet schieten en ik had alleen zo'n kut glock die ik niet kon inruilen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
CS was gisteren fantastisch Sold kon niet schieten en ik had alleen zo'n kut glock die ik niet kon inruilen![]()
![]()
quote:FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
Stel faalhazenAlleen de matchmaking met een party werkt voor geen meter, en ik heb 1 keer een freeze gehad. Voor de rest werkt het wel gewoon als een tiet.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik ga toch zeker niet herladen met B mallertquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
Stel faalhazenAlleen de matchmaking met een party werkt voor geen meter, en ik heb 1 keer een freeze gehad. Voor de rest werkt het wel gewoon als een tiet.
![]()
Het spel faalt ik niet. Het deed gewoon helemaal niets als ik op x deed rammenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
![]()
![]()
Je bent nog slechter met CS dan met Forzaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het spel faalt ik niet. Het deed gewoon helemaal niets als ik op x deed rammenDas ook best knap!
Ja want lekker eerlijk om tegen een Aug te moeten knallen met een G18 en zelfs toen killde ik er nog een paarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent nog slechter met CS dan met ForzaDas ook best knap!
![]()
![]()
Kom BF3 no-life sessie 2.0quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ilovetechno.be/
I just jizzed
Beetje prikken op die Ossestyle.![]()
Yo on my wayquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom BF3 no-life sessie 2.0
Beetje prikken op die Ossestyle.![]()
That's hot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Pixell het volgende:
Ik heb net een eend gevangen, ik denk ik zeg het even.![]()
Wat is jullie controle lay out bij CS? Veels teveel opties om alles erop te zetten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent nog slechter met CS dan met ForzaDas ook best knap!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
X en B geswitchedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:43 schreef dreamzk het volgende:
Wat is jullie controle lay out bij CS? Veels teveel opties om alles erop te zetten
Dpad up = HE
Dpad right = bomb
Dpad left = flash![]()
Gefeliciteerd! volgende week ga ik beginnen met motorquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Kleine jongens worden groot, gefeliciteerd man!quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Gefeliciteerd, maar wel heel erg toevallig dat je hem nu opeens haalt Leerlingen mogen niet met tractor naar schoolquote:
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Gewonnen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Fsmxi het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html![]()
![]()
![]()
Vanavond fifa? Was gisteren weer mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van links dus het zal wel brons zijn.![]()
Nee ik ga voorlopig geen Fifa meer spelen denk ik. Ben uit vorm Die batta's van gisteren hebben mijn nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond fifa? Was gisteren weer mooi!![]()
Saa deze boy. Je komt maar op een manier in vorm en dat is door te spelen en München is gewoon een kut teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga voorlopig geen Fifa meer spelen denk ik. Ben uit vorm Die batta's van gisteren hebben mijn nek omgedraaid.![]()
![]()
Ben nu ook beetje op zoek om eindelijk mijn mobiel te vervangen, heb toch wel wat nieuws "nodig" zo onderhand
Huidig model
Mijn god, toch wel hoop veranderd over de jaren in deze markt, en blijft eigenlijk gewoon te duur natuurlijk he![]()
![]()
Ik mag ook verlengen! alleen wacht ik op wat die apple nerds gaan doen met die nieuwe phone...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesssquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ik mag ook verlengen! alleen wacht ik op wat die apple nerds gaan doen met die nieuwe phone...![]()
Wow, maar hij staat niet in de workshop zie ik nu.. er was er ook al eens eerder een die bijna hetzelfde deed alleen deze ziet jer wel een stuk vetter uitquote:
Roll with the fastest
Blijft toch één van de betere telefoons.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesss![]()
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesss
Voor mij is het na HTC's Samsungs de eerste telefoon waar ik echt tevreden mee ben.
En voor het eerst dat een telefoon nog 100% in orde is na 2 jaar grof gebruik.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of ietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Voor mij is het na HTC's Samsungs de eerste telefoon waar ik echt tevreden mee ben.
En voor het eerst dat een telefoon nog 100% in orde is na 2 jaar grof gebruik.![]()
![]()
Nou, en dus ben jij net zo tevreden als mij. hoeven we niet als trieste fanbois meer te gaan ragen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of iets
Ik heb ook een Desire. HD'tjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of iets![]()
![]()
Ik ben geen fanboy koop gewoon het betere productquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou, en dus ben jij net zo tevreden als mij. hoeven we niet als trieste fanbois meer te gaan ragen...![]()
Ja man, logische redenering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy koop gewoon het betere product![]()
Als het betere product een blackberry is koop ik die. Feit is dat die pauper producten van Apple vaak kapot gaan, je beperken en veel te duur zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja man, logische redenering.![]()
![]()
Want jij hebt twee jaar met een iPhone rondgelopen zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het betere product een blackberry is koop ik die. Feit is dat die pauper producten van Apple vaak kapot gaan, je beperken en veel te duur zijn![]()
Ken 3 mensen met een iPhone en die hebben hem allemaal op moeten sturen. Heb hem vaak zat in handen gehad maar het is niets speciaalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want jij hebt twee jaar met een iPhone rondgelopen zeker?![]()
Laten we het erop houden dat er producten zijn met een betere prijs-kwaliteitverhouding die zelfs meer kunnen.![]()
Maar die zijn niet hip!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we het erop houden dat er producten zijn met een betere prijs-kwaliteitverhouding die zelfs meer kunnen.![]()
Ja, en zo zijn er bij ieder toestel of product wel soortgelijke gevallen bekend. Wat een slap gelul weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken 3 mensen met een iPhone en die hebben hem allemaal op moeten sturen. Heb hem vaak zat in handen gehad maar het is niets speciaals![]()
Nee hoor als een telefoon kapot gaat door hem te laten flikkeren of in het water te ketsen zou je een punt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er bij ieder toestel of product wel soortgelijke gevallen bekend. Wat een slap gelul weer.![]()
D66 eh, neen, wederopstanding der RSAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor als een telefoon kapot gaat door hem te laten flikkeren of in het water te ketsen zou je een punt hebben.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?![]()
![]()
Haha troll toch succesfull.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?![]()
Overigens is Starbucks meer voor het Apple volk. Wij Android mensen zitten bij de beans & bagels Tauch.![]()
Ik zei laatst tegen wat mensen dat ik de iPhone niet mooi vind qua design, dan krijg je pas rellen
IPhone is ook geen Gears natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef PierreTT het volgende:
Ik zei laatst tegen wat mensen dat ik de iPhone niet mooi vind qua design, dan krijg je pas rellen![]()
Wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IPhone is ook geen Gears natuurlijk![]()
Maar ik meende het wel serieus, ik vind de iPhone niet het summum van design ofzo, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat?![]()
Maar ik meende het wel serieus, ik vind de iPhone niet het summum van design ofzo, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen![]()
![]()
HTC spuugt op appels en peren.xboxlive: dnova79
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het ineens weer een troll, was ik even vergeten![]()
Wel een matige hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je lijkt Nick welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja had er meer van verwacht inderdaad. Volgende keer beter
Hij had wel screenshots nodig voordat ie het geloofdequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dank u.
Volgende keer zorg ik er voor dat hij beter is.
Dat is wel slechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij had wel screenshots nodig voordat ie het geloofde![]()
Of heel erg goed omdat er bewijs nodig is....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Slechte troll dus eigenlijk![]()
http://www.dramabutton.com/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of heel erg goed omdat er bewijs nodig is....Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dan is-ie juist goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Slechte troll dus eigenlijk![]()
Broodje gebraaaaaie gehakt ouuuuuuuuuuuweeeeequote:![]()
O mijn god hij leeft hij leeft want hij ademt dus hij leeft en dan heeft hij een berichtje geschreven van hoi punt doei punt dus hij leeft!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Ryan Silva - Sunday Sessions #1 by djryansilva
.
.
.
.
.
Doei
IMPOSSIBURUUUU!![]()
wel op tijd terug gaan van je verlofquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Oh nee dat deed hij niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
wel op tijd terug gaan van je verlof![]()
![]()
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau![]()
Bij een lab? BEN JIJ CHEMOBACTERIUS?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau![]()
Daar is 'ie hoor, hoe is het man? Net een uurtje zitten luisteren, hij is goooeeeeeeeeed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei![]()
Dat ding is echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Cliffy het volgende:
GangstaRijst met z'n sawed off shotgun![]()
![]()
Feli kerelquote:
Wel jammer weer hoorquote:![]()
Ga je meth maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureauTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dierproeven?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
close, nee ze doen daar iets in de dierenzorgPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
http://www.vhlgenetics.com/nl-nl/overons.aspxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hmm,
Vraag ontwijken? Hmmm.
Hmmm.
dit bedrijf
[ Bericht 12% gewijzigd door Bozz187 op 29-08-2012 11:00:43 ]![]()
Ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Michhas het volgende:
Mooi middagje uitgekozen om vrij te zijn's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Zo klote dat ik deze week weinig tijd heb om te gamen. Ben nu lvl 44 affinity bij Forza 4 en die lvl 50 is in zicht. Soooooooooooo close
En daarna NOOIT meer in een chevy rijden
Waarom doe je het dan? Kan me niet voorstellen dat het wat toevoegt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
Zo klote dat ik deze week weinig tijd heb om te gamen. Ben nu lvl 44 affinity bij Forza 4 en die lvl 50 is in zicht. Soooooooooooo close
En daarna NOOIT meer in een chevy rijden![]()
Gister kats vergeten om Forza 4 mee te nemen
Anders had ik wel even laten zien hoe het moet
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Kan me niet voorstellen dat het wat toevoegt?
Ik vind het gewoon wel een leuk doel om naartoe te werken. Daarnaast vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden maar ondertussen wil ik ook wel weer eens wat andersIk had de uitdaging toch iets onderschat.
pssst doe mij een paar milquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopen
Ik vind het gewoon wel een leuk doel om naartoe te werken. Daarnaast vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden maar ondertussen wil ik ook wel weer eens wat andersIk had de uitdaging toch iets onderschat.
![]()
![]()
Oke nouja ieder zijn ding ik zou er nooit aan beginnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopen
![]()
Wordt er nog hard gegamed vandaag?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
D3 all day everyday baby.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke nouja ieder zijn ding ik zou er nooit aan beginnen![]()
Wat is je tag? Dan kan ik je even helpen/of dergelijkequote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Gister kats vergeten om Forza 4 mee te nemen
Anders had ik wel even laten zien hoe het moet![]()
haha dan kom ik met een leger met flaktroopers en dan pof ik je overhoop en daarna vernietig ik je basis met vijf apocalypse tanksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.![]()
Wat is je battletag lief?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha dan kom ik met een leger met flaktroopers en dan pof ik je overhoop en daarna vernietig ik je basis met vijf apocalypse tanks's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beukenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.![]()
![]()
ik heb vernomen dat jij überhaupt niet kan rijdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beuken![]()
Michhas#2595quote:
Ben nu nog niet online, misschien zo even een half uurtje. Daarna heb ik een afspraak, denk dat ik rond vier uur ofzo terug ben.![]()
Heb je duidelijk nog nooit met mij in een LAV of M1 Abrams gezeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat jij überhaupt niet kan rijden![]()
Act III. op Hell.... en ik zit vast.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Zit zelf nu met 2 characters in Act 2 nightmare, maar ben alle characters een beetje aan het uitproberen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
Act III. op Hell.... en ik zit vast.![]()
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit zelf nu met 2 characters in Act 2 nightmare, maar ben alle characters een beetje aan het uitproberen.![]()
![]()
moet je met ross doen, en dan op het einde winnen. Heeft hij die achievement alweer niet gehaaltquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doen![]()
Michiel is veranderd sinds Diablo 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doen![]()
je liegt dat je barstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Michiel is veranderd sinds Diablo 3.
leugenaar!![]()
Ik denk dat ik dit jaar toch eens voor iets anders ga stemmenEen kleinere partij
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen
Vind je het gek als je van links naar rechts over de baan zwabbert op een 4 km lang recht stuk op Le Mans. Hoe de neuk krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beuken
Heb die game niet meer denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
moet je met ross doen, en dan op het einde winnen. Heeft hij die achievement alweer niet gehaalt
Wat overweeg je dan, SGP?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar toch eens voor iets anders ga stemmenEen kleinere partij
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen![]()
50Plus?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen![]()
Blanco stemmen vind ik zo nutteloos... Je stem gaat niet verloren, maar persoonlijk win je er niets mee. Er is toch altijd wel een partij die het meest met jouw denkwijze in lijn ligt lijkt me. Al is het nog altijd beter dan niet stemmen uiteraard
En een mooie reclame met een Johan Cruijff imitatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Libertarische Partij, hebben behoorlijk goede argumenten
Die was wel echt tenenkrommend inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En een mooie reclame met een Johan Cruijff imitatie
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Blanco stemmen vind ik zo nutteloos... Je stem gaat niet verloren, maar persoonlijk win je er niets mee. Er is toch altijd wel een partij die het meest met jouw denkwijze in lijn ligt lijkt me. Al is het nog altijd beter dan niet stemmen uiteraard
Als jij word verplicht om te kiezen tussen het eten van een stierenbal of het eten van een stierenoog, kies je ook voor de minst gore. Dat betekend niet automatisch dat je het ook lekker vind.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen want ik kan blanco stemmen. En dat is een bewuste keuze.![]()
Uiteraard. Mijn homies uit Staphorst en ik hebben Staaij's backquote:
Ja als ik naar mijn controller blaas vlieg ik al rondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind je het gek als je van links naar rechts over de baan zwabbert op een 4 km lang recht stuk op Le Mans. Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar![]()
![]()
In mijn ogen is het een beetje pretentieus. Ik, als luie donder, zou het gewoon aan me voorbij laten gaan.quote:Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen.![]()
Nee, want dan gaat mijn stem (volgens mij) naar de grootste partij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In mijn ogen is het een beetje pretentieus. Ik, als luie donder, zou het gewoon aan me voorbij laten gaan.![]()
Nee wordt naar rato verdeeld over alle partijenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat mijn stem (volgens mij) naar de grootste partij.
Hier staat wel een goede uitleg: http://www.goeievraag.nl/(...)temt-gaat-stem.47778Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Je mist een stukje in die beredenatie:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.
Als jij word verplicht om te kiezen tussen het eten van een stierenbal of het eten van een stierenoog, kies je ook voor de minst gore. Dat betekend niet automatisch dat je het ook lekker vind.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen want ik kan blanco stemmen. En dat is een bewuste keuze.
Als je blanco stemt kies je niet en krijg je automatisch hetgene voorgeschoteld wat andere mensen gekozen hebben. Of jij dat nu het vieste, of juist het minder vieze vind.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ja dat wil ik niet. Oftewel blanco.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee wordt naar rato verdeeld over alle partijen
Hier staat wel een goede uitleg: http://www.goeievraag.nl/(...)temt-gaat-stem.47778
Forum Opties Forumhop: Hop naar: