Ja maar dat trekt mijn pc niet lieverd. Nouja misschien op de laagste settings maar dat is ook kut..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:11 schreef Bozz187 het volgende:
en voor ross
hoef je dus alleen nog maar operation arrowhead te kopen voor een 10tje, en dan kan je DayZ proberen
Productiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was een lange dag vandaag.
Volgens mij hebben we wel 9 uur BF3 gedaan en 2 uur fifa
'Sup sexpanther? Alles wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef dreamzk het volgende:
Cs is wel wennen op de console, de tering he. Had de trial gisteren daarom viel ik zomaar uitZo maar even kopen en premium voor BF3 binnen slepen.
Zeker goed, beetje gaar van het lange reizen maar blij dat ik het heb overleefd. Mijn lever kan je wel afschrijven maar dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Sup sexpanther? Alles wel?
Zag dat je je weelderige manen hebt afgeschoren?
Er is slechts TE WEINIG politiek jongeman!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef badboynova het volgende:
HELP ME POST SOME BOOBS, because i'm reading too much politiek nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Er is slechts TE WEINIG politiek jongeman!
Gewoon afschaffen en een dictatuur oprichten, dan zijn we tenminste allemaal echt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Is prima, maar dan wil ik wel bij de heersende factie horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen en een dictatuur oprichten, dan zijn we tenminste allemaal echt gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lexquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker goed, beetje gaar van het lange reizen maar blij dat ik het heb overleefd. Mijn lever kan je wel afschrijven maar dat is niet zo ergLange haren eraf gehaald ivm hitte en geen zin om elke dag mn haar daar te doen, besides kaal door het leven gaan is niet zo erg.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is prima, maar dan wil ik wel bij de heersende factie horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FSMXI: I have a dream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Het wordt van Mars naar Aarde gezonden,niks speakersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rst-op-mars-te-horen
Mag blijven daar hoor die muziek
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Omg wat stelt nasa me teleurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rst-op-mars-te-horen
Mag blijven daar hoor die muziek
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Spitsnieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.space.com/1732(...)-song-broadcast.html
Geen speakers dus.
Space.com
Roll with the fastest
Bleef het maar op Marsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het wordt van Mars naar Aarde gezonden,niks speakers![]()
![]()
Dit iddquote:![]()
(zie nu ook pas die Nick SnitzelBeatz remix![]()
)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Seh brada, moet die nieuwe crib van jou snel even checken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LexMijn neger,het wordt heel snel tijd voor shotjes Stroh en peuken roken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
CS was gisteren fantastisch Sold kon niet schieten en ik had alleen zo'n kut glock die ik niet kon inruilen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
CS was gisteren fantastisch Sold kon niet schieten en ik had alleen zo'n kut glock die ik niet kon inruilen![]()
![]()
quote:FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
Stel faalhazenAlleen de matchmaking met een party werkt voor geen meter, en ik heb 1 keer een freeze gehad. Voor de rest werkt het wel gewoon als een tiet.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik ga toch zeker niet herladen met B mallertquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
Stel faalhazenAlleen de matchmaking met een party werkt voor geen meter, en ik heb 1 keer een freeze gehad. Voor de rest werkt het wel gewoon als een tiet.
![]()
Het spel faalt ik niet. Het deed gewoon helemaal niets als ik op x deed rammenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]FOUT! Kopen doe je met X gekke sjossert! Of je moet de standaard controles omgegooid hebben
![]()
![]()
Je bent nog slechter met CS dan met Forzaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het spel faalt ik niet. Het deed gewoon helemaal niets als ik op x deed rammenDas ook best knap!
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ja want lekker eerlijk om tegen een Aug te moeten knallen met een G18 en zelfs toen killde ik er nog een paarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent nog slechter met CS dan met ForzaDas ook best knap!
![]()
![]()
Kom BF3 no-life sessie 2.0quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ilovetechno.be/
I just jizzed
Beetje prikken op die Ossestyle.![]()
Yo on my wayquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom BF3 no-life sessie 2.0
Beetje prikken op die Ossestyle.![]()
That's hot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Pixell het volgende:
Ik heb net een eend gevangen, ik denk ik zeg het even.![]()
Wat is jullie controle lay out bij CS? Veels teveel opties om alles erop te zetten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent nog slechter met CS dan met ForzaDas ook best knap!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
X en B geswitchedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:43 schreef dreamzk het volgende:
Wat is jullie controle lay out bij CS? Veels teveel opties om alles erop te zetten
Dpad up = HE
Dpad right = bomb
Dpad left = flash![]()
Gefeliciteerd! volgende week ga ik beginnen met motorquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Kleine jongens worden groot, gefeliciteerd man!quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Gefeliciteerd, maar wel heel erg toevallig dat je hem nu opeens haalt Leerlingen mogen niet met tractor naar schoolquote:
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Gewonnen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Fsmxi het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html![]()
![]()
![]()
Vanavond fifa? Was gisteren weer mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van links dus het zal wel brons zijn.![]()
Nee ik ga voorlopig geen Fifa meer spelen denk ik. Ben uit vorm Die batta's van gisteren hebben mijn nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond fifa? Was gisteren weer mooi!![]()
Saa deze boy. Je komt maar op een manier in vorm en dat is door te spelen en München is gewoon een kut teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga voorlopig geen Fifa meer spelen denk ik. Ben uit vorm Die batta's van gisteren hebben mijn nek omgedraaid.![]()
![]()
Ben nu ook beetje op zoek om eindelijk mijn mobiel te vervangen, heb toch wel wat nieuws "nodig" zo onderhand
Huidig model
Mijn god, toch wel hoop veranderd over de jaren in deze markt, en blijft eigenlijk gewoon te duur natuurlijk he![]()
![]()
Ik mag ook verlengen! alleen wacht ik op wat die apple nerds gaan doen met die nieuwe phone...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesssquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ik mag ook verlengen! alleen wacht ik op wat die apple nerds gaan doen met die nieuwe phone...![]()
Wow, maar hij staat niet in de workshop zie ik nu.. er was er ook al eens eerder een die bijna hetzelfde deed alleen deze ziet jer wel een stuk vetter uitquote:
Roll with the fastest
Blijft toch één van de betere telefoons.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesss![]()
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesss
Voor mij is het na HTC's Samsungs de eerste telefoon waar ik echt tevreden mee ben.
En voor het eerst dat een telefoon nog 100% in orde is na 2 jaar grof gebruik.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of ietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Voor mij is het na HTC's Samsungs de eerste telefoon waar ik echt tevreden mee ben.
En voor het eerst dat een telefoon nog 100% in orde is na 2 jaar grof gebruik.![]()
![]()
Nou, en dus ben jij net zo tevreden als mij. hoeven we niet als trieste fanbois meer te gaan ragen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of iets
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik heb ook een Desire. HD'tjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of iets![]()
![]()
Ik ben geen fanboy koop gewoon het betere productquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou, en dus ben jij net zo tevreden als mij. hoeven we niet als trieste fanbois meer te gaan ragen...![]()
Ja man, logische redenering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy koop gewoon het betere product![]()
Als het betere product een blackberry is koop ik die. Feit is dat die pauper producten van Apple vaak kapot gaan, je beperken en veel te duur zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja man, logische redenering.![]()
![]()
Want jij hebt twee jaar met een iPhone rondgelopen zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het betere product een blackberry is koop ik die. Feit is dat die pauper producten van Apple vaak kapot gaan, je beperken en veel te duur zijn![]()
Ken 3 mensen met een iPhone en die hebben hem allemaal op moeten sturen. Heb hem vaak zat in handen gehad maar het is niets speciaalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want jij hebt twee jaar met een iPhone rondgelopen zeker?![]()
Laten we het erop houden dat er producten zijn met een betere prijs-kwaliteitverhouding die zelfs meer kunnen.![]()
Maar die zijn niet hip!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we het erop houden dat er producten zijn met een betere prijs-kwaliteitverhouding die zelfs meer kunnen.![]()
Ja, en zo zijn er bij ieder toestel of product wel soortgelijke gevallen bekend. Wat een slap gelul weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken 3 mensen met een iPhone en die hebben hem allemaal op moeten sturen. Heb hem vaak zat in handen gehad maar het is niets speciaals![]()
Nee hoor als een telefoon kapot gaat door hem te laten flikkeren of in het water te ketsen zou je een punt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er bij ieder toestel of product wel soortgelijke gevallen bekend. Wat een slap gelul weer.![]()
D66 eh, neen, wederopstanding der RSAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor als een telefoon kapot gaat door hem te laten flikkeren of in het water te ketsen zou je een punt hebben.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?![]()
![]()
Haha troll toch succesfull.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De S3 van een vriend is er afgelopen weekend ook spontaan mee opgehouden. Maar dat maakt het toch niet gelijk een "pauperproduct"? Ik ben geen fanboy (ik heb ook geen iPhone), maar die aversie die mensen als jij tegen die dingen hebben is misschien nog wel ergerlijker dan dat gehype. Lachen ze je soms uit in de Starbucks met je HTC?![]()
Overigens is Starbucks meer voor het Apple volk. Wij Android mensen zitten bij de beans & bagels Tauch.![]()
Ik zei laatst tegen wat mensen dat ik de iPhone niet mooi vind qua design, dan krijg je pas rellen
IPhone is ook geen Gears natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef PierreTT het volgende:
Ik zei laatst tegen wat mensen dat ik de iPhone niet mooi vind qua design, dan krijg je pas rellen![]()
Wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IPhone is ook geen Gears natuurlijk![]()
Maar ik meende het wel serieus, ik vind de iPhone niet het summum van design ofzo, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat?![]()
Maar ik meende het wel serieus, ik vind de iPhone niet het summum van design ofzo, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen![]()
![]()
HTC spuugt op appels en peren.xboxlive: dnova79
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het ineens weer een troll, was ik even vergeten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: