SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door PierreTT op 27-08-2012 08:55:52 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Meteen weer zeuren en kritiek leverenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Had ik een tijdje terug nog de OP opgeschoond en hershuffeld zodat het niet zo'n teringlang ding was
Sowieso, bij mij is de vakantie ook voorbijquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Het is maandagmorgen en er stond geen koffie klaar op mijn werk, meer dan terecht dus
Coincidence? I think not, sir.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef Bozz187 het volgende:
hehe bel ik naar de tandarts voor wanneer ik ook al weer mijn afspraak had staan.
zegt de assistent, morgen om half 9
like a boss op tijd gebeld
goed bezig jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Frankii het volgende:
Ik ben maar gaan werken op mijn laatste vrije dag.
IMPOSSIBURUUUUUU!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Frankii het volgende:
Ik ben maar gaan werken op mijn laatste vrije dag.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
Post eens wat meer ik verveel me.
Ben ook ontvoerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vrijwillig doen?
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Danger Closequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wanneer komt die ''Ouwe Vogelzoeker Mixtape 2.1 (Alle remmen los Beatzz)'' dan?
Altijd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Michhas het volgende:
Misschien kan ik vanavond wel even een nieuwe makenAls er tenminste animo voor is
Go for itquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef Michhas het volgende:
Misschien kan ik vanavond wel even een nieuwe makenAls er tenminste animo voor is
truequote:
quote:
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Geen probleem AT4quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Groundwar Gert feat. Pipa Pierre - Danger Close
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |