ik vond dat stukje bij de halfpipe met dat heel gezapig kijkende meisje met zwart naveltruitje op de achtergrond bijzonder inspirerendquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb hem nog eens helemaal bekeken, echt gangster is het niet nee. En dat stuk in het Engels... Verdomme
De helft van die gasten die daar zitten hebben mentale problemen (serieusquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Pluizel het volgende:
[..]
ik vond dat stukje bij de halfpipe met dat heel gezapig kijkende meisje met zwart naveltruitje op de achtergrond bijzonder inspirerend
Het is niet mijn smaak, maar je kan zien dat ze gewoon lol hebben in het opnemen. Dat kan je van die lullo schaakmeester niet zeggen met al die stoere blikkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:01 schreef Pluizel het volgende:
Gevonden!
blijft een mooie actie met dat bootje op de trampoline het zwembad in
quote:
Watdanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef plopkweker het volgende:
"op verzoek" verlaat ik dit topic.
13.gif
oh van mij mocht je wel blijven hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef plopkweker het volgende:
"op verzoek" verlaat ik dit topic.
13.gif
Het academisch jaar opent op 3 september ik heb dus nog evenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Maandag alweer... nog werkende/schoolgaande mensen hiero of hebben we allemaal fijn vakantie?
Lekker hoor, ik moet dinsdag (morgen dus meh) alweer naar school. En over 8 uur vrolijk op de stoep staan bij de huisarts maar ja, ik kan nog niet slapen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:07 schreef Drakire het volgende:
[..]
Het academisch jaar opent op 3 september ik heb dus nog even.
ach dat is 10 minuutjes zitten en dan je nest weer in als je wilquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik moet dinsdag (morgen) alweer naar school. En over 8 uur vrolijk op de stoep staan bij de huisarts maar ja, ik kan nog niet slapen.
Was ook mijn plan, even weer pitten voor wat uurtjes en dan mezelf nuttig maken en wat schoolspullen kopen enzo... helaaschquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef Pluizel het volgende:
[..]
ach dat is 10 minuutjes zitten en dan je nest weer in als je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |