Wel fijn om te weten dat er iemand is in de buurt die over je waakt.quote:
LHquote:
Ja, natuurlijk. Randstad, patat, Holland, allemaal FTW!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Limburg___!
Noord-Holland FTW.
[..]
Leugens deze man!
Ik woon ook in de buurt overigens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Pluizel het volgende:
oh limburg is ook een veilige afstand!
Gelukkig is het een kneus eerste klasquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat er iemand is in de buurt die over je waakt.
Dank u!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef plopkweker het volgende:
[..]
LH, vannacht al gefeliciteerd maar nog een keertje kan geen kwaad.
Bier voor allen, en allen voor bier. Van harte, dolfijntjens baas.
Jeweetquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Randstad, patat, Holland, allemaal FTW!
Ik vraag gewoon wat het probleem is op de plek waar nooit een probleem is geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, omdat je blijft doordrammen om niks. Laat het rusten en relax [ afbeelding ]
Wat een bazen, bij ons heb je deze paupersquote:
Dat is niet veel beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef Drakire het volgende:
[..]
Wat een bazen, bij ons heb je deze paupers:
Had ook niet anders verwacht, 100 % van die flutrappers zijn kneuzenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef LompeHork het volgende:
Gelukkig is het een kneus eerste klas
Leugens, het is patat! Ik zeg het je! Patat!!!quote:
Nah, als je het hier een beetje kent zijn de locaties van clip-schieten al gewoon heel verkeerd. Naast een snackbar en in de pietoreske binnenstad, vet gangsterquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, 100 % van die flutrappers zijn kneuzen
Ik geloof dat al mijn huisgenootjes nu weer wakker zijn waarom staat die herrie 5x zo luid als normale filmpjesquote:
Heb hem nog eens helemaal bekeken, echt gangster is het niet nee. En dat stuk in het Engels... Verdommequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, als je het hier een beetje kent zijn de locaties van clip-schieten al gewoon heel verkeerd. Naast een snackbar en in de pietoreske binnenstad, vet gangster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |