for what it's worth: ik zie het probleem ook niet hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik ben nooit kwaad geweest, heb nooit bedoeld om problematisch over te komen en begrijp 0,0% wat het probleem aan jullie kant is dus vraag ik het en staat de negeermodus aan. Dus, what's the problem?
Rape modquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sleur een random vrouw van de straat, duw een appel in haar mond en bind haar handen vast met tiewraps. Vervolgens sleur je haar mee naar je Oergrottm en neem je haar op de keukentafel.
Dat zal ze leren!
Kom op, je lijkt wel een wijf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik ben nooit kwaad geweest, heb nooit bedoeld om problematisch over te komen en begrijp 0,0% wat het probleem aan jullie kant is dus vraag ik het en staat de negeermodus aan. Dus, what's the problem?
Ik hoop dat jij niet in mijn stad woont! *in een hoekje verstopt*quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sleur een random vrouw van de straat, duw een appel in haar mond en bind haar handen vast met tiewraps. Vervolgens sleur je haar mee naar je Oergrottm en neem je haar op de keukentafel.
Dat zal ze leren!
Heb je het alsnog uitgeplozen, mja dat gaat em worden thenkjoequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef Pluizel het volgende:
oh die van 70 is niet in deze eeuw. dan nummer 68, the prestige!
(voor drakire dus)
Geen zorgen, ik woon op de eckte straten, waar Schaakmeester de boel bewaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:47 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet in mijn stad woont! *in een hoekje verstopt*
Rustig man. Van mijn kant af was het gewoon een misverstand. Opeens begon je over forums en ban weet ik het allemaal niet, dus ja daar reageerde ik op aangezien ik je echt niet begreep.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef plopkweker het volgende:
[..]
random.org bood uitsluitselquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef Drakire het volgende:
[..]
Heb je het alsnog uitgeplozen, mja dat gaat em worden thenkjoe.
Maar waarom? Omdat ik iemand waarschuwde voor iets? Cry me a riverquote:
klinkt als randstad, dan ben ik gerustgesteldquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik woon op de eckte straten, waar Schaakmeester de boel bewaakt.
Randstadquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef Pluizel het volgende:
[..]
klinkt als randstad, dan ben ik gerustgesteld
Nee, omdat je blijft doordrammen om niks. Laat het rusten en relaxquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar waarom? Omdat ik iemand waarschuwde voor iets? Cry me a river
hm, ik heb dus niet weten te verdoezelen dat ik geen idee heb waar je het over hadquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:51 schreef Pluizel het volgende:
[..]
hm, ik heb dus niet weten te verdoezelen dat ik geen idee heb waar je het over had
Ah zo, daar vroeg ik dus om...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Rustig man. Van mijn kant af was het gewoon een misverstand. Opeens begon je over forums en ban weet ik het allemaal niet, dus ja daar reageerde ik op aangezien ik je echt niet begreep.
Limburgquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:52 schreef Pluizel het volgende:
oh limburg is ook een veilige afstand!
Leugens deze man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |