nah ik ben wel een beetje newb in de zin van dat ik altijd alleen maar in het geneeskund en het roeitopic kwamquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oh dacht dat je een newb was die zogenaamd alles meteen snapte.
Hallon
Ja, maar ik vind het moeilijk te geloven dat ze mij leuk vind.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Pluizel het volgende:
[..]
ja en heb je nou mijn reactie hierop in het andere topic nog gelezen?
daar schijnt het wel op neer te komen!quote:
Jij natuurlijkquote:
Zeker, ik ben toegezongen gisternacht door een heul stel leuke FOK!ertsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij natuurlijk [ afbeelding ]
Goeie dag gehad?
Dat meisje van dat huisfeest studeert ook geneeskundequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Pluizel het volgende:
[..]
nah ik ben wel een beetje newb in de zin van dat ik altijd alleen maar in het geneeskund en het roeitopic kwam
iedereen met een IQ van onder de 80 krijgt automatisch toegang tot het ONZ sub forumquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Drakire het volgende:
[..]
Heb je hier een pas voor nodig :S?
Nicequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, ik ben toegezongen gisternacht door een heul stel leuke FOK!erts
dat ligt niet aan haar, maar aan jou!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het moeilijk te geloven dat ze mij leuk vind.
dat is een kenmerk van leuke meisjes!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dat meisje van dat huisfeest studeert ook geneeskunde.
Ben ik dus een aandachtshoer die niet kan omgaan met de aandacht die hij krijgt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dat ligt niet aan haar, maar aan jou!
Blijf jij mij stalken om vervolgens gare Skyrim one-liners neer te plempen?quote:
okquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Pluizel het volgende:
[..]
daar schijnt het wel op neer te komen!
nee je hebt het "het is ook nooit goed" syndroom. Geen aandacht: drama. Wel aandacht: dat kan niet!!! drama.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben ik dus een aandachtshoer die niet kan omgaan met de aandacht die hij krijgt?
Nee ik wou gewoon kijken hoe lang het duurde voordat je er iets van ging zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijf jij mij stalken om vervolgens gare Skyrim one-liners neer te plempen?
quote:
Enkel zingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]Doe je goed, hebben ze ook nog wat anders met je gedaan of bleef het bij zingen?
Thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |