Bonjour, mon amour.quote:
Er was een dure meet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
En wanneer ga jij nou een mierenboerderij kopen met je oermieren?![]()
Begrijpelijkquote:
mja dan geloof je het niet. ik loop hier al zo'n 6 jaar rond, heb alleen nu onzin pas gevonden.quote:
oef, was het zelfs in 2004?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Drakire het volgende:
Een kloon die zich heeft geregistreerd in 2004 om in 2012 te gaan posten?
Feestbeestquote:
Heb je hier een pas voor nodig :S?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Pluizel het volgende:
[..]
mja dan geloof je het niet. ik loop hier al zo'n 6 jaar rond, heb alleen nu onzin pas gevonden.
Oh dacht dat je een newb was die zogenaamd alles meteen snapte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Pluizel het volgende:
[..]
mja dan geloof je het niet. ik loop hier al zo'n 6 jaar rond, heb alleen nu onzin pas gevonden.
ja en heb je nou mijn reactie hierop in het andere topic nog gelezen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
Hey sgat, ik ben ook nog niet moe.
Maar even om dit topic op gang te houden:
Maar het zit zo:
Ik ben al 2 jaar verliefd op haar en haar vriendinnen zeiden dat ze verliefd op me was (ik geloofde het niet) maar vorig jaar ging ze naar een andere school en zag ik haar voor een jaar niet meer. ik bleef al die tijd verliefd en opeens nodigde ze mij uit voor haar verjaardag. toen ik daar was gingen we naar de bioscoop en voerde ze mij popcorn () en andersom. toen vertelde ze de hele tijd dat ze heel lang geen vriendje had gehad en de andere kinderen allemaal wel. daarna ging ik naar huis...
En nu weet ik niet of ze op mij verliefd is of niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |