Ogja, hoer nog een vraag over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh, mijn Mac herkent trouwens mijn Boot Camp-partitie niet meer bij het opstarten terwijl Alt ingedrukt is
Ik heb laatst de naam en het icoontje van de Boot Camp-partitie veranderd, kan het daar aan liggen? De naam heb ik veranderd naar 'Windows HD' i.p.v. 'BOOTCAMP' (in Windows zelf) en het icoontje van het standaard naar een Windows-logo.
VMWare 5.0.0 ziet 'm wel nog steeds dus zo'n groot probleem is het niet.
Daar heb ik (nog) geen ervaring mee, maar mij dunkt dat als je je hele HDD kloont, je dan ook beide partities meeneemt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ogja, hoer nog een vraag over.
Als ik mijn hdd wil klonen ( macintosh en windows), moet ik dan alleen macintosh klonen of beide? En hoe doe ik dat?
Ik dacht zelf aan SuperDuper! Of aan CCC.
Hoe kloon ik alles dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daar heb ik (nog) geen ervaring mee, maar mij dunkt dat als je je hele HDD kloont, je dan ook beide partities meeneemt.
Heb ik ook wel eens met mijn MacBook Pro. Waarschijnlijk gebruik je de korte kabel (gewoon het kleine plugje) en is de stekker daarom niet geaard. Dan kan het aluminium wat statische elektriciteit doorgeven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een macbook air en voel (indien aangesloten op netstroom) zo'n trilling als ik met vlakke vingers over de behuizing wrijf. Dit lijkt me niet normaal toch? Niet echt een heel groot probleem maarja.
Wrijving tussen je vingers en MBA miss?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een macbook air en voel (indien aangesloten op netstroom) zo'n trilling als ik met vlakke vingers over de behuizing wrijf. Dit lijkt me niet normaal toch? Niet echt een heel groot probleem maarja.
Is cie niet geaard? SCHEISEquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens met mijn MacBook Pro. Waarschijnlijk gebruik je de korte kabel (gewoon het kleine plugje) en is de stekker daarom niet geaard. Dan kan het aluminium wat statische elektriciteit doorgeven.
Dit klinkt plausibel inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens met mijn MacBook Pro. Waarschijnlijk gebruik je de korte kabel (gewoon het kleine plugje) en is de stekker daarom niet geaard. Dan kan het aluminium wat statische elektriciteit doorgeven.
Dat kleine plugje niet, de lange verlengkabel wel. Maakt mij niets uit, ik heb 'm dag en nacht met die plug ingestoken.quote:
Is geaard niet beter?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat kleine plugje niet, de lange verlengkabel wel. Maakt mij niets uit, ik heb 'm dag en nacht met die plug ingestoken.
Grappig gevoel wel, trouwens, die wrijving
Onze stopcontacten zijn geaardquote:
Heb ik ook bij het huis van mn vriendin. Lijkt wel soort lekstroom oid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Onze stopcontacten normaal ook, maar die op mijn zolderkamer niet. Ach, who cares. Ik heb ook geen flauw idee wanneer zoiets mis kan gaan, eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Onze stopcontacten zijn geaardmaar mijn ipad is dus ook niet geaard?
Raar eigenlijk...
Safari al eens gereset? Extensies uitgezet? Computer opnieuw opgestart? Geen idee wat je anders zou kunnen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Maar weet iemand hoe ik Top Sites direct kan laten activeren in plaats van eerst te moeten klikken? Ik kan bij voorkeuren niks vinden...
Dankje, de oplossing was de Reload button extensie te verwijderen (die toch niet echt nuttig was)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Safari al eens gereset? Extensies uitgezet? Computer opnieuw opgestart? Geen idee wat je anders zou kunnen doen.
Superquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dankje, de oplossing was de Reload button extensie te verwijderen (die toch niet echt nuttig was)
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kun je trouwens zorgen dat programma's niet automatisch opstarten? Bij windows kan dat met msconfig, maar hier weet ik het niet. Ik wil niet dat uTorrent automatisch meer opstart.
In Systeemvoorkeuren onder gebruikers en groepen bij inloggen kun je een soortgelijk overzicht zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kun je trouwens zorgen dat programma's niet automatisch opstarten? Bij windows kan dat met msconfig, maar hier weet ik het niet. Ik wil niet dat uTorrent automatisch meer opstart.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef Tijn het volgende:
Nou, mn MBP start weer op. Wat een gedoe.
Dacht ik ook al, maar toen besefte ik dat Paxcon 'm al gequote had. Ik zal 't alsnog even doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wellicht wil je die laatste screen weghalen, je naam is zichtbaar
Ik verwijder hem wel ff uit mn quotequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar toen besefte ik dat Paxcon 'm al gequote had. Ik zal 't alsnog even doen.
Even vrageb of hij wegeditquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar toen besefte ik dat Paxcon 'm al gequote had. Ik zal 't alsnog even doen.
Vraag of hij het aan wil passen miss?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |