M'n vriendje wil het niet spelen, iets met principes of zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf dat spel tegen niemand, daarom niet geactiveerd.
Ik denk, eerlijk, dat je er best goed in zal zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf dat spel tegen niemand, daarom niet geactiveerd.
Nee, serieus. Je doet toch wel eens aan liedjes raden op de radio? Dan kan je dit ook wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat principes-gedoe gebruik ik ook wel eens.
En echt ja Benny? Lokkertje zeker.
Jawel. Hmm. Spelen meerdere mensen van hier dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, serieus. Je doet toch wel eens aan liedjes raden op de radio? Dan kan je dit ook wel.
Ik, Bos en Cee sowieso. Lutte speelt op haar tijd ook wel eens een spelletje en de rest speelde het in het begin maar is er nu volgens mij mee gestopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel. Hmm. Spelen meerdere mensen van hier dat?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
Cee maakt me helemaal kapot via SongPop
Al anderhalve week geen laptop aangeraaktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik, Bos en Cee sowieso. Lutte speelt op haar tijd ook wel eens een spelletje en de rest speelde het in het begin maar is er nu volgens mij mee gestopt.
ik wil ook songpoppen met jullie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
Cee maakt me helemaal kapot via SongPop
Ohw ik dacht dat je via je iPod speeldequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al anderhalve week geen laptop aangeraaktEn m'n iPod draait 'm niet
Al zes keer uitgelegd maar zo'n schaap blijft maar verzoeken sturen
Te oudquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je via je iPod speelde
Je kunt een username uitdagen. Die van mij is voornaamachternaam(aan elkaar vast)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wil ook songpoppen met jullie!
Enne Cee, ik heb jou nog niet op FB en dat zou ik wil graag willen als jij dat ook wil
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik bestorm binnenkort het Songpop-front.
Ik zag toevallig te tweet. Niet dat jij het wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge retweet me. Hele fanbase reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |