abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:38:25 #1
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116042204
quote:
'Israelisch leger mishandelt Palestijnse kinderen'
JERUZALEM - Israëlische militairen mishandelen geregeld Palestijnse kinderen in de bezette gebieden.

Dat is de conclusie van voormalige Israëlische militairen in een rapport dat zondag verscheen.
In het rapport staan getuigenissen van oud-militairen over mishandeling van kinderen die vaak nog niet eens 10 jaar oud zijn.

Het document richt zich vooral op de periode van 2005 tot 2011 toen de tweede intifada, de Palestijnse opstand van 2000 tot 2005, al voorbij was en er betrekkelijke rust heerste.
Westelijke Jordaanoever

De incidenten deden zich vooral voor na botsingen tussen Palestijnse betogers en het Israëlische leger op de Westelijke Jordaanoever. Militairen trokken dan vaak willekeurige woonwijken in en sloegen wegrennende kinderen met houten stokken tot die vielen. ''Een trage renner werd geslagen, dat was de regel'', aldus een verklaring.

Een ex-soldaat beschrijft een geval waarbij zijn commandant zijn geweer op een kind richtte: ''Een geladen geweer was op hem gericht en hij moest smeken om zijn leven. Dat is iets dat hem voor zijn leven tekent.''
Het leger zei in een reactie dat het rapport niet voldoende was onderbouwd om specifieke gevallen te kunnen onderzoeken.
Door: ANP
http://www.nu.nl/buitenla(...)tijnse-kinderen.html

[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 26-08-2012 23:41:56 ]
pi_116043097
Schandalig. Israel moet niet denken dat hun het slachtoffer zijn van al het gedoe op hun. Zij doen ook veel vervelende dingen die niet door de beugel kunnen.
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:51:31 #3
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_116043316
Joden zijn zielig dus die mogen dat gewoon doen :{w
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_116043542
Heel zielig,die joden.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:16:34 #5
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116045415
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heel zielig,die joden.
Ik vind het eerder zielig voor de Palestijnen. De Israëlische overheid vind ik eerder triest.

Verklaar eens je onvoorwaardelijke steun voor Israël, aub.
pi_116047686
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik vind het eerder zielig voor de Palestijnen. De Israëlische overheid vind ik eerder triest.

Verklaar eens je onvoorwaardelijke steun voor Israël, aub.
het was sarcasme. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_116049843
De titel dient tussen aanhalingstekens te staan want op deze manier is het incorrect, daarnaast zie ik weinig reden waarom dit niet in het centrale topic mbt dit conflict zou kunnen staan, duidelijk.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:40:46 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116050872
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef DeParo het volgende:
De titel dient tussen aanhalingstekens te staan want op deze manier is het incorrect,
Nou, als de soldaten het zelf zeggen, is het gewoon een feit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116051022
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou, als de soldaten het zelf zeggen, is het gewoon een feit.
Dus alles wat mensen roepen is een feit, wat politici roepen is een feit, raar debat heb ik dan net gezien met vier politici die tegenovergestelde zaken roepen? Flauwekul Papierversnipperaar, dat dient eerst onderzocht te worden, daarnaast zeggen individuele voorbeelden nog steeds niet per definitie iets over een heel leger ook dat dient uitgezocht te worden hoe wijdverspreid het dus is.
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:46:13 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116051149
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dus alles wat mensen roepen is een feit, wat politici roepen is een feit, raar debat heb ik dan net gezien met vier politici die tegenovergestelde zaken roepen? Flauwekul Papierversnipperaar, dat dient eerst onderzocht te worden, daarnaast zeggen individuele voorbeelden nog steeds niet per definitie iets over een heel leger ook dat dient uitgezocht te worden hoe wijdverspreid het dus is.
We hebben het niet over politici, maar over soldaten die bevestigen wat mensenrechtenorganisaties al een tijd roepen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116051899
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We hebben het niet over politici, maar over soldaten die bevestigen wat mensenrechtenorganisaties al een tijd roepen.
Dat dient dus onderzocht te worden!

-edit- quote verwijderd

[ Bericht 29% gewijzigd door paddy op 27-08-2012 01:32:05 ]
pi_116053150
Mensen. Laten we het nu gewoon hebben over het topiconderwerp.

Het geklets (strijd van de ego's) over topictitels en in welk subforum het topic moet komen, is van ondergeschikt belang. Er zijn belangrijkere zaken in het leven. Laten we ons volwassen gedragen,tenzij je je eigen ego zo belangrijk vindt.
pi_116054245
Israel schurkenstaat.
De slachtoffers worden opeens daders.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  maandag 27 augustus 2012 @ 01:00:22 #14
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116054401
Sinds ik op tv een orthodoxe jood zag die een brandbom bij een Palestijnse school naar binnen gooide, verbaast me dit niks meer.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  maandag 27 augustus 2012 @ 01:01:20 #15
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116054417
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:55 schreef boekenplank het volgende:
Israel schurkenstaat.
De slachtoffers worden opeens daders.
Dat is het tragische juist. Zodra een onderdrukte groep macht krijgt, gaan ze zelf onderdrukken. Daar is het Amerikaanse experiment met proefpersonen die speelden voor gevangenen en bewaarders een goed voorbeeld van.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  maandag 27 augustus 2012 @ 01:03:20 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_116054454
Goeie zaak. Je kunt ze dat stenen gooien niet vroeg genoeg afleren. Ofzo.
pi_116057904
Goed zo. Dan snappen die kinderen meteen dat ze niet tot het uitverkoren volk behoren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:38:15 #18
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116057970
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef Nobu het volgende:
Goeie zaak. Je kunt ze dat stenen gooien niet vroeg genoeg afleren. Ofzo.
En kinderen als menselijk schild gebruiken vind je wel prima. Je doet me denken aan een groep mensen die tientallen jaren geleden jouw volk op treinen zette.
pi_116058217
Kijk, zoals verwacht is DeParo is extra laat opgebleven om dit bericht te debunken. Want ja, iets errugs zeggen dat ingaat tegen het Groot Zionistisch Plan, dat mag natuurlijk niet.

Goed, dit bericht is natuurlijk weinig verrassend. Het Joodse Israëlische leger gedraagt zich al jaren extreem schofterig en houdt er tactieken op na die in de jodenwijken van 2de WO niet hadden misstaan. Eerdere voorbeelden waren al het vastbinden van jongetjes van 6 op de Joodse Israëlische tanks om ze zo te gebruiken als menselijk schild en het tegenhouden van ambulances terwijl er mensen lagen dood te gaan.

Maar goed, vooral niets van zeggen, want dit is het Uitverkoren Volk en dit is nu eenmaal Hun Beloofde Land. Als je dit bericht niet tegenspreekt, lijk je wel verdacht veel op een antisemiet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 09:55:15 ]
pi_116060532
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Kijk, zoals verwacht is DeParo is extra laat opgebleven om dit bericht te debunken. Want ja, iets errugs zeggen dat ingaat tegen het Groot Zionistisch Plan, dat mag natuurlijk niet.

Goed, dit bericht is natuurlijk weinig verrassend. Het Joodse Israëlische leger gedraagt zich al jaren extreem schofterig en houdt er tactieken op na die in de jodenwijken van 2de WO niet hadden misstaan. Eerdere voorbeelden waren al het vastbinden van jongetjes van 6 op de Joodse Israëlische tanks om ze zo te gebruiken als menselijk schild en het tegenhouden van ambulances terwijl er mensen lagen dood te gaan.

Maar goed, vooral niets van zeggen, want dit is het Uitverkoren Volk en dit is nu eenmaal Hun Beloofde Land. Als je dit bericht niet tegenspreekt, lijk je wel verdacht veel op een antisemiet.
Wat jij dan ook gewoon bent.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116061315
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft kritiek op Israël, natuurlijk is het een antisemiet. Ik durf te wedden dat hij ook de holocaust onkent, hell, waarschijnlijk heeft hij er aan meegewerkt.
pi_116064625
quote:

[..]

En wat hij ook al eerder heeft toegegeven.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:54:00 #23
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116065014
quote:

[..]

Ik vind het onterecht dat elke kritiek op Israël moet uitmonden in de beschuldiging van antisemitisme. De reden dat ik persoonlijk tegen die staat ben is niet omdat ik joden haat, maar omdat ik vind dat het oneerlijk is hoe land van Palestijnen is ingenomen op basis van een boekje van 2000 jaar oud, en hoe men daarbij delen van de bevolking uitmoordt. Maar nu ben ik zeker ook een antisemiet, omdat ik er tegen ben om Palestijnse kinderen te vermoorden?
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:54:20 #24
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116065032
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar heeft hij dat aangegeven?
pi_116065386
'aldus een verklaring'

Je kan zoveel verklaren om je vijand de grond in te boren :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116065419
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Niet luisteren naar de slinkse relnichtmaniertjes van DeParo. Ik heb gezegd dat als commentaar op Israël alleen maar door antisemieten gegeven wordt (iets wat de pro-Israël bevolking altijd roept namelijk), ik dan maar een antisemiet ben.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:05:48 #27
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116065466
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet luisteren naar de slinkse relnichtmaniertjes van DeParo. Ik heb gezegd dat als commentaar op Israël alleen maar door antisemieten gegeven wordt (iets wat de pro-Israël bevolking altijd roept namelijk), ik dan maar een antisemiet ben.
Ja, het vreemde is dat ik DeParo ook bijvoorbeeld wees op het Deir Yassin Massacre: http://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin_massacre, maar hij blijft ontkennen dat Joodse kolonisten ook grote misdaden als genocides hebben gepleegd.
pi_116065511
Inderdaad, getuigenissen zijn niets waard. Zolang staatsterrorist Netanyahu niet persoonlijk verklaart dat Israël iets verkeerd heeft gedaan, heeft Israël ook niets verkeerd gedaan.
pi_116065578
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, getuigenissen zijn niets waard. Zolang staatsterrorist Netanyahu niet persoonlijk verklaart dat Israël iets verkeerd heeft gedaan, heeft Israël ook niets verkeerd gedaan.
Filmpjes of foto's zouden al fijn zijn. Tegenwoordig heeft iedereen wel een camera in z'n telefoon (zelfs in landen als Syrie en Libie) dus je zou zeggen dat het wel gefilmd kan worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116065595
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja, het vreemde is dat ik DeParo ook bijvoorbeeld wees op het Deir Yassin Massacre: http://en.wikipedia.org/wiki/Deir_Yassin_massacre, maar hij blijft ontkennen dat Joodse kolonisten ook grote misdaden als genocides hebben gepleegd.
Ach, het is toch allemaal prima / noodzakelijk / goed te praten vanwege de Groot Zionistische Zaak, het Uitverkoren Volk, het Beloofde Land en dat soort quatsch... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 14:09:52 ]
pi_116065719
Er is genoeg bewijs dat Israël zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden en (staats)terrorisme. Gelukkig heeft Israël altijd een goed tegenargument: "ANTISEMIET!!!"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 14:12:46 ]
pi_116065876
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Nielsch het volgende:
Er is genoeg bewijs dat Israël zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden en (staats)terrorisme. Gelukkig heeft Israël altijd een goed tegenargument: "ANTISEMIET!!!"
Ja, maar dat ze Palestijnse kinderen mishandelen, daar hebben ze geen hard bewijs voor. Ik ben er ooit geweest en hoe die Palestijnen daar behandeld worden is echt om te kotsen, maar dat neemt niet weg dat ik alles zomaar wil en kan geloven wat een (voor mij in ieder geval) anonieme bron zegt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:22:48 #33
351780 Piye
King of Kush
pi_116066085
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dat is het tragische juist. Zodra een onderdrukte groep macht krijgt, gaan ze zelf onderdrukken. Daar is het Amerikaanse experiment met proefpersonen die speelden voor gevangenen en bewaarders een goed voorbeeld van.
Sterker nog, daar is het Amerikaanse experiment genaamd de VS ook een prima voorbeeld van.

quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij eerder gesteld dat hij het voor lief neemt om antisemiet genoemd te worden, niet dat hij zich daadwerkelijk als antisemiet ziet.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_116066088
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ergens.

----

De discussie neemt weer een wending naar rechts zie ik waardoor het onderwerp weer vervaagt.

[ Bericht 3% gewijzigd door DeParo op 27-08-2012 15:15:01 ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:26:58 #35
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116066243
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ergens.

----

De discussie neemt weer een wending naar rechts zie ik.
Wat bedoel je met een wending naar rechts? Extreem-rechts bedoel je? Ik vind Joodse kolonisten eerlijk gezegd vaker extreem-rechts lijken, de parallellen met nazisme vind ik namelijk sterk, alleen gaat het om totaal tegenovergestelde zaken, maar veel methoden komen overeen. Als ik zie hoe Palestijnen behandeld worden vind ik dat van gelijkwaardig zoals jij weleens zegt, dan kan het wel in de grondwet staan, maar onder het Stalin-regime stond ook in de grondwet dat er vrijheid van meningsuiting was en vrijheid om te stemmen.
pi_116066699
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wat bedoel je met een wending naar rechts? Extreem-rechts bedoel je? Ik vind Joodse kolonisten eerlijk gezegd vaker extreem-rechts lijken, de parallellen met nazisme vind ik namelijk sterk, alleen gaat het om totaal tegenovergestelde zaken, maar veel methoden komen overeen. Als ik zie hoe Palestijnen behandeld worden vind ik dat van gelijkwaardig zoals jij weleens zegt, dan kan het wel in de grondwet staan, maar onder het Stalin-regime stond ook in de grondwet dat er vrijheid van meningsuiting was en vrijheid om te stemmen.
Ik denk dat jij veel te weinig kennis hebt van de situatie om een dergelijke uitspraak te doen. Ik heb je al vaker gezegd meer bronnen te lezen en te gebruiken en je weigert het. Je denk dat een link, een boek, een filmpje of een vage site alles zegt. Als je er op die manier in blijft staan valt simpelweg geen discussie te voeren. Je simpele en incorrecte uitspraken als hierboven zitten dicht tegen de verwijten aan die je zelf maakt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:49:18 #37
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116066930
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij veel te weinig kennis hebt van de situatie om een dergelijke uitspraak te doen. Ik heb je al vaker gezegd meer bronnen te lezen en te gebruiken en je weigert het. Je denk dat een link, een boek, een filmpje of een vage site alles zegt. Als je er op die manier in blijft staan valt simpelweg geen discussie te voeren. Je simpele en incorrecte uitspraken als hierboven zitten dicht tegen de verwijten aan die je zelf maakt.
Nee, ik heb het idee dat jij wilt dat ik pro-zionistische boeken lees en dan ervan overtuigd raak dat het zionisme dus goed is. Alleen jammer dat ook intellectuelen als Noam Chosmky tegen het zionisme zijn om goede redenen. Laat ik je de volgende vergelijking geven:

De Aboriginals zijn vervolgd door Australiërs. (Net als Joden in Europa.) Volgens hun geloof zijn bepaalde gebieden van Australië heilig land. (Net als voor Joden Palestina is.) Stel voor dat ze nu naar die gebieden gingen, waar al Australiërs wonen, en ze beginnen Australiërs weg te jagen omdat het heilige grond is en omdat ze zelf vervolgd zijn. Ben jij het daarmee eens?
pi_116067256
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar dat ze Palestijnse kinderen mishandelen, daar hebben ze geen hard bewijs voor. Ik ben er ooit geweest en hoe die Palestijnen daar behandeld worden is echt om te kotsen, maar dat neemt niet weg dat ik alles zomaar wil en kan geloven wat een (voor mij in ieder geval) anonieme bron zegt.

Dit soort dingen worden niet zomaar geroepen hoor, er is altijd bewijs. En je kunt altijd blijven ontkennen. Ik weet zeker dat mensen deze video ook weer kunnen goedpraten(je weet niet of dat wel een Israelische soldaat is, dat jongetje heeft er zelf om gevraagd, de soldaat in kwestie is bezeten door kwade geesten, Hamas is veel erger etc).

[ Bericht 10% gewijzigd door Peunage op 27-08-2012 15:13:11 ]
pi_116067592
Gaan we weer filmpjes posten van die zogenaamde onschuldige palestijnse kinderen? :')
pi_116067620
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Nee, ik heb het idee dat jij wilt dat ik pro-zionistische boeken lees en dan ervan overtuigd raak dat het zionisme dus goed is. Alleen jammer dat ook intellectuelen als Noam Chosmky tegen het zionisme zijn om goede redenen. Laat ik je de volgende vergelijking geven:
Je hoeft niet te luisteren naar de tips die ik je presenteer, van mij mag je zoveel luisteren naar de niet-historicus Noam Chomsky die volgens jou pretendeert historicus te zijn, maar ga dan niet lopen zeiken dat je niet serieus wordt genomen want je hebt wel degelijk de kans gehad zo.

quote:
De Aboriginals zijn vervolgd door Australiërs. (Net als Joden in Europa.) Volgens hun geloof zijn bepaalde gebieden van Australië heilig land. (Net als voor Joden Palestina is.) Stel voor dat ze nu naar die gebieden gingen, waar al Australiërs wonen, en ze beginnen Australiërs weg te jagen omdat het heilige grond is en omdat ze zelf vervolgd zijn. Ben jij het daarmee eens?
Zijn de Aboriginals verhuist naar Europa? Zijn ze vervolgd door de Duitsers? Hebben ze een conflict met de Palestijnen? Zijn de Australiers de nieuwe Nazi's?

Je maakt een gebrek aan kennis niet goed met idiote vergelijkingen die nergens op slaan. Als ik een uitspraak doe over de Aboriginals heeft dat met hun situatie te maken, niet met die van de Palestijnen, of de Joden dat staat los van elkaar hoe graag jij dat ook anders zou zien.
pi_116067670
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dit soort dingen worden niet zomaar geroepen hoor, er is altijd bewijs. En je kunt altijd blijven ontkennen. Ik weet zeker dat mensen deze video ook weer kunnen goedpraten(je weet niet of dat wel een Israelische soldaat is, dat jongetje heeft er zelf om gevraagd, de soldaat in kwestie is bezeten door kwade geesten, Hamas is veel erger etc).

De stenengooiers van vroeger proberen nu Abbas van zijn Fatah-troon te stoten. Waar Arafat vroeger vrachtwagens vol stenen naar Palestijnse scholen liet rijden, waar de kinderen vrij kregen om stenen te gooien, daar probeert de jeugd van toen nu nog verder te komen en is het niet geheel ondenkbaar dat zij achter de dood van Arafat zitten.

Daarnaast zijn die filmpjes inderdaad vaak hoogst onbetrouwbaar en zelfs vaak in scene gezet.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:15:33 #42
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116067744
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hoeft niet te luisteren naar de tips die ik je presenteer, van mij mag je zoveel luisteren naar de niet-historicus Noam Chomsky die volgens jou pretendeert historicus te zijn, maar ga dan niet lopen zeiken dat je niet serieus wordt genomen want je hebt wel degelijk de kans gehad zo.

[..]

Zijn de Aboriginals verhuist naar Europa? Zijn ze vervolgd door de Duitsers? Hebben ze een conflict met de Palestijnen? Zijn de Australiers de nieuwe Nazi's?

Je maakt een gebrek aan kennis niet goed met idiote vergelijkingen die nergens op slaan. Als ik een uitspraak doe over de Aboriginals heeft dat met hun situatie te maken, niet met die van de Palestijnen, of de Joden dat staat los van elkaar hoe graag jij dat ook anders zou zien.
Kun jij mij nu ook uitleggen wáarom die vergelijking nergens op slaat?
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:16:28 #43
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116067783
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef Hathor het volgende:
Gaan we weer filmpjes posten van die zogenaamde onschuldige palestijnse kinderen? :')
Zit je hier nou sarcastisch te doen of ben je echt zo kortzichtig?
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:17:11 #44
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116067812
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

De stenengooiers van vroeger proberen nu Abbas van zijn Fatah-troon te stoten. Waar Arafat vroeger vrachtwagens vol stenen naar Palestijnse scholen liet rijden, waar de kinderen vrij kregen om stenen te gooien, daar probeert de jeugd van toen nu nog verder te komen en is het niet geheel ondenkbaar dat zij achter de dood van Arafat zitten.

Daarnaast zijn die filmpjes inderdaad vaak hoogst onbetrouwbaar en zelfs vaak in scene gezet.
Het is allemaal een complot! :') Jij gelooft ook in de illuminati zeker of een wereldwijd complot tegen Israël?
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:18:44 #45
351780 Piye
King of Kush
pi_116067863
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef Hathor het volgende:
Ja want:

quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Filmpjes of foto's zouden al fijn zijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_116067896
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Filmpjes of foto's zouden al fijn zijn. Tegenwoordig heeft iedereen wel een camera in z'n telefoon (zelfs in landen als Syrie en Libie) dus je zou zeggen dat het wel gefilmd kan worden.
Heeft geen zin. Dan wordt er geroepen dat de filmpjes fake zijn of in scene gezet. Als jij dan zegt dat dit niet zo is ben je een antisemiet.
pi_116067915
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Zit je hier nou sarcastisch te doen of ben je echt zo kortzichtig?
Die filmpjes zeggen me helemaal niks, ik heb ook genoeg van dat soort materiaal gezien waarin van dat soort jochies stenen lopen te gooien naar elke auto met een Israelische kentekenplaat of molotov coctails naar militaire voertuigen. Als je dan een schop tegen je flikker krijgt ga dan ook niet lopen miepen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:21:39 #48
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116067968
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die filmpjes zeggen me helemaal niks, ik heb ook genoeg van dat soort materiaal gezien waarin van dat soort jochies stenen lopen te gooien naar elke auto met een Israelische kentekenplaat of molotov coctails naar militaire voertuigen. Als je dan een schop tegen je flikker krijgt ga dan ook niet lopen miepen.
Waarom doen ze dat denk je? Zomaar? Als jouw land ingenomen zou worden en als jij totaal geen rechten krijgt om normaal naar school te kunnen ofzo, dan zou jij ook zeggen: Oh ja, natuurlijk is dat omdat ze het goed met ons voorhebben, laat ik ze maar niet aanvallen want dat zijn zulke vriendelijke mensen, die al onze rechten ontnemen.
pi_116068000
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Waarom doen ze dat denk je? Zomaar? Als jouw land ingenomen zou worden en als jij totaal geen rechten krijgt om normaal naar school te kunnen ofzo, dan zou jij ook zeggen: Oh ja, natuurlijk is dat omdat ze het goed met ons voorhebben, laat ik ze maar niet aanvallen want dat zijn zulke vriendelijke mensen, die al onze rechten ontnemen.
:')
pi_116068005
Rapporten van (Israelische)mensenrechtenorganisatie zeggen niks, bekentenissen van Israelische soldaten zeggen niks, feiten die op film staan zeggen niks, tjah dan heeft verder weinig zin om hier over te discussieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')