Dan bel je toch niet? Weet je zeker dat je niets terug krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef shabalala het volgende:
Maar had al verhalen gehoord dat je weinig terug zou krijgen.
die is er niet maar ben benieuwd of mensen weten of je nog iets terugkrijgtquote:Nou, wat is het probleem dan?
we zouden erna gaan winkelen met die 300euro.quote:Geen slechte buit... maar welke idioot neemt dat nu mee naar het strand?
Dat is afhankelijk van de situatie en van de verzekering. Daar heb je concreet dus niets aan, aan die ervaringen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef shabalala het volgende:
[..]
die is er niet maar ben benieuwd of mensen weten of je nog iets terugkrijgt
Die verzekering verwachtte zeker dat ze een nieuwe kocht in Hong Kongquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw kreeg 250¤ terug van de reisverzekering toen haar iPhone gestolen was in HongKong.
Kan je niet echt 2 x een S2 van kopen denk ik. Hopelijk betaald jullie verzekering meer.
Sorry maar vind het best dom om zoveel van waarde mee te nemen naar het strand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef shabalala het volgende:
ik denk dat de waarde in de tas ongeveer 1400 euro was.
maar ik ben al blij als rond de 200euro terugkrijg
klopt het is ook niet slim.quote:Sorry maar vind het best dom om zoveel van waarde mee te nemen naar het strand.
Hoezo moet je een mobieltje meenemen? Ik wist niet dat dat een basisbehoefte was. Enigste wat je buiten de auto nodig hebt is de sleutel en die kan je best wel goed verbergen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:22 schreef Pap89 het volgende:
Altijd lastig, op het strand.
Zo is een dagje strand in Nederland, met z'n 2en ook al niet handig.
Want dan laat je al het meeste in de auto, maar een mobieltje + auto sleutel moet je toch meenemen
Als ze de auto sleutel dan ook nog eens pakken, ben je alsnog alles kwijt.
Dit dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Inlognaam het volgende:
Geen slechte buit... maar welke idioot neemt dat nu mee naar het strand?
Hé dit is FOK, jij post wij bashen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:08 schreef jroz het volgende:
Volgens mij heeft TS dit topic geopend voor advies, niet om te horen 'hoe dom hij wel niet is geweest'.
Wat je terugkrijgt is afhankelijk van de soort verzekering en verzekeraar. Gewoon alles indienen als gestolen en kijken wat je terugkrijgt.
Dit is toch geen ONZ of KLB.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hé dit is FOK, jij post wij bashen.
He, dit is WGR waar we mensen advies proberen te gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hé dit is FOK, jij post wij bashen.
Dus je hebt voor 1400 euro in je tas zitten aan allerlei meuk en jij bent blij als je 200 euro vergoed krijgt? Als die andere 1200 euro ook geen probleem zijn dan zou ik niet eens de moeite nemen om de verzekering te bellen. Ik vind het in ieder geval een rare reactie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef shabalala het volgende:
ik denk dat de waarde in de tas ongeveer 1400 euro was.
maar ik ben al blij als rond de 200euro terugkrijg
Voor ons was dat wel handig om contact te kunnen houden met de oppasquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:54 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hoezo moet je een mobieltje meenemen? Ik wist niet dat dat een basisbehoefte was. Enigste wat je buiten de auto nodig hebt is de sleutel en die kan je best wel goed verbergen.
Ik hoor veel verhalen dat de verzekering moeilijk doet en dat de verzekering gaat zeggen van waarom neem je zoveel spullen mee naar het strand.quote:Dus je hebt voor 1400 euro in je tas zitten aan allerlei meuk en jij bent blij als je 200 euro vergoed krijgt? Als die andere 1200 euro ook geen probleem zijn dan zou ik niet eens de moeite nemen om de verzekering te bellen. Ik vind het in ieder geval een rare reactie.
Natuurlijk snap je dat welquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef shabalala het volgende:
Is niks dubbels aan.
Ik wist toen niet dat ik een verzekering had afgesloten.
Maar me vriendin is dan bezig met de verzekering en als we dan geld krijgen dan kan ik ook nog proberen via mijn mobiel geld terug te krijgen?
Snap er niks van
Maar het kan wel?quote:Natuurlijk snap je dat wel
Als je geld terugkrijgt van de ene verzekering, is het niet de bedoeling óók nog bij een andere verzekering te gaan claimen
Dat was ik in het andere topic ook net aan het posten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Natuurlijk snap je dat wel
Als je geld terugkrijgt van de ene verzekering, is het niet de bedoeling óók nog bij een andere verzekering te gaan claimen
GMTA, zelfs als een topic al dicht isquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
Dat was ik in het andere topic ook net aan het posten...
Dezelfde claim indienen bij verschillende verzekeraars valt in de meeste gevallen onder verzekeringsfraude.
Volgens mij kan je het maar bij één proberen: daar waar je verzekerd bent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef shabalala het volgende:
maar als ik bij eentje niks terug krijg dan mag je het bij die andere wel doen toch?
Sinds wanneer kost het geld om aangifte te doen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef JeMoeder het volgende:
Mijn vriendin is beroofd van cash op een festival en dat kreeg ze gewoon terug. Verder kreeg ze de aangifte kosten en kosten nieuwe id/ov terug van de reisverzekering, alsmede de consumptiebonnen.
Gewoon bellen dus.
Ja dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef shabalala het volgende:
ja maar mijn vriendin die heeft dus aangifte gedaan voor 2 mobiels en met de verzekering contact gehad over die 2 mobiels.
Kan nu wel naar mij verzekering gaan maar dan doe je het dubbel toch?
Verloren/gejatte studenten OV kaart moet je betalen bij aangifte doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost het geld om aangifte te doen?
Waarom moet je die verbergen dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:54 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hoezo moet je een mobieltje meenemen? Ik wist niet dat dat een basisbehoefte was. Enigste wat je buiten de auto nodig hebt is de sleutel en die kan je best wel goed verbergen.
Na het lezen van de postgeschiedenis van de TS verbaast het mij dat er nog mensen serieus in gaan op die kerel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:39 schreef vosss het volgende:
Je bent ook wel een stupid fuck als je een tas waar 300 euro en 2 telefoons in zitten op de grond legt en zelf 3 meter verderop gaat staan.
Verder zie mijn reactie in dat andere topic waar je zojuist een quoteDM van gekregen hebt. Stuk onfatsoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |