Jij bent gewoon PvdA stemmerquote:
De PvdA?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Buma hadden ze wat mij betreft mogen uitnodigen. Nu is slechts 1 redelijke middenpartij bij dit debat aanwezig.
Kijk maar naar die file's!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef Ravvie het volgende:
Miljarden aan Auto's met chauffeurs. Maar natuurlijk
Wel als je iedereen een bugatti veyron geeft met schumacher als bestuurder, zeker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef Ravvie het volgende:
terecht ook, hij heeft wel een verdomd grote steek laten vallen door niet door te hameren op dat eigen risico waar die over begonnen is.quote:
Staat los van zijn standpunten hoor. Maar vind hem in het debat degene die er voor de massa uitspringt. En ook de enige die snel en adrem reageert.quote:
Ik wil mijn antwoord op de vraag voor de thuistribune veranderen... ik vertrouw Roemer niet als autoverkoperquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef Ravvie het volgende:
Fijn zeg ja, door iedereen heenschreeuwen met je hoop stront aan onelinersquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Staat los van zijn standpunten hoor. Maar vind hem in het debat degene die er voor de massa uitspringt. En ook de enige die snel en adrem reageert.
Dat wel. Maar het partijprogramma moet wel wat wijzigenquote:
hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik wil mijn antwoord op de vraag voor de thuistribune veranderen... ik vertrouw Roemer niet als autoverkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |