abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116048353
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef dustbrain het volgende:
Ze heeft wel een lelijk hoofd.
Inderdaad, zo streng.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_116048577
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef dustbrain het volgende:
Ze heeft wel een lelijk hoofd.
Gelukkig zit er een hoed op waardoor je het niet kan zien ingame :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:01:51 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116048665
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Gelukkig zit er een hoed op waardoor je het niet kan zien ingame :P
riotpls gib sion hat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116049190
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Ach, we zullen wel zien waar het strandt voor hem, denk niet dat iemand hier (behalve jajong) denkt dat baaj slecht is.
Neuh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel daarmee wel te zeggen dat je dan hoger uitkomt dan je thuishoort. Dat lijkt me nogal logisch.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_116051025
wat? ARAM op de MLG? het is wel erg diep gezakt :')
pi_116053160
Malphite met abyssal scepter en crystal, ulti en ad carry half dood. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116055901
Waar trekken jullie die totaal-stats vandaan, die waar je je totale aantal kills/deaths en win/losses kan zien? Ken ze nergens vinden...
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:40:47 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116057160
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Neuh zo bedoel ik het niet. Ik bedoel daarmee wel te zeggen dat je dan hoger uitkomt dan je thuishoort. Dat lijkt me nogal logisch.
en daarmee wil je dus zeggen dat support een non role is?
er ooit aangedacht dat ik zowel als mn duoq gewoon beter ben dan de spelers in de elo's die we voorbij schieten atm?
pi_116057462
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

en daarmee wil je dus zeggen dat support een non role is?
er ooit aangedacht dat ik zowel als mn duoq gewoon beter ben dan de spelers in de elo's die we voorbij schieten atm?
En jij er aan gedacht dat het natuurlijk enorm veel uitmaakt als je op 1500 speelt en met een 2200 duoéd die het in zijn eentje ook wel kan carryen? Moet je verder zelf weten hoor, ik zou ook wel met zo iemand willen duo'en, maar voorlopig zegt het vrij weinig over je eigen rating of skills (tenzij je daadwerkelijk de 2.2k haalt zo).

Dignitas en Curse trouwens gedisqualificeerd voor die ARAM onzin, blijkbaar hadden ze zelfs afgesproken van te voren om het geld te delen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:07:44 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116057518
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:04 schreef Autobandje het volgende:

[..]

En jij er aan gedacht dat het natuurlijk enorm veel uitmaakt als je op 1500 speelt en met een 2200 duoéd die het in zijn eentje ook wel kan carryen? Moet je verder zelf weten hoor, ik zou ook wel met zo iemand willen duo'en, maar voorlopig zegt het vrij weinig over je eigen rating of skills (tenzij je daadwerkelijk de 2.2k haalt zo).

Dignitas en Curse trouwens gedisqualificeerd voor die ARAM onzin, blijkbaar hadden ze zelfs afgesproken van te voren om het geld te delen.
fyi is niet iedereen in 1500 elo ook daadwerkelijk 1500 elo, er zijn veel meer smurfs en veel meer mensen die niet op hun huidige elo thuishoren dus het is wat krom. En mischien moet je maar eens een replay van me zien, dan zie je zelf of dat carryen zonder support zo makkelijk zou zijn geweest, dacht het dus niet, en ik outplay zelf de mensen in dat elo.

ik vind het goed dat dignitas en curse zo sportief waren, mlg is weer onsportief maar wat verwacht je dan van een industrieel wat enkel geld persen op het oog heeft.

edit:
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1826169/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1826155/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1848314/

alstu. de 3 rankeds van gisteren.
pi_116058419
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:04 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Ja ze zijn dus geDQd voor collusion (afspreken wie wint en money splitten) ARAM had er niks mee te maken
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_116058699
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja ze zijn dus geDQd voor collusion (afspreken wie wint en money splitten) ARAM had er niks mee te maken
De ARAM gaf natuurlijk wel al aan dat er iets goed mis was.
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:18:04 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116058756
"To be clear here folks, the Collusion had nothing to do with the ARAM. CRS/DIG conspired to split prize money. http://mlg.to/SFulSk" - Lee Chen on twitter

nou sorry maar als ik de loterij win en vervolgens het geld split met iemand die ook meedeed maar niet won ben ik toch ook niet aan het afspreken wie wint?

hoe kun je dat uberhaupt in een aram, tis altijd nog random comp.
pi_116059277
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef BaajGuardian het volgende:
"To be clear here folks, the Collusion had nothing to do with the ARAM. CRS/DIG conspired to split prize money. http://mlg.to/SFulSk" - Lee Chen on twitter

nou sorry maar als ik de loterij win en vervolgens het geld split met iemand die ook meedeed maar niet won ben ik toch ook niet aan het afspreken wie wint?

Daar gaat het hierbij ook niet om. Het gaat er niet om wie er heeft gewonnen in die ARAM match, maar om het feit dat er is afgesproken dat het prijzengeld wordt gedeeld, wat vast in de regelementen zal staan dat het niet is toegestaan.

Daarnaast, een loterij vergelijken met een E-sport toernooi gaat in dit geval niet op.
pi_116059742
quote:

Eh, jij moet je inlezen want je bent niet echt op de hoogte. Alleen game 1 was een ARAM. De rest waren normale games. Ze zijn ervan beschuldigd dat ze van te voren hebben afgesproken om 't prijzengeld te delen en dat Curse dan zou winnen, voor de extra circuitpoints, die voor dignitas niks uit zouden maken die waren sowieso 3e dacht ik.

Alleen het eerste gedeelte al (prijzen delen) is collusion, en logischerwijs een reden voor een DQ.

Jouw analogie slaat de plank compleet mis.
pi_116059807
quote:

Zo'n stunt moet je eens met de finale van het WK voetbal proberen. Zou dat ook acceptabel zijn als Nederland in de finale ( :') ) met Duitsland zou afspreken om opzettelijk te verliezen om daarna het prijzengeld te splitsen? En daarnaast tijdens het spel maar een beetje te keten met de "tegenstander".

Dan is er toch geen fluit meer aan voor de fans? En het is al helemaal niet eerlijk tegenover de sponsoren van beide teams.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:03:54 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116060007
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef Bunnyfluff het volgende:

[..]

Zo'n stunt moet je eens met de finale van het WK voetbal proberen. Zou dat ook acceptabel zijn als Nederland in de finale ( :') ) met Duitsland zou afspreken om opzettelijk te verliezen om daarna het prijzengeld te splitsen? En daarnaast tijdens het spel maar een beetje te keten met de "tegenstander".

Dan is er toch geen fluit meer aan voor de fans? En het is al helemaal niet eerlijk tegenover de sponsoren van beide teams.
Er is geen bewijs dat ze hebben afgesproken opzettelijk te verliezen? Het staat iedereen vrij wat te doen met het prijzengeld, of niet dan?
pi_116060055
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat ze hebben afgesproken opzettelijk te verliezen? Het staat iedereen vrij wat te doen met het prijzengeld, of niet dan?
Curse en Dignitas hebben, volgens mij, het openlijk besproken en afgesproken, niet wetend dat het tegen de regels in was.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:06:15 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116060072
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Xanarot het volgende:

[..]

Curse en Dignitas hebben, volgens mij, het openlijk besproken en afgesproken, niet wetend dat het tegen de regels in was.
enkel dat ze het geld zouden delen, niet dat een expres zou verliezen oid.
niks mis mee.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:06:42 #45
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116060083
Als je op dat niveau speelt, weet je toch wel wat de regels zijn?

En ik snap ook niet wat het probleem is. Geld verdelen, who cares? En ze hebben niet expres verloren ofsow...

:') MLG :')
pi_116060187
http://www.reddit.com/r/l(...)_detailed_statement/

Het is iig shady genoeg om voor zowel Riot als MLG te besluiten dat het shady is. Klaar punt uit.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:23:19 #47
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_116060577
De tering, zojuist iemand tegen me die 3300 games gewonnen heeft, die heeft dus echt iets van 6000 games gespeeld :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_116060840
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het verzaakt de brandende competitie.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fyi is niet iedereen in 1500 elo ook daadwerkelijk 1500 elo, er zijn veel meer smurfs en veel meer mensen die niet op hun huidige elo thuishoren dus het is wat krom. En mischien moet je maar eens een replay van me zien, dan zie je zelf of dat carryen zonder support zo makkelijk zou zijn geweest, dacht het dus niet, en ik outplay zelf de mensen in dat elo.

ik vind het goed dat dignitas en curse zo sportief waren, mlg is weer onsportief maar wat verwacht je dan van een industrieel wat enkel geld persen op het oog heeft.

edit:
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1826169/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1826155/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/1848314/

alstu. de 3 rankeds van gisteren.
Kijken! :P

Heb je gold per second talents en runes? Of is dat niet perse nodig?

[ Bericht 17% gewijzigd door dustbrain op 27-08-2012 12:22:22 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116061037
Je bent wel echt heel erg dom en naief als je 't onterecht of overdreven vindt dat ze hiervoor gediskwalificeerd zijn.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:59:18 #50
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_116061584
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef Jajong het volgende:
Je bent wel echt heel erg dom en naief als je 't onterecht of overdreven vindt dat ze hiervoor gediskwalificeerd zijn.
Inderdaad, Lijkt me duidelijk dat er een grens is overschreden.
Wat doe ik hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')