Wilders is weer ouderwets aan het schreeuwen maar draagt geen enkele oplossing aan. Dat doet Roemer ook niet echt, maar die schreeuwt tenminste niet dom. Rutte baalt omdat ie de SP wil aanvallen maar zich vooral tegen Wilders moet verweren en Samsom is de lachende vierde.quote:
Nee, vooraf is alles wel besproken vermoed ik.quote:
Moet wel uitkijken dat hij daardoor niet buiten de boot valt, dat mensen het idee hebben dat ze moeten kiezen tussen Roemer, Rutte of Wilders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:45 schreef Terreros85 het volgende:
Samsom heeft zichzelf in de rol van buitenstaander gemanoeuvreerd in dit debat. Erg verstandig.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Chillygel, donder op met die kutreclame!
Hij wordt zelf niet aangevallen. Hij kan alleen maar winnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Moet wel uitkijken dat hij daardoor niet buiten de boot valt, dat mensen het idee hebben dat ze moeten kiezen tussen Roemer, Rutte of Wilders.
ik doe altijd chilly bij mijn billyquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Chillygel, donder op met die kutreclame!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:47 schreef TheSalesman het volgende:
Samsom was het sterkst tot dusver.
gieren, dat zijn hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:47 schreef Belabor het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt maar weer dat geld naar Griekenland eigenlijk het grootste probleem is voor Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |