roep dan ook geen domme dingen waarmee je reacties uitlokt. Dat is toch gewoon dom of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan niet zeggen dat ik het weer verpest, want ik weet hier echt niks van
Met sommige opmerkingen lok je nogal een shitstorm uit lolquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je als je mag stemmen dat je PVV gaat stemmen en dat je niet weet waarom, maar je wel met bepaalde punten eens bent en dat soort onzin als je er toch niks over weet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo domme dingen roepen, ik typ hier gewoon wat Geertje roept?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
roep dan ook geen domme dingen waarmee je reacties uitlokt. Dat is toch gewoon dom of niet?
En ja ik zeg ook nergens dat je niet mag posten, maar nadenken mag ook.
maar dat is geen onzin?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je als je mag stemmen dat je PVV gaat stemmen en dat soort onzin als je er toch niks over weet.
echt wat een gast ben je ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo domme dingen roepen, ik typ hier gewoon wat Geertje roept?
INB4 hij roept ook domme dingen enzo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Kamikazie het volgende:
2 wedstrijden 4 goals, Messi begint net zo goed aan het seizoen als Altidore!
En dat wil wat zeggen hoor!
Ik hoor iets over domme opmerkingen? Marcie, GJE?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog iets gemist deze middag en avond?
Terwijl je er niets van afweet zeg je zelf. Ach je bent niet de enigequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
maar dat is geen onzin?
Als ik mag gaan stemmen ga ik ook op PVV stemmen?
Je gaf net nog aan, dat je er niks van snapte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
maar dat is geen onzin?
Als ik mag gaan stemmen ga ik ook op PVV stemmen?
Ja, maar ik mag nu toch niet stemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Terwijl je er niets van afweet zeg je zelf. Ach je bent niet de enige
Hoe raad je dat in een keerquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik hoor iets over domme opmerkingen? Marcie, GJE?
Ik ben niet van de partij vanavondquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik hoor iets over domme opmerkingen? Marcie, GJE?
je hoeft er geen verstand van te hebben om te stemmen hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je gaf net nog aan, dat je er niks van snapte.
Achja ik ben weg.
Waarom ben je er dan over begonnen??quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag nu toch niet stemmen.
Ik hoop dat ik over 2 jaar meer kijk heb op de politiek
Helaas niet nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hoeft er geen verstand van te hebben om te stemmen hoor
Haha oke vooruit.quote:
Nee, stem zomaar op een partij terwijl je er niks van af weet, wat hun ideeën etc zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Degene waar jij op stemt gaat over jou regeren, dan wil je toch wel weten wat diegene van plan is?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doet 50% van de mensen, dus niks mis mee. Populist Wilders krijgt er al zijn stemmen door.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, stem zomaar op een partij terwijl je er niks van af weet, wat hun ideeën etc zijn.
Stop nou maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, stem zomaar op een partij terwijl je er niks van af weet, wat hun ideeën etc zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |