Dacht ik alquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij weet nog steeds het verschil tussen allochtonen en buitenlanders niet
Chinezen, Turken, etcquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat versta je onder buitenlanders??
Polen?? Amerikanen??quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Chinezen, Turken, etc
Gewoon zonder reden, niet toe laten.
ja allemaal hoezo?quote:
Duitsers en Belgen zijn er ook heel veel, die komen pas voor de economie. Hoor ik nooit iets over!quote:
lees post hier bovenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij belachelijk stom soms, sorry hoor.
Nee, gewoon.quote:
hekel is een groot woord, want sommige allochtonen mag ik welquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, gewoon.
Google eens, dan weet je wat allochtonen zijn. Daar heb jij een hekel aan.
Teminste dat heb je een paar topics terug aangegeven.
... kap dan ook met steeds domme dingen roepenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
Mensen, stop nou met discussieren met mij, ik heb hier de ballen verstand van..
Vind het alleen leuk wat Geertje allemaal zegt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Ben een PVV'er volgens de stemwijzer. Gevolgd door SP/PVDA/Dieren.
Dieren gaat het dus worden
Ik mag hier toch gewoon posten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
... kap dan ook met steeds domme dingen roepenecht zo moeilijk om soms niks te zeggen? idontgetit.jpg
[..]
Dan niet zeggen dat ik het weer verpest, want ik weet hier echt niks vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan niet zeggen dat wij daar niet op mogen reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |