Mediamarkt, is tot 10 uur s'avonds open. Heb zelf de online versie gekocht met de extra hebbe dingetjes. Vanavond om 00.01 komt de code in de mail. maarja dan be ik niet thuis kan dus pas over 2 a 3 dagen spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Questular het volgende:
Net in de pauze even snel het lokale winkelcentrum in gegaan maar helaas geen winkel te vinden waar ze het spel al verkochtenHeb het in ieder geval geprobeerd.
De release is dan ook pas morgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Questular het volgende:
Net in de pauze even snel het lokale winkelcentrum in gegaan maar helaas geen winkel te vinden waar ze het spel al verkochtenHeb het in ieder geval geprobeerd.
Die heeft even een heel klein beetje gewerkt op zaterdag en sindsdien is hij offline.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef cool15 het volgende:
doen de auctions het bij jullie ook niet?
Hier kan ik inderdaad wel even mee vooruit jahquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
Kan je het niet aan op werk?
http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html
Een crafting guide waar je zeker een dag in kan lezen.
Wat is dat en hoe kom je daarquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef hans1988 het volgende:
Zit in de catacombs....best pittig dit
Ascalon Catacombs is de eerste dungeon op lvl 30quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe kom je daar
Misschien was het al een keertje uitgelegd, maar wat is de overflow? Ik begrijp er niks van. Je ZIT al in een gebied, maar je krijgt toch een boodschap dat je in de overflow queue zit en op een gegeven moment komt de boodschap dat je het gebied in kunt
Oh ik ben pas level 11. Ik ben niet zo vlot. Ik probeer ook steeds bij de skillpoint lokaties te komen, helaas mislukt dat dus elke keer, maar gaat wel veel tijd in zitten, die dingen zijn ECHT lastig te bereiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ascalon Catacombs is de eerste dungeon op lvl 30Is in dat char start gebied
De overflow server is de server waarin je terecht komt als je home server vol zit. De enige echte verschillen met de home server zijn; je hebt de bonussen niet, je kan niet in de queue voor WvWvW. Oh en de 'trees, onions, copper veins, enz.' kun je tweemaal oogsten eens op overflow en eens op je home server.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe kom je daar
Misschien was het al een keertje uitgelegd, maar wat is de overflow? Ik begrijp er niks van. Je ZIT al in een gebied, maar je krijgt toch een boodschap dat je in de overflow queue zit en op een gegeven moment komt de boodschap dat je het gebied in kunt
Had ik ook een tijd lang. Werkte erg slecht. Pas een paar uur later werkte het bij mij, terwijl ik daarvoor al tijden dezelfde guildnaam probeerde als die ik nu heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand of er een error komt als je guild naam bezet is?
Ik probeer een guild te maken maar er gebeurd niets als ik op confim klik en de naam + tag heb ingevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |