Deze is 175, maar niet shipped 175 usd. Ook de enige die ik kan vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan aan mijn zoekskills liggen op ali, maar ik kan hem nergens vinden voor 175 shipped?
http://www.aliexpress.com(...)090301,380230,410201
Yes m'am.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef neo2000 het volgende:
@shiz, de reddmango van zavvi heeft een microsd slot?
quote:-edit- oh ja, bij Reddmango werd je niet zo duidelijk van de geheugenuitbreidmogelijkheden, maar heeft een microSD-slot gewoon hoor!
quote:Lemme know the outcome of the flac test. Goeie playback met goeie koptelefoonaansturing is altijd ok.. Heb al vaker naar die speler zitten kijken, komt op mega maandag ook altijd voorbij, had er zelf geen nationite in herkend, hahaha
Flac cd types (16bit dus) willen als enige. Of je moet iets anders voor me hebben om te proberen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik gooi van http://www.linnrecords.com/linn-downloads-testfiles.aspx deze '24bit 192kHz Free Lossless Audio Codec - FLAC Studio Master(192) test (16.8 MB)' er ff op.
Will report back.
Hmm.. 'warning file format error'...(maar goed, was 'studio master'-iets kwaliteit).
Probeer de andere even.
Die flac cd van die site is de enige die wil.
Die geeft verder geen errors en lijkt geen moeite te kosten.
Jawel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Deze is 175, maar niet shipped 175 usd. Ook de enige die ik kan vinden
http://www.aliexpress.com(...)8MP-wholesalers.html
Ah, lol. Jullie kunnen alleen maar DHL. Eerste keer dat een Oostenrijker positief gediscrimineerd wordt. Yay.quote:Free Shipping to Austria Via China Post Air Mail
Processing Time:
Ships out within 5 days
Total Price:
US $175.00
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Ah, lol. Jullie kunnen alleen maar DHL. Eerste keer dat een Oostenrijker positief gediscrimineerd wordt. Yay.
Na een belletje naar DHL blijkt dat de fout niet bij de Chinezen ligt, het is hier in Nederland blijkbaar misgegaan. Op mijn tracking-pagina zijn de volgende updates erbij gekomen:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk niet gek als de Chinees een foutje heeft gemaakt, heb ik ook wel eens gehad met DHL (toen belden ze wel netjes
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet heeft mijn bestelling de route Amsterdam->Eindhoven->Amsterdam afgelegd, en zou hij nu weer onderweg terug naar Eindhoven zijn![]()
Vandaag bezorgen zat er niet meer in, dat gaat na het weekend wordenWeet niet wat voor lui daar werken, sociale werkplaats misschien?
Edit: Nu wordt-ie nog leuker, kijk eens wat de volgende update is:Dus hij is vertrokken uit Amsterdam om vervolgens weer aan te komen in Amsterdamquote:17 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
[ Bericht 4% gewijzigd door Michael-H op 31-08-2012 10:17:00 ]
Die had ik idd ook al gezien, Komt idd rond de 200$ te liggen ofzo.. ziet er ook best nice uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:37 schreef nodig het volgende:
Hier een Quad Core Smartphone die nog word gereleased, http://www.chinaphonereview.com/small-chili-xiaolajiao-quad-core Voor rond de 200$
Thnx m8!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Flac cd types (16bit dus) willen als enige. Of je moet iets anders voor me hebben om te proberen.
Weer iemand overtuigd, haha..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef shiznuts het volgende:
Ja, een van de meest prominente features 'doorslaggevers' niet gaan vermelden.
Maar eh, die FLAC'jes van je, die gaan probleemloos!
Vooral drums en bass hebben een gave impact op die kwaliteit en die aansturing en dat voor ¤10,85.
* shiznuts nooit FLACs had en nu nooit meer mp3'tjes downloaden gaat
Mp3 is fantastische kwaliteit als men de lame codec gebruikt, zelfs 128 bitrate is moeilijk te onderscheiden van cd. Denken te horen of een dubbele blinde test 100% doorstaan is natuurlijk ook een verschilquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Weer iemand overtuigd, haha...
Veel op usenet/torrentsites geposte mp3 files zijn van lagere kwaliteit dan de gemiddelde cd.. Alleen 320 kbps is imho een beetje te doen. Voor de rest gewoon losless audio gebruiken, flac of ape, zeker met high end audio apparatuur zoals koptelefoons. En cd's zelf rippen dmv EAC.
Ik hoor inmiddels zelf echt wel verschil tussen een 128 kbps mp3'tje en een flac file van mogelijk dezelfde bron, zeker met een goeie kwaliteit koptelefoon. If the input is crap, output will be too. Jammer alleen van de file grootte meestal maar goed, microsd kost toch geen drol meer tegenwoordig.
Thanks voor het testen.
Mjah, zolang er mensen zijn die audio durven te posten wat rips zijn van Youtube, blijf ik lekker bij de gemiddelde mp3 uit de buurt. Flacs of iig 320 kbps mp3's ftw. Heb te vaak zaken gedownload die toch vlak klonken of dof klinken. Misschien heeft het ook wel met mijn brede muzieksmaak te maken; heb vaak dat ik een album danwel artiest ontdek waarvan het laatste album al wat ouder is etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mp3 is fantastische kwaliteit als men de lame codec gebruikt, zelfs 128 bitrate is moeilijk te onderscheiden van cd. Denken te horen of een dubbele blinde test 100% doorstaan is natuurlijk ook een verschilHet is alleen een beetje achterhaald omdat opslag niks meer kost.
Het idee van 5000 nummers op je stick zetten lijkt leuk maar in de praktijk is het waardeloos. Ik zet tegenwoordig gerichte muziek erop en dan ga je ook niet hysterisch skippen. Gewoon weer lekker hele albums van voor tot achter luisteren. Flac is groot maar 4gb is meer dan genoeg. Het navigeren op zo'n rotschermpje is al moeilijk genoeg als je 200 nummers hebt![]()
Het enigste nadeel van Flac blijft het stroomverbruik, je accu is echt veel sneller leeg.
Zijn die renkforces wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef shiznuts het volgende:
De laatste tijd, vooral met bijvoorbeeld die Renkforce CD-340 merk ik echt het verschil in kwaliteit. Als ik weer eens een verse housemix toegezonden krijg met high bitrate dan klinken die simpele mp3'tjes inderdaad erg zwakjes, laf en detailloos. Merkte ik trouwens vooral goed met die FiiO speakers. Als het prutspul was wat je aanleverde, dan was het echt in de categorie 'you can't polish a turd'. Maar zodra je 'em ingrediënten gaf waar 'ie iets mee kon, smaakte het ook zoveel beter. Zeg maar, if ya know whatamean.
Nah geen koptelefoon nodig, misschien dat ik nog die fiio n3 van jou haal. Ik heb liever in-earsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef shiznuts het volgende:
Vind ik wel. Zit verrassend aangenaam en is verrassend gedetailleerd.
Niet bepaald een bassmonster, maar meer studiomonitors.
Maar goed, misschien wil je wel Takstars gaan proberen.
Als ik jou was zou ik geen monitor of tv kopen in China, dat is vaak niet de beste kwaliteit , en het is nogal een groot bedrag waar verder ook nog eens een grote kans op véél belasting zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:00 schreef SuperChips het volgende:
Ook interresant die koreaanse monitors http://www.ebay.com/sch/i(...)70-IPSMHL%2C&_sop=15
Heeft iemand daar ervaring mee?
Bestandsformaat net zoals MP3.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef davedavy het volgende:
Nu jullie het over dat "FLAC" hadden moest ik ook even kijken wat het was. Is het nu een bestandsformaat of een WinRar alternatief voor muziek?
Ja, maar een beetje de tegenhanger van MP3.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Na een belletje naar DHL blijkt dat de fout niet bij de Chinezen ligt, het is hier in Nederland blijkbaar misgegaan. Op mijn tracking-pagina zijn de volgende updates erbij gekomen:Hier geeft hij ook altijd Amsterdam weer terwijl hij bijvoorbeeld al in Zwolle is. Zwolle kennen ze niet op de tracking siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet heeft mijn bestelling de route Amsterdam->Eindhoven->Amsterdam afgelegd, en zou hij nu weer onderweg terug naar Eindhoven zijn![]()
Vandaag bezorgen zat er niet meer in, dat gaat na het weekend wordenWeet niet wat voor lui daar werken, sociale werkplaats misschien?
Edit: Nu wordt-ie nog leuker, kijk eens wat de volgende update is:
[..]
Dus hij is vertrokken uit Amsterdam om vervolgens weer aan te komen in Amsterdam![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
wachtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef davedavy het volgende:
Ik heb een vraagje , ik wacht nu al 3 weken op mijn pakje van een seller van eBay, maar van dezelfde seller had ik mijn vorige pakje al na 5 dagen! Is dit raar of gewoon nog een weekje afwachten?
Oh ja ,jij had ook al weken geen pakje ontvangen toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef SuperChips het volgende:
[..]
wachtenik wacht nu ook al 5 weken op een pakje van ebay
weinig besteld alleen 2 kabeltje (dvi en hdmi) en ik wacht al 5 weken op een laptop cooling balletjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef davedavy het volgende:
[..]
Oh ja ,jij had ook al weken geen pakje ontvangen toch?
Duurt idd 2-5 werkdagen voor het erop staat, waarom koppel je je rekening niet gewoon aan je paypal?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:12 schreef nodig het volgende:
Voor het eerst geld overgemaakt naar PayPal, maar eens even proberen met 20 Euro, zal wel een paar dagen duren voor het erop staat.
Nah, doe het op mn Pa's naam en die zou dat toch niet willen, eigen rekening laat ik maar niet doen, geen zin in bevriesde rekening omdat ik geen 18 ben..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Duurt idd 2-5 werkdagen voor het erop staat, waarom koppel je je rekening niet gewoon aan je paypal?
geen geouwehoer om steeds betalingen over te maken, en je kan gelijk een aankoop doen.
Oh nee sorry , verkeerde persoon voor mequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef SuperChips het volgende:
[..]
weinig besteld alleen 2 kabeltje (dvi en hdmi) en ik wacht al 5 weken op een laptop cooling balletje
Lees eens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503346 door. Daar zitten meerdere die zo'n ding besteld hebben, en de ervaringen zijn over het algemeen erg positief.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:00 schreef SuperChips het volgende:
Ook interresant die koreaanse monitors http://www.ebay.com/sch/i(...)70-IPSMHL%2C&_sop=15
Heeft iemand daar ervaring mee?
Dan kun je imho beter een simpel windows-ce-based gps geval kopen en daar (bv) tomtom opzetten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef nodig het volgende:
En
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item4ab66492f3
Om te verbinden met mijn iPod Touch 2g, lekker goedkoop navigatiesysteempje als het werkt
Maarja, eerst wachten tot er geld op PayPal staat..
50 Dollar vind ik nog een beetje veel, het is niet voor mezelf, bovendien is het alleen nodig wanneer we op vakantie gaan, maar je hebt wel een punt, was ook al geintresseerd in de Jiayu G3, die heeft ingebouwde gps dus misschien die dan maar beter gebruikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:21 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Dan kun je imho beter een simpel windows-ce-based gps geval kopen en daar (bv) tomtom opzetten.
Groter scherm, zuignap + rommel erbij, geen losse devices die afzonderlijk stroom moeten hebben enz. Die dingen kosten tegenwoordig <$50.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Oh nee sorry , verkeerde persoon voor me
Die naam zocht ik cat leap was de naam kwijt ik zag iemand op xda die er een had was er positief overquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Lees eens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503346 door. Daar zitten meerdere die zo'n ding besteld hebben, en de ervaringen zijn over het algemeen erg positief.
Overigens kiezen de meeste voor een Catleap of Crossover. Die Shimian lijkt weinig over te vinden te zijn. Wel moet je goed opletten kwa aansturing, niet elke videokaart voldoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |